film over Eric de drakendoder.quote:
Omdat het TE goed is?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef AgentMoloch21 het volgende:
De overheid zou ontwikkelaars van dit soort spellen aan moeten pakken.
omdat het te lang duurt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef AgentMoloch21 het volgende:
De overheid zou ontwikkelaars van dit soort spellen aan moeten pakken.
en toch zou jij dat vrouwtje doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef RickoKun het volgende:
Hahaha lolz vet gepwned er was gewoon een dikke boutfilm op whiihihihihhiihih![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:19 schreef Koopsie het volgende:
[..]
en toch zou jij dat vrouwtje doenwas dat die meid die zo'n vrouwelijke krijgster was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja, die koningin van ijslandquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
was dat die meid die zo'n vrouwelijke krijgster was?![]()
Ik zou er niet op hopen....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:18 schreef svefn het volgende:
Ik ben echt totaal geen gamer, maar dit spel ziet er toch wel erg vet uitZou het enigszins speelbaar zijn op een Macbook Pro?
(in Windows via bootcamp uiteraard)
De CPU is een i7 quadcore, maar de videokaart is een crappy AMD Radeon HD 6490M
Oja.quote:
Helaas.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:18 schreef svefn het volgende:
Ik ben echt totaal geen gamer, maar dit spel ziet er toch wel erg vet uitZou het enigszins speelbaar zijn op een Macbook Pro?
(in Windows via bootcamp uiteraard)
De CPU is een i7 quadcore, maar de videokaart is een crappy AMD Radeon HD 6490M
Punt is ook dat als je het spel nog speelbaar krijgt op zo'n kaart, het er ongetwijfeld een heel stuk minder vet uit zal zienquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:43 schreef Baalhaar het volgende:
http://www.ign.com/videos(...)67318?_cmpid=ign1161
Blijft tof iddquote:
Waar is dat?quote:
Waarom nu al? Spel komt voorlopig nog niet uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |