Niemand heeft er ook naar geluisterd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het valt me trouwens op dat nog niemand mij van nazi-sympathiën heeft beschuldigd n.a.v. van een deel van de tekst van dit nummer.
Op wie is het minder erg?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ligt eraan op wie je het pleegt.
In dit topic zal er vast sympathie zijn als het op WA-jongers gebeurd.quote:
Dat vermoeden had ik ook al.quote:
Huh, druiven voeren al erotisch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:31 schreef eriksd het volgende:
We zijn weer bij het dagelijkse flirt-met-de-homo uurtje aangekomen, gedompeld in een erotisch sausje?
Nee, ik wil helemaal niemand doodhebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dit topic zal er vast sympathie zijn als het op WA-jongers gebeurd.
Ik doelde meer op je avances in het begin van dit topic. Dit was de druif op de taart.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Huh, druiven voeren al erotisch?
Jongen toch, wat een onschuld.![]()
De meloen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je avances in het begin van dit topic. Dit was de druif op de taart.
watermelondreaquote:
Jij wil de taart meteen weer verpletteren.quote:
De opmerkingen van VS zijn het kers-stadium allang gepasseerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij wil de taart meteen weer verpletteren.
Hij wil inderdaad verwoestend toeslaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De opmerkingen van VS zijn het kers-stadium allang gepasseerd.
Hah, ik zat gister tot diep in de nacht in een gay kroeg, POL is er niets bij, en ik ben nog heilig op dat gebied.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De opmerkingen van VS zijn het kers-stadium allang gepasseerd.
Godzijdank.quote:
Ik hou dat graag zoquote:
Dus net zoals Stalin in de Oekraine heeft gedaan, gewoon mensen laten verhongeren?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik wil helemaal niemand doodhebben.
Maar ik wil ook niemand in leven houden die niet zelf het koppie boven water kan houden.
Ik kan me het niet meer herinneren, ik moest namelijk nuchter blijven want ik moest rijden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:50 schreef JoaC het volgende:
Ik ben ook weleens in een gaybar geweest, werd slecht bier getapt
Hm, dan komen jullie er net zo vaak dan ik, gezellig.quote:
Geen idee, is elke politicus niet te beschuldigen van genocide?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus net zoals Stalin in de Oekraine heeft gedaan, gewoon mensen laten verhongeren?
Volgens mij valt dat ook onder genocide.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, dan komen jullie er net zo vaak dan ik, gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |