Om de een of andere reden ontspring ik meestal de dans en woedende kritiek.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:39 schreef GSbrder het volgende:
Erik, jij bent persoonlijk nog een tikje erger dan ik hè, ontzettende schavuit
Neem een kip of een tijger als avatar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ontspring ik meestal de dans en woedende kritiek.
Anders bestook je ons met P... C.....quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Paul Carrack?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Anders bestook je ons met P... C.....
Zijn er nog meer martelwerktuigen tot je beschikking dan?quote:
Niet bij Koos, omdat jij stelselmatig de schone kunsten van het schrijven schoffeert.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh als je Phil haat is Paul helemaal je nemesis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn er nog meer martelwerktuigen tot je beschikking dan?
Ik vind het wel vet, eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:43 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een rare bouwsels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn er nog meer martelwerktuigen tot je beschikking dan?
Waarlijk, moet je nou weer het Wajong zomerdebuut online zetten, schaam je.quote:
Dit was van leden van de R&P-meet, niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk, moet je nou weer het Wajong zomerdebuut online zetten, schaam je.
Succes amice, je haalt het wel.quote:
Sterktequote:
Mwoah, jij laat de Nederlandse taal net iets vaker in zn hempie staanquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet bij Koos, omdat jij stelselmatig de schone kunsten van het schrijven schoffeert.
Ik ben een mede-editor, dus Koos en ik hebben nog wat om over te babbelen. Hij is jouw betyar.
Inderdaad, een poging tot versieren op hoge leeftijd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit was van leden van de R&P-meet, niet?
Zanger Rinus, ook bekend van tophits zoals:quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk, moet je nou weer het Wajong zomerdebuut online zetten, schaam je.
Ha. Jammer GS.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, jij laat de Nederlandse taal net iets vaker in zn hempie staan
Aw wat lief.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Succes amice, je haalt het wel.
Ik denk aan je.
Hebben jullie ze nog gezien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, een poging tot versieren op hoge leeftijd.
Ah, dat is het criteriumquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, jij laat de Nederlandse taal net iets vaker in zn hempie staan
Neen.quote:
En erik is het nog wel eens met hem eens, zo laat hij in het genieg weten via de dm.quote:
Ben ik gewend, part of the jobquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen.
Hoewel er een verdacht groepje naast/achter GS zat met een dubieuze fotocamera.
Met wie? Koosje toch, wat een openbaringen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En erik is het nog wel eens met hem eens, zo laat hij in het genieg weten via de dm.
Ja maar zij zagen er opgewekt en vrolijk uit, dus dat kan niet uit het depressiva forum komen.quote:
Valium kan wonderen doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar zij zagen er opgewekt en vrolijk uit, dus dat kan niet uit het depressiva forum komen.
Het waren Wajongers, vrolijk en opgewekt vanwege de staatssubsidie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar zij zagen er opgewekt en vrolijk uit, dus dat kan niet uit het depressiva forum komen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het waren Wajongers, vrolijk en opgewekt vanwege de staatssubsidie.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, ik moet even pillen halen dus ajuus allemaal!
Ik denk het, of iemand liet haar lipjes zien en dat hield ze weer zoet voor de komende decennia.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het waren Wajongers, vrolijk en opgewekt vanwege de staatssubsidie.
Met mij. Nu bega ik een zonde waar ik jou op afreken. Mijn excuses. Maar ik ben druk met twee dingen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met wie? Koosje toch, wat een openbaringen.
Ik reken het erik niet aan dat hij het met jou eens is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met mij. Nu bega ik een zonde waar ik jou op afreken. Mijn excuses. Maar ik ben druk met twee dingen.
Ik hou jou persoonlijk verantwoordelijk voor het verschijnen van dat topic in MyAT.quote:
Behehehe.quote:
Baasquote:
At your service.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou jou persoonlijk verantwoordelijk voor het verschijnen van dat topic in MyAT.
quote:
Waarschijnlijk zal dat niet al te moeilijk zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Als we dat topic heel hard schudden zouden we dan van het resultaat een eigen apotheek kunnen beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |