Zuurpruimliefhebber!quote:
Jaloers! Ik wil er ook één... Maar ook een nieuwe tv, een iPhone4 enz enz... Eerst een tv denk ik...quote:
aah zo, denk al, nog steeds onderwegquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
Ja, best wel. Ben nog onderwegHad vanavond wat afgesproken en nu op naar huis. Morgen vrij
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah zo, denk al, nog steeds onderwegmoet je nog lang reizen?
Als t morgen niet regent ga ik de Triumph in orde maken voor de weg en verder met solliciteren.
Beide functies jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaVertrek net uit Duivendrecht, dus ben om twaalf uur thuis.
Ah, de TriumphBen je nog bezig met die functie in Ierland?
Heyquote:
Hello Peuquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey![]()
nu doe je me herinneren aan huppelmuts
Oh, spannend! Goede kans op de derde ronde?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beide functies jaMorgen hoor ik of ik door ben naar de derde ronde (beide lopen gelijk op). Wilde em eigenlijk vandaag laten rijden, maar t regende
Dan ben je nog wel ff onderweg ja, hoe was je date
Zonder mn ouders kan ik prima wennen jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hello Peu
Hoe is het bij je ouders? Kan je wennen?
Ennuh ik ben 1. niet blond en 2. zulke grote heb ik niet
* -Engel-sluipt kamer binnenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonder mn ouders kan ik prima wennen jahelaas komen ze rond t weekend weer terug
![]()
Ik weet hoe je er uit ziet, heb jullie zelfs naast elkaar gezienmaar je kwam huppelend binnen
nu weet ik hoe zij ruimtes binnen komt en dat is iets minder subtiel, maar toch
Ik had er gisteren een goed gevoel over, maar ik vind het wel spannend wat ze me morgen gaan vertellen. Die ene is iig een hele lieve recruiter die me aan alle kanten ondersteund. De andere is die super toffe functie. Dus als mn telefoon gaat, slaat de spanning wel weer even toe gok ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, spannend! Goede kans op de derde ronde?
Hahaha, ik had geen date
Kijk, dat is idd het tegenovergesteldequote:
Over het algemeen maakt het niet uit hoe ik binnenkomquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, dat is idd het tegenovergestelde
Klopt, just don't ever refer to that women again pleasequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Over het algemeen maakt het niet uit hoe ik binnenkom
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had er gisteren een goed gevoel over, maar ik vind het wel spannend wat ze me morgen gaan vertellen. Die ene is iig een hele lieve recruiter die me aan alle kanten ondersteund. De andere is die super toffe functie. Dus als mn telefoon gaat, slaat de spanning wel weer even toe gok ik.
wat hij zegtquote:
Avondquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AvondWanneer wordt het singles zuipen bij Royco avond?
Ga aanstaande maandag open, als het goed is ben ik tegen die tijd wel weer fit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AvondWanneer wordt het singles zuipen bij Royco avond?
Gaat de buurt eigenlijk wel merken dat er iemand anders op zit?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga aanstaande maandag open, als het goed is ben ik tegen die tijd wel weer fit.
In een dorp als Boven-leeuwen weet binnen een dag het hele dorp het als er iets veranderd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat de buurt eigenlijk wel merken dat er iemand anders op zit?![]()
Door de week is voor mij t relaxed, maar snap wel als de rest t liever in t weekend heeft.
Dan ga je ook niet slapen gok ik zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
Ik doe denk ik maar even m'n ogen dichtDat hoesten wil ook niet over gaan
Ook wel tofquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In een dorp als Boven-leeuwen weet binnen een dag het hele dorp het als er iets veranderd.
Geruchten gingen al een hele tijd dat ik het over zou gaan nemen.
Heb afgelopen carnaval al heel veel felicitaties gehad.
ten noorden van beneden-leeuwenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga het maar eens even googlen...Boven-leeuwen waar is dat? Brabant ofzo?
Nee, is nog net Gelderland, is vlakbij Tiel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga het maar eens even googlen...Boven-leeuwen waar is dat? Brabant ofzo?
als je naar het noorden gaat vanuit Beneden-leeuwen loop je de waal in, ik zou naar het oosten gaan, daar komen alle wijzen altijd vandaan hequote:
'quote:
Thanks guys.... google zegt het ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:37 schreef Royco1 het volgende:
Nee, is nog net Gelderland, is vlakbij Tiel.
neem het niet te serieusquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
als je naar het noorden gaat vanuit Beneden-leeuwen loop je de waal in, ik zou naar het oosten gaan, daar komen alle wijzen altijd vandaan he
Dank jequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
'
[..]
Thanks guys.... google zegt het ook
Maarruh Royco1 gefeliciteerd!!!!!!
witnie, ik niet iigquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nietDus er komen geen lekkere kerels mirre,goud en wierrook brengen
Als jij dat wil kan dat hoor, de mirre goud en wierook dan he, dat van die lekkere kerels kan ik niet garanderenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nietDus er komen geen lekkere kerels mirre,goud en wierrook brengen
aah, je hebt vast wel een paar dorpsgekken rondlopen daaroquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij dat wil kan dat hoor, de mirre goud en wierook dan he, dat van die lekkere kerels kan ik niet garanderen
1 er van is zelfs een kroeg begonnenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, je hebt vast wel een paar dorpsgekken rondlopen daaro
concurrentiequote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij dat wil kan dat hoor, de mirre goud en wierook dan he, dat van die lekkere kerels kan ik niet garanderen
Bier heb ik genoeg jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]Die hebben ze vast wel daar... en anders heb je altijd nog literssssssssssssss bier
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]Die hebben ze vast wel daar... en anders heb je altijd nog literssssssssssssss bier
ik wilde je niet teleurstellenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wist het...Yeps bijna voor 75% zeker dat jij dit plaatje zou posten
Heb jij eigenlijk nog carnaval gevierd?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ennuh heb je verder nog verkleed rondgelopen?
jeps...als Khaddafi (of hoe je het ook schrijft)quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ennuh heb je verder nog verkleed rondgelopen?
Nee, dit jaar nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog carnaval gevierd?
Niet nu dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jeps...als Khaddafi (of hoe je het ook schrijft)
jij?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef ArTiC het volgende:
Heerlijk carnaval..4 dagen zonder masker de stad in
wat was je vorig jaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, dit jaar niet, maar ik ben afgelopen jaar wel een keer verkleed geweest
cool, dat heb je lang niet overalquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gemaskerde damemaar dat was voor het ball masqué
klopt.... en ik wil nog een keer naar een ventiaans carnavalfeest, mardi gras en meedoen aan die optochten die ze bijvoorbeeld in Brazilië houdenquote:
Laten we carnaval en mardi gras combinerenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt.... en ik wil nog een keer naar een ventiaans carnavalfeest, mardi gras en meedoen aan die optochten die ze bijvoorbeeld in Brazilië houden
En natuurlijk nog echt brabants carnaval vieren, maar dan heb ik wel een crashplek nodig
Krijg ik dan veel kralenkettingen and suchquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Laten we carnaval en mardi gras combineren
Venitiaans lijkt me ook gaaf, maar dat is alleen voor de upperclassquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt.... en ik wil nog een keer naar een ventiaans carnavalfeest, mardi gras en meedoen aan die optochten die ze bijvoorbeeld in Brazilië houden
En natuurlijk nog echt brabants carnaval vieren, maar dan heb ik wel een crashplek nodig
als je je tieten laat zien wel jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik dan veel kralenkettingen and such
Je weet hoe je die krijgt hequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik dan veel kralenkettingen and such
klopt... ik heb een keer duits carnaval gevierd incl. crashplek.... we zijn 2 keer de straat op geweest en een dag zijn we niet buiten geweestquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Venitiaans lijkt me ook gaaf, maar dat is alleen voor de upperclassBarziliaans carnaval is geweldig, al duurt dat maar 2 dagen.
Brabants carnaval is geweldig, ik kan eigenlijk altijd wel een crashplek vinden, iedereen is easy met carnavalMet locals is het wel chiller om te vieren
ooh ik zou dan wel gaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt... ik heb een keer duits carnaval gevierd incl. crashplek.... we zijn 2 keer de straat op geweest en een dag zijn we niet buiten geweestde gastheer was namelijk brak
tof, zijn er veel mooie vrouwen in boven-leeuwen? (lees: mooi genoeg om voor naar NL te vliegen?)quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ideetje om dat volgend jaar in de kroeg te organiseren
Het was geen Q. hoor.... wel een lekker dingquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh ik zou dan wel gaanals die maar open doet als ik weer naar binnen wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aaahhquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het was geen Q. hoor.... wel een lekker dingen vriend van mijn toemalige huisgenoot (neeeeeeeeeeeeheee hij was niet gay ...)
Ja er lopen wel mooie vrouwen rondquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tof, zijn er veel mooie vrouwen in boven-leeuwen? (lees: mooi genoeg om voor naar NL te vliegen?)
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
Anyway... ik ga eens fijn richting mijn bed hossen....
trusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
WeltrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toedeledokieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo ook maar eens op stok...om 5 uur kraait de haan weer
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
hmm, mooiquote:
zo jij bent druk bezig met het huishoudenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
Nee, moest ff nieuwe was in de machine doen en schone was ophangen
nu nog ff een serie kijken dan is de was klaar, kan die in de droger
Ik moet wel, als ik t allemaal wil doen op de dag dat mn ouders thuis komen, ben ik de hele dag bezig. T is nogal veel allemaal, t huis is veel te grootquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
zo jij bent druk bezig met het huishouden
heerlijk is dat. Ik hoef weinig kwa huishouden te doen, beetje kleine klusjes enzo maar rest doet mijn ma..quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet wel, als ik t allemaal wil doen op de dag dat mn ouders thuis komen, ben ik de hele dag bezig. T is nogal veel allemaal, t huis is veel te groot(hoewel dat wel weer relaxed is als mn ouders thuis zijn, ik merk niet dat zij er ook zijn
)
Mijn moeder normaal ook, maar ze verwacht t huis terug zoals ze t achter gelaten heeft en dat was schoonquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
heerlijk is dat. Ik hoef weinig kwa huishouden te doen, beetje kleine klusjes enzo maar rest doet mijn ma..
hahaha..dat kan ik me voorstellen, maar mij ma is bijna nooit langer dan 1 dag wegquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn moeder normaal ook, maar ze verwacht t huis terug zoals ze t achter gelaten heeft en dat was schoon
Mijn ouders hebben een grote camper, geschikt voor zomer/winter reizen, dus daar zijn ze veel mee pleitte.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..dat kan ik me voorstellen, maar mij ma is bijna nooit langer dan 1 dag wegwat ook wel eens balen is
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
I just can't stop loving you, and if I stop, then tell me just what will I do *zingt
Oeh jaaa, vertel vertel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga je nu ook eens vertellen met wie je date?
Gefeliciteerd met deze dag. Dat het toch weer bijzonder is dat we dit mogen meemakenquote:
Weet ik nog niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
en wat is er zo speciaal aan 10 maart?
Als ik dat zelf weet, wil ik dat best zeggen jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga je nu ook eens vertellen met wie je date?
Wat is je hoogste verwachting van deze dag?quote:
MJ is dood, die kan je niet datenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat zelf weet, wil ik dat best zeggen ja![]()
En dit is een liedje van MJ
Dat ie weer voorbij gaatquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is je hoogste verwachting van deze dag?
Dat ik het overleef.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is je hoogste verwachting van deze dag?
Dat is een fact.quote:
Lijkt niet bijzonder, toch is dat een van de belangrijkste en hoogste verwachtingen die een mens kan hebbenquote:
Daarin ben ik al 29 jaar heel succesvol.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is ook mijn intentie, en dan iedere dag weer
Sommige dagen twijfel ik er wel overquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarin ben ik al 29 jaar heel succesvol.
ik ben er al 24 jaar en een paar maanden succesvol in, hoewel ik soms niet weet hoe ik dat voor elkaar krijgquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarin ben ik al 29 jaar heel succesvol.
Is je leeftijd, went wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige dagen twijfel ik er wel over
Eerder t alcohol gebruik van de nacht ervoor, maar de leeftijd zal ook zeker een rol spelen. Maar dat went zeg je? Gelukkig *opgelucht zucht*quote:
oe..spannend. En wanneer krijg je de uitslag te horen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:07 schreef PeuRac het volgende:
mijn hoogste verwachting, naast overleven uiteraard, is het horen of ik door ben naar de 3e ronde bij twee vacatures
Gisteren gesprek bij de ene en assessment bij de andere gehad, dat was voor beide de 2e ronde. Morgen hoor ik daar de resultaten van.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe..spannend. En wanneer krijg je de uitslag te horen?
Ik heb vandaag een soort van intake gehad bij het werkplein om te kijken of ze mij op weg kunnen helpen. En volgende week een soort van 2e intake als het goed is.
ik zou vanavond dan waarschijnlijk niet kunnen slapen in jou gevalquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren gesprek bij de ene en assessment bij de andere gehad, dat was voor beide de 2e ronde. Morgen hoor ik daar de resultaten van.
ooh dat is geen probleem, heb in totaal zoveel dingen lopen dat ik t niet eens weet zonder te spiekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik zou vanavond dan waarschijnlijk niet kunnen slapen in jou geval![]()
Ik zal vanavond even voor je duimen
Spannend, wat voor banen zijn het?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren gesprek bij de ene en assessment bij de andere gehad, dat was voor beide de 2e ronde. Morgen hoor ik daar de resultaten van.
En welk programma is dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:11 schreef Ripley het volgende:
Mijn programma komt zondag op tv, dus ik hoop iig wel tot maandag 10 uur te overleven om de cijfers te zien
voor een time-share bedrijf, marketing & communicatie voor de Nederlandse doelgroep en de andere bij Google als Kwaliteits manager voor de Adwords afdelingquote:
Beaty and the beast: schoonheid zit van binnen.quote:
dat is totaal waarquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beauty and the beast: schoonheid zit van binnen.
Bij veel bedrijven, maar ik weet niet exact meer wat en waar, mn telefoon heeft vorige week roodgloeiend gestaan nadat ik mn CV online zettequote:
Heb jij aan meegewerkt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beauty and the beast: schoonheid zit van binnen.
Time share is een woord waarbij mijn stekels rechtop gaan staan, veel klachten over binnengekregen. De andere klinkt tof!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor een time-share bedrijf, marketing & communicatie voor de Nederlandse doelgroep en de andere bij Google als Kwaliteits manager voor de Adwords afdeling
Ik bedoelde: in welk land?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij veel bedrijven, maar ik weet niet exact meer wat en waar, mn telefoon heeft vorige week roodgloeiend gestaan nadat ik mn CV online zettemaar hierboven staan mn 2 favorieten.
dat fenomeen ken ik. In 2008 deed ik mijn telefoon gewoon soms uit om rust te krijgen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij veel bedrijven, maar ik weet niet exact meer wat en waar, mn telefoon heeft vorige week roodgloeiend gestaan nadat ik mn CV online zettemaar hierboven staan mn 2 favorieten.
Voornamelijk Ierlandquote:
Ik heb er ook wel mn twijfels bij, maar t moeder bedrijf is ruimschoots te grootste property owner in vakanties wereldwijd, dus ik hoop zo een doorgroei plek te kunnen vinden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Time share is een woord waarbij mijn stekels rechtop gaan staan, veel klachten over binnengekregen. De andere klinkt tof!
Thanks dat hoor ik ook, als ik een reisgenootje kan vinden, wil ik deze vrijdag-zondag er heen gaan. Anders wordt het Cork, in zuid Ierlandquote:
Mja, iets te veel slechte verhalen gehoord om daar enthousiast over te doen. Of het nu groot is of niet, er wordt heel vaak gebruik gemaakt van oneigenlijke middelen. Beetje categorie pyramidespel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel mn twijfels bij, maar t moeder bedrijf is ruimschoots te grootste property owner in vakanties wereldwijd, dus ik hoop zo een doorgroei plek te kunnen vinden.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat fenomeen ken ik. In 2008 deed ik mijn telefoon gewoon soms uit om rust te krijgen.
Maar goed, ik hou het voor gezien en doe mijn lichten uit voor vandaag
Ik heb me er nog niet in verdiept, het bedrijf bied goede mogelijkheden voor het personeel, hebben zelfs een eigen erkende universiteit, doorgroeien wordt vanaf 3jr van je verwacht, 4jr vol betaalde vakantie (akkomodatie, vlucht, etc) etc.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, iets te veel slechte verhalen gehoord om daar enthousiast over te doen. Of het nu groot is of niet, er wordt heel vaak gebruik gemaakt van oneigenlijke middelen. Beetje categorie pyramidespel.
Dat soort bedrijven lichten hun klanten erg vaak op. Zou me dus ook niet te veel voorstellen van andersoortige beloftes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb me er nog niet in verdiept, het bedrijf bied goede mogelijkheden voor het personeel, hebben zelfs een eigen erkende universiteit, doorgroeien wordt vanaf 3jr van je verwacht, 4jr vol betaalde vakantie (akkomodatie, vlucht, etc) etc.
Ik heb met een uurtje googlen niet veel negatieve berichten gelezen, niks schokkends iig. Buiten een foutje met boekingen, keertje niet schoon genoeg, en dergelijke niks bijzonders. Maar zal nog eens goed doorzoeken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat soort bedrijven lichten hun klanten erg vaak op. Zou me dus ook niet te veel voorstellen van andersoortige beloftes.
Time shares staan er bekend om. Ik weet het omdat ik er zoveel klachten over heb binnengekregen. Het is meer de manier van klanten winnen en het er in lullen met kleine lettertjes dat vaak het probleem is. Dat is juridisch legaal, maar wel onethisch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb met een uurtje googlen niet veel negatieve berichten gelezen, niks schokkends iig. Buiten een foutje met boekingen, keertje niet schoon genoeg, en dergelijke niks bijzonders. Maar zal nog eens goed doorzoeken.
Ooh wacht, maar dit is anders. Deze organisatie verkoopt geen time-share, het faciliteert time-share. Dus mensen die een vakantie huis hebben en het dan willen aanbieden, dat kan via dit bedrijf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Time shares staan er bekend om. Ik weet het omdat ik er zoveel klachten over heb binnengekregen. Het is meer de manier van klanten winnen en het er in lullen met kleine lettertjes dat vaak het probleem is. Dat is juridisch legaal, maar wel onethisch.
Dus naaierij faciliteren is wat anders? Niet om je een rotgevoel over een kans te geven, maar dingen die te goed klinken zijn het meestal ook. Ik zou persoonlijk liever voor die andere baan gaan, al heb je het niet voor het uitkiezen misschien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh wacht, maar dit is anders. Deze organisatie verkoopt geen time-share, het faciliteert time-share. Dus mensen die een vakantie huis hebben en het dan willen aanbieden, dat kan via dit bedrijf.
Dat is het probleem niet, ik heb meerdere dingen lopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus naaierij faciliteren is wat anders? Niet om je een rotgevoel over een kans te geven, maar dingen die te goed klinken zijn het meestal ook. Ik zou persoonlijk liever voor die andere baan gaan, al heb je het niet voor het uitkiezen misschien.
het nasty deel zit het in mensen in het time share lullen, dus dat hele systeem van punten etc. Mensen worden daar onder valse voorwendselen ingelokt en geconfronteerd met nare voorwaarden achteraf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:33 schreef PeuRac het volgende:
Dat is het probleem niet, maar stel jij hebt een 2e huis ergens en zit daar natuurlijk niet altijd. Dan kan je dat via hen aanbieden en je krijgt daar of tijd in een gelijkwaardig huis voor terug, of punten welke je kan besteden voor tijd in een huis, of tickets, huur auto, etc. Het nasty deel in Time-share zit em normaal toch in de aanschaf cq. verkoop van een huis? Dat speelt hier geen rol, omdat dit gaat om huizen die de mensen al hebben.
Anders mag je me zeggen waar de naaierij volgens jou dan zit?
Ik verwacht dat mensen verrast zijn door het programma omdat het integer en mooi is en dat het de deelnemers en de kijker meer inzicht geeft in de oppervlakkigheid van uiterlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:36 schreef Samzz het volgende:
Lekker bakje yoghurt op
Rip, ik zag dat jij Beauty and the beast bedacht of geproduceerd hebt? Wat verwacht je er zelf van?
Het is bedacht door een van de "beasts" uit de UK, waar t een groot succes was. Wel tof om t naar NL te hebben gehaald trouwens. Past ook wel bij BNN, beetje roering veroorzaken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:36 schreef Samzz het volgende:
Lekker bakje yoghurt op
Rip, ik zag dat jij Beauty and the beast bedacht of geproduceerd hebt? Wat verwacht je er zelf van?
Ik denk dat het wel gaat lukken, de recenties zijn iig positief.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik verwacht dat mensen verrast zijn door het programma omdat het integer en mooi is en dat het de deelnemers en de kijker meer inzicht geeft in de oppervlakkigheid van uiterlijk.
Okequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik verwacht dat mensen verrast zijn door het programma omdat het integer en mooi is en dat het de deelnemers en de kijker meer inzicht geeft in de oppervlakkigheid van uiterlijk.
Ik zal me daar eens wat meer in verdiepen, het is sowieso iets wat nog nauwelijks aanwezig is in Nederland, dat zou dan mijn taak zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
het nasty deel zit het in mensen in het time share lullen, dus dat hele systeem van punten etc. Mensen worden daar onder valse voorwendselen ingelokt en geconfronteerd met nare voorwaarden achteraf.
Waarom? Omdat de titel er op lijkt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeIk dacht de eerste keer dat ik de promotiefilmpjes zag meteen aan een rip off van Beauty and the nerd, of hoe het programma heet, dat vond ik behoorlijk hersenloos
Time share is geloof ik verboden volgens de nederlandse wet en dat omzeil je dan met lidmaatschappen of zo. Zegt wel iets over hoe shady het is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal me daar eens wat meer in verdiepen, het is sowieso iets wat nog nauwelijks aanwezig is in Nederland, dat zou dan mijn taak zijn
Waarom zou het leedvermaak zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:41 schreef Samzz het volgende:
Ik denk overigens niet dat ik ga kijken. Ik houd niet van dat soort 'leed'vermaak.
Niet alleen, ook de mooie meisjes die blijkbaar wat moeten inzien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de titel er op lijkt?
Niemand moet iets, het is alleen een verbreding van de horizon van iedereen die er aan deelneemt. Je stapt in de wereld van iemand die anders dan jij is, lijkt me altijd verhelderend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alleen, ook de mooie meisjes die blijkbaar wat moeten inzien.
Het is net5. Voor bnn maken we je zal het maar hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:43 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog geen promotiefilmpje gezien. Ben wel lid van BNN trouwens.
Leedvermaak is misschien niet het juiste woord. Ik ben gewoon niet gecharmeerd van programma's die de zwakheden van anderen gebruiken om mensen een lesje te leren. En het programma is ook gemaakt om mensen te vermaken, lijkt me.quote:
Jeej, je kan bij (oa) de SPquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:41 schreef Samzz het volgende:
Ik denk overigens niet dat ik ga kijken. Ik houd niet van dat soort 'leed'vermaak.
Oh, iemand zei dat en ik nam dat aan als waarheid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is net5. Voor bnn maken we je zal het maar hebben.
Maar moet dat dan op tv, vraag ik mij dan afquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niemand moet iets, het is alleen een verbreding van de horizon van iedereen die er aan deelneemt. Je stapt in de wereld van iemand die anders dan jij is, lijkt me altijd verhelderend.
Dat vond ik wel apart trouwens, ik vind het echt beter bij BNN passen. Net5 is toch meer de vrouwen zender.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is net5. Voor bnn maken we je zal het maar hebben.
'Een lesje leren' is denk ik niet de bedoeling, als ik afga op wat ik hier nu lees. Meer een verrijking.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leedvermaak is misschien niet het juiste woord. Ik ben gewoon niet gecharmeerd van programma's die de zwakheden van anderen gebruiken om mensen een lesje te leren. En het programma is ook gemaakt om mensen te vermaken, lijkt me.
ja mijn fout, ik lichtte het niet goed toequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, iemand zei dat en ik nam dat aan als waarheid.
Waarom word je nu persoonlijk dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeej, je kan bij (oa) de SPdie hebben ook die gedachte
Het is juist geen leedvermaak. Maar een mooie manier om te laten zien wat schoonheid is en gaat zeker ogen openen (heb nav DWDD van gisteren een aflevering uit de UK gedownload en wat ingelezen).
Dat vraag ik me altijd af bij programma's als Top Gear. Maar ook daar is een markt voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar moet dat dan op tv, vraag ik mij dan af
Jij weer!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja mijn fout, ik lichtte het niet goed toe
Vind ik een voorbarige conclusie als je het programma nog niet hebt gezien. En dat is precies wat er in engeland ook gebeurde, voorbarige conclusies trekken. Ik denk dat als de eerste aflevering uitgezonden is veel mensen er anders over denken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leedvermaak is misschien niet het juiste woord. Ik ben gewoon niet gecharmeerd van programma's die de zwakheden van anderen gebruiken om mensen een lesje te leren. En het programma is ook gemaakt om mensen te vermaken, lijkt me.
Truequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vraag ik me altijd af bij programma's als Top Gear. Maar ook daar is een markt voor.
Omdat ik je reactie niet doordacht vind, dat onderstreepte ik met mijn commentaar. Dat het je niet leuk lijkt kan, maar het leedvermaak noemen is zwaar onderschatten van t programma.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom word je nu persoonlijk dan?
Mja, ik heb er mijn twijfels over. Het lijkt mij geen leuk programma.
Ik ben echt de laatste die het op zal nemen voor iemand omdat die persoon een afwijking heeft. Dat kunnen ze zelf prima. Zwakheid is misschien een verkeerde woordkeuze geweest, maar dat is wel de bijsmaak die ik ervan krijg, iemand een lesje willen leren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind ik een voorbarige conclusie als je het programma nog niet hebt gezien. En dat is precies wat er in engeland ook gebeurde, voorbarige conclusies trekken. Ik denk dat als de eerste aflevering uitgezonden is veel mensen er anders over denken.
En daarnaast erger ik me aan al die mensen ( niet per se jij dus) die het opnemen voor de zielige mensen met een afwijking. Onze deelnemers zijn sterke mensen met een leuk leven die er toevallig anders uitzien en die het totaal niet voelen als anderen een lesje leren met hun zwakheid.
Als jij dat een reden vindt om persoonlijk te worden... Of ik het programma al dan niet onderschat gaan we niet achter komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik je reactie niet doordacht vind, dat onderstreepte ik met mijn commentaar. Dat het je niet leuk lijkt kan, maar het leedvermaak noemen is zwaar onderschatten van t programma.
Btw Ripley, had je een DM gestuurd
Welke?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef Samzz het volgende:
Die reclame van Head en Shoulders moeten ze verbieden
Nee hoor, ik denk dat adam het prima heeft verwoord: de nadruk ligt in onze maatschappij op perfectie. Dit programma wil laten zien dat een persoon verder gaat dan uiterlijk. Ze gaan een dag in het leven van de een en de dag in het leven van de ander, het is aan de deelnemers wat ze daar van meekrijgen. In aflevering denk ik dat beiden food for thought er aan overhouden en de kiker ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt de laatste die het op zal nemen voor iemand omdat die persoon een afwijking heeft. Dat kunnen ze zelf prima. Zwakheid is misschien een verkeerde woordkeuze geweest, maar dat is wel de bijsmaak die ik ervan krijg, iemand een lesje willen leren.
Zeg 'm maar dat ie beter kan stoppen. Die films zijn echt een waste of time.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Help m'n broertje wordt homo, hij zit Twilight te kijken
Saabjequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ah het gaat over de commerciële zenders?
Volgensmij is ie al bijna af ofzo, geen idee, laat 'm lekker z'n tijd verdoenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg 'm maar dat ie beter kan stoppen. Die films zijn echt een waste of time.
Imo is het promotie filmpje dan slecht in elkaar gezet... Het komt op mij heel oppervlakkig over. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat adam het prima heeft verwoord: de nadruk ligt in onze maatschappij op perfectie. Dit programma wil laten zien dat een persoon verder gaat dan uiterlijk. Ze gaan een dag in het leven van de een en de dag in het leven van de ander, het is aan de deelnemers wat ze daar van meekrijgen. In aflevering denk ik dat beiden food for thought er aan overhouden en de kiker ook.
Aan de hand van 20 seconden kun je natuurlijk echt niet weten wat de intentie is en wat het programma is, in dqdd werd het al wat duidelijker.
Ik ben ook zo iemand die (voor mezelf dan) een ongezonde drang heeft naar perfectiequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat adam het prima heeft verwoord: de nadruk ligt in onze maatschappij op perfectie. Dit programma wil laten zien dat een persoon verder gaat dan uiterlijk. Ze gaan een dag in het leven van de een en de dag in het leven van de ander, het is aan de deelnemers wat ze daar van meekrijgen. In aflevering denk ik dat beiden food for thought er aan overhouden en de kiker ook.
Aan de hand van 20 seconden kun je natuurlijk echt niet weten wat de intentie is en wat het programma is, in dqdd werd het al wat duidelijker.
Ja diequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze schat ik, kutreclame inderdaad.
Ooh dan is dit zeker wat voor jouquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ook zo iemand die (voor mezelf dan) een ongezonde drang heeft naar perfectie, dus ik wil dit wel gaan kijken.
Jouw wekker ging ook om 5 uur?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens slapen... Ben al 20 uur op ondertussen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:00 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:00 schreef L-E het volgende:
Vriendinnetje van mij vindt het belachelijk dat haar schoonouders geen zin hebben om de kleinkinderen een weekend te logeren hebben. Is ze boos over. Gezeik, zijn jouw kinderen dus jouw verantwoording, huur dan een betaalde oppas in.
Blijkbaar wel. Overal zijn tv programma's voor nodigquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
Net alsof de maatschappij ooit zal veranderen, dat is gewoon niet hoe het werkt. Daar is toch niet zo'n programma voor nodig?
Misschien ook een deel interpretatie. Neem anders eens de moeite om het programma te bekijken voor je je oordeel klaarhebt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Imo is het promotie filmpje dan slecht in elkaar gezet... Het komt op mij heel oppervlakkig over. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
Ach ja, voor de schaapjes in de maatschappij die zelf niet kunnen denken wel jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Overal zijn tv programma's voor nodig
Truste Samzziequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:00 schreef Samzz het volgende:
Ik word soms wel een beetje moe van hoe sommige ouders het idee lijken te hebben dat iedereen zich maar moet schikken naar hun kinderen. Zo leuk zijn de meesten niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoef ik bij mijn ouders ook niet mee aan te komen
Saunaquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef Samzz het volgende:
Ja, weg dusMaar wel totaal over m'n slaap en hoofdpijn van 't hoesten
M'n pa zegt dat als ik maandag nog zo hoest, ik naar de dokter moet
Misschien doe ik dat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien ook een deel interpretatie. Neem anders eens de moeite om het programma te bekijken voor je je oordeel klaarhebt.
PI of niet, toch vind ik dat een vreemde opmerking.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach ja, voor de schaapjes in de maatschappij die zelf niet kunnen denken wel ja
Maar je ging slapen samzzz
Sedan is nou eenmaal raarquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:04 schreef L-E het volgende:
[..]
PI of niet, toch vind ik dat een vreemde opmerking.
Zonder het programma zou de discussie niet aangezwengeld zijn in dwdd en op twitter. Dus ook al verandert heus niet de hele maatschappij, misschien worden sommige dingen wel meer bespreekbaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
Net alsof de maatschappij ooit zal veranderen, dat is gewoon niet hoe het werkt. Daar is toch niet zo'n programma voor nodig?
Die heb ik nietquote:
Waarom is dat een vreemde opmerking, dat is gewoon hoe de maatschappij in elkaar steekt. Lekker alle werkelijke problemen negeren en achter elkaar aanlopen. Schaapjes dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:04 schreef L-E het volgende:
[..]
PI of niet, toch vind ik dat een vreemde opmerking.
Betwijfel het, het is goed dat het bespreekbaar wordt gemaakt maar dat het dan op zo'n manier moet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zonder het programma zou de discussie niet aangezwengeld zijn in dwdd en op twitter. Dus ook al verandert heus niet de hele maatschappij, misschien worden sommige dingen wel meer bespreekbaar
Je weet niet op welke manier want je hebt het hele programma nog niet gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:07 schreef S95Sedan het volgende:
Betwijfel het, het is goed dat het bespreekbaar wordt gemaakt maar dat het dan op zo'n manier moet.
Ik vind het erg cynisch om bij zo'n programma te gaan roepen: 'Heeft toch geen zin, verandert toch niets.' Niet alleen vind ik het cynisch, ik hou er ook niet van. Zoals Ripley aangeeft is het niet ondenkbaar dat er dingen bespreekbaar worden gemaakt, daar is toch niets mis mee?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom is dat een vreemde opmerking, dat is gewoon hoe de maatschappij in elkaar steekt. Lekker alle werkelijke problemen negeren en achter elkaar aanlopen. Schaapjes dus
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Maar! Een vriendin van me wel... Ik ga maar eens bellen morgen
Slaap lekker Sammiequote:
Je moet toch over 4 uur alweer opstaan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:13 schreef ArTiC het volgende:
Geef mij mijn schaapjes eens terug, ik moet ze tellen anders val ik niet in slaap
3 uur en 43 minutenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet toch over 4 uur alweer opstaan?
Omdat dat gewoon is hoe het is. De maatschappij is gewoon veel harder geworden en weinig die maar op of om kijken naar wat er met een ander is. Na een paar weken is iedereen het weer vergeten zoals met zoveel dingen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het erg cynisch om bij zo'n programma te gaan roepen: 'Heeft toch geen zin, verandert toch niets.' Niet alleen vind ik het cynisch, ik hou er ook niet van. Zoals Ripley aangeeft is het niet ondenkbaar dat er dingen bespreekbaar worden gemaakt, daar is toch niets mis mee?
Om dan de lijn zo ver door te trekken dat we allemaal schapen zijn die achter elkaar aan lopen gaat me wat ver.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:13 schreef ArTiC het volgende:
Geef mij mijn schaapjes eens terug, ik moet ze tellen anders val ik niet in slaap
ik heb teveel nachten overgeslagen/door gewerkt de afgelopen maanden (jaar), ik slaap nu echt wat ik kan slapen.quote:
Anders val ik onderweg in slaap ben ik bang...dat worden weer 3 koffietussenstopsquote:
wat doe jij voor een werk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Anders val ik onderweg in slaap ben ik bang...dat worden weer 3 koffietussenstops
Ik doe twee werksquote:
is geen antwoord op mn vraag?quote:
Al m'n 2e deze week, maar moet vast 't weekend weer werken..quote:
Ik wel iig. Maar ik heb nu dus weekend: do en vr vrij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al m'n 2e deze week, maar moet vast 't weekend weer werken..
Ik hoor later vandaag pas wat ik vrijdag doe, en vrijdag wat ik de rest van 't weekend + maandag doequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wel iig. Maar ik heb nu dus weekend: do en vr vrij.
Oh, je bedoelde wat ik voor werk doe...quote:
Dat lijkt me verschrikkelijk..quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoor later vandaag pas wat ik vrijdag doe, en vrijdag wat ik de rest van 't weekend + maandag doe
Ik hoopte stiekem dat L-E hier in een schattig, kort, strak schapenpakje door mijn slaapkamer kwam dartelen maarja...je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
De schaapjes had je al terug toch? Of was ik er een aantal vergeten?
Je weet het nooit natuurlijk, wie weet krijg je d'r zo verquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat L-E hier in een schattig, kort, strak schapenpakje door mijn slaapkamer kwam dartelen maarja...je kan niet alles hebben
Mwah, 't went, maar je sociale leven is deels naar de klotequote:
Denk ook niet dat L-E graag hoort dat ze slaapverwekkend isquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet het nooit natuurlijk, wie weet krijg je d'r zo ver
Weet alleen niet of dat de slaap dan bevorderd![]()
Dan bel ik mijn afspraak morgen wel afquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet alleen niet of dat de slaap dan bevorderd![]()
Ik weet het wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan bel ik mijn afspraak morgen wel af
Haha, ervaring mee?quote:
Met L-E wel ja, en ook met de dingen die ze in een slaapkamer doet en laat.quote:
TMIquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:05 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Met L-E wel ja, en ook met de dingen die ze in een slaapkamer doet en laat.
Uiteraard, lekker tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En stiekem zit je op de info te rukken sicko!
Ja, heerlijk uit mijn kantoorraam naar het opkomende zonnetje kijkenquote:
Mijn dag is gewoon normaal (voor 't gevoel vrij kort..) maar teringdruk. Ruilen?quote:
met de secretaresses, receptioniste, ander wulps gedierte..quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:36 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag bedrijfsuitje. We gaan salsadansen
Gaaf!quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:36 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag bedrijfsuitje. We gaan salsadansen
pep for breakfast!quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:29 schreef CherryLips het volgende:
En we beginnen de dag met een gezonde shot neusspray
Nee, ik werk bij een groot bedrijf op een IT-afdeling. Alleen maar mannen dus. En de enig raakbare vrouw is al verloofd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met de secretaresses, receptioniste, ander wulps gedierte..
Yes please, liever een korte drukke dag dan een lange saaie dagquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn dag is gewoon normaal (voor 't gevoel vrij kort..) maar teringdruk. Ruilen?
Ik vind de/het dansen wel tof maar ik kan niet tegen de bijbehorende muziek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dat Latijns-Amerikaanse gedoe.
Geldt voor mij ongeveer hetzelfde, maar dat maakt het dansen ook minder leuk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind de/het dansen wel tof maar ik kan niet tegen de bijbehorende muziek.
Nou ja, alles...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geldt voor mij ongeveer hetzelfde, maar dat maakt het dansen ook minder leuk.
Ach, je moet alles een keer gedaan hebben.
Anaal vernederd worden door een grote neger sla ik over iigquote:
Wat ben je toch een bekrompen figuur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Anaal vernederd worden door een grote neger sla ik over iig
Idd, waar was je nou in je schapenpakje?quote:
Wie weet ervaar je het helemaal niet als een vernederingquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Anaal vernederd worden door een grote neger sla ik over iig
Ah, je zit al in de ontkenningsfase.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind je lief Q, maar dat was het écht niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |