en toch zou jij dat vrouwtje doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef RickoKun het volgende:
Hahaha lolz vet gepwned er was gewoon een dikke boutfilm op whiihihihihhiihih![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:19 schreef Koopsie het volgende:
[..]
en toch zou jij dat vrouwtje doenwas dat die meid die zo'n vrouwelijke krijgster was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja, die koningin van ijslandquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
was dat die meid die zo'n vrouwelijke krijgster was?![]()
Ik zou er niet op hopen....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:18 schreef svefn het volgende:
Ik ben echt totaal geen gamer, maar dit spel ziet er toch wel erg vet uitZou het enigszins speelbaar zijn op een Macbook Pro?
(in Windows via bootcamp uiteraard)
De CPU is een i7 quadcore, maar de videokaart is een crappy AMD Radeon HD 6490M
Oja.quote:
Helaas.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:18 schreef svefn het volgende:
Ik ben echt totaal geen gamer, maar dit spel ziet er toch wel erg vet uitZou het enigszins speelbaar zijn op een Macbook Pro?
(in Windows via bootcamp uiteraard)
De CPU is een i7 quadcore, maar de videokaart is een crappy AMD Radeon HD 6490M
Punt is ook dat als je het spel nog speelbaar krijgt op zo'n kaart, het er ongetwijfeld een heel stuk minder vet uit zal zienquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:43 schreef Baalhaar het volgende:
http://www.ign.com/videos(...)67318?_cmpid=ign1161
Blijft tof iddquote:
Waar is dat?quote:
Waarom nu al? Spel komt voorlopig nog niet uitquote:
Ziet er nice uitquote:
Hypen jonguh!quote:Op maandag 4 juli 2011 13:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom nu al? Spel komt voorlopig nog niet uit
Hing er een maand geleden oid alquote:Op maandag 4 juli 2011 13:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom nu al? Spel komt voorlopig nog niet uit
Gamen op een Mac.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Hebben, hebben, hebben. Draait deze trouwens ook op de mac, anders ga ik voor een console versie.
Haha ik lol'd ffquote:
Weinig kans dattie op 'n Mac gaat draaien.. Ken jij echte games die direct bij de release op Mac draaien?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Hebben, hebben, hebben. Draait deze trouwens ook op de mac, anders ga ik voor een console versie.
Heb parralels met windows 7 draaien dus kan windows games ook spelen op de Mac. Maar de besturing is dan gewoon kut. Wil nog een keer een mooie game PC aanschaffen, maar wat ik wil hebben ben ik rond de 3500 euro kwijtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:19 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Weinig kans dattie op 'n Mac gaat draaien.. Ken jij echte games die direct bij de release op Mac draaien?
En ik zou 'm persoonlijk niet op een console aanraden, met de voorgaande delen in het achterhoofd.
Geen usermods, geen unofficial patches en bugfixes, mindere grafische kwaliteit en geen vervangbare ingame-muziek.. En geen muis.
Alleen al grafisch gezien speel ik hem 100x liever op de computer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:54 schreef Koopsie het volgende:
ik denk dat de muziek in skyrim wel goed is, waarom zou je dat willen veranderen? en ik speel RPG liever op controller dan met muis. maar dat is mijn mening
Dat kan ook met een PC hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:19 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dit spel wil ik gewoon spelen vanaf de bank op een groot scherm.
Mwa, het verschil tussen wat jij wilt en wat jij nodig hebt (voor Skyrim in ieder geval) is best groot hoor, 3500 euro aan een pc kwijt zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:17 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Heb parralels met windows 7 draaien dus kan windows games ook spelen op de Mac. Maar de besturing is dan gewoon kut. Wil nog een keer een mooie game PC aanschaffen, maar wat ik wil hebben ben ik rond de 3500 euro kwijt.
Ga geen PC kopen voor 1 spel. Als ik er dan toch eentje haal zorg ik ervoor dat er meteen een goede staat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, het verschil tussen wat jij wilt en wat jij nodig hebt (voor Skyrim in ieder geval) is best groot hoor, 3500 euro aan een pc kwijt zijn
Dan nog is 3500 echt veel te veel zeg, wat wil je erin stoppen, een octocore, met daarnaast 4 GTX 590 kaarten en een RAID10 van 1tb SSDs?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:52 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ga geen PC kopen voor 1 spel. Als ik er dan toch eentje haal zorg ik ervoor dat er meteen een goede staat.
Ja en neen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:49 schreef Sloggi het volgende:
Zonder monitor heb je voor 500 euro toch een prima PC om te gamen, of zeg ik nu iets raars?
http://www.dell.com/us/p/(...)x&s=dhs&cs=19&~ck=mnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja en neen.
VOor 500 euro kan je idd een nieuwe pc kopen waarmee je BF3 zou kunnen draaien.
Maar of ie em volledig op maximum alles kan draaien betwijfel ikDan zit je denk ik al gauw aan een PC te denken van +800 euro denk ik?
-edit-
3500 euro is wel een beetje HEEL ERG over de top vind je niet?
Gast, Alienware is echt extreem overpricedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:02 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
http://www.dell.com/us/p/(...)x&s=dhs&cs=19&~ck=mn
Kan iets goedkoper als ik hem zelf in elkaar beuk natuurlijk. Wel een mooi ding.
nerdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Die Alienware is voor minder dan 2000 euro te bouwen, en dan niet eens met alleen maar de slechtse componenten die ze daar aanbieden, heb genoeg high end dingen gepakt
En dan heb je ook nog eens een SSD erbij ook!
Edit: Rofl, als ik in die configurator hetzelfde uitzoek kom ik uit op 4000
En dat is dan zonder BluRay lezer![]()
![]()
![]()
SSD heb je absoluut niet nodig voor een gamepc, CPU wordt steeds onbelangrijker voor gaming. Pleur er gewoon een spotgoedkope quadcore in en je bent klaar. Goedkoop moederbord, 4 gb ram, HD5770 voor rond de 100 euro en dan ben je klaar voor gaming. Hoppa, instant budget gaming PC.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:10 schreef Luchtkoker het volgende:
500 euro is best weinig voor een game PC. Beetje game PC heeft toch wel een SSD, i7 of vergelijkbare AMD, en een dikke videokaart, het liefst nog 2.
Zelfs dan zou ik het nog afraden omdat het gewoon pure onzin is, die Alienware meuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zal niemand tegen houden een pc van 3500 eu te kopen als je dat soort bedragen makkelijk kan missen
ik was er ook! voor Fok, nog geen 10 min lopen van ons hotel, fotootje van gemaakt (dat hotel is echt een groot uithangbordquote:
Zeer interessant ja!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:21 schreef Mday het volgende:
erg interessant interview
http://forums.bethsoft.co(...)kyrim-fan-interview/
Mijn vorige kaart was een HD5770 en het is geen verschrikkelijk goede kaart ofzo hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
SSD heb je absoluut niet nodig voor een gamepc, CPU wordt steeds onbelangrijker voor gaming. Pleur er gewoon een spotgoedkope quadcore in en je bent klaar. Goedkoop moederbord, 4 gb ram, HD5770 voor rond de 100 euro en dan ben je klaar voor gaming. Hoppa, instant budget gaming PC.![]()
Wil je er iets aan verbeteren stop je wat meer geld in je videokaart.
Linkjes:
http://www.tomshardware.com/reviews/best-gaming-cpu,2971.html
http://www.tomshardware.com/reviews/best-graphics-card,2964.html
Ik zal niemand tegen houden een pc van 3500 eu te kopen als je dat soort bedragen makkelijk kan missen maar met dat soort prijzen koop je het duurste van het duurste en schrijf je in een jaar tijd 2000 euro af ben ik bang
Is toch vrij logisch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:55 schreef Baalhaar het volgende:
En het aller aller belangrijkste stuk uit dat interview:
25) Will you be able to carry on after the main story?
Todd: Yes, absolutely.
Danku.
Bij Fallout 3 kon dat pas na de 3e dlc, dus het is logisch dat dit een vraag was. En logisch dat Baalhaar dus opgelucht is.quote:
Precies dit dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij Fallout 3 kon dat pas na de 3e dlc, dus het is logisch dat dit een vraag was. En logisch dat Baalhaar dus opgelucht is.
Voor 250 euro een console!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:45 schreef Baalhaar het volgende:
Voor 1000 euro heb je al een PC waarmee je Skyrim op max graphics kan spelen. Geloof me.
Languit op mijn loungebank met een controller in de hand kijkend naar mijn 42'' plasma scherm een game spelenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:24 schreef emokid het volgende:
Ik ben een consolegamer maar ben realistisch en geinformeerd genoeg om toe te geven dat PC gewoon beter is. Denk even na, een spel dat in 2011 uitkomt moet zich aanpassen aan een console uit 2005. Bij een PC past een spel uit 2011 zich aan 2011. Zo simpel is het.
800 al.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:45 schreef Baalhaar het volgende:
Voor 1000 euro heb je al een PC waarmee je Skyrim op max graphics kan spelen. Geloof me.
vermoedelijk ja.quote:
Rohanquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:19 schreef Koopsie het volgende:
[ afbeelding ]
doet me denken aan Lord of the Rings.
Preciesquote:
Ik denk dat hij bedoelt dat het een 1 op 1 kopie is.quote:
Ik vind het er niet zo spectaculair uitzien qua graphics. Of is dit een console-screenshot?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:19 schreef Koopsie het volgende:
[ afbeelding ]
doet me denken aan Lord of the Rings.
Volgens mij zijn alle beelden die uitgegeven worden van de 360-versie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind het er niet zo spectaculair uitzien qua graphics. Of is dit een console-screenshot?
Oh god nee, dat zou verschrikkelijk zijn!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:03 schreef Mday het volgende:
[..]
vermoedelijk ja.
ik denk dat de engine meer wegheeft van Oblvion en Fallout 3 dan ze aanvankelijk zeiden.
is een 360 screenshot jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind het er niet zo spectaculair uitzien qua graphics. Of is dit een console-screenshot?
Om de consolespelers niet teleur te stellen na de release.quote:
Ja op de PC. Op de console krijg je sowieso weer zoals bij oblivion en fallout 3 dat alles in de verte fucking lelijk is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
De graphics schijnen gewoon prachtig te zijn hoor.
Wat dacht je van beiden, gewoon een kabeltje trekken tussen je PC en je tv?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:45 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ja op de PC. Op de console krijg je sowieso weer zoals bij oblivion en fallout 3 dat alles in de verte fucking lelijk is.
Ben zelf ook wel console gamer. Sta nu ook weer voor de moeilijke keuze die ik bij fallout 3 ook had. Groot scherm + surround sound of toch epic graphics en mods?
Altijd weer een dilemma.
Hmm.. maar kan dat wel PC graphics op de TV?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat dacht je van beiden, gewoon een kabeltje trekken tussen je PC en je tv?
quote:
ik heb het gezien, en het varieert inderdaad. Indoor is vooral veel mooier dan de vista's.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
De graphics schijnen gewoon prachtig te zijn hoor.
Als je geen bejaarde tv en/of pc hebt wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:49 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Hmm.. maar kan dat wel PC graphics op de TV?
Kan ook zonder Full HD hoor. Maar dan zit je wel met een kleine resolutie te spelenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef RickoKun het volgende:
Kan wel als je een TV hebt die Full HD ondersteunt.
720p dus. Geen full HD, maar no worries, het zal er nog steeds een stuk kekker uitzien dan op de consoles. Consoles renderen voor zo ver ik weet sowieso niet in full HD, maar op een of andere achterlijk lage resolutie die dan opgeschaald wordt naar full HDquote:
Met kinect?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar ik me veel meer zorgen over zou maken is hoe je de boel gaat besturen.
nicequote:8) Are there any new armor/weapon materials unique to Skyrim?
Matt: One of the most prized and rarest sets of armor is made from dragons. It can be forged in both a light and heavy variant. Youll see a return of many armors from previous games, such as leather and steel, however these have been redesigned in the Nordic style.
DX11 is al bijna twee jaar uit en 64-bit is al tijden normaal...quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)et-creation-kit.html
Geen 64-bity executable en geen DX11 als ik dit zo lees. Dat stemt me dan weer droevig
én ze volgen je niet het halve continent en een andere stad weet niets van je misdaden eldersquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:00 schreef Baalhaar het volgende:
Het fijnst vond ik wel om te horen dat die guards niet meer zo on-tie-ge-lijk sterk zijn zoals in oblivion.
Nee.quote:"You look at Call of Duty, the most popular game in the world, and that's actually pretty hardcore.
Nee.quote:At the end of the day, it's a hardcore game, has RPG elements in multiplayer, making classes, picking perks.
Voor wie maakte jullie Morrowind dan, dikke!?quote:I think the audiences are there, and we tend to make our game more for ourselves and other people who play a lot of games."
Tja, een spel in de Elder Scrolls serie is nu eenmaal zo groot en dynamisch, dat je jaren kunt gaan beta testen, en dan als nog daarna bugs vinden.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:07 schreef Jeff89 het volgende:
Vast niet.. Hoewel, tegenwoordig zijn er ook patched e.d voor consoles heb ik begrepen..
Ik zou er iig nooit vanuit gaan dat een Elder Scrolls game direct volledig stabiel en zonder probleem en bugs gaat draaien. (btw niet alleen in de framedrop hoek, maar ook broken quests e.d)
Op de PC zijn dat soort dingen vaak wel redelijk op te vangen (toegegeven, ze zullen ws. ook wel iets vaker voorkomen) maar op een console kan je er eigenlijk weinig aan doen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |