quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
I just can't stop loving you, and if I stop, then tell me just what will I do *zingt
Oeh jaaa, vertel vertel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga je nu ook eens vertellen met wie je date?
Gefeliciteerd met deze dag. Dat het toch weer bijzonder is dat we dit mogen meemakenquote:
Weet ik nog niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
en wat is er zo speciaal aan 10 maart?
Als ik dat zelf weet, wil ik dat best zeggen jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga je nu ook eens vertellen met wie je date?
Wat is je hoogste verwachting van deze dag?quote:
MJ is dood, die kan je niet datenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat zelf weet, wil ik dat best zeggen ja![]()
En dit is een liedje van MJ
Dat ie weer voorbij gaatquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is je hoogste verwachting van deze dag?
Dat ik het overleef.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is je hoogste verwachting van deze dag?
Dat is een fact.quote:
Lijkt niet bijzonder, toch is dat een van de belangrijkste en hoogste verwachtingen die een mens kan hebbenquote:
Daarin ben ik al 29 jaar heel succesvol.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is ook mijn intentie, en dan iedere dag weer
Sommige dagen twijfel ik er wel overquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarin ben ik al 29 jaar heel succesvol.
ik ben er al 24 jaar en een paar maanden succesvol in, hoewel ik soms niet weet hoe ik dat voor elkaar krijgquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarin ben ik al 29 jaar heel succesvol.
Is je leeftijd, went wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige dagen twijfel ik er wel over
Eerder t alcohol gebruik van de nacht ervoor, maar de leeftijd zal ook zeker een rol spelen. Maar dat went zeg je? Gelukkig *opgelucht zucht*quote:
oe..spannend. En wanneer krijg je de uitslag te horen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:07 schreef PeuRac het volgende:
mijn hoogste verwachting, naast overleven uiteraard, is het horen of ik door ben naar de 3e ronde bij twee vacatures
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |