Om de een of andere reden ontspring ik meestal de dans en woedende kritiek.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:39 schreef GSbrder het volgende:
Erik, jij bent persoonlijk nog een tikje erger dan ik hè, ontzettende schavuit
Neem een kip of een tijger als avatar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ontspring ik meestal de dans en woedende kritiek.
Anders bestook je ons met P... C.....quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Paul Carrack?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Anders bestook je ons met P... C.....
Zijn er nog meer martelwerktuigen tot je beschikking dan?quote:
Niet bij Koos, omdat jij stelselmatig de schone kunsten van het schrijven schoffeert.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh als je Phil haat is Paul helemaal je nemesis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn er nog meer martelwerktuigen tot je beschikking dan?
Ik vind het wel vet, eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:43 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een rare bouwsels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn er nog meer martelwerktuigen tot je beschikking dan?
Waarlijk, moet je nou weer het Wajong zomerdebuut online zetten, schaam je.quote:
Dit was van leden van de R&P-meet, niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk, moet je nou weer het Wajong zomerdebuut online zetten, schaam je.
Succes amice, je haalt het wel.quote:
Sterktequote:
Mwoah, jij laat de Nederlandse taal net iets vaker in zn hempie staanquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet bij Koos, omdat jij stelselmatig de schone kunsten van het schrijven schoffeert.
Ik ben een mede-editor, dus Koos en ik hebben nog wat om over te babbelen. Hij is jouw betyar.
Inderdaad, een poging tot versieren op hoge leeftijd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit was van leden van de R&P-meet, niet?
Zanger Rinus, ook bekend van tophits zoals:quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk, moet je nou weer het Wajong zomerdebuut online zetten, schaam je.
Ha. Jammer GS.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, jij laat de Nederlandse taal net iets vaker in zn hempie staan
Aw wat lief.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Succes amice, je haalt het wel.
Ik denk aan je.
Hebben jullie ze nog gezien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, een poging tot versieren op hoge leeftijd.
Ah, dat is het criteriumquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, jij laat de Nederlandse taal net iets vaker in zn hempie staan
Neen.quote:
En erik is het nog wel eens met hem eens, zo laat hij in het genieg weten via de dm.quote:
Ben ik gewend, part of the jobquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen.
Hoewel er een verdacht groepje naast/achter GS zat met een dubieuze fotocamera.
Met wie? Koosje toch, wat een openbaringen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En erik is het nog wel eens met hem eens, zo laat hij in het genieg weten via de dm.
Ja maar zij zagen er opgewekt en vrolijk uit, dus dat kan niet uit het depressiva forum komen.quote:
Valium kan wonderen doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar zij zagen er opgewekt en vrolijk uit, dus dat kan niet uit het depressiva forum komen.
Het waren Wajongers, vrolijk en opgewekt vanwege de staatssubsidie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar zij zagen er opgewekt en vrolijk uit, dus dat kan niet uit het depressiva forum komen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het waren Wajongers, vrolijk en opgewekt vanwege de staatssubsidie.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, ik moet even pillen halen dus ajuus allemaal!
Ik denk het, of iemand liet haar lipjes zien en dat hield ze weer zoet voor de komende decennia.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het waren Wajongers, vrolijk en opgewekt vanwege de staatssubsidie.
Met mij. Nu bega ik een zonde waar ik jou op afreken. Mijn excuses. Maar ik ben druk met twee dingen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met wie? Koosje toch, wat een openbaringen.
Ik reken het erik niet aan dat hij het met jou eens is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met mij. Nu bega ik een zonde waar ik jou op afreken. Mijn excuses. Maar ik ben druk met twee dingen.
Ik hou jou persoonlijk verantwoordelijk voor het verschijnen van dat topic in MyAT.quote:
Behehehe.quote:
Baasquote:
At your service.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou jou persoonlijk verantwoordelijk voor het verschijnen van dat topic in MyAT.
quote:
Waarschijnlijk zal dat niet al te moeilijk zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Als we dat topic heel hard schudden zouden we dan van het resultaat een eigen apotheek kunnen beginnen?
Ik heb ze, whaddayawant?quote:
Sssssssstquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met wie? Koosje toch, wat een openbaringen.
Zeg, het is hier ONZ niet!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal dat niet al te moeilijk zijn.
Ik heb het alweer verpest
quote:
Ja, daar heb ik niet van terugquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef Cerbie het volgende:
GS wordt verbaal in de pan gehakt door een WAjonger
Zal wel een bij zijn, je plaatje is weggehaald.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik niet van terug
Ik heb pas 4 notes, dat wil ik zo houden.
Ik pas 1, omdat ik lambiekje pesttequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze terroriseren GS, niet andersom!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Zitten jullie nou werkelijk die armlastigen verbaal te terroriseren?
Ik kan mij compleet vinden in die beschrijving van mijzelf. Zo kwam ik 28 mei ook op iedereen overquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef Cerbie het volgende:
Wel een grote mond op internet, maar in het eggie te bang om iemand aan te kijken. Pas op voor die toetsenbordhelden!
Als je daar notes voor zou krijgen, dan had ik er al wel 100 gehad.quote:
Daar zit een vertraging in van 4 dagen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
Oh, ik heb er ineens ook een bij.
Kutnotes.
KutR&P
Softie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo is iedere fokker toch. Tesamen met een dikke BMW en een lul van 2 meter.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan mij compleet vinden in die beschrijving van mijzelf. Zo kwam ik 28 mei ook op iedereen over
Proud of it.quote:
Nee, te proletarisch daarvoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar zit een vertraging in van 4 dagen.
En jij kan ze nog niet bekijken, toch?
Uiteraard, ik zal wel de laatste zijn die bij users hun wereldbeeld over Fokkers of de Wajong wilt corrigeren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zo is iedere fokker toch. Tesamen met een dikke BMW en een lul van 2 meter.
Amateur. Ik heb er 130.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom mag hij zich wel met POL bezig houden (overtuigend links van signatuur)?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:59 schreef Re het volgende:
[..]
ik vind het meer een rechts-fascistisch trekje eigenlijk, nou goed
Dat is 3 mede- en 1 klinker minder dan remlofquote:
Jij was toch voor 120?quote:
Zo ook z'n acceptatie-level.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is 3 mede- en 1 klinker minder dan remlof
Wajong sympathisant!quote:
Hm, ik barstte in lachen uit.quote:
Neenquote:
Niet je eigen kwaadaardigheid projecteren op anderen, GS.quote:
Hij heet Voorschrift.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet je eigen kwaadaardigheid projecteren op anderen, GS.
Bij jouquote:
Hihi, nu ben jij ook homo.quote:
Hihi, neequote:
Kutquote:
Blijven proberenquote:
Oeps. Legde automatisch de link tussen kwaadaardigheid en jou. Hoe komt dat toch?quote:
Geen idee, maar koester het. Zie in mij de antichrist en het kapitalistisch monster, dat maakt je leven eenvoudiger en geeft je zekerheid om in het stemhokje (met correcte pen) niet VVD aan te kruisen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeps. Legde automatisch de link tussen kwaadaardigheid en jou. Hoe komt dat toch?
Omdat ik zo lief ben, karma kaatst jouw spuisels over mij af en dirigeert ze naar derden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeps. Legde automatisch de link tussen kwaadaardigheid en jou. Hoe komt dat toch?
Je had het ook wel nodig, moet ik zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:20 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg nu prompt een reclame over schaamlipcorrectie
Lees je Joop.nl?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha o God ik lag dubbel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je had het ook wel nodig, moet ik zeggen
Moet ik onder woorden brengen hoe ik echt over je denk? Nou? Nou?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, maar koester het. Zie in mij de antichrist en het kapitalistisch monster, dat maakt je leven eenvoudiger en geeft je zekerheid om in het stemhokje (met correcte pen) niet VVD aan te kruisen.
Ik geniet eigenlijk wel van mijn Fok-imago
Vraag het in het Wajong-topic.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef von_Preussen het volgende:
Is mijn wapenfetisj eigenlijk ook een reden om afgekeurd te worden?
Hehehehehe.. Ik moest lachenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik onder woorden brengen hoe ik echt over je denk? Nou? Nou?
Ik vind jou een kapitalistische nazi met krulhaar......ooh wacht
Je hebt wel een hartje in je UIquote:
quote:Reizen met City Night Line
City night Line rijdt per 13 december niet meer vanuit Nederland naar Wenen en Milaan. Voor Wenen kunt vanaf Keulen reizen met City Night Line.
Jong en onbezonnenquote:
Neem het vliegtuig.quote:
Waarom moet jij altijd een graadje vervelender en scherper zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je had het ook wel nodig, moet ik zeggen
Treinen zijn leukquote:
Weet je wat het is, eigenlijk zou ik ook voor een Wajong kwalificeren, maar ik ben te koppig om mijzelf van anderen afhankelijk te maken en wil toch zelf wat van mijn leven maken.quote:
Dan wiequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd een graadje vervelender en scherper zijn
Hm maar te langzaam.quote:
Blauwtje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan wie![]()
Ik had juist het gevoel dat wij wel connecten
Nee, ik vind je een lul met stijl krulhaar met gel. Maar er zit wel geld in je, dat zie ik. Zodoende.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan wie![]()
Ik had juist het gevoel dat wij wel connecten
Dat was de trein ook voor 50 %, alwaar erik en ik gezellig onze wortelbolletjes en appelpartjes deelden onderweg naar Amsterdamquote:
Ja, dat was dan wel weer een waardig afscheidquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was de trein ook voor 50 %, alwaar erik en ik gezellig onze wortelbolletjes en appelpartjes deelden onderweg naar Amsterdam
Ah, dan is het goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, ik vind je een lul met stijl krulhaar met gel. Maar er zit wel geld in je, dat zie ik. Zodoende.
Worteltjes en appeltjes?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was de trein ook voor 50 %, alwaar erik en ik gezellig onze wortelbolletjes en appelpartjes deelden onderweg naar Amsterdam
Ik vind de 1-serie helemaal niks, geef me dan maar de A1 of A3.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:27 schreef von_Preussen het volgende:
Hier, stelletje lifestylewijven, het instapmodel van BMW voor jullie yuppen:
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, hmmmm.
Sommige mensen hebben hun lichaam nog niet compleet opgegeven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Worteltjes en appeltjes?
Kwarteltjes en kaviaar zul je bedoelen, nep elitist.
Hippievoedsel is afbraak op cellulair niveau.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben hun lichaam nog niet compleet opgegeven.
0.13quote:
Ook elitaristen delen fruit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Worteltjes en appeltjes?
Kwarteltjes en kaviaar zul je bedoelen, nep elitist.
Tis de nieuwe hè.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind de 1-serie helemaal niks, geef me dan maar de A1 of A3.
Dan ben je niet alleen nep-elitist, maar ook nep-rechts.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben hun lichaam nog niet compleet opgegeven.
Romantisch hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook elitaristen delen fruit.
Dit tafereel zal dat bevestigen, rechts erik, liggend GS
[ afbeelding ]
En dat tweede klassequote:
Socios.quote:
VS geeft niet op, dat moet je hem nageven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:31 schreef eriksd het volgende:
We zijn weer bij het dagelijkse flirt-met-de-homo uurtje aangekomen, gedompeld in een erotisch sausje?
Flirten homo's ooit non-erotisch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:31 schreef eriksd het volgende:
We zijn weer bij het dagelijkse flirt-met-de-homo uurtje aangekomen, gedompeld in een erotisch sausje?
quote:
Nee! Niet meteen zulk grof geweld!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:31 schreef eriksd het volgende:
Ik zet snel Phil Collins aan, dat schijnt dubieuze geesten te verdrijven.
Je zou het als psychologische oorlogsvoering kunnen betitelen, maar bij Phil Collins twijfel ik toch ernstig of het niet als grove schending van de conventie van Geneve kan worden gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee! Niet meteen zulk grof geweld!
Zelfs vP zou voor subtieler oorlogstuig gaan!
Tijd voor een Godwimladicje?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je zou het als psychologische oorlogsvoering kunnen betitelen, maar bij Phil Collins twijfel ik toch ernstig of het niet als grove schending van de conventie van Geneve kan worden gezien.
Nouja, in Scheveningen hebben ze vast nog wel een cel vrij voor Erik.
Zo vervelend zijn treinen toch niet?quote:
Ik denk dat Mladic vergeleken met Collins maar een kleine vis is.quote:
Ach, is genocide erg?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk dat Mladic vergeleken met Collins maar een kleine vis is.
Mladic pleegt genocide, Collins een complete holocaust.
Het valt me trouwens op dat nog niemand mij van nazi-sympathiën heeft beschuldigd n.a.v. van een deel van de tekst van dit nummer.quote:
Niemand heeft er ook naar geluisterd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het valt me trouwens op dat nog niemand mij van nazi-sympathiën heeft beschuldigd n.a.v. van een deel van de tekst van dit nummer.
Op wie is het minder erg?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ligt eraan op wie je het pleegt.
In dit topic zal er vast sympathie zijn als het op WA-jongers gebeurd.quote:
Dat vermoeden had ik ook al.quote:
Huh, druiven voeren al erotisch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:31 schreef eriksd het volgende:
Nee, ik wil helemaal niemand doodhebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dit topic zal er vast sympathie zijn als het op WA-jongers gebeurd.
Ik doelde meer op je avances in het begin van dit topic. Dit was de druif op de taart.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Huh, druiven voeren al erotisch?
Jongen toch, wat een onschuld.![]()
De meloen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je avances in het begin van dit topic. Dit was de druif op de taart.
watermelondreaquote:
Jij wil de taart meteen weer verpletteren.quote:
De opmerkingen van VS zijn het kers-stadium allang gepasseerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij wil de taart meteen weer verpletteren.
Hij wil inderdaad verwoestend toeslaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De opmerkingen van VS zijn het kers-stadium allang gepasseerd.
Hah, ik zat gister tot diep in de nacht in een gay kroeg, POL is er niets bij, en ik ben nog heilig op dat gebied.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De opmerkingen van VS zijn het kers-stadium allang gepasseerd.
Godzijdank.quote:
Ik hou dat graag zoquote:
Dus net zoals Stalin in de Oekraine heeft gedaan, gewoon mensen laten verhongeren?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik wil helemaal niemand doodhebben.
Maar ik wil ook niemand in leven houden die niet zelf het koppie boven water kan houden.
Ik kan me het niet meer herinneren, ik moest namelijk nuchter blijven want ik moest rijden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:50 schreef JoaC het volgende:
Ik ben ook weleens in een gaybar geweest, werd slecht bier getapt
Hm, dan komen jullie er net zo vaak dan ik, gezellig.quote:
Geen idee, is elke politicus niet te beschuldigen van genocide?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus net zoals Stalin in de Oekraine heeft gedaan, gewoon mensen laten verhongeren?
Volgens mij valt dat ook onder genocide.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, dan komen jullie er net zo vaak dan ik, gezellig.
Ik wil wel graag de reactie van sommigen zien als een flamboyante homosexueel z'n hand op de knie van xy legt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, dan komen jullie er net zo vaak dan ik, gezellig.
Zo zijn ze er wel, maar dat zijn uitzonderingen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wil wel graag de reactie van sommigen zien als een flamboyante homosexueel z'n hand op de knie van xy legt.
Van genocide jegens de staatsfinanciën zeker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, is elke politicus niet te beschuldigen van genocide?
Of de afwezigheid van maatregelen de burger tegen gevaren te beschermen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Van genocide jegens de staatsfinanciën zeker.
NL topic? Je bedoelt de nationale ethos ofzo?quote:
Die ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
NL topic? Je bedoelt de nationale ethos ofzo?
Mischien zou naast "dood door nalatigheid" in de toekomst ook "genocide door nalatigheid" strafbaar gesteld moeten kunnen worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of de afwezigheid van maatregelen de burger tegen gevaren te beschermen.
Ook genocide danwel nalatigheid?
Ze zetten Nederland voor aap.quote:
Nu kan ik niet meer normaal naar dat bord kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit is een artist impression van Karst T. Je weet niet waar je het over hebt.
Hahahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer normaal naar dat bord kijken
quote:
Uiteraard. Maar iedereen die in Nederland is aangereden door een auto zou de Nederlandse staat genocide jegens voetgangers ten laste kunnen leggenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien zou naast "dood door nalatigheid" in de toekomst ook "genocide door nalatigheid" strafbaar gesteld moeten kunnen worden.
Dan kunnen Wim Kok en Joris Voorhoeve tenminste nog een keer de bak in, samen met Boutros Boutros Ghali, maar die is in Egypte per verstek al tot 30 jaar veroordeeld.
Bumchum!quote:
Westerse zelfhaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef GSbrder het volgende:
Trouwens, ik dacht er net aan, waarom moet wij ons volgens cultureel-marxisten nog steeds schuldig voelen over de slavernij van Nederland, maar vinden linksen wel dat Duitsland door moet nadat ze 2 wereldoorlogen zijn begonnen?
Grappig. Ik voel me niet schuldig over westerse rijkdom door de slavernijquote:
Je bent dan ook niet linksquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grappig. Ik voel me niet schuldig over westerse rijkdom door de slavernij
Weinig verrassend natuurlijk.
Omdat de linksen er niet constant aan hun eigen dubieuze rol tijdens WO2 herinnerd willen worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef GSbrder het volgende:
Trouwens, ik dacht er net aan, waarom moet wij ons volgens cultureel-marxisten nog steeds schuldig voelen over de slavernij van Nederland, maar vinden linksen wel dat Duitsland door moet nadat ze 2 wereldoorlogen zijn begonnen?
En ik voel mij ook niet schuldig voor het door mijn Duitse familie vergaarde vermogen voor en tijdens WO2.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grappig. Ik voel me niet schuldig over westerse rijkdom door de slavernij
Weinig verrassend natuurlijk.
Die rol hadden ze ook tijdens de slavernijquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat de linksen er niet constant aan hun eigen dubieuze rol tijdens WO2 herinnerd willen worden.
Terecht, overheden hebben meer gekaapt dan enige kapitalist.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik voel mij ook niet schuldig voor het door mijn Duitse familie vergaarde vermogen voor en tijdens WO2.
Ik ook, gewoon rechtsquote:
Nee joh, toen bestond er nog een linkse politiek.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die rol hadden ze ook tijdens de slavernij
a) wat is een cultureel-marxist?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef GSbrder het volgende:
Iemand die de eigen cultuur bekritiseerd en vindt dat we niet trots op cultureel erfgoed mogen zijn. Vergaand relativisme zonder dat het een bepaald doel dient.quote:
Omdat het dan ook vergiffenis moet toekennen aan de voorvaderen, aangezien slavernij van geen enkel Nederlands burger toe te rekenen is.quote:b) waarom zou schuld erkennen aan eigen daden niet compatibel zijn met vergiffenis aan de daden van anderen?
Omdat huidige bewoners op geen enkel moment verantwoording kunnen afleggen voor daden die door anderen in het verleden zijn begaan. En cultureel marxisme is een vergaande vorm van politieke correctheid.quote:c) waarom zou men geen historische schuld kunnen erkennen zonder "cultureel-marxist" te zijn, wat dat ook moge betekenen?
Ik denk dat jij dat ook doet overdag irl.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:41 schreef du_ke het volgende:
tvp, jullie lullen weer veel te veel vol per dag
Te veel slap ouwehoeren?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat ook doet overdag irl.
Zelfs de PVV gebruikt die term.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:42 schreef Monidique het volgende:
"Cultureel-marxist"!! Ik ken er nog wel een paar, maar dit moet toch wel in de top tien van sneue zij het hilarische termen komen.
Ik heb ze het gelukkig nog nooit horen gebruikenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs de PVV gebruikt die term.
Oh wacht, ondermijn ik nu mijn standpunt![]()
Het is wel een flink sneue term inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:42 schreef Monidique het volgende:
"Cultureel-marxist"!! Ik ken er nog wel een paar, maar dit moet toch wel in de top tien van sneue zij het hilarische termen komen.
quote:Inderdaad, Bosma heeft een mening over de opwarming van de aarde. Die bestaat niet. Dat is een ‘cultureel-marxistische samenzwering’. Kijk maar naar de afgelopen winter. De cabaretier komt dus op in een dikke winterjas, met een sjaal om, en opent lekker hard, net als Bosma:
‘We boffen maar weer met dit gure winterweer! Een paar graden warmer en we hadden elke dag Bram Schilham in het NOS Journaal gehad!’
Wat maakt een term sneu?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is wel een flink sneue term inderdaad
Ik denk dat jij graag kletst irlquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Te veel slap ouwehoeren?
Tja wie niet?
Als je tenminste werk hebt...
Je braakt een hoop onzin over dit forum uit, maar dit is toch wel het toppunt. Het heeft helemaal niets met het marxisme te maken en je gebruikt dat woord puur omdat je marxisme een negatief woord vindt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand die de eigen cultuur bekritiseerd en vindt dat we niet trots op cultureel erfgoed mogen zijn. Vergaand relativisme zonder dat het een bepaald doel dient.
Dat heeft niets met marxisme te maken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
Iemand die de eigen cultuur bekritiseerd en vindt dat we niet trots op cultureel erfgoed mogen zijn. Vergaand relativisme zonder dat het een bepaald doel dient.
Dat laat in elk geval zien hoe waardeloos de term is. Gebruikers er van zijn blijkbaar standaard mensen die een hekel hebben aan wetenschap.quote:
Kennelijk is de mening dat de aarde opwarmt een "cultureel-marxistische samenzwering", maar dat heeft toch niets met nodeloos afgeven op het eigen erfgoed te maken? Je gooit hiermee je hele uitleg overhoop, nu is het nog onduidelijker.quote:
Ethi die onzin uitbraken verwijt. De pot verwijt..quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je braakt een hoop onzin over dit forum uit, maar dit is toch wel het toppunt. Het heeft helemaal niets met het marxisme te maken en je gebruikt dat woord puur omdat je marxisme een negatief woord vindt.
*edit* godverdomme, de PVV gebruikt dat woord ook?Dat verklaart een hoop waarom het zo achterlijk is. Dat jij het dan nog zinnig vindt zegt wel een hele hoop over jou.
Het bekritiseren van de eigen cultuur en het afwijzen van zaken daarin is niet relativistisch in een doorgeslagen tendens. Net zo min als het bekritiseren van afgewezen zaken als juist wenselijk absoluut relativisme inhoud.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En welk land leef ik dan precies in?quote:Omdat het dan ook vergiffenis moet toekennen aan de voorvaderen, aangezien slavernij van geen enkel Nederlands burger toe te rekenen is.
Niet kunnen of niet willen? Ik zou denken dat herdenkingen juist de taak van verantwoording is voor zaken waar dit in het verleden niet door de juiste mensen gebeurd is.quote:Omdat huidige bewoners op geen enkel moment verantwoording kunnen afleggen voor daden die door anderen in het verleden zijn begaan. En cultureel marxisme is een vergaande vorm van politieke correctheid.
Ik claim nergens dat ik dat niet doe, dus je verwijt is nogal ongegrond.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ethi die onzin uitbraken verwijt. De pot verwijt..
Tsja. Als je progressief en marxistisch zonder moeite onderling kunt verwisselen, dan is dat een heel erg grote aanwijzing dat je gebruik van beide termen waarschijnlijk nergens op slaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:49 schreef GSbrder het volgende:
Als ik het nu eens progessief noem
U roept maar.
Doe eens rustigquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je braakt een hoop onzin over dit forum uit, maar dit is toch wel het toppunt. Het heeft helemaal niets met het marxisme te maken en je gebruikt dat woord puur omdat je marxisme een negatief woord vindt.
*edit* godverdomme, de PVV gebruikt dat woord ook?Dat verklaart een hoop waarom het zo achterlijk is. Dat jij het dan nog zinnig vindt zegt wel een hele hoop over jou.
Hier, neem een koekje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik claim nergens dat ik dat niet doe, dus je verwijt is nogal ongegrond.
Dank, jij nog wat thee van Ome Job?quote:
Welk weg-met-ons idee? Wie propageert dat idee? Of is het net zo'n sneu verzinsel als dat cultureel marxisme?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe eens rustig
Het is het weg-met-ons-idee.
Ik vind het toch wel bijzonder dat je het bestaan van een complete school, de Frankfurt School blijkbaar nergens op vindt slaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja. Als je progressief en marxistisch zonder moeite onderling kunt verwisselen, dan is dat een heel erg grote aanwijzing dat je gebruik van beide termen waarschijnlijk nergens op slaat.
Tsja, een of andere internetjosti hoeft natuurlijk maar te bedenken dat dat dat (jazeker!) betekent, maar dat maakt het nog niet waar of laten we zeggen zinnig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:51 schreef dotCommunism het volgende:
Ah, wikipedia kent het woord cultureel-marxisme ook, blijkbaar is het niet meer dan een andere term voor politieke correctheid.
Ik heb nog een halve rooibos staan, dank je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dank, jij nog wat thee van Ome Job?
"de neutraliteit van dit artikel wordt betwist"quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:51 schreef dotCommunism het volgende:
Ah, wikipedia kent het woord cultureel-marxisme ook, blijkbaar is het niet meer dan een andere term voor politieke correctheid.
Als jij die termen zo onderling kunt verwisselen, dan ja, dan slaat jouw gebruik ervan waarschijnlijk totaal nergens op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel bijzonder dat je het bestaan van een complete school, de Frankfurt School blijkbaar nergens op vindt slaan
Hetzelfde type mens dat graag wilt dat zwarte pieten paars, groen en geel door het leven gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Welk weg-met-ons idee? Wie propageert dat idee? Of is het net zo'n sneu verzinsel als dat cultureel marxisme?
Jij haalt cultureel- voor het marxisme weg en zegt dat ik progressivisme marxisme noem, helder lichtquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als jij die termen zo onderling kunt verwisselen, dan ja, dan slaat jouw gebruik ervan waarschijnlijk totaal nergens op.
Naam Negerzoen was reclamestuntquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hetzelfde type mens dat graag wilt dat zwarte pieten paars, groen en geel door het leven gaan.
Of die de term 'negerzoenen' verbieden en de dodenherdenking op alle doden ooit willen laten slaan.
Dat met die negerzoenen was een PR actie van de eigenaar. Dat had niets te maken met de realiteit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hetzelfde type mens dat graag wilt dat zwarte pieten paars, groen en geel door het leven gaan.
Of die de term 'negerzoenen' verbieden en de dodenherdenking op alle doden ooit willen laten slaan.
Die school had helemaal niks te maken met hoe de PVV cultureel-marxisme gebruikt natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel bijzonder dat je het bestaan van een complete school, de Frankfurt School blijkbaar nergens op vindt slaan
Parvenu, mooi woord. Ben al tijden op zoek naar de mogelijkheid om het te gebruiken.quote:parvenu
par - ve` nu («Frans) de -woord (mannelijk) parvenu`s iemand die van laag (arm) tot hoog (rijk) opgeklommen is en zich daarop laat voorstaan, zonder de overeenkomstige beschaving te bezitten
Aha 3 mensen in Nederland dus ongeveer? Dat is dus tegenwoordig een complete cultureel-marxistische stroming?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Joh, je bent hier gewoon aan het trollen. Als je cultureel-marxisme net zo goed cultureel-progressief kunt noemen, dan slaat die term inderdaad, wederom, waarschijnlijk, haast zeker weten, volledig nergens op. Nogmaals, ik heb even gekeken op je Frankfurt-linkje en helaas wordt daar niet over cultureel-marxisme gesproken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij haalt cultureel- voor het marxisme weg en zegt dat ik progressivisme marxisme noem, helder licht
gerard joling, zie "nationale ethos" topic.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
Parvenu, mooi woord. Ben al tijden op zoek naar de mogelijkheid om het te gebruiken.
Wie weet een goed voorbeeld van een parvenu?
U mag mij immer als parvenu afschilderen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
Parvenu, mooi woord. Ben al tijden op zoek naar de mogelijkheid om het te gebruiken.
Wie weet een goed voorbeeld van een parvenu?
Dat gevoel heb ik bij de complete nederlandse wikipediaquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:52 schreef Frith het volgende:
[..]
"de neutraliteit van dit artikel wordt betwist"
no shit.
In de entertainment is de parvenu waarschijnlijk veelvoorkomend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:56 schreef Frith het volgende:
[..]
gerard joling, zie "nationale ethos" topic.
Voorwaarde is dus wel dat je 'laag' bent begonnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:56 schreef Reya het volgende:
[..]
U mag mij immer als parvenu afschilderen.
Ik ben laag gebleven; aspirant-parvenu zou wellicht een betere kwalificatie zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:58 schreef waht het volgende:
[..]
In de entertainment is de parvenu waarschijnlijk veelvoorkomend.
[..]
Voorwaarde is dus wel dat je 'laag' bent begonnen.
GOP'ers hebben geen internet, anders stond Santorum lagerquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:58 schreef Monidique het volgende:
Voor Morendo, ik heb ongelijk:
[ afbeelding ]
http://fivethirtyeight.bl(...)-in-republican-base/
Dat is subjectief. Als relativisme doorslaat en enkel geent is op het naar beneden halen van bepaalde onderdelen van trots, dus non-willekeurig relativisme, kan het doorslaan. Sowieso verschilt het van individu tot individu wat men wel en niet schappelijk acht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:50 schreef Frith het volgende:
[..]
Het bekritiseren van de eigen cultuur en het afwijzen van zaken daarin is niet relativistisch in een doorgeslagen tendens. Net zo min als het bekritiseren van afgewezen zaken als juist wenselijk absoluut relativisme inhoud.
Exact, tenzij de focus teveel op het eigen falen ligt en deze afwezig is bij het erkennen van het falen van andere culturen. Ik kan 100 zaken opnoemen waarin onze voorvaderen hebben gefaald, maar evenzoveel subjecten waarin de voorvaderen van de pygmeeen hebben gefaald.quote:Is niet de erkenning van de eigen historie en de glorie en falen van voorvaderen het lint waarmee de nationale identiteit houvast krijgt?
Ik deel die gedachte, we moeten ons ook niet als nieuwe kolonialen opstellen, maar dat ligt juist op de loer door enkele eigenschappen als categorische imperatief aan te nemen. Dat is alsof je de Indonesiers wel het recht op zelfbestuur gunt, vanzelfsprekend, vanuit hun nationale trots moet zoiets kunnen, maar tegelijkertijd dit bij joden verwerpt, want extreem-rechts en nationalistisch.quote:Ik deel het gegeven dat wij niet toerekenbaar zijn voor de daden zelf (die zijn immers niet van ons), maar we kunnen ze wel erkennen met gedegen besef van onze positie ten aanzien daarvan. Wij zijn immers net zo goed resultaat van handelingen die wel of niet hebben plaatsgehad.
Maar natuurlijk, doch is het vreemd dat Nederland nog altijd geen duits ambassadeur toelaat bij de herdenking op de dam, want grote vijand in de tweede wereldoorlog, maar wel indonesiers toelaat, want het slachtoffer destijds. De ene vijand is anders dan de andere?quote:Niet kunnen of niet willen? Ik zou denken dat herdenkingen juist de taak van verantwoording is voor zaken waar dit in het verleden niet door de juiste mensen gebeurd is.
Iemand met een laag beschavingsniveau zou geen woorden als 'aspirant', 'wellicht' en 'kwalificatie' gebruiken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben laag gebleven; aspirant-parvenu zou wellicht een betere kwalificatie zijn.
No shit, einsteinquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Joh, je bent hier gewoon aan het trollen.
Het gaat over de verandering van economisch socialisme naar zelfkritisch progressivisme.quote:Als je cultureel-marxisme net zo goed cultureel-progressief kunt noemen, dan slaat die term inderdaad, wederom, waarschijnlijk, haast zeker weten, volledig nergens op. Nogmaals, ik heb even gekeken op je Frankfurt-linkje en helaas wordt daar niet over cultureel-marxisme gesproken.
Oh en als anti-westerlingenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:01 schreef du_ke het volgende:
Inclusief een of ander dubieus forum waar Job Cohen, Geert Mak en Youp van 't hek en Jan Mulder voor Marxist worden uitgemaakt.
Ah, dus de hele cultureel-marxistische beweging bestaat uit mensen die allemaal iets anders vinden, maar in ieder geval kritiek hebben op een van de zogenoemde onderdelen van de vermeende en veronderstelde gedeelde cultuur, maar geen kritiek hebben op de dingen waarop ze geen kritiek hebben.quote:Dat is subjectief. Als relativisme doorslaat en enkel geent is op het naar beneden halen van bepaalde onderdelen van trots, dus non-willekeurig relativisme, kan het doorslaan. Sowieso verschilt het van individu tot individu wat men wel en niet schappelijk acht.
Yes, onze eigen tea-party mensen! Die klagen vast ook dat het zorgstelsel socialistisch is, om vervolgens te huilen dat het kabinet de dietiste er volgend jaar uitgooit!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:01 schreef du_ke het volgende:
Met dat cultureel marxisme en google kom je echt wel op heel veel foute dubieuze sites uit![]()
.
Inclusief een of ander dubieus forum waar Job Cohen, Geert Mak en Youp van 't hek en Jan Mulder voor Marxist worden uitgemaakt.
Bijzonder is het wel inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is gek, want marxisme is weer een Westerse stroming.
Hahaha, ik moest hartelijk lachen hierom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ah, dus de hele cultureel-marxistische beweging bestaat uit mensen die allemaal iets anders vinden, maar in ieder geval kritiek hebben op een van de zogenoemde onderdelen van de vermeende en veronderstelde gedeelde cultuur, maar geen kritiek hebben op de dingen waarop ze geen kritiek hebben.. Klinkt een beetje als: "Ik wil ze gewoon links landverraders noemen, maar dat klinkt niet academisch!"
Je vergat Cappuccino-drinkende en Prius-rijdendequote:Op woensdag 8 juni 2011 18:06 schreef Monidique het volgende:
Maar het zijn allemaal atheïstische, islamknuffelende, antiwesterse, relativistische, communistische, socialistische, nihilistische, linkse, laffe en gevaarlijke cultuurhaters. Voila.
Starbucks en Insight tegenwoordigquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:07 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je vergat Cappuccino-drinkende en Prius-rijdende
Hunnie hebben het gedaanquote:
nee, je lult gewoon een eind in het wilde weg als het over dit onderwerp gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest hartelijk lachen hierom.
Je ziet niet in dat er met twee maten gemeten wordt en dat zoiets als cultureel-marxistisch gezien wordt? Nederlandse slavenhandelaars zijn fout, want Nederlands, dus wij moeten dat heel erg vinden en herdenken. Dat het destijds normaal was slaven te drijven en er even zoveel Afrikaanse slavenhandelaren waren? Tsja, die waren het slachtoffer van kapitalisme en verblind door de rijkdom die wij ze boden.
Alsof het immoreler is dat een westerling een misdaad pleegt dan een derde-wereldburger.
Wacht even, dus cultuur-(marxisme/relativisme/progressivisme) is als Dodenherdenking het herdenken van alle doden is, in plaats van die van slechts, in neem aan, de Tweede Wereldoorlog...quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest hartelijk lachen hierom.
Je ziet niet in dat er met twee maten gemeten wordt en dat zoiets als cultureel-marxistisch gezien wordt? Nederlandse slavenhandelaars zijn fout, want Nederlands, dus wij moeten dat heel erg vinden en herdenken. Dat het destijds normaal was slaven te dreigen en er even zoveel Afrikaanse slavenhandelaren waren? Tsja, die waren het slachtoffer van kapitalisme en verblind door de rijkdom die wij ze boden.
Alsof het immoreler is dat een westerling een misdaad pleegt dan een derde-wereldburger.
Goed beargumenteerdquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
nee, je lult gewoon een eind in het wilde weg als het over dit onderwerp gaat.
Argumenten voor je woordkeuze en voorbeelden ontbreken geheel.quote:
My mind is cristal clearquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wacht even, dus cultuur-(marxisme/relativisme/progressivisme) is als Dodenherdenking het herdenken van alle doden is, in plaats van die van slechts, in neem aan, de Tweede Wereldoorlog...
...maar!...
...het is ook weer cultuur-(marxisme/relativisme/progressivisme) als we bij het herdenekn van slavernij alleen de Nederlandse slavernij herdenken.! Make up your mind, het wordt er niet veel duidelijker op.
Vergeet overigens niet dat de oorlogen die Nederland na WO2 in Indonesië gevoerd heeft ook liver onder het tapijt geveegd worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
My mind is cristal clear
We kijken nu dus naar al het leed dat wij hebben veroorzaakt, want het is een schande het Nederlands slavernij-verleden in een culturele context te plaatsen. Maar wil je een dodenherdenking houden voor eigen doden, dan moet je wel volslagen willekeurige bewoners uit andere landen daarbij betrekken, want in Srebrenica gingen ook mensen dood terwijl er Nederlanders in de buurt waren
Je mag de termen, woordkeuze en voorbeelden best willekeurig vinden en het vervelend vinden dat het marxisme hiervoor gebruikt wordt (inderdaad, lekker subjectief, dat is links ook niet vreemd).quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Argumenten voor je woordkeuze en voorbeelden ontbreken geheel.
Het is tragisch dat dit soort denkbeelden dus niet per se getroll zijn onder "rechts". Ja, ik ga ervan uit dat de meeste dingen die "rechtsen" zeggen, onzin zijn, omdat ze zo onzinnig klinken. "Klimaatverandering is een samenzwering!" Getroll, zou je denken, of een of andere josti, maar nee, het is een vrij breed gedragen mening onder "rechts". Het zielige is dat getroll, fantasie en serieuze meningen aan de rechterzijde van de politiek nauwelijks meer te onderscheiden zijn.quote:
Onder het tapijt vegen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vergeet overigens niet dat de oorlogen die Nederland na WO2 in Indonesië gevoerd heeft ook liver onder het tapijt geveegd worden.
Dat geldt net zo hard onder "links". Idioten heb je overal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is tragisch dat dit soort denkbeelden dus niet per se getroll zijn onder "rechts". Ja, ik ga ervan uit dat de meeste dingen die "rechtsen" zeggen, onzin zijn, omdat ze zo onzinnig klinken. "Klimaatverandering is een samenzwering!" Getroll, zou je denken, of een of andere josti, maar nee, het is een vrij breed gedragen mening onder "rechts". Het zielige is dat getroll, fantasie en serieuze meningen aan de rechterzijde van de politiek nauwelijks meer te onderscheiden zijn.
Ik geloof best in klimaatverandering.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is tragisch dat dit soort denkbeelden dus niet per se getroll zijn onder "rechts". Ja, ik ga ervan uit dat de meeste dingen die "rechtsen" zeggen, onzin zijn, omdat ze zo onzinnig klinken. "Klimaatverandering is een samenzwering!" Getroll, zou je denken, of een of andere josti, maar nee, het is een vrij breed gedragen mening onder "rechts". Het zielige is dat getroll, fantasie en serieuze meningen aan de rechterzijde van de politiek nauwelijks meer te onderscheiden zijn.
Omdat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat ik als laatste op D66 zou stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is dan ook een hufter.quote:
Wie pleiten daar allemaal voor dan? Je doet alsof er een hele stroming is.. Volgens mij herdenken we op 4 mei wel de Nederlandse deelnemers aan VN operaties die zijn omgekomen sinds 1945 en de doden van de politionele acties. Is dat ook al cultureel-marxisme?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
My mind is cristal clear
We kijken nu dus naar al het leed dat wij hebben veroorzaakt, want het is een schande het Nederlands slavernij-verleden in een culturele context te plaatsen. Maar wil je een dodenherdenking houden voor eigen doden, dan moet je wel volslagen willekeurige bewoners uit andere landen daarbij betrekken, want in Srebrenica gingen ook mensen dood terwijl er Nederlanders in de buurt waren
De verhouding is natuurlijk compleet zoek.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat geldt net zo hard onder "links". Idioten heb je overal.
Niet vervelend, onzinnig en het dom nalullen van dubieuze (extreem)-rechtse weblogjes dat vind ik het. Had je wat hoger ingeschat, zeker na de vorige keer dat we het hierover gehad hebben...quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je mag de termen, woordkeuze en voorbeelden best willekeurig vinden en het vervelend vinden dat het marxisme hiervoor gebruikt wordt (inderdaad, lekker subjectief, dat is links ook niet vreemd).
Je poept hier allemaal woorden uit, maar er zit geen enkele rode draad in. Probeer het nog eens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:17 schreef GSbrder het volgende:
Echter ook in denkbeeldnuancering, dus dat het niet incorrect is als iemand aangeeft trots te zijn op iets, hoewel ik zelf nooit trots zal zijn op behaalde resultaten uit het verleden, ontneem ik niemand het recht daartoe.
Mensenrechten zijn niet absoluut, bijvoorbeeld
Op internet lijkt de verhouding zoals M stelt inderdaad compleet zoekquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat geldt net zo hard onder "links". Idioten heb je overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |