Creation Engine van TES V: Skyrim uitgelegd.quote:De engine die The Elder Scrolls V: Skyrim draait heet de Creation Engine, en Bethesda heeft alle nieuwe truukjes en vernieuwingen uit de doeken gedaan. Veel van de technologie achter Oblivion en Fallout 3 is uit het raam gegooid en vervangen met nieuwe methodes, vertelt Bethesda's Todd Howard aan Game Informer.
Creation Engine
De nieuwe Creation engine is verantwoordelijk voor het neerzetten van de wereld. Een grote verandering is volgens Howard hoe er met licht en schaduw omgegaan wordt. In tegenstelling tot in Oblivion wordt schaduw in Skyrim dynamisch toegepast op alle objecten in het oogveld van de speler, wat de wereld realistischer moet laten lijken. Daarnaast is het oude SpeedTree systeem, wat gebruikt werd om de wereld van bomen en gewassen te voorzien, vervangen met een nieuwe technologie die Bethesda zelf heeft gemaakt. Zo kunnen ze nu zelf bepalen wat voor bomen waar staan en hoe ze animeren. Als de speler een winderige bergpas betreedt, kunnen de bomen gevaarlijk over een ravijn hangen terwijl de takken heen en weer zwaaien. Een nieuw systeem om neerslag te genereren is ook gemaakt, zodat bijvoorbeeld sneeuwval op een realistische manier wordt weergegeven en op het landschap beland.
Radiant AI
Het Radiant AI systeem zorgde er in Oblivion voor dat NPC's (non-player characters) hun dagelijkse taken in de achtergrond deden om de wereld 'levend' te laten lijken. Echter, het systeem was niet zo geavanceerd en de karakters hadden maar vijf of zes taken. In Skyrim is het systeem verbeterd en hebben de bewoners meer te doen en meer individualiteit. Een dorp in een bos zal bijvoorbeeld bevolkt zijn met werkers die hout hakken, werken in een houtmolen en goederen vervoeren door het dorp. Het verbeterde Radiant AI systeem zal er ook voor zorgen dat NPC's een relatie met de speler op kunnen bouwen. Als de speler iemand heeft geholpen, zal deze persoon hem als vriend kunnen beschouwen. Mocht je dan ineens 's nachts zijn huis binnen vallen, zou hij je bijvoorbeeld een bed kunnen aanbieden. Als je 'per ongeluk' zijn huis een beetje overhoop gooit of dingen vernielt, zal de reactie van het personage bepaald worden door de relatie die de speler met hem heeft.
Havok Behavior
De personages uit Oblivion bewogen niet altijd op de meest realistische manieren. Om dit te verbeteren heeft Bethesda een nieuwe middleware gelicenseerd, Havok Behavior. Deze techniek is volgens Howard niet eerder gebruikt in een 'grote' game. Havok zorgt normaal voor de physics, ofwel dat objecten in de wereld realistisch reageren op externe krachten, maar Behavior zal ervoor zorgen dat animaties vloeiend overgaan in elkaar. In tegenstelling tot Oblivion en Fallout 3 zal de wereld niet meer stilstaan als de speler met een NPC praat, en de levenloze close-ups van het gezicht van degene met wie je praat behoren ook tot het verleden. De NPC zal gewoon doorgaan met zijn of haar acties tijdens het gesprek. Het Behavior-systeem kan dynamisch animaties genereren. Denk bijvoorbeeld aan het Euphoria systeem wat gebruikt werd in GTA IV, Red Dead Redemption en The Force Unleashed. Volgens Bethesda zullen de draken er fantastisch uitzien en zullen veel van hun animaties niet gescript zijn.
Radiant Story
Radiant Story is misschien wel de meest ambitieuze nieuwe technologie in Skyrim. Dit systeem moet ervoor zorgen dat side-quests dynamisch gegenereerd worden gebaseerd op jouw level, locatie, bezigheden en relaties met NPC's. Heb je bijvoorbeeld iemand geholpen, kan die persoon jou later vragen om iets voor hem te doen of om iemand om te brengen. De betrokken personages en locaties waar deze quests zich afspelen zullen allemaal dynamisch 'bedacht' worden door het spel. Ben je ergens al geweest, dan zal de quest zich waarschijnlijk afspelen in een locatie die je nog niet bezocht hebt. Als je een NPC hebt gedood die jou een quest had moeten geven, bijvoorbeeld een barman, dan kan later zijn zus die rol overnemen en je alsnog die quest geven. Of ze kan wraak komen zoeken voor de moord van haar broer. Het spel zal ook willekeurige gebeurtenissen in de wereld genereren, net als in Red Dead Redemption. Bethesda is zich wel bewust van het gevaar dat de speler zich overweldigd kan voelen door de side-quests, dus ze zullen het binnen de perken houden.
Als al deze beloftes waar gemaakt worden zou Skyrim de lat wel eens hoger kunnen legen voor open-wereld games.
Trailer: http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspxquote:To say that Bethesda's upcoming RPG epic The Elder Scrolls V: Skyrim is highly anticipated would be an understatement. Our coverage of the game, beginning with our cover story, drew unprecedented interest from our readers. Now, after the long wait, we're happy to be able to show you a new trailer for the game -- one that gives us a first look at gameplay, but also a glimpse of the game's dragons.
In the trailer, you'll get a good look at gameplay, particularly combat, which mixes traditional weapons like sword and shield with powerful magic. Listen close, and you'll even hear the game's protagonist -- or Dovahkiin -- emit a powerful "dragon shout." Oh, yes...the dragons. They look amazing, especially when flying around the grand vistas and ruins that Bethesda has created. If you're anything like us, this just made your day.
quote:Release Date
November 11th, 2011.
Number of players: 1. Yes. 1. It will always be 1. That is all.
Plot
Your main character plays the role of the last Dragonborne. The setting is Skyrim, 2 centuries later from the events of Oblivion. Your mentor in the game is one, if not the last remaining members of the Blades, he is voiced by Max Von Sydow, who is also the narrator of the teaser.
-GASP- We start in a prison again :p.
Setting
- The game takes place primarily in Skyrim which is in the north of Tamriel, it is not known if we will be able to go to other regions.
- Skyrim contains more than just snow, as seen in screenshots, there are rivers, lakes, waterfalls, forests, etc.
- The game is set 200 years after the events of Oblivion.
- There are going to be five 'massive' cities in the game world.
- Dungeons are said to be a lot more unique in Skyrim, should be less repetitive.
Attributes and Leveling
- 18 Skills in total.
- New skill 'Enchantment'
-New skill "Smithing"
- There is no level cap, however after reaching level 50, it will take a lot longer to gain experience.
- At each level, you get a health upgrade and you can then select if you want to upgrade your Stamina or your Magicka.
- You select perks when you level, just like in Fallout 3/New Vegas, however it is not known how frequent these perks will be able to be selected, or how many there will be.
-Dragon Shouts can be found throughout the world.
Creatures and NPCs ~
- Known returning creatures are skeletons, zombies, wolves, horses and elk.
- Confirmed new creatures are giant spiders, mountain and frost giants, dragons, mammoths and sabretoothed tigers.
- NPC face and body models have been significantly approved.
- NPCs are now more dynamic, and will interact with you more.
-Creatures/weapons do NOT scale with you. It's closer to FO3.
Combat ~
- Confirmed weapons are maces, axes, long swords, daggers, bow & arrow.
- There are 85 spells in the game.
- The 'Mysticysm' school of magic has been removed, it's spells have been dispersed to other schools.
- You can perform finishing moves which are unique to the weapon you are using and the creature you are fighting.
- You can dual wield weapons with many different combinations, including left hand spell, right hand weapon.
- You can fight using the shield, however it isn't known to which degree.
- Bethesda has put a lot of time into making the weapons feel real.
- Bow & Arrow is said to 'dominate' the long-distance combat, and are now slower to use, but more powerful.
- They've tried to kill off 'cheap' combat tactics such as backpedaling, when walking backwards you're not fast enough to keep your distance from your opponent and at the same time attack him.
--Customizable menu allows on-the-fly weapon/spell/item usage.
General:
- You can now sprint, at the cost of fatigue.
- You can now edit body features.
- Bethesda has hired a lot more voice actors this time to keep the dialogue fresh.
- Each race is going to look more distinct.
- Faces are now more emotive and are more distinguishable.
- There are now more activities to do in the cities, for example smithing, woodcutting and even cooking.
- When engaging in conversation, you no longer zoom in on the character you talk to, nor does it freeze time.
- The NPC's are much more dynamic, for example, if you drop a weapon inside a city, a young boy may pick it up, run after you, and ask if you dropped it.
Another example of the same event is two men find the weapon and then fight over who gets to keep it.
- The Oblivion styled enemy leveling & loot leveling is out, the one in Skyrim is more in the style of Fallout 3, which in turn is more in the style of Morrowind.
- Fast Travel is still in the game.
- 3rd person view has been improved.
- The new Radiant Story feature will tailor the sidequests found in the world to your playing style.
-The new Radiant Story feature will tailor the sidequests found in the world to your playing style.
- There are kids in the game.
- You can choose to play without the HUD.
-With the new engine, water looks better, trees look better and snow falls dynamically rather than just being a texture on the ground.
- Draw distance greatly increased.
-10 playable races again.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef RickoKun het volgende:
Nou hier, voor jullie dan. Al kan ik niets beters chillen.
holy fuckquote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef RickoKun het volgende:
OP wordt onmiddelijk veranderd
Hier een nieuw filmpje mensen:
Fapfapfapfapfapfapquote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef RickoKun het volgende:
OP wordt onmiddelijk veranderd
Hier een nieuw filmpje mensen:
Je moeder ook in dat filmpje met mijquote:
Waarom zijn hier mongolen in dit topic die kleutergrappen maken over klaarkomen van dit spel. Ook nog eens in detail.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je moeder ook in dat filmpje met mij![]()
![]()
Edoch, gebied het mij wel te zeggen dat die dragon shout animaties er wel wat vetter uit mogen zien van mij. Srsly.
Ik mag toch wel drakenneukplaatjes posten?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Waarom zijn hier mongolen in dit topic die kleutergrappen maken over klaarkomen van dit spel. Ook nog eens in detail.
En die reactie van RickoKun
Inderdaad mang! Vet ultra saai yo jeweet het westside meng!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef MajorTom. het volgende:
Ziet er weer erg saai uit, maar ik had natuurlijk ook niks anders verwacht van The Elder Scrolls.
Reageer normaal man.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik mag toch wel drakenneukplaatjes posten?
[..]
Inderdaad mang! Vet ultra saai yo jeweet het westside meng!
Waarschijnlijk wel denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:32 schreef BertV het volgende:
Nu is het wel een kille opmerking tussen de liefhebbers; maar is het al bekend welke systeemeisen dit spel vereist?
Kan ik het spelen met een oudere Core 2 Duo E8400 als ik een sjieke videokaart aanschaf?
Met die e8400 en die 6870 en 4gb ram met Win7 64bits draai ik eik alles op full detail zonder problemen. Er zijn wat games die het zwaar hebben, bv Metro 2033, maar een Crysis2 bv speel ik voluit, Homefront ook, Dirt3 ook etc. Eik alle nieuwe games gaan voor mij persoonlijk nog prima mee met mn huidige setupquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:41 schreef BertV het volgende:
k, ik wist al dat ik mijn passieve kaartje niet kon gebruiken.![]()
Draait wel redelijk met Oblivion met een lowbudget-fan-loze Radeon.
Heb ik iig een richting met die 6870.
Voor zover ik begreep hadden ze sneeuw, toendra's, loofbossen, naaldbossen, en nog 3 of 4 andere soorten gebieden, komt wel goed dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:50 schreef Sloggi het volgende:
Ziet er mooi uit. De dungeons deden me wel denken aan Oblivion, maar de buitenwereld ziet er erg goed uit. Hopelijk wordt de natuur wel een beetje gevarieerd.
Ik snap niet waarom sommige mensen iedere vorm van negativiteit als trollen beschouwen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben niet op mijn teentjes getrapt, ik snap gewoon niet waarom mensen in een topic komen trollen als ze toch niks met het onderwerp van doen hebben
Ik vind het allemaal te 'Oblivion' aandoen. Het Morrowind-gevoel krijg ik er (nog) niet bij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep hadden ze sneeuw, toendra's, loofbossen, naaldbossen, en nog 3 of 4 andere soorten gebieden, komt wel goed dus
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:24 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom sommige mensen iedere vorm van negativiteit als trollen beschouwen.
Daarom waarschijnlijk.quote:ik had natuurlijk ook niks anders verwacht van The Elder Scrolls
Staak je pogingen gewoon dikke.. Je bent niet ill..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef RickoKun het volgende:
Wie de fuck ben jij nou voor kneuzig mannetje?Kom langs in Groningen als je stoer gaat praten.
Opkankeren of ontopic blijven graag.
De animatie van die vallende gast is ook extreem slecht, maargoed.. De graphics kunnen me persoonlijk maar matig boeien. Ik wil weten in hoeverre het verhaal en vooral de wereld is uitgewerkt. Eindeloos dolen en alles looten is het doel, van mij hoeft 't niet extreem mooi te zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:24 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom sommige mensen iedere vorm van negativiteit als trollen beschouwen.
Ik ben niet onder de indruk (al had ik sowieso niet anders verwacht want Bethesda), vond het nodig om dat te melden, en als ik daarna niet meteen als 'troll' bestempeld werd was ik waarschijnlijk meteen weer weg geweest.
Dat stukje waarbij die draak die reus beetpakt ziet er trouwens erg matig uit. Die reus bevriest ineens omdat hij zo blij is om die draak te zien..
Op E3.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:50 schreef RickoKun het volgende:
Wanneer zullen we meer zien? Over 4 maand ofzo?Of zullen ze nog een soortgelijke uploaden van de PC?
Ik hoop dat ze 'm gewoon uitstellen als dat nodig mocht zijn, ipv keihard die release op 11-11-11 pushen omdat een heleboel enenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:56 schreef Saind het volgende:
Houdt er ook rekening mee dat het spel nog niet af is hea, duurt nog een maand of 5 voor hij uit komt
Ik denk niet dat men 5 maanden voor de release nog bezig is met dingen als mooiere textures en animaties en dergelijke.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:56 schreef Saind het volgende:
Houdt er ook rekening mee dat het spel nog niet af is hea, duurt nog een maand of 5 voor hij uit komt
Nee ze vullen nu nog wel content aan, ze zullen ook dingen als textures nog wel tweaken voor performance enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat men 5 maanden voor de release nog bezig is met dingen als mooiere textures en animaties en dergelijke.
Lijkt me meer gewoon bugs opsporen en oplossen waar ze nu mee bezig zijn denk ik toch?
Ill? Ill Bill is de enige die ill is. Ik ben gewoon baas.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Staak je pogingen gewoon dikke.. Je bent niet ill..
[..]
De animatie van die vallende gast is ook extreem slecht, maargoed.. De graphics kunnen me persoonlijk maar matig boeien. Ik wil weten in hoeverre het verhaal en vooral de wereld is uitgewerkt. Eindeloos dolen en alles looten is het doel, van mij hoeft 't niet extreem mooi te zijn
Nee man, ze zullen hoogstens al wel wat gepland hebben, maar da's logisch. Concept artists hebben nu geen kut meer te doen voor SKyrim, dus die zet je al op DLC, zelfde geldt zometeen voor de modellers en de level designers, die kunnen tijdens het bugfixen weinig meer doen, dat zijn eerder de programmeurs die het dan zwaar hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ill? Ill Bill is de enige die ill is. Ik ben gewoon baas.
@ Spanky ik denk eerder dat ze nu al aan de uitbreidingen zitten te sleutelen (en de DLC)
Hmmm ja is ook zo! En de geluidsmannetjes hebben het tevens ook druk nu volgens mij!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee man, ze zullen hoogstens al wel wat gepland hebben, maar da's logisch. Concept artists hebben nu geen kut meer te doen voor SKyrim, dus die zet je al op DLC, zelfde geldt zometeen voor de modellers en de level designers, die kunnen tijdens het bugfixen weinig meer doen, dat zijn eerder de programmeurs die het dan zwaar hebben.
Dát hoop ik ook ja, heb het echt he-le-maal gehad met games die zo buggy zijn dat het de spelervaring gewoon verziekt bij releasequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 'm gewoon uitstellen als dat nodig mocht zijn, ipv keihard die release op 11-11-11 pushen omdat een heleboel enen
Ik denk overigens dat ze wel genoeg tijd ophanden hebben om dit klaar te krijgen... Hopelijk niet zo vreselijk als toen fallout new vegas uitkwam, dat was wel het hoogtepunt idd van buggyness.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 'm gewoon uitstellen als dat nodig mocht zijn, ipv keihard die release op 11-11-11 pushen omdat een heleboel enen
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat ook zo ervaar hoor... In Morrowind was het zo, en in Fallout 3 en NV vond ik het al best meevallen, terwijl heel het internet volstond met haat jegens de bugsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ergste is dat veel mensen die game breaking bugs nog als 'normaal' zijn gaan beschouwen....
Nou ja, ik vind het niet normaal als je er bewust gamebreakers in laten zitten en dan toch voor de release gaat. Dat je niet elke zeldzame bug die eens op de 10.000 keer spelen eruit haalt snap ik. Maar het zijn vaak gewoon heel ernstige bugs die bij iedereen of een groot deel van de spelers voor komen. En daar krijg ik een slappe fallus van om maar even wat Ricko-terminologie te gebruiken....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:33 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat ook zo ervaar hoor... In Morrowind was het zo, en in Fallout 3 en NV vond ik het al best meevallen, terwijl heel het internet volstond met haat jegens de bugs
Oblivion heb ik ook (tot nu toe) redelijk probleemloos gespeeld.
Het helpt trouwens wel dat ALS ik een keer een gamebreaker tegenkom ik gewoon de console gebruik. PC is imo ook wel een must om die reden.. Redelijk wat New Vegas quests opgelost door de queststatus te veranderen met de console.
Toch zijn het zelden bugs die echt IEDEREEN heeft.. Vaak zijn het ook gamebreakers die zich alleen onder bepaalde voorwaarden voordoen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het niet normaal als je er bewust gamebreakers in laten zitten en dan toch voor de release gaat. Dat je niet elke zeldzame bug die eens op de 10.000 keer spelen eruit haalt snap ik. Maar het zijn vaak gewoon heel ernstige bugs die bij iedereen of een groot deel van de spelers voor komen. En daar krijg ik een slappe fallus van om maar even wat Ricko-terminologie te gebruiken....
Dat heb ik echt héél erg vaak gehad, fucking irritantquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:57 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Toch zijn het zelden bugs die echt IEDEREEN heeft.. Vaak zijn het ook gamebreakers die zich alleen onder bepaalde voorwaarden voordoen.
In Fallout bijv. kon je nogal vaak in je problemen komen als je al met iemand had gepraat voor je een bepaalde quest kreeg bijv.
Jij lukt ook teveel joh! Kom je alleen maar mee in de problemen, blijkt maar weer!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat heb ik echt héél erg vaak gehad, fucking irritant
Nou ja, ik denk pas na Skyrim. En sowieso, als ze er al aan werken houden ze het nog tot een jaar voor release stil waarschijnlijk, Bethsoft kennende.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:01 schreef Baalhaar het volgende:
Tering wat er allemaal wel niet te zien was op de E3, far cry 3 wordt ook wel een must-have
edit: iemand enig idee of bethesda al aan fallout 4 werkt?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jij lukt ook teveel joh! Kom je alleen maar mee in de problemen, blijkt maar weer!
Vanwaar dequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:01 schreef Baalhaar het volgende:
Tering wat er allemaal wel niet te zien was op de E3, far cry 3 wordt ook wel een must-have
edit: iemand enig idee of bethesda al aan fallout 4 werkt?
omdat het einde van dit jaar ook het einde van mijn bankrekening betekentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Vanwaar desmiley?
Wat ik gezien heb van FC3 ziet het er echt tof uit hoor![]()
Wordt vast wel opgenomen door iemand.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Cudles het volgende:
Iemand die footage op de G4TV live cam meegepikt? Zou uur geleden nieuwe Skyrim shit langs geweest moeten zijn
Ik weet eigenlijk niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jij lukt ook teveel joh! Kom je alleen maar mee in de problemen, blijkt maar weer!
Dat was die half hour demo toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Cudles het volgende:
Iemand die footage op de G4TV live cam meegepikt? Zou uur geleden nieuwe Skyrim shit langs geweest moeten zijn
Argh dat had ik dus net met die Tenpenny Tower Quest. Wat en geweldige quest trouwens maar dat even terzijde. Dan kreeg je dus dat probleem dat ik die quest had gedaan en daardoor niet met zo'n oude man in die toren kon praten om zijn ghoul te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat heb ik echt héél erg vaak gehad, fucking irritant
Welke spellen heb je gespeeld? Over het algemeen is TES wel echt gigantisch groot, niet alleen kwa aantal uur dat je erin kunt stoppen, maar ook kwa map.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik vraag me toch af wat ik moet verwachten bij de grootte van het spel, sinds ik nog nooit eerder the elder scrolls heb gespeeld.
Todd Howard zei wel dat je op zo'n berg enzo kon lopen.
Wil je naar de top van die berg dan kan dat, dat is het mooie aan TES.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik vraag me toch af wat ik moet verwachten bij de grootte van het spel, sinds ik nog nooit eerder the elder scrolls heb gespeeld.
Todd Howard zei wel dat je op zo'n berg enzo kon lopen.
Volgens mij zitten de steden als een écht deel zoals in Morrowindquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:29 schreef thettes het volgende:
Komt vast geen levitation in nee. Wat ik me wel afvraag, is al bekend of de steden weer aparte cells zijn zoals in Oblivion, of écht deel van de wereld zoals in Morrowind?
quote:
Idd, dan maar invisible walls voor de mongolen die alsnóg het met bergen omheinde gebied willen beklimmen (zeg maar aan de edge van de map).quote:
daar zal vast wel een mod voor komen. Zie morrowind en oblivion. Daar kan je ook op een draak vliegen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:43 schreef Koopsie het volgende:
http://www.gamepro.com/vi(...)skyrim-e3-interview/
" You wont be able to ride the dragons "![]()
![]()
Pfffff, en dan zouden ze inderdaad ook complete animaties erbij moeten programmeren die er realistisch uit zien!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:53 schreef speknek het volgende:
Het zal ze wel niet gelukt zijn om de draak beklimmen goed te programmeren.
Geen mix van light en heavy armor?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:05 schreef RickoKun het volgende:
wat.... je kan geen verschillende shit dragen?
Kansloos.
Ik weet het niet??? (als dat zo is; valt het wel mee)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen mix van light en heavy armor?
Mja, armor was idd een hel in Oblivion, al snap ik wel dat je als lvl 1 niet meteen in het vetste van het vetste kunt lopen, maar verspreid de loot dan op z'n minst!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet het niet??? (als dat zo is; valt het wel mee)
Ik hoop dan wel dat er MEER armor is te vinden dan die 10 verschillende in Oblivion
Zit je met je lockpicking skill 20 een very hard chest open te maken. Krijg je 10 muntjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, armor was idd een hel in Oblivion, al snap ik wel dat je als lvl 1 niet meteen in het vetste van het vetste kunt lopen, maar verspreid de loot dan op z'n minst!
Als ik nu wat grotten van bandieten ontdoe en chests openmaak zit er 9 van de 10x alleen wat goud en/of een lockpick inFlikker er wat toffe armor of wapens tussen en looten wordt weer leuk
Dit bedoel ik dus eigenlijk te zeggen jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Zit je met je lockpicking skill 20 een very hard chest open te maken. Krijg je 10 muntjes.
Boeien, vind mounts sowieso niet des Elder Scrolls.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:43 schreef Koopsie het volgende:
http://www.gamepro.com/vi(...)skyrim-e3-interview/
" You wont be able to ride the dragons "![]()
![]()
Geil man, zo'n lelijke game nerdin.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:03 schreef RickoKun het volgende:
JEZUS WAT DE FUCK IS DAT VOOR LELIJK MORMEL!? IS DAT EEN KEREL OF EEN MEID IN DAT INTERVIEW?!
film over Eric de drakendoder.quote:
Omdat het TE goed is?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef AgentMoloch21 het volgende:
De overheid zou ontwikkelaars van dit soort spellen aan moeten pakken.
omdat het te lang duurt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef AgentMoloch21 het volgende:
De overheid zou ontwikkelaars van dit soort spellen aan moeten pakken.
en toch zou jij dat vrouwtje doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef RickoKun het volgende:
Hahaha lolz vet gepwned er was gewoon een dikke boutfilm op whiihihihihhiihih![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:19 schreef Koopsie het volgende:
[..]
en toch zou jij dat vrouwtje doenwas dat die meid die zo'n vrouwelijke krijgster was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja, die koningin van ijslandquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
was dat die meid die zo'n vrouwelijke krijgster was?![]()
Ik zou er niet op hopen....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:18 schreef svefn het volgende:
Ik ben echt totaal geen gamer, maar dit spel ziet er toch wel erg vet uitZou het enigszins speelbaar zijn op een Macbook Pro?
(in Windows via bootcamp uiteraard)
De CPU is een i7 quadcore, maar de videokaart is een crappy AMD Radeon HD 6490M
Oja.quote:
Helaas.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:18 schreef svefn het volgende:
Ik ben echt totaal geen gamer, maar dit spel ziet er toch wel erg vet uitZou het enigszins speelbaar zijn op een Macbook Pro?
(in Windows via bootcamp uiteraard)
De CPU is een i7 quadcore, maar de videokaart is een crappy AMD Radeon HD 6490M
Punt is ook dat als je het spel nog speelbaar krijgt op zo'n kaart, het er ongetwijfeld een heel stuk minder vet uit zal zienquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:43 schreef Baalhaar het volgende:
http://www.ign.com/videos(...)67318?_cmpid=ign1161
Blijft tof iddquote:
Waar is dat?quote:
Waarom nu al? Spel komt voorlopig nog niet uitquote:
Ziet er nice uitquote:
Hypen jonguh!quote:Op maandag 4 juli 2011 13:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom nu al? Spel komt voorlopig nog niet uit
Hing er een maand geleden oid alquote:Op maandag 4 juli 2011 13:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom nu al? Spel komt voorlopig nog niet uit
Gamen op een Mac.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Hebben, hebben, hebben. Draait deze trouwens ook op de mac, anders ga ik voor een console versie.
Haha ik lol'd ffquote:
Weinig kans dattie op 'n Mac gaat draaien.. Ken jij echte games die direct bij de release op Mac draaien?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Hebben, hebben, hebben. Draait deze trouwens ook op de mac, anders ga ik voor een console versie.
Heb parralels met windows 7 draaien dus kan windows games ook spelen op de Mac. Maar de besturing is dan gewoon kut. Wil nog een keer een mooie game PC aanschaffen, maar wat ik wil hebben ben ik rond de 3500 euro kwijtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:19 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Weinig kans dattie op 'n Mac gaat draaien.. Ken jij echte games die direct bij de release op Mac draaien?
En ik zou 'm persoonlijk niet op een console aanraden, met de voorgaande delen in het achterhoofd.
Geen usermods, geen unofficial patches en bugfixes, mindere grafische kwaliteit en geen vervangbare ingame-muziek.. En geen muis.
Alleen al grafisch gezien speel ik hem 100x liever op de computer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:54 schreef Koopsie het volgende:
ik denk dat de muziek in skyrim wel goed is, waarom zou je dat willen veranderen? en ik speel RPG liever op controller dan met muis. maar dat is mijn mening
Dat kan ook met een PC hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:19 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dit spel wil ik gewoon spelen vanaf de bank op een groot scherm.
Mwa, het verschil tussen wat jij wilt en wat jij nodig hebt (voor Skyrim in ieder geval) is best groot hoor, 3500 euro aan een pc kwijt zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:17 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Heb parralels met windows 7 draaien dus kan windows games ook spelen op de Mac. Maar de besturing is dan gewoon kut. Wil nog een keer een mooie game PC aanschaffen, maar wat ik wil hebben ben ik rond de 3500 euro kwijt.
Ga geen PC kopen voor 1 spel. Als ik er dan toch eentje haal zorg ik ervoor dat er meteen een goede staat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, het verschil tussen wat jij wilt en wat jij nodig hebt (voor Skyrim in ieder geval) is best groot hoor, 3500 euro aan een pc kwijt zijn
Dan nog is 3500 echt veel te veel zeg, wat wil je erin stoppen, een octocore, met daarnaast 4 GTX 590 kaarten en een RAID10 van 1tb SSDs?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:52 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ga geen PC kopen voor 1 spel. Als ik er dan toch eentje haal zorg ik ervoor dat er meteen een goede staat.
Ja en neen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:49 schreef Sloggi het volgende:
Zonder monitor heb je voor 500 euro toch een prima PC om te gamen, of zeg ik nu iets raars?
http://www.dell.com/us/p/(...)x&s=dhs&cs=19&~ck=mnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja en neen.
VOor 500 euro kan je idd een nieuwe pc kopen waarmee je BF3 zou kunnen draaien.
Maar of ie em volledig op maximum alles kan draaien betwijfel ikDan zit je denk ik al gauw aan een PC te denken van +800 euro denk ik?
-edit-
3500 euro is wel een beetje HEEL ERG over de top vind je niet?
Gast, Alienware is echt extreem overpricedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:02 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
http://www.dell.com/us/p/(...)x&s=dhs&cs=19&~ck=mn
Kan iets goedkoper als ik hem zelf in elkaar beuk natuurlijk. Wel een mooi ding.
nerdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Die Alienware is voor minder dan 2000 euro te bouwen, en dan niet eens met alleen maar de slechtse componenten die ze daar aanbieden, heb genoeg high end dingen gepakt
En dan heb je ook nog eens een SSD erbij ook!
Edit: Rofl, als ik in die configurator hetzelfde uitzoek kom ik uit op 4000
En dat is dan zonder BluRay lezer![]()
![]()
![]()
SSD heb je absoluut niet nodig voor een gamepc, CPU wordt steeds onbelangrijker voor gaming. Pleur er gewoon een spotgoedkope quadcore in en je bent klaar. Goedkoop moederbord, 4 gb ram, HD5770 voor rond de 100 euro en dan ben je klaar voor gaming. Hoppa, instant budget gaming PC.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:10 schreef Luchtkoker het volgende:
500 euro is best weinig voor een game PC. Beetje game PC heeft toch wel een SSD, i7 of vergelijkbare AMD, en een dikke videokaart, het liefst nog 2.
Zelfs dan zou ik het nog afraden omdat het gewoon pure onzin is, die Alienware meuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zal niemand tegen houden een pc van 3500 eu te kopen als je dat soort bedragen makkelijk kan missen
ik was er ook! voor Fok, nog geen 10 min lopen van ons hotel, fotootje van gemaakt (dat hotel is echt een groot uithangbordquote:
Zeer interessant ja!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:21 schreef Mday het volgende:
erg interessant interview
http://forums.bethsoft.co(...)kyrim-fan-interview/
Mijn vorige kaart was een HD5770 en het is geen verschrikkelijk goede kaart ofzo hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
SSD heb je absoluut niet nodig voor een gamepc, CPU wordt steeds onbelangrijker voor gaming. Pleur er gewoon een spotgoedkope quadcore in en je bent klaar. Goedkoop moederbord, 4 gb ram, HD5770 voor rond de 100 euro en dan ben je klaar voor gaming. Hoppa, instant budget gaming PC.![]()
Wil je er iets aan verbeteren stop je wat meer geld in je videokaart.
Linkjes:
http://www.tomshardware.com/reviews/best-gaming-cpu,2971.html
http://www.tomshardware.com/reviews/best-graphics-card,2964.html
Ik zal niemand tegen houden een pc van 3500 eu te kopen als je dat soort bedragen makkelijk kan missen maar met dat soort prijzen koop je het duurste van het duurste en schrijf je in een jaar tijd 2000 euro af ben ik bang
Is toch vrij logisch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:55 schreef Baalhaar het volgende:
En het aller aller belangrijkste stuk uit dat interview:
25) Will you be able to carry on after the main story?
Todd: Yes, absolutely.
Danku.
Bij Fallout 3 kon dat pas na de 3e dlc, dus het is logisch dat dit een vraag was. En logisch dat Baalhaar dus opgelucht is.quote:
Precies dit dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij Fallout 3 kon dat pas na de 3e dlc, dus het is logisch dat dit een vraag was. En logisch dat Baalhaar dus opgelucht is.
Voor 250 euro een console!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:45 schreef Baalhaar het volgende:
Voor 1000 euro heb je al een PC waarmee je Skyrim op max graphics kan spelen. Geloof me.
Languit op mijn loungebank met een controller in de hand kijkend naar mijn 42'' plasma scherm een game spelenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:24 schreef emokid het volgende:
Ik ben een consolegamer maar ben realistisch en geinformeerd genoeg om toe te geven dat PC gewoon beter is. Denk even na, een spel dat in 2011 uitkomt moet zich aanpassen aan een console uit 2005. Bij een PC past een spel uit 2011 zich aan 2011. Zo simpel is het.
800 al.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:45 schreef Baalhaar het volgende:
Voor 1000 euro heb je al een PC waarmee je Skyrim op max graphics kan spelen. Geloof me.
vermoedelijk ja.quote:
Rohanquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:19 schreef Koopsie het volgende:
[ afbeelding ]
doet me denken aan Lord of the Rings.
Preciesquote:
Ik denk dat hij bedoelt dat het een 1 op 1 kopie is.quote:
Ik vind het er niet zo spectaculair uitzien qua graphics. Of is dit een console-screenshot?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:19 schreef Koopsie het volgende:
[ afbeelding ]
doet me denken aan Lord of the Rings.
Volgens mij zijn alle beelden die uitgegeven worden van de 360-versie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind het er niet zo spectaculair uitzien qua graphics. Of is dit een console-screenshot?
Oh god nee, dat zou verschrikkelijk zijn!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:03 schreef Mday het volgende:
[..]
vermoedelijk ja.
ik denk dat de engine meer wegheeft van Oblvion en Fallout 3 dan ze aanvankelijk zeiden.
is een 360 screenshot jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind het er niet zo spectaculair uitzien qua graphics. Of is dit een console-screenshot?
Om de consolespelers niet teleur te stellen na de release.quote:
Ja op de PC. Op de console krijg je sowieso weer zoals bij oblivion en fallout 3 dat alles in de verte fucking lelijk is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
De graphics schijnen gewoon prachtig te zijn hoor.
Wat dacht je van beiden, gewoon een kabeltje trekken tussen je PC en je tv?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:45 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ja op de PC. Op de console krijg je sowieso weer zoals bij oblivion en fallout 3 dat alles in de verte fucking lelijk is.
Ben zelf ook wel console gamer. Sta nu ook weer voor de moeilijke keuze die ik bij fallout 3 ook had. Groot scherm + surround sound of toch epic graphics en mods?
Altijd weer een dilemma.
Hmm.. maar kan dat wel PC graphics op de TV?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat dacht je van beiden, gewoon een kabeltje trekken tussen je PC en je tv?
quote:
ik heb het gezien, en het varieert inderdaad. Indoor is vooral veel mooier dan de vista's.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
De graphics schijnen gewoon prachtig te zijn hoor.
Als je geen bejaarde tv en/of pc hebt wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:49 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Hmm.. maar kan dat wel PC graphics op de TV?
Kan ook zonder Full HD hoor. Maar dan zit je wel met een kleine resolutie te spelenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef RickoKun het volgende:
Kan wel als je een TV hebt die Full HD ondersteunt.
720p dus. Geen full HD, maar no worries, het zal er nog steeds een stuk kekker uitzien dan op de consoles. Consoles renderen voor zo ver ik weet sowieso niet in full HD, maar op een of andere achterlijk lage resolutie die dan opgeschaald wordt naar full HDquote:
Met kinect?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar ik me veel meer zorgen over zou maken is hoe je de boel gaat besturen.
nicequote:8) Are there any new armor/weapon materials unique to Skyrim?
Matt: One of the most prized and rarest sets of armor is made from dragons. It can be forged in both a light and heavy variant. Youll see a return of many armors from previous games, such as leather and steel, however these have been redesigned in the Nordic style.
DX11 is al bijna twee jaar uit en 64-bit is al tijden normaal...quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)et-creation-kit.html
Geen 64-bity executable en geen DX11 als ik dit zo lees. Dat stemt me dan weer droevig
én ze volgen je niet het halve continent en een andere stad weet niets van je misdaden eldersquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:00 schreef Baalhaar het volgende:
Het fijnst vond ik wel om te horen dat die guards niet meer zo on-tie-ge-lijk sterk zijn zoals in oblivion.
Nee.quote:"You look at Call of Duty, the most popular game in the world, and that's actually pretty hardcore.
Nee.quote:At the end of the day, it's a hardcore game, has RPG elements in multiplayer, making classes, picking perks.
Voor wie maakte jullie Morrowind dan, dikke!?quote:I think the audiences are there, and we tend to make our game more for ourselves and other people who play a lot of games."
Tja, een spel in de Elder Scrolls serie is nu eenmaal zo groot en dynamisch, dat je jaren kunt gaan beta testen, en dan als nog daarna bugs vinden.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:07 schreef Jeff89 het volgende:
Vast niet.. Hoewel, tegenwoordig zijn er ook patched e.d voor consoles heb ik begrepen..
Ik zou er iig nooit vanuit gaan dat een Elder Scrolls game direct volledig stabiel en zonder probleem en bugs gaat draaien. (btw niet alleen in de framedrop hoek, maar ook broken quests e.d)
Op de PC zijn dat soort dingen vaak wel redelijk op te vangen (toegegeven, ze zullen ws. ook wel iets vaker voorkomen) maar op een console kan je er eigenlijk weinig aan doen lijkt me.
Natuurlijk, ik begrijp het ook wel, en ik stoor me er niet echt aan.. Maar ik kan me voorstellen dat als ik op een console zou spelen (zonder console, whehe) ik echt knet-ter-gek zou worden..quote:Op maandag 11 juli 2011 22:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tja, een spel in de Elder Scrolls serie is nu eenmaal zo groot en dynamisch, dat je jaren kunt gaan beta testen, en dan als nog daarna bugs vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:26 schreef Desunoto het volgende:
Van de frontpage, gameplaybeelden gepresenteerd op Comic-con:Oude beelden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
%$#&_#_§!quote:"The Elder Scrolls V: Sk..."
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door ZeniMax Media Inc.
Dat dus ;'(quote:Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef Desunoto het volgende:
Wil ik de video opnieuw bekijken...
[..]
%$#&_#_§!
Ricko het is toch al mooi zoals het nu is!quote:Op zondag 24 juli 2011 18:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk (hopelijk) dat die opnames van een xbox zijn gemaakt ipv een PC.
Nouja, en anders dan komen er wel mods om het mooier te maken.
Moh t is wel mooi maar lijkt nog wel erg op de oblivion enginequote:Op zondag 24 juli 2011 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko het is toch al mooi zoals het nu is!
Mooi m'n reet, TES games moeten grensverleggend zijn, deze graphics waren een jaar of 2 geleden grensverleggend.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko het is toch al mooi zoals het nu is!
Van Morrowind was het zekerste weten wél grensverleggend. Oblivion had dat in mindere mate. Ik vind het gewoon wat jammer dat ze door zijn gegaan met die zaad engine van Oblivion.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:36 schreef Desunoto het volgende:
De graphics van Morrowind of Oblivion waren (voor die tijd) mooi, maar niet grensverleggend. Waarom zou je een grensverleggende game verwachten? Als je de mooiste graphics wil, dan moet je nu naar Battlefield of in de toekomst waarschijnlijk naar de nieuwste Final Fantasy gaan. Maar die spellen hebben weer niet een wereld zo groot als Skyrim (waarschijnlijk). Dus.
"Grensverleggend" is misschien wat te, daar kan je lang over zeveren of het nou echt grensverleggend is of niet, maar het moet gewoon het beste zijn wat de hardware op dat moment aan kan.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:36 schreef Desunoto het volgende:
De graphics van Morrowind of Oblivion waren (voor die tijd) mooi, maar niet grensverleggend. Waarom zou je een grensverleggende game verwachten? Als je de mooiste graphics wil, dan moet je nu naar Battlefield of in de toekomst waarschijnlijk naar de nieuwste Final Fantasy gaan. Maar die spellen hebben weer niet een wereld zo groot als Skyrim (waarschijnlijk). Dus.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Godver zeg, ik heb vannacht gedroomd dat ik Skyrim aan het spelen was, en dat het echt heel tof was
Toen werd ik wakker en realiseerde ik me dat het een droom was
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Godver zeg, ik heb vannacht gedroomd dat ik Skyrim aan het spelen was, en dat het echt heel tof was
Toen werd ik wakker en realiseerde ik me dat het een droom was
http://www.pcgamer.com/20(...)creator-to-the-test/quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zou er deze week niet weer ergens meer info over Skyrim komen?
http://www.gamespot.com/e(...)d=6327397&pid=615805quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Als ik op gamespot kijk staat er bij xbox360 nieuws een hands-on van Skyrim maar als ik er op klikt krijg ik een error?
Dat idee had ik ook al. Doet ontzettend Oblivion-esque aan, zoals Ricko ook al aangaf. Don't get me wrong, oblivion was vet, maar ik háát die logge kutengine van dat spel..quote:Our hands-on time with Skyrim left us with the impression that Bethesda isn't trying to reinvent The Elder Scrolls formula. Instead, they're taking what was great about the previous games and adding some interesting new content on top of them.
schaam jequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik heb de andere delen toch niet gespeeld dus
Vast wel, maar de Oblivion engine was ook geen échte nieuwe maar een opgepoetste, deels herbouwde Morrowind engine.. En die begint nu toch écht wel zoetjesaan bejaard te worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat is wel een minpunt inderdaad. Maar goed ze hebben hem vast wel geoptimaliseerd.
Die reus ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:16 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Vast wel, maar de Oblivion engine was ook geen échte nieuwe maar een opgepoetste, deels herbouwde Morrowind engine.. En die begint nu toch écht wel zoetjesaan bejaard te worden.
Ik krijg dat beeld van die draak die dat poppetje laat vallen niet uit m'n hoofdZoooo slecht..
Dat kan echt niet meer anno 2011 idd. Ik acht de kans alleen klein dat ze dat nog gaan verbeteren, als je kijkt naar de trots waarmee het filmpje gepresenteerd werdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:16 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Vast wel, maar de Oblivion engine was ook geen échte nieuwe maar een opgepoetste, deels herbouwde Morrowind engine.. En die begint nu toch écht wel zoetjesaan bejaard te worden.
Ik krijg dat beeld van die draak die dat poppetje laat vallen niet uit m'n hoofdZoooo slecht..
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:27 schreef Sloggi het volgende:
Link naar het betreffende filmpje?
Ik vrees trouwens nog steeds dat het Oblivion 2,5 wordt.
Ja hoor. Ik vond Oblivion geweldig. Als ze daar de mindere dingen uithalen en dat verbeteren en Skyrim een soort Oblivion 2,5 wordt vind ik dat prima. Ook al wordt het dat denk ik niet aangezien ik vele andere dingen al heb gezien in footage en interviews.quote:
Als je het zo bekijkt wel. Maar ik denk dat ze eigenlijk Oblivion 1.5 bedoelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:44 schreef Desunoto het volgende:
Met Oblivion 1.5 zou ik niet tevreden zijn maar met 2.5 zéker wel.![]()
Dat level systeem hebben ze geskipt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:44 schreef Desunoto het volgende:
Met Oblivion 1.5 zou ik niet tevreden zijn maar met 2.5 zéker wel.![]()
Het wordt waarschijnlijk een schitterend spel. Ik maak me geen zorgen. Het enige waar ik nog een beetje mee zit is in hoeverre je nog zwakkere monsters tegenkomt als je sterker wordt. Of juist te sterke als je nog een guppie bent. Hopelijk wordt dat een beetje uitgebalanceerd. In Oblivion was het nogal vreemd om de eerste grot die je verkende later nog een keer binnen te moeten stappen en dan i.p.v ratten opeens brede Minotaurs ziet, en geen enkele rat of ander zwak wezen meer. Hoe merk ik dan dat ik sterker geworden ben?
Voor de rest... honderden uren speelplezier ongetwijfeld.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel. Maar ik denk dat ze eigenlijk Oblivion 1.5 bedoelen
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef vosss het volgende:
Skyrim op QuakeCon
half uur aan gameplay
wel baggerkwaliteit, maargoed, beter dan niks
Loveya.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:23 schreef vosss het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)kecon-gameplay-video
Re-upload en een downloadlink naar megaupload
Wtf doen die lui alsof bij elke fucking feature Justin Bieber het toneel opkomt. Apart.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:23 schreef vosss het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)kecon-gameplay-video
Re-upload en een downloadlink naar megaupload
Ja dat klopt ja, maarja, ze vragen het niet voor niets om niet te filmen denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:31 schreef vosss het volgende:
Het publiek is wel komisch. Of triest. Net hoe je het bekijkt![]()
Ik hoop dat ze zat zijn anders zijn het gewoon kneuzenquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:31 schreef vosss het volgende:
Het publiek is wel komisch. Of triest. Net hoe je het bekijkt![]()
hij is sweetiej mangquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef 2dope het volgende:
TODD HOWARD!!!! OHHH MYYYY GODDDDD HE'S SO HOT
Hear hear, die phallusaties zijn wel baas. Toch moet ik mijn sceptisme maar wat aanpassen. Ik zie toch gigantisch veel oblivion achtige graphics. En ik blijf maar aan dat 'dumbed down' gezeik van tegenwoordig denken. Ik hoop toch echt dat het voor één keer niet zo is, met die aidsgameindustrie van tegenwoordig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:37 schreef 2dope het volgende:
Nirnroot![]()
Physics zien er wat losser en sneller uit dan ik had verwacht, eerste 10 minuten van die footage stemmen mij optimistisch.
Wel vond ik dat sukkelige gevechtje rond 9:30 met die pijl en boog-gast weer 100% Oblivion (op die 'fatality' na)
Toegankelijker maken voor retards. Oftewel, inleveren op diepgang wat sommigen als ingewikkeld zouden kunnen interpreterenquote:
Snap sowieso niet wat er mis is met de inventory. Zag er gewoon beter uit. Simpel wellicht maar hoe ingewikkeld kun je een inventory nou maken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Toegankelijker maken voor retards. Oftewel, inleveren op diepgang wat sommigen als ingewikkeld zouden kunnen interpreteren
Vond ik opzich nog wel meevallen, inventory ziet er wel aardig simpel uit maar weet niet of ik dat direct slecht moet vinden. Dat skillsysteem vond ik ook niet onaardig, in de sterren of whatever
Yep, same here.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:12 schreef Aneurysma het volgende:
Die download is bij mij fucked trouwens. Op 27 minuten blijft hij een minuut ofzo hangen en vanaf daar loopt de audio een minuut voor op de video.
Fallout New Vegas was idd echt het meest gebugde spel wat ik de afgelopen tijd gespeeld heb. Oh wee als je quests op een andere volgorde doet dan 't spel 't wil, dan is de hele quest gebrokenquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop echt dat ik straks niet ¤50 heb wegegooid aan een geporte game vanaf de consoles.
Elke keer als er wat getoonsteld wordt gebeurt het op een console.
http://www.megaupload.com/?d=16D1TDA3quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:21 schreef larry_flynt het volgende:
Filmpje nog ergens anders te bekijken?
Goed medicijn tegen de hype.quote:
Ziet er echt goud uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:06 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ditquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziet er echt goud uitEn die Argonians en Khajiit zien er veel beter uit dan in Oblivion en die Elven zijn in ene het toppunt van mannelijkheid
Alles ziet er sowieso beter uit, dat is al sowieso helemaal goudquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dit
Schijnt dat je echt enorm veel vrijheid hebt met customizen
Wel grappig trouwens dat Argonians en Khajiits per spel echt enorm veel beter eruit gaan zien!
Pondscum!quote:
Geweldig tochquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:26 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn er flink op vooruit gegaan als je het zo ziet
quote:
Die 'discussie' had ik ook onder het artikel van FOK!games, maar schijnbaar kan het dus wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maar inderdaad, ik kan nu gewoon geen keuze meer maken wat betreft het ras dat ik ga kiezen.
http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750quote:-10 playable races again.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Die 'discussie' had ik ook onder het artikel van FOK!games, maar schijnbaar kan het dus wel.
Uit de OP:
[..]
http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Dus iemand die goed is met een Claymore beukt net zo hard met z'n blote vuistenquote:- Two-Handed **
.
.
** Hand-to-Hand falls into this skill
grappige beredenering. Two-handed is wel met beide vuisten inderdaad... maar wordt geassocieerd met een ander soort wapenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dus iemand die goed is met een Claymore beukt net zo hard met z'n blote vuisten
Two-handed = two-handed in de Elder Scrollsquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:58 schreef Mday het volgende:
[..]
grappige beredenering. Two-handed is wel met beide vuisten inderdaad... maar wordt geassocieerd met een ander soort wapen
Eigen ras maken natuurlijk, zoals het altijd wasquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe zit dat nu precies met het aanmaken van je eigen character? Je hoort zoveel verschillende verhalen. Dat je met een standaard personage speelt (die Nord in de filmpjes) of dat je je eigen ras weer kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |