Sssssssstquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met wie? Koosje toch, wat een openbaringen.
Zeg, het is hier ONZ niet!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal dat niet al te moeilijk zijn.
Ik heb het alweer verpest
quote:
Ja, daar heb ik niet van terugquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef Cerbie het volgende:
GS wordt verbaal in de pan gehakt door een WAjonger
Zal wel een bij zijn, je plaatje is weggehaald.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik niet van terug
Ik heb pas 4 notes, dat wil ik zo houden.
Ik pas 1, omdat ik lambiekje pesttequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze terroriseren GS, niet andersom!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Zitten jullie nou werkelijk die armlastigen verbaal te terroriseren?
Ik kan mij compleet vinden in die beschrijving van mijzelf. Zo kwam ik 28 mei ook op iedereen overquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef Cerbie het volgende:
Wel een grote mond op internet, maar in het eggie te bang om iemand aan te kijken. Pas op voor die toetsenbordhelden!
Als je daar notes voor zou krijgen, dan had ik er al wel 100 gehad.quote:
Daar zit een vertraging in van 4 dagen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
Oh, ik heb er ineens ook een bij.
Kutnotes.
KutR&P
Softie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo is iedere fokker toch. Tesamen met een dikke BMW en een lul van 2 meter.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan mij compleet vinden in die beschrijving van mijzelf. Zo kwam ik 28 mei ook op iedereen over
Proud of it.quote:
Nee, te proletarisch daarvoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar zit een vertraging in van 4 dagen.
En jij kan ze nog niet bekijken, toch?
Uiteraard, ik zal wel de laatste zijn die bij users hun wereldbeeld over Fokkers of de Wajong wilt corrigeren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zo is iedere fokker toch. Tesamen met een dikke BMW en een lul van 2 meter.
Amateur. Ik heb er 130.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom mag hij zich wel met POL bezig houden (overtuigend links van signatuur)?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:59 schreef Re het volgende:
[..]
ik vind het meer een rechts-fascistisch trekje eigenlijk, nou goed
Dat is 3 mede- en 1 klinker minder dan remlofquote:
Jij was toch voor 120?quote:
Zo ook z'n acceptatie-level.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is 3 mede- en 1 klinker minder dan remlof
Wajong sympathisant!quote:
Hm, ik barstte in lachen uit.quote:
Neenquote:
Niet je eigen kwaadaardigheid projecteren op anderen, GS.quote:
Hij heet Voorschrift.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet je eigen kwaadaardigheid projecteren op anderen, GS.
Bij jouquote:
Hihi, nu ben jij ook homo.quote:
Hihi, neequote:
Kutquote:
Blijven proberenquote:
Oeps. Legde automatisch de link tussen kwaadaardigheid en jou. Hoe komt dat toch?quote:
Geen idee, maar koester het. Zie in mij de antichrist en het kapitalistisch monster, dat maakt je leven eenvoudiger en geeft je zekerheid om in het stemhokje (met correcte pen) niet VVD aan te kruisen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeps. Legde automatisch de link tussen kwaadaardigheid en jou. Hoe komt dat toch?
Omdat ik zo lief ben, karma kaatst jouw spuisels over mij af en dirigeert ze naar derden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeps. Legde automatisch de link tussen kwaadaardigheid en jou. Hoe komt dat toch?
Je had het ook wel nodig, moet ik zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:20 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg nu prompt een reclame over schaamlipcorrectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |