Tja, ik wil bij http://www.hiddendublinwalks.com/ werken, dus dan moet je toch een beetje oefenen met spoken he.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, ik wil bij http://www.hiddendublinwalks.com/ werken, dus dan moet je toch een beetje oefenen met spoken he.
Hoe heb je die gevondenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, ik wil bij http://www.hiddendublinwalks.com/ werken, dus dan moet je toch een beetje oefenen met spoken he.
Dat heb ik op een later moment goedgemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
Och, toen Miss wilde neuken en jij je hier zat te vermaken. Toen.
Ik vind jou wel een Arcam typje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
koop een nieuwe zodra m'n belastingteruggave binnen is. deze leen ik ook maar van m'n ouders tot die tijd.
Maar af en toe werkt het gigantisch op m'n zenuwen, vooral als het signaal 3x achter elkaar wegvalt. Zeker na het bijna 2 weken foutloos gedaan te hebben.
Van mij mag je kanker in je ogen krijgen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm het ligt iets anders. Pisvlek wil het elke 3 seconden met ons delen.
Het is pure kanker voor je ogen maar je komt er niet onderuit.
Feel the love!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van mij mag je kanker in je ogen krijgen hoor
Ik had ook niks anders verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik op een later moment goedgemaakt.
Met bing.comquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik op een later moment goedgemaakt.
Moet ik nou ook nog gaan zoeken waar jijzelf poste of ze vroeg of ze er op stond en dat je nee zei?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
en wat ik met collega's bespreek, knap van je.
Foto van jou in je verpleegstersoutfit.quote:
ik begin met cambridge audio.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een Arcam typje.
Ik zeg toch la-ter.quote:
Ik heb nog wel een versterker staanquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
koop een nieuwe zodra m'n belastingteruggave binnen is. deze leen ik ook maar van m'n ouders tot die tijd.
Maar af en toe werkt het gigantisch op m'n zenuwen, vooral als het signaal 3x achter elkaar wegvalt. Zeker na het bijna 2 weken foutloos gedaan te hebben.
Oj, dat wens ik echt niemand toe.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van mij mag je kanker in je ogen krijgen hoor
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Foto van jou in je verpleegstersoutfit.
Leuke collega? Post es.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Godtje het volgende:
Moet ik nou ook nog gaan zoeken waar jijzelf poste of ze vroeg of ze er op stond en dat je nee zei?![]()
Denk je dat we stom zijn? Vergeetachtig?
Of ben jij echt zo ontiegelijk dom?
Waarom stel ik die vraag.![]()
Ik weet ook wel dat pisvlek niks kan en dus ook niks kan onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |