Natuurlijk, ik begrijp het ook wel, en ik stoor me er niet echt aan.. Maar ik kan me voorstellen dat als ik op een console zou spelen (zonder console, whehe) ik echt knet-ter-gek zou worden..quote:Op maandag 11 juli 2011 22:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tja, een spel in de Elder Scrolls serie is nu eenmaal zo groot en dynamisch, dat je jaren kunt gaan beta testen, en dan als nog daarna bugs vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:26 schreef Desunoto het volgende:
Van de frontpage, gameplaybeelden gepresenteerd op Comic-con:Oude beelden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
%$#&_#_§!quote:"The Elder Scrolls V: Sk..."
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door ZeniMax Media Inc.
Dat dus ;'(quote:Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef Desunoto het volgende:
Wil ik de video opnieuw bekijken...
[..]
%$#&_#_§!
Ricko het is toch al mooi zoals het nu is!quote:Op zondag 24 juli 2011 18:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk (hopelijk) dat die opnames van een xbox zijn gemaakt ipv een PC.
Nouja, en anders dan komen er wel mods om het mooier te maken.
Moh t is wel mooi maar lijkt nog wel erg op de oblivion enginequote:Op zondag 24 juli 2011 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko het is toch al mooi zoals het nu is!
Mooi m'n reet, TES games moeten grensverleggend zijn, deze graphics waren een jaar of 2 geleden grensverleggend.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko het is toch al mooi zoals het nu is!
Van Morrowind was het zekerste weten wél grensverleggend. Oblivion had dat in mindere mate. Ik vind het gewoon wat jammer dat ze door zijn gegaan met die zaad engine van Oblivion.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:36 schreef Desunoto het volgende:
De graphics van Morrowind of Oblivion waren (voor die tijd) mooi, maar niet grensverleggend. Waarom zou je een grensverleggende game verwachten? Als je de mooiste graphics wil, dan moet je nu naar Battlefield of in de toekomst waarschijnlijk naar de nieuwste Final Fantasy gaan. Maar die spellen hebben weer niet een wereld zo groot als Skyrim (waarschijnlijk). Dus.
"Grensverleggend" is misschien wat te, daar kan je lang over zeveren of het nou echt grensverleggend is of niet, maar het moet gewoon het beste zijn wat de hardware op dat moment aan kan.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:36 schreef Desunoto het volgende:
De graphics van Morrowind of Oblivion waren (voor die tijd) mooi, maar niet grensverleggend. Waarom zou je een grensverleggende game verwachten? Als je de mooiste graphics wil, dan moet je nu naar Battlefield of in de toekomst waarschijnlijk naar de nieuwste Final Fantasy gaan. Maar die spellen hebben weer niet een wereld zo groot als Skyrim (waarschijnlijk). Dus.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Godver zeg, ik heb vannacht gedroomd dat ik Skyrim aan het spelen was, en dat het echt heel tof was
Toen werd ik wakker en realiseerde ik me dat het een droom was
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Godver zeg, ik heb vannacht gedroomd dat ik Skyrim aan het spelen was, en dat het echt heel tof was
Toen werd ik wakker en realiseerde ik me dat het een droom was
http://www.pcgamer.com/20(...)creator-to-the-test/quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zou er deze week niet weer ergens meer info over Skyrim komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |