ik heb het gezien, en het varieert inderdaad. Indoor is vooral veel mooier dan de vista's.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
De graphics schijnen gewoon prachtig te zijn hoor.
Als je geen bejaarde tv en/of pc hebt wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:49 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Hmm.. maar kan dat wel PC graphics op de TV?
Kan ook zonder Full HD hoor. Maar dan zit je wel met een kleine resolutie te spelenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef RickoKun het volgende:
Kan wel als je een TV hebt die Full HD ondersteunt.
720p dus. Geen full HD, maar no worries, het zal er nog steeds een stuk kekker uitzien dan op de consoles. Consoles renderen voor zo ver ik weet sowieso niet in full HD, maar op een of andere achterlijk lage resolutie die dan opgeschaald wordt naar full HDquote:
Met kinect?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar ik me veel meer zorgen over zou maken is hoe je de boel gaat besturen.
nicequote:8) Are there any new armor/weapon materials unique to Skyrim?
Matt: One of the most prized and rarest sets of armor is made from dragons. It can be forged in both a light and heavy variant. Youll see a return of many armors from previous games, such as leather and steel, however these have been redesigned in the Nordic style.
DX11 is al bijna twee jaar uit en 64-bit is al tijden normaal...quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)et-creation-kit.html
Geen 64-bity executable en geen DX11 als ik dit zo lees. Dat stemt me dan weer droevig
én ze volgen je niet het halve continent en een andere stad weet niets van je misdaden eldersquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:00 schreef Baalhaar het volgende:
Het fijnst vond ik wel om te horen dat die guards niet meer zo on-tie-ge-lijk sterk zijn zoals in oblivion.
Nee.quote:"You look at Call of Duty, the most popular game in the world, and that's actually pretty hardcore.
Nee.quote:At the end of the day, it's a hardcore game, has RPG elements in multiplayer, making classes, picking perks.
Voor wie maakte jullie Morrowind dan, dikke!?quote:I think the audiences are there, and we tend to make our game more for ourselves and other people who play a lot of games."
Tja, een spel in de Elder Scrolls serie is nu eenmaal zo groot en dynamisch, dat je jaren kunt gaan beta testen, en dan als nog daarna bugs vinden.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:07 schreef Jeff89 het volgende:
Vast niet.. Hoewel, tegenwoordig zijn er ook patched e.d voor consoles heb ik begrepen..
Ik zou er iig nooit vanuit gaan dat een Elder Scrolls game direct volledig stabiel en zonder probleem en bugs gaat draaien. (btw niet alleen in de framedrop hoek, maar ook broken quests e.d)
Op de PC zijn dat soort dingen vaak wel redelijk op te vangen (toegegeven, ze zullen ws. ook wel iets vaker voorkomen) maar op een console kan je er eigenlijk weinig aan doen lijkt me.
Natuurlijk, ik begrijp het ook wel, en ik stoor me er niet echt aan.. Maar ik kan me voorstellen dat als ik op een console zou spelen (zonder console, whehe) ik echt knet-ter-gek zou worden..quote:Op maandag 11 juli 2011 22:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tja, een spel in de Elder Scrolls serie is nu eenmaal zo groot en dynamisch, dat je jaren kunt gaan beta testen, en dan als nog daarna bugs vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:26 schreef Desunoto het volgende:
Van de frontpage, gameplaybeelden gepresenteerd op Comic-con:Oude beelden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |