Zolang mag ik nooit praten van haarquote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liefde is voor jou als iemand bereid is langer dan 20 seconden naar die zooi onzin uit jouw mond, voorzien van een lekker knoflooksausje, te luisteren...
Da's toch anders he...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, das vervelend. heb je geen nepper bij de hand?
gaat het irl ook al beter trouwens?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha zo waarIk ben echt blij dat ik die persoon niet meer ben
De intentie lijkt me duidelijk. Geef het maar op Tijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je geagiteerde en zelfs boze reactie komt niet vanzelf, die komt pas als het je écht diep raakt. Dat kan alleen maar als je het herkent, de opmerking gaat dan niet langs je maar dringt echt binnen.
Dat maakt de opmerking van Peu alleen maar kutter. Vooral omdat er nergens humor in verwerkt zat. Het was gewoon een regelrechte sneer en dat is niet tof.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je geagiteerde en zelfs boze reactie komt niet vanzelf, die komt pas als het je écht diep raakt. Dat kan alleen maar als je het herkent, de opmerking gaat dan niet langs je maar dringt echt binnen.
Klopt, ik wel wat gewend maar als mensen zulke dingen zeggen word ik boos. Ik ben al genoeg gepest.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat ze in die onwelriekende grot van je wil gaan hangen met haar tong?quote:
Nou ja, vergelijk het als rukken ipv een goede beurt... Ongeveerquote:
Tijn, ga wat aan je uiterlijk doen en het komt helemaal goed man.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, ik wel wat gewend maar als mensen zulke dingen zeggen word ik boos. Ik ben al genoeg gepest.
Anders is er altijd nog chocola of ander lekkers.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is hier niemand om dat gat te vullen, hoor
Ze zorgt altijd dat ze zelf eerst veel knoflook ed gegeten heeftquote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat ze in die onwelriekende grot van je wil gaan hangen met haar tong?
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, vergelijk het als rukken ipv een goede beurt... Ongeveer
joh dit was geen pesten, pesten zou het zijn als ik het altijd er over zou hebben. Heb je ook vaak zat tips gegeven.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, ik wel wat gewend maar als mensen zulke dingen zeggen word ik boos. Ik ben al genoeg gepest.
True, true. Maar ook dat is andersquote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Anders is er altijd nog chocola of ander lekkers.
Het is een goede vergelijking en je weet hetquote:
Dat maskeert haar afgrijselijke tronie?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zorgt altijd dat ze zelf eerst veel knoflook ed gegeten heeft
Zow, over knoflook gesproken. Maat van me had laatst een-of-ander brouwsel om op stokbrood te kwakken. 15 molair knoflookconcentraat man. D'r zijn grenzen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zorgt altijd dat ze zelf eerst veel knoflook ed gegeten heeft
Lekker manquote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zow, over knoflook gesproken. Maat van me had laatst een-of-ander brouwsel om op stokbrood te kwakken. 15 molair knoflookconcentraat man. D'r zijn grenzen.
Hehequote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zow, over knoflook gesproken. Maat van me had laatst een-of-ander brouwsel om op stokbrood te kwakken. 15 molair knoflookconcentraat man. D'r zijn grenzen.
Arme Samzzquote:
Dat doet de zak al.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat maskeert haar afgrijselijke tronie?
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |