Ik vind het erg cynisch om bij zo'n programma te gaan roepen: 'Heeft toch geen zin, verandert toch niets.' Niet alleen vind ik het cynisch, ik hou er ook niet van. Zoals Ripley aangeeft is het niet ondenkbaar dat er dingen bespreekbaar worden gemaakt, daar is toch niets mis mee?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom is dat een vreemde opmerking, dat is gewoon hoe de maatschappij in elkaar steekt. Lekker alle werkelijke problemen negeren en achter elkaar aanlopen. Schaapjes dus
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Maar! Een vriendin van me wel... Ik ga maar eens bellen morgen
Slaap lekker Sammiequote:
Je moet toch over 4 uur alweer opstaan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:13 schreef ArTiC het volgende:
Geef mij mijn schaapjes eens terug, ik moet ze tellen anders val ik niet in slaap
3 uur en 43 minutenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet toch over 4 uur alweer opstaan?
Omdat dat gewoon is hoe het is. De maatschappij is gewoon veel harder geworden en weinig die maar op of om kijken naar wat er met een ander is. Na een paar weken is iedereen het weer vergeten zoals met zoveel dingen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het erg cynisch om bij zo'n programma te gaan roepen: 'Heeft toch geen zin, verandert toch niets.' Niet alleen vind ik het cynisch, ik hou er ook niet van. Zoals Ripley aangeeft is het niet ondenkbaar dat er dingen bespreekbaar worden gemaakt, daar is toch niets mis mee?
Om dan de lijn zo ver door te trekken dat we allemaal schapen zijn die achter elkaar aan lopen gaat me wat ver.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:13 schreef ArTiC het volgende:
Geef mij mijn schaapjes eens terug, ik moet ze tellen anders val ik niet in slaap
ik heb teveel nachten overgeslagen/door gewerkt de afgelopen maanden (jaar), ik slaap nu echt wat ik kan slapen.quote:
Anders val ik onderweg in slaap ben ik bang...dat worden weer 3 koffietussenstopsquote:
wat doe jij voor een werk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Anders val ik onderweg in slaap ben ik bang...dat worden weer 3 koffietussenstops
Ik doe twee werksquote:
is geen antwoord op mn vraag?quote:
Al m'n 2e deze week, maar moet vast 't weekend weer werken..quote:
Ik wel iig. Maar ik heb nu dus weekend: do en vr vrij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al m'n 2e deze week, maar moet vast 't weekend weer werken..
Ik hoor later vandaag pas wat ik vrijdag doe, en vrijdag wat ik de rest van 't weekend + maandag doequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wel iig. Maar ik heb nu dus weekend: do en vr vrij.
Oh, je bedoelde wat ik voor werk doe...quote:
Dat lijkt me verschrikkelijk..quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoor later vandaag pas wat ik vrijdag doe, en vrijdag wat ik de rest van 't weekend + maandag doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |