Natuurlijk, ik begrijp het ook wel, en ik stoor me er niet echt aan.. Maar ik kan me voorstellen dat als ik op een console zou spelen (zonder console, whehe) ik echt knet-ter-gek zou worden..quote:Op maandag 11 juli 2011 22:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tja, een spel in de Elder Scrolls serie is nu eenmaal zo groot en dynamisch, dat je jaren kunt gaan beta testen, en dan als nog daarna bugs vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:26 schreef Desunoto het volgende:
Van de frontpage, gameplaybeelden gepresenteerd op Comic-con:Oude beelden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
%$#&_#_§!quote:"The Elder Scrolls V: Sk..."
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door ZeniMax Media Inc.
Dat dus ;'(quote:Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef Desunoto het volgende:
Wil ik de video opnieuw bekijken...
[..]
%$#&_#_§!
Ricko het is toch al mooi zoals het nu is!quote:Op zondag 24 juli 2011 18:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk (hopelijk) dat die opnames van een xbox zijn gemaakt ipv een PC.
Nouja, en anders dan komen er wel mods om het mooier te maken.
Moh t is wel mooi maar lijkt nog wel erg op de oblivion enginequote:Op zondag 24 juli 2011 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko het is toch al mooi zoals het nu is!
Mooi m'n reet, TES games moeten grensverleggend zijn, deze graphics waren een jaar of 2 geleden grensverleggend.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko het is toch al mooi zoals het nu is!
Van Morrowind was het zekerste weten wél grensverleggend. Oblivion had dat in mindere mate. Ik vind het gewoon wat jammer dat ze door zijn gegaan met die zaad engine van Oblivion.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:36 schreef Desunoto het volgende:
De graphics van Morrowind of Oblivion waren (voor die tijd) mooi, maar niet grensverleggend. Waarom zou je een grensverleggende game verwachten? Als je de mooiste graphics wil, dan moet je nu naar Battlefield of in de toekomst waarschijnlijk naar de nieuwste Final Fantasy gaan. Maar die spellen hebben weer niet een wereld zo groot als Skyrim (waarschijnlijk). Dus.
"Grensverleggend" is misschien wat te, daar kan je lang over zeveren of het nou echt grensverleggend is of niet, maar het moet gewoon het beste zijn wat de hardware op dat moment aan kan.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:36 schreef Desunoto het volgende:
De graphics van Morrowind of Oblivion waren (voor die tijd) mooi, maar niet grensverleggend. Waarom zou je een grensverleggende game verwachten? Als je de mooiste graphics wil, dan moet je nu naar Battlefield of in de toekomst waarschijnlijk naar de nieuwste Final Fantasy gaan. Maar die spellen hebben weer niet een wereld zo groot als Skyrim (waarschijnlijk). Dus.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Godver zeg, ik heb vannacht gedroomd dat ik Skyrim aan het spelen was, en dat het echt heel tof was
Toen werd ik wakker en realiseerde ik me dat het een droom was
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Godver zeg, ik heb vannacht gedroomd dat ik Skyrim aan het spelen was, en dat het echt heel tof was
Toen werd ik wakker en realiseerde ik me dat het een droom was
http://www.pcgamer.com/20(...)creator-to-the-test/quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zou er deze week niet weer ergens meer info over Skyrim komen?
http://www.gamespot.com/e(...)d=6327397&pid=615805quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Als ik op gamespot kijk staat er bij xbox360 nieuws een hands-on van Skyrim maar als ik er op klikt krijg ik een error?
Dat idee had ik ook al. Doet ontzettend Oblivion-esque aan, zoals Ricko ook al aangaf. Don't get me wrong, oblivion was vet, maar ik háát die logge kutengine van dat spel..quote:Our hands-on time with Skyrim left us with the impression that Bethesda isn't trying to reinvent The Elder Scrolls formula. Instead, they're taking what was great about the previous games and adding some interesting new content on top of them.
schaam jequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik heb de andere delen toch niet gespeeld dus
Vast wel, maar de Oblivion engine was ook geen échte nieuwe maar een opgepoetste, deels herbouwde Morrowind engine.. En die begint nu toch écht wel zoetjesaan bejaard te worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat is wel een minpunt inderdaad. Maar goed ze hebben hem vast wel geoptimaliseerd.
Die reus ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:16 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Vast wel, maar de Oblivion engine was ook geen échte nieuwe maar een opgepoetste, deels herbouwde Morrowind engine.. En die begint nu toch écht wel zoetjesaan bejaard te worden.
Ik krijg dat beeld van die draak die dat poppetje laat vallen niet uit m'n hoofdZoooo slecht..
Dat kan echt niet meer anno 2011 idd. Ik acht de kans alleen klein dat ze dat nog gaan verbeteren, als je kijkt naar de trots waarmee het filmpje gepresenteerd werdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:16 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Vast wel, maar de Oblivion engine was ook geen échte nieuwe maar een opgepoetste, deels herbouwde Morrowind engine.. En die begint nu toch écht wel zoetjesaan bejaard te worden.
Ik krijg dat beeld van die draak die dat poppetje laat vallen niet uit m'n hoofdZoooo slecht..
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:27 schreef Sloggi het volgende:
Link naar het betreffende filmpje?
Ik vrees trouwens nog steeds dat het Oblivion 2,5 wordt.
Ja hoor. Ik vond Oblivion geweldig. Als ze daar de mindere dingen uithalen en dat verbeteren en Skyrim een soort Oblivion 2,5 wordt vind ik dat prima. Ook al wordt het dat denk ik niet aangezien ik vele andere dingen al heb gezien in footage en interviews.quote:
Als je het zo bekijkt wel. Maar ik denk dat ze eigenlijk Oblivion 1.5 bedoelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:44 schreef Desunoto het volgende:
Met Oblivion 1.5 zou ik niet tevreden zijn maar met 2.5 zéker wel.![]()
Dat level systeem hebben ze geskipt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:44 schreef Desunoto het volgende:
Met Oblivion 1.5 zou ik niet tevreden zijn maar met 2.5 zéker wel.![]()
Het wordt waarschijnlijk een schitterend spel. Ik maak me geen zorgen. Het enige waar ik nog een beetje mee zit is in hoeverre je nog zwakkere monsters tegenkomt als je sterker wordt. Of juist te sterke als je nog een guppie bent. Hopelijk wordt dat een beetje uitgebalanceerd. In Oblivion was het nogal vreemd om de eerste grot die je verkende later nog een keer binnen te moeten stappen en dan i.p.v ratten opeens brede Minotaurs ziet, en geen enkele rat of ander zwak wezen meer. Hoe merk ik dan dat ik sterker geworden ben?
Voor de rest... honderden uren speelplezier ongetwijfeld.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel. Maar ik denk dat ze eigenlijk Oblivion 1.5 bedoelen
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef vosss het volgende:
Skyrim op QuakeCon
half uur aan gameplay
wel baggerkwaliteit, maargoed, beter dan niks
Loveya.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:23 schreef vosss het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)kecon-gameplay-video
Re-upload en een downloadlink naar megaupload
Wtf doen die lui alsof bij elke fucking feature Justin Bieber het toneel opkomt. Apart.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:23 schreef vosss het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)kecon-gameplay-video
Re-upload en een downloadlink naar megaupload
Ja dat klopt ja, maarja, ze vragen het niet voor niets om niet te filmen denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:31 schreef vosss het volgende:
Het publiek is wel komisch. Of triest. Net hoe je het bekijkt![]()
Ik hoop dat ze zat zijn anders zijn het gewoon kneuzenquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:31 schreef vosss het volgende:
Het publiek is wel komisch. Of triest. Net hoe je het bekijkt![]()
hij is sweetiej mangquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef 2dope het volgende:
TODD HOWARD!!!! OHHH MYYYY GODDDDD HE'S SO HOT
Hear hear, die phallusaties zijn wel baas. Toch moet ik mijn sceptisme maar wat aanpassen. Ik zie toch gigantisch veel oblivion achtige graphics. En ik blijf maar aan dat 'dumbed down' gezeik van tegenwoordig denken. Ik hoop toch echt dat het voor één keer niet zo is, met die aidsgameindustrie van tegenwoordig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:37 schreef 2dope het volgende:
Nirnroot![]()
Physics zien er wat losser en sneller uit dan ik had verwacht, eerste 10 minuten van die footage stemmen mij optimistisch.
Wel vond ik dat sukkelige gevechtje rond 9:30 met die pijl en boog-gast weer 100% Oblivion (op die 'fatality' na)
Toegankelijker maken voor retards. Oftewel, inleveren op diepgang wat sommigen als ingewikkeld zouden kunnen interpreterenquote:
Snap sowieso niet wat er mis is met de inventory. Zag er gewoon beter uit. Simpel wellicht maar hoe ingewikkeld kun je een inventory nou maken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Toegankelijker maken voor retards. Oftewel, inleveren op diepgang wat sommigen als ingewikkeld zouden kunnen interpreteren
Vond ik opzich nog wel meevallen, inventory ziet er wel aardig simpel uit maar weet niet of ik dat direct slecht moet vinden. Dat skillsysteem vond ik ook niet onaardig, in de sterren of whatever
Yep, same here.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:12 schreef Aneurysma het volgende:
Die download is bij mij fucked trouwens. Op 27 minuten blijft hij een minuut ofzo hangen en vanaf daar loopt de audio een minuut voor op de video.
Fallout New Vegas was idd echt het meest gebugde spel wat ik de afgelopen tijd gespeeld heb. Oh wee als je quests op een andere volgorde doet dan 't spel 't wil, dan is de hele quest gebrokenquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop echt dat ik straks niet ¤50 heb wegegooid aan een geporte game vanaf de consoles.
Elke keer als er wat getoonsteld wordt gebeurt het op een console.
http://www.megaupload.com/?d=16D1TDA3quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:21 schreef larry_flynt het volgende:
Filmpje nog ergens anders te bekijken?
Goed medicijn tegen de hype.quote:
Ziet er echt goud uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:06 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ditquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziet er echt goud uitEn die Argonians en Khajiit zien er veel beter uit dan in Oblivion en die Elven zijn in ene het toppunt van mannelijkheid
Alles ziet er sowieso beter uit, dat is al sowieso helemaal goudquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dit
Schijnt dat je echt enorm veel vrijheid hebt met customizen
Wel grappig trouwens dat Argonians en Khajiits per spel echt enorm veel beter eruit gaan zien!
Pondscum!quote:
Geweldig tochquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:26 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn er flink op vooruit gegaan als je het zo ziet
quote:
Die 'discussie' had ik ook onder het artikel van FOK!games, maar schijnbaar kan het dus wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maar inderdaad, ik kan nu gewoon geen keuze meer maken wat betreft het ras dat ik ga kiezen.
http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750quote:-10 playable races again.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Die 'discussie' had ik ook onder het artikel van FOK!games, maar schijnbaar kan het dus wel.
Uit de OP:
[..]
http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Dus iemand die goed is met een Claymore beukt net zo hard met z'n blote vuistenquote:- Two-Handed **
.
.
** Hand-to-Hand falls into this skill
grappige beredenering. Two-handed is wel met beide vuisten inderdaad... maar wordt geassocieerd met een ander soort wapenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dus iemand die goed is met een Claymore beukt net zo hard met z'n blote vuisten
Two-handed = two-handed in de Elder Scrollsquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:58 schreef Mday het volgende:
[..]
grappige beredenering. Two-handed is wel met beide vuisten inderdaad... maar wordt geassocieerd met een ander soort wapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |