Nee manquote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al 3 dagen ononderbroken...
Is je jurkje al binnen?
True maar niet zo kut opmerking als dit. Gast doe normaal.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gast, je maakt regelmatig opmerkingen on my expense, dus je moet niet gaan janken om iets wat iedereen weet en gewoon zo is. Ik vind het heel kut voor je, maar dat veranderd niks aan de situatie.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En gelijk heb je. Iemand een vrouw misgunnen is echt laag kutgedrag.
Tijn gaat dat wel lukken.Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt gelijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nah, dat valt wel mee, aangezien ik deze opmerking vaker naar gemaakt heb zien worden en jij ook naar jezelf. Anders staan we redelijk quite, aangezien ik je ook een aantal keer door de muur heb willen rossenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
True maar niet zo kut opmerking als dit. Gast doe normaal.Ik kan mij nu tot jouw niveau verlagen en je verrot schelden maar daar heb ik niets aan.
Echt je bent een triest mannetje.
[..]
Dank jeje hebt gelijk
Hehe! Het is dan altijd nog Utrecht - Ondiepquote:Op maandag 30 mei 2011 21:27 schreef El_Matador het volgende:
Peurac wint de beauty & charisma contest met een haarlengte van Tijn.
Almere City dat TOP Oss uitlacht.
ja ik ook. ik vind tijn het laatste jaar echt zwaar vooruit gegaan qua hoe hij post enzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat er in Tijns opmerkingen altijd een duidelijke vorm van humor zit.
Ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat er in Tijn zijn opmerkingen altijd een duidelijke vorm van humor zit.
Oke laten we het dan maar daarbij houden.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, dat valt wel mee, aangezien ik deze opmerking vaker naar gemaakt heb zien worden en jij ook naar jezelf. Anders staan we redelijk quite, aangezien ik je ook een aantal keer door de muur heb willen rossen
Dank je dat vind ik zelf ook. Helemaal vergeleken met 2 jaar terug in singlesquote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ja ik ook. ik vind tijn het laatste jaar echt zwaar vooruit gegaan qua hoe hij post enzo.
De hele dag alquote:
Jouw wijze van reageren legt wel de akelige waarheid van PeuRac's post bloot . . .quote:Op maandag 30 mei 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
True maar niet zo kut opmerking als dit. Gast doe normaal.Ik kan mij nu tot jouw niveau verlagen en je verrot schelden maar daar heb ik niets aan.
Echt je bent een triest mannetje.
ja, toen was je een regelrechte ramp om mee te ouwehoeren.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
Dank je dat vind ik zelf ook. Helemaal vergeleken met 2 jaar terug in singles
en die is?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw wijze van reageren legt wel de akelige waarheid van PeuRac's post bloot . . .
Waarom?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw wijze van reageren legt wel de akelige waarheid van PeuRac's post bloot . . .
Er is hier niemand om dat gat te vullen, hoorquote:
oh, das vervelend. heb je geen nepper bij de hand?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is hier niemand om dat gat te vullen, hoor
Liefde is voor jou als iemand bereid is langer dan 20 seconden naar die zooi onzin uit jouw mond, voorzien van een lekker knoflooksausje, te luisteren...quote:
Haha zo waarquote:Op maandag 30 mei 2011 21:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, toen was je een regelrechte ramp om mee te ouwehoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |