Zuurpruimliefhebber!quote:
Jaloers! Ik wil er ook één... Maar ook een nieuwe tv, een iPhone4 enz enz... Eerst een tv denk ik...quote:
aah zo, denk al, nog steeds onderwegquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
Ja, best wel. Ben nog onderwegHad vanavond wat afgesproken en nu op naar huis. Morgen vrij
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah zo, denk al, nog steeds onderwegmoet je nog lang reizen?
Als t morgen niet regent ga ik de Triumph in orde maken voor de weg en verder met solliciteren.
Beide functies jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaVertrek net uit Duivendrecht, dus ben om twaalf uur thuis.
Ah, de TriumphBen je nog bezig met die functie in Ierland?
Heyquote:
Hello Peuquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey![]()
nu doe je me herinneren aan huppelmuts
Oh, spannend! Goede kans op de derde ronde?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beide functies jaMorgen hoor ik of ik door ben naar de derde ronde (beide lopen gelijk op). Wilde em eigenlijk vandaag laten rijden, maar t regende
Dan ben je nog wel ff onderweg ja, hoe was je date
Zonder mn ouders kan ik prima wennen jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hello Peu
Hoe is het bij je ouders? Kan je wennen?
Ennuh ik ben 1. niet blond en 2. zulke grote heb ik niet
* -Engel-sluipt kamer binnenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonder mn ouders kan ik prima wennen jahelaas komen ze rond t weekend weer terug
![]()
Ik weet hoe je er uit ziet, heb jullie zelfs naast elkaar gezienmaar je kwam huppelend binnen
nu weet ik hoe zij ruimtes binnen komt en dat is iets minder subtiel, maar toch
Ik had er gisteren een goed gevoel over, maar ik vind het wel spannend wat ze me morgen gaan vertellen. Die ene is iig een hele lieve recruiter die me aan alle kanten ondersteund. De andere is die super toffe functie. Dus als mn telefoon gaat, slaat de spanning wel weer even toe gok ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, spannend! Goede kans op de derde ronde?
Hahaha, ik had geen date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |