Loveya.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:23 schreef vosss het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)kecon-gameplay-video
Re-upload en een downloadlink naar megaupload
Wtf doen die lui alsof bij elke fucking feature Justin Bieber het toneel opkomt. Apart.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:23 schreef vosss het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)kecon-gameplay-video
Re-upload en een downloadlink naar megaupload
Ja dat klopt ja, maarja, ze vragen het niet voor niets om niet te filmen denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:31 schreef vosss het volgende:
Het publiek is wel komisch. Of triest. Net hoe je het bekijkt![]()
Ik hoop dat ze zat zijn anders zijn het gewoon kneuzenquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:31 schreef vosss het volgende:
Het publiek is wel komisch. Of triest. Net hoe je het bekijkt![]()
hij is sweetiej mangquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef 2dope het volgende:
TODD HOWARD!!!! OHHH MYYYY GODDDDD HE'S SO HOT
Hear hear, die phallusaties zijn wel baas. Toch moet ik mijn sceptisme maar wat aanpassen. Ik zie toch gigantisch veel oblivion achtige graphics. En ik blijf maar aan dat 'dumbed down' gezeik van tegenwoordig denken. Ik hoop toch echt dat het voor één keer niet zo is, met die aidsgameindustrie van tegenwoordig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:37 schreef 2dope het volgende:
Nirnroot![]()
Physics zien er wat losser en sneller uit dan ik had verwacht, eerste 10 minuten van die footage stemmen mij optimistisch.
Wel vond ik dat sukkelige gevechtje rond 9:30 met die pijl en boog-gast weer 100% Oblivion (op die 'fatality' na)
Toegankelijker maken voor retards. Oftewel, inleveren op diepgang wat sommigen als ingewikkeld zouden kunnen interpreterenquote:
Snap sowieso niet wat er mis is met de inventory. Zag er gewoon beter uit. Simpel wellicht maar hoe ingewikkeld kun je een inventory nou maken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Toegankelijker maken voor retards. Oftewel, inleveren op diepgang wat sommigen als ingewikkeld zouden kunnen interpreteren
Vond ik opzich nog wel meevallen, inventory ziet er wel aardig simpel uit maar weet niet of ik dat direct slecht moet vinden. Dat skillsysteem vond ik ook niet onaardig, in de sterren of whatever
Yep, same here.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:12 schreef Aneurysma het volgende:
Die download is bij mij fucked trouwens. Op 27 minuten blijft hij een minuut ofzo hangen en vanaf daar loopt de audio een minuut voor op de video.
Fallout New Vegas was idd echt het meest gebugde spel wat ik de afgelopen tijd gespeeld heb. Oh wee als je quests op een andere volgorde doet dan 't spel 't wil, dan is de hele quest gebrokenquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop echt dat ik straks niet ¤50 heb wegegooid aan een geporte game vanaf de consoles.
Elke keer als er wat getoonsteld wordt gebeurt het op een console.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |