Ja diequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze schat ik, kutreclame inderdaad.
Ooh dan is dit zeker wat voor jouquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ook zo iemand die (voor mezelf dan) een ongezonde drang heeft naar perfectie, dus ik wil dit wel gaan kijken.
Jouw wekker ging ook om 5 uur?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens slapen... Ben al 20 uur op ondertussen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:00 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:00 schreef L-E het volgende:
Vriendinnetje van mij vindt het belachelijk dat haar schoonouders geen zin hebben om de kleinkinderen een weekend te logeren hebben. Is ze boos over. Gezeik, zijn jouw kinderen dus jouw verantwoording, huur dan een betaalde oppas in.
Blijkbaar wel. Overal zijn tv programma's voor nodigquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
Net alsof de maatschappij ooit zal veranderen, dat is gewoon niet hoe het werkt. Daar is toch niet zo'n programma voor nodig?
Misschien ook een deel interpretatie. Neem anders eens de moeite om het programma te bekijken voor je je oordeel klaarhebt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Imo is het promotie filmpje dan slecht in elkaar gezet... Het komt op mij heel oppervlakkig over. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
Ach ja, voor de schaapjes in de maatschappij die zelf niet kunnen denken wel jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Overal zijn tv programma's voor nodig
Truste Samzziequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:00 schreef Samzz het volgende:
Ik word soms wel een beetje moe van hoe sommige ouders het idee lijken te hebben dat iedereen zich maar moet schikken naar hun kinderen. Zo leuk zijn de meesten niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoef ik bij mijn ouders ook niet mee aan te komen
Saunaquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef Samzz het volgende:
Ja, weg dusMaar wel totaal over m'n slaap en hoofdpijn van 't hoesten
M'n pa zegt dat als ik maandag nog zo hoest, ik naar de dokter moet
Misschien doe ik dat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien ook een deel interpretatie. Neem anders eens de moeite om het programma te bekijken voor je je oordeel klaarhebt.
PI of niet, toch vind ik dat een vreemde opmerking.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach ja, voor de schaapjes in de maatschappij die zelf niet kunnen denken wel ja
Maar je ging slapen samzzz
Sedan is nou eenmaal raarquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:04 schreef L-E het volgende:
[..]
PI of niet, toch vind ik dat een vreemde opmerking.
Zonder het programma zou de discussie niet aangezwengeld zijn in dwdd en op twitter. Dus ook al verandert heus niet de hele maatschappij, misschien worden sommige dingen wel meer bespreekbaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
Net alsof de maatschappij ooit zal veranderen, dat is gewoon niet hoe het werkt. Daar is toch niet zo'n programma voor nodig?
Die heb ik nietquote:
Waarom is dat een vreemde opmerking, dat is gewoon hoe de maatschappij in elkaar steekt. Lekker alle werkelijke problemen negeren en achter elkaar aanlopen. Schaapjes dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:04 schreef L-E het volgende:
[..]
PI of niet, toch vind ik dat een vreemde opmerking.
Betwijfel het, het is goed dat het bespreekbaar wordt gemaakt maar dat het dan op zo'n manier moet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zonder het programma zou de discussie niet aangezwengeld zijn in dwdd en op twitter. Dus ook al verandert heus niet de hele maatschappij, misschien worden sommige dingen wel meer bespreekbaar
Je weet niet op welke manier want je hebt het hele programma nog niet gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:07 schreef S95Sedan het volgende:
Betwijfel het, het is goed dat het bespreekbaar wordt gemaakt maar dat het dan op zo'n manier moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |