http://www.gamespot.com/e(...)d=6327397&pid=615805quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Als ik op gamespot kijk staat er bij xbox360 nieuws een hands-on van Skyrim maar als ik er op klikt krijg ik een error?
Dat idee had ik ook al. Doet ontzettend Oblivion-esque aan, zoals Ricko ook al aangaf. Don't get me wrong, oblivion was vet, maar ik háát die logge kutengine van dat spel..quote:Our hands-on time with Skyrim left us with the impression that Bethesda isn't trying to reinvent The Elder Scrolls formula. Instead, they're taking what was great about the previous games and adding some interesting new content on top of them.
schaam jequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik heb de andere delen toch niet gespeeld dus
Vast wel, maar de Oblivion engine was ook geen échte nieuwe maar een opgepoetste, deels herbouwde Morrowind engine.. En die begint nu toch écht wel zoetjesaan bejaard te worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat is wel een minpunt inderdaad. Maar goed ze hebben hem vast wel geoptimaliseerd.
Die reus ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:16 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Vast wel, maar de Oblivion engine was ook geen échte nieuwe maar een opgepoetste, deels herbouwde Morrowind engine.. En die begint nu toch écht wel zoetjesaan bejaard te worden.
Ik krijg dat beeld van die draak die dat poppetje laat vallen niet uit m'n hoofdZoooo slecht..
Dat kan echt niet meer anno 2011 idd. Ik acht de kans alleen klein dat ze dat nog gaan verbeteren, als je kijkt naar de trots waarmee het filmpje gepresenteerd werdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:16 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Vast wel, maar de Oblivion engine was ook geen échte nieuwe maar een opgepoetste, deels herbouwde Morrowind engine.. En die begint nu toch écht wel zoetjesaan bejaard te worden.
Ik krijg dat beeld van die draak die dat poppetje laat vallen niet uit m'n hoofdZoooo slecht..
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:27 schreef Sloggi het volgende:
Link naar het betreffende filmpje?
Ik vrees trouwens nog steeds dat het Oblivion 2,5 wordt.
Ja hoor. Ik vond Oblivion geweldig. Als ze daar de mindere dingen uithalen en dat verbeteren en Skyrim een soort Oblivion 2,5 wordt vind ik dat prima. Ook al wordt het dat denk ik niet aangezien ik vele andere dingen al heb gezien in footage en interviews.quote:
Als je het zo bekijkt wel. Maar ik denk dat ze eigenlijk Oblivion 1.5 bedoelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:44 schreef Desunoto het volgende:
Met Oblivion 1.5 zou ik niet tevreden zijn maar met 2.5 zéker wel.![]()
Dat level systeem hebben ze geskipt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:44 schreef Desunoto het volgende:
Met Oblivion 1.5 zou ik niet tevreden zijn maar met 2.5 zéker wel.![]()
Het wordt waarschijnlijk een schitterend spel. Ik maak me geen zorgen. Het enige waar ik nog een beetje mee zit is in hoeverre je nog zwakkere monsters tegenkomt als je sterker wordt. Of juist te sterke als je nog een guppie bent. Hopelijk wordt dat een beetje uitgebalanceerd. In Oblivion was het nogal vreemd om de eerste grot die je verkende later nog een keer binnen te moeten stappen en dan i.p.v ratten opeens brede Minotaurs ziet, en geen enkele rat of ander zwak wezen meer. Hoe merk ik dan dat ik sterker geworden ben?
Voor de rest... honderden uren speelplezier ongetwijfeld.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel. Maar ik denk dat ze eigenlijk Oblivion 1.5 bedoelen
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef vosss het volgende:
Skyrim op QuakeCon
half uur aan gameplay
wel baggerkwaliteit, maargoed, beter dan niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |