Airwin, kijk nou wat je doet met mijn zelfbeheersingquote:
Foto van jou zonder verpleegstersoutfit.quote:
Tsja en jij denkt dat ik op die vraag serieus heb gereageerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet ik nou ook nog gaan zoeken waar jijzelf poste of ze vroeg of ze er op stond en dat je nee zei?![]()
Denk je dat we stom zijn? Vergeetachtig?
Of ben jij echt zo ontiegelijk dom?
Waarom stel ik die vraag.![]()
Ik weet ook wel dat pisvlek niks kan en dus ook niks kan onthouden.
Vrijdag toch een sollicitatiegesprek?quote:
Dus op zeer korte termijn ga je het NOG een keer goedmaken?quote:
Die oerdriften heb je niet voor niks.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef JoeBravo het volgende:
Airwin, kijk nou wat je doet met mijn zelfbeheersing
Ja. Ik ga voor een diep decolleté.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrijdag toch een sollicitatiegesprek?
Niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja en jij denkt dat ik op die vraag serieus heb gereageerd.
Ah, de 'nog een keer' bevestigt dat ik het wel degelijk heb goedgemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
Dus op zeer korte termijn ga je het NOG een keer goedmaken?
Hij maakte het ergerquote:
Ik zou ook voor Cambridge gaan boven Arcam....quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Prachtig!
Maar stiekem wil je hart Arcam, is het niet?
Dat ontken ik ook nergensquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de 'nog een keer' bevestigt dat ik het wel degelijk heb goedgemaakt.
Als dat je sterkste punten zijn zou ik dat zeker doenquote:
Dat laatste is het belangrijkstequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij maakte het erger
Verder is hij wel lief hoor
Ik zou voor een XTZ gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou ook voor Cambridge gaan boven Arcam....
Blijkbaar een paar keer versproken, edits voor die posts zijn aangevraagd, incl de quote's.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet?
Maar serieus... Voor iemand die niet wil dat z'n werkgever op internet komt, heb je het er wel heel vaak over.
Hoe maakt je lichaam het?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is het belangrijkste
I envy you. I do
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |