Niemand heeft er ook naar geluisterd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het valt me trouwens op dat nog niemand mij van nazi-sympathiën heeft beschuldigd n.a.v. van een deel van de tekst van dit nummer.
Op wie is het minder erg?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ligt eraan op wie je het pleegt.
In dit topic zal er vast sympathie zijn als het op WA-jongers gebeurd.quote:
Dat vermoeden had ik ook al.quote:
Huh, druiven voeren al erotisch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:31 schreef eriksd het volgende:
We zijn weer bij het dagelijkse flirt-met-de-homo uurtje aangekomen, gedompeld in een erotisch sausje?
Nee, ik wil helemaal niemand doodhebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dit topic zal er vast sympathie zijn als het op WA-jongers gebeurd.
Ik doelde meer op je avances in het begin van dit topic. Dit was de druif op de taart.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Huh, druiven voeren al erotisch?
Jongen toch, wat een onschuld.![]()
De meloen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je avances in het begin van dit topic. Dit was de druif op de taart.
watermelondreaquote:
Jij wil de taart meteen weer verpletteren.quote:
De opmerkingen van VS zijn het kers-stadium allang gepasseerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij wil de taart meteen weer verpletteren.
Hij wil inderdaad verwoestend toeslaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De opmerkingen van VS zijn het kers-stadium allang gepasseerd.
Hah, ik zat gister tot diep in de nacht in een gay kroeg, POL is er niets bij, en ik ben nog heilig op dat gebied.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De opmerkingen van VS zijn het kers-stadium allang gepasseerd.
Godzijdank.quote:
Ik hou dat graag zoquote:
Dus net zoals Stalin in de Oekraine heeft gedaan, gewoon mensen laten verhongeren?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik wil helemaal niemand doodhebben.
Maar ik wil ook niemand in leven houden die niet zelf het koppie boven water kan houden.
Ik kan me het niet meer herinneren, ik moest namelijk nuchter blijven want ik moest rijden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:50 schreef JoaC het volgende:
Ik ben ook weleens in een gaybar geweest, werd slecht bier getapt
Hm, dan komen jullie er net zo vaak dan ik, gezellig.quote:
Geen idee, is elke politicus niet te beschuldigen van genocide?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus net zoals Stalin in de Oekraine heeft gedaan, gewoon mensen laten verhongeren?
Volgens mij valt dat ook onder genocide.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, dan komen jullie er net zo vaak dan ik, gezellig.
Ik wil wel graag de reactie van sommigen zien als een flamboyante homosexueel z'n hand op de knie van xy legt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, dan komen jullie er net zo vaak dan ik, gezellig.
Zo zijn ze er wel, maar dat zijn uitzonderingen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wil wel graag de reactie van sommigen zien als een flamboyante homosexueel z'n hand op de knie van xy legt.
Van genocide jegens de staatsfinanciën zeker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, is elke politicus niet te beschuldigen van genocide?
Of de afwezigheid van maatregelen de burger tegen gevaren te beschermen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Van genocide jegens de staatsfinanciën zeker.
NL topic? Je bedoelt de nationale ethos ofzo?quote:
Die ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
NL topic? Je bedoelt de nationale ethos ofzo?
Mischien zou naast "dood door nalatigheid" in de toekomst ook "genocide door nalatigheid" strafbaar gesteld moeten kunnen worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of de afwezigheid van maatregelen de burger tegen gevaren te beschermen.
Ook genocide danwel nalatigheid?
Ze zetten Nederland voor aap.quote:
Nu kan ik niet meer normaal naar dat bord kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit is een artist impression van Karst T. Je weet niet waar je het over hebt.
Hahahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer normaal naar dat bord kijken
quote:
Uiteraard. Maar iedereen die in Nederland is aangereden door een auto zou de Nederlandse staat genocide jegens voetgangers ten laste kunnen leggenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien zou naast "dood door nalatigheid" in de toekomst ook "genocide door nalatigheid" strafbaar gesteld moeten kunnen worden.
Dan kunnen Wim Kok en Joris Voorhoeve tenminste nog een keer de bak in, samen met Boutros Boutros Ghali, maar die is in Egypte per verstek al tot 30 jaar veroordeeld.
Bumchum!quote:
Westerse zelfhaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef GSbrder het volgende:
Trouwens, ik dacht er net aan, waarom moet wij ons volgens cultureel-marxisten nog steeds schuldig voelen over de slavernij van Nederland, maar vinden linksen wel dat Duitsland door moet nadat ze 2 wereldoorlogen zijn begonnen?
Grappig. Ik voel me niet schuldig over westerse rijkdom door de slavernijquote:
Je bent dan ook niet linksquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grappig. Ik voel me niet schuldig over westerse rijkdom door de slavernij
Weinig verrassend natuurlijk.
Omdat de linksen er niet constant aan hun eigen dubieuze rol tijdens WO2 herinnerd willen worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef GSbrder het volgende:
Trouwens, ik dacht er net aan, waarom moet wij ons volgens cultureel-marxisten nog steeds schuldig voelen over de slavernij van Nederland, maar vinden linksen wel dat Duitsland door moet nadat ze 2 wereldoorlogen zijn begonnen?
En ik voel mij ook niet schuldig voor het door mijn Duitse familie vergaarde vermogen voor en tijdens WO2.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grappig. Ik voel me niet schuldig over westerse rijkdom door de slavernij
Weinig verrassend natuurlijk.
Die rol hadden ze ook tijdens de slavernijquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat de linksen er niet constant aan hun eigen dubieuze rol tijdens WO2 herinnerd willen worden.
Terecht, overheden hebben meer gekaapt dan enige kapitalist.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik voel mij ook niet schuldig voor het door mijn Duitse familie vergaarde vermogen voor en tijdens WO2.
Ik ook, gewoon rechtsquote:
Nee joh, toen bestond er nog een linkse politiek.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die rol hadden ze ook tijdens de slavernij
a) wat is een cultureel-marxist?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef GSbrder het volgende:
Iemand die de eigen cultuur bekritiseerd en vindt dat we niet trots op cultureel erfgoed mogen zijn. Vergaand relativisme zonder dat het een bepaald doel dient.quote:
Omdat het dan ook vergiffenis moet toekennen aan de voorvaderen, aangezien slavernij van geen enkel Nederlands burger toe te rekenen is.quote:b) waarom zou schuld erkennen aan eigen daden niet compatibel zijn met vergiffenis aan de daden van anderen?
Omdat huidige bewoners op geen enkel moment verantwoording kunnen afleggen voor daden die door anderen in het verleden zijn begaan. En cultureel marxisme is een vergaande vorm van politieke correctheid.quote:c) waarom zou men geen historische schuld kunnen erkennen zonder "cultureel-marxist" te zijn, wat dat ook moge betekenen?
Ik denk dat jij dat ook doet overdag irl.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:41 schreef du_ke het volgende:
tvp, jullie lullen weer veel te veel vol per dag
Te veel slap ouwehoeren?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat ook doet overdag irl.
Zelfs de PVV gebruikt die term.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:42 schreef Monidique het volgende:
"Cultureel-marxist"!! Ik ken er nog wel een paar, maar dit moet toch wel in de top tien van sneue zij het hilarische termen komen.
Ik heb ze het gelukkig nog nooit horen gebruikenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs de PVV gebruikt die term.
Oh wacht, ondermijn ik nu mijn standpunt![]()
Het is wel een flink sneue term inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:42 schreef Monidique het volgende:
"Cultureel-marxist"!! Ik ken er nog wel een paar, maar dit moet toch wel in de top tien van sneue zij het hilarische termen komen.
quote:Inderdaad, Bosma heeft een mening over de opwarming van de aarde. Die bestaat niet. Dat is een ‘cultureel-marxistische samenzwering’. Kijk maar naar de afgelopen winter. De cabaretier komt dus op in een dikke winterjas, met een sjaal om, en opent lekker hard, net als Bosma:
‘We boffen maar weer met dit gure winterweer! Een paar graden warmer en we hadden elke dag Bram Schilham in het NOS Journaal gehad!’
Wat maakt een term sneu?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is wel een flink sneue term inderdaad
Ik denk dat jij graag kletst irlquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Te veel slap ouwehoeren?
Tja wie niet?
Als je tenminste werk hebt...
Je braakt een hoop onzin over dit forum uit, maar dit is toch wel het toppunt. Het heeft helemaal niets met het marxisme te maken en je gebruikt dat woord puur omdat je marxisme een negatief woord vindt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand die de eigen cultuur bekritiseerd en vindt dat we niet trots op cultureel erfgoed mogen zijn. Vergaand relativisme zonder dat het een bepaald doel dient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |