Lees je Joop.nl?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeps. Legde automatisch de link tussen kwaadaardigheid en jou. Hoe komt dat toch?
Haha o God ik lag dubbel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je had het ook wel nodig, moet ik zeggen
Moet ik onder woorden brengen hoe ik echt over je denk? Nou? Nou?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, maar koester het. Zie in mij de antichrist en het kapitalistisch monster, dat maakt je leven eenvoudiger en geeft je zekerheid om in het stemhokje (met correcte pen) niet VVD aan te kruisen.
Ik geniet eigenlijk wel van mijn Fok-imago
Vraag het in het Wajong-topic.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef von_Preussen het volgende:
Is mijn wapenfetisj eigenlijk ook een reden om afgekeurd te worden?
Hehehehehe.. Ik moest lachenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik onder woorden brengen hoe ik echt over je denk? Nou? Nou?
Ik vind jou een kapitalistische nazi met krulhaar......ooh wacht
Je hebt wel een hartje in je UIquote:
quote:Reizen met City Night Line
City night Line rijdt per 13 december niet meer vanuit Nederland naar Wenen en Milaan. Voor Wenen kunt vanaf Keulen reizen met City Night Line.
Jong en onbezonnenquote:
Neem het vliegtuig.quote:
Waarom moet jij altijd een graadje vervelender en scherper zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je had het ook wel nodig, moet ik zeggen
Treinen zijn leukquote:
Weet je wat het is, eigenlijk zou ik ook voor een Wajong kwalificeren, maar ik ben te koppig om mijzelf van anderen afhankelijk te maken en wil toch zelf wat van mijn leven maken.quote:
Dan wiequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd een graadje vervelender en scherper zijn
Hm maar te langzaam.quote:
Blauwtje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan wie![]()
Ik had juist het gevoel dat wij wel connecten
Nee, ik vind je een lul met stijl krulhaar met gel. Maar er zit wel geld in je, dat zie ik. Zodoende.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan wie![]()
Ik had juist het gevoel dat wij wel connecten
Dat was de trein ook voor 50 %, alwaar erik en ik gezellig onze wortelbolletjes en appelpartjes deelden onderweg naar Amsterdamquote:
Ja, dat was dan wel weer een waardig afscheidquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was de trein ook voor 50 %, alwaar erik en ik gezellig onze wortelbolletjes en appelpartjes deelden onderweg naar Amsterdam
Ah, dan is het goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, ik vind je een lul met stijl krulhaar met gel. Maar er zit wel geld in je, dat zie ik. Zodoende.
Worteltjes en appeltjes?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was de trein ook voor 50 %, alwaar erik en ik gezellig onze wortelbolletjes en appelpartjes deelden onderweg naar Amsterdam
Ik vind de 1-serie helemaal niks, geef me dan maar de A1 of A3.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:27 schreef von_Preussen het volgende:
Hier, stelletje lifestylewijven, het instapmodel van BMW voor jullie yuppen:
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, hmmmm.
Sommige mensen hebben hun lichaam nog niet compleet opgegeven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Worteltjes en appeltjes?
Kwarteltjes en kaviaar zul je bedoelen, nep elitist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |