Ik wilde hem niet in koppen. Maar dat dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt het hier zelf meerdere keren gepost.!
Waar waar waar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb daar nu 4 cd's besteld voor 24 euro die bij bol.com bij elkaar over de 50 euro zouden kosten
En dat ook nog eens jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt het hier zelf meerdere keren gepost.!
Als jij daar echt werkt:quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ik werk doet er niet toe. Zet ik ook liever niet op Fok, dus zou t fijn vinden als je je post edit.
Toch heb ik het echt niet hier gepost, aangezien ik nooit vertel waar ik exact werk.quote:
http://www.plutosport.nl/shop/female/productType/Schoenenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van shoppen.
1) ik heb er geen geld voor
2) ik heb er geen geduld voor.
Maar wil wel weer nieuwe Puma's. Eerst even op internet rondneuzen dus
zavvi.comquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over CD outlet gesproken.... Iemand leerde mij play.com kennen....
Niet goed voor mijn portemonnee
Vraag je je nog steeds af waarom ik wil afsplitsen?quote:
Je vergeet 'ik verdien nu twee keer zoveel als hiervoor'.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Godtje het volgende:
Ik wilde hem niet in koppen. Maar dat dus.
Ik ga bij google werken, ik ga bij google werken, ik heb 89723987932 sollicitatie rondes bij google.
PLAY.COMquote:
In het andere chatkanaal waar je stiekem met Godt en Air zit he? Ze liegen he?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch heb ik het echt niet hier gepost.
Maar... Hoe weet iedereen het dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch heb ik het echt niet hier gepost, aangezien ik nooit vertel waar ik exact werk.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch heb ik het echt niet hier gepost, aangezien ik nooit vertel waar ik exact werk.
FOK!search to the rescue!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor een time-share bedrijf, marketing & communicatie voor de Nederlandse doelgroep en de andere bij Google als Kwaliteits manager voor de Adwords afdeling
Kleren kopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van shoppen.
1) ik heb er geen geld voor
2) ik heb er geen geduld voor.
Maar wil wel weer nieuwe Puma's. Eerst even op internet rondneuzen dus
Twee keer niks is nog steeds niks.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet 'ik verdien nu twee keer zoveel als hiervoor'.
quote:
Ik heb gepost waar ik sollicitaties had lopen, ooh, dus daar werk ik dan ook?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dublin, niet zo exotisch als ik had gehoopt, maar fuck it, als dat betekend dat ik voor Google werk... kijk over een jaar dan wel wat de mogelijkheden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |