Nou ja, ik denk pas na Skyrim. En sowieso, als ze er al aan werken houden ze het nog tot een jaar voor release stil waarschijnlijk, Bethsoft kennende.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:01 schreef Baalhaar het volgende:
Tering wat er allemaal wel niet te zien was op de E3, far cry 3 wordt ook wel een must-have
edit: iemand enig idee of bethesda al aan fallout 4 werkt?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jij lukt ook teveel joh! Kom je alleen maar mee in de problemen, blijkt maar weer!
Vanwaar dequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:01 schreef Baalhaar het volgende:
Tering wat er allemaal wel niet te zien was op de E3, far cry 3 wordt ook wel een must-have
edit: iemand enig idee of bethesda al aan fallout 4 werkt?
omdat het einde van dit jaar ook het einde van mijn bankrekening betekentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Vanwaar desmiley?
Wat ik gezien heb van FC3 ziet het er echt tof uit hoor![]()
Wordt vast wel opgenomen door iemand.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Cudles het volgende:
Iemand die footage op de G4TV live cam meegepikt? Zou uur geleden nieuwe Skyrim shit langs geweest moeten zijn
Ik weet eigenlijk niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jij lukt ook teveel joh! Kom je alleen maar mee in de problemen, blijkt maar weer!
Dat was die half hour demo toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Cudles het volgende:
Iemand die footage op de G4TV live cam meegepikt? Zou uur geleden nieuwe Skyrim shit langs geweest moeten zijn
Argh dat had ik dus net met die Tenpenny Tower Quest. Wat en geweldige quest trouwens maar dat even terzijde. Dan kreeg je dus dat probleem dat ik die quest had gedaan en daardoor niet met zo'n oude man in die toren kon praten om zijn ghoul te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat heb ik echt héél erg vaak gehad, fucking irritant
Welke spellen heb je gespeeld? Over het algemeen is TES wel echt gigantisch groot, niet alleen kwa aantal uur dat je erin kunt stoppen, maar ook kwa map.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik vraag me toch af wat ik moet verwachten bij de grootte van het spel, sinds ik nog nooit eerder the elder scrolls heb gespeeld.
Todd Howard zei wel dat je op zo'n berg enzo kon lopen.
Wil je naar de top van die berg dan kan dat, dat is het mooie aan TES.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik vraag me toch af wat ik moet verwachten bij de grootte van het spel, sinds ik nog nooit eerder the elder scrolls heb gespeeld.
Todd Howard zei wel dat je op zo'n berg enzo kon lopen.
Volgens mij zitten de steden als een écht deel zoals in Morrowindquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:29 schreef thettes het volgende:
Komt vast geen levitation in nee. Wat ik me wel afvraag, is al bekend of de steden weer aparte cells zijn zoals in Oblivion, of écht deel van de wereld zoals in Morrowind?
quote:
Idd, dan maar invisible walls voor de mongolen die alsnóg het met bergen omheinde gebied willen beklimmen (zeg maar aan de edge van de map).quote:
daar zal vast wel een mod voor komen. Zie morrowind en oblivion. Daar kan je ook op een draak vliegen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:43 schreef Koopsie het volgende:
http://www.gamepro.com/vi(...)skyrim-e3-interview/
" You wont be able to ride the dragons "![]()
![]()
Pfffff, en dan zouden ze inderdaad ook complete animaties erbij moeten programmeren die er realistisch uit zien!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:53 schreef speknek het volgende:
Het zal ze wel niet gelukt zijn om de draak beklimmen goed te programmeren.
Geen mix van light en heavy armor?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:05 schreef RickoKun het volgende:
wat.... je kan geen verschillende shit dragen?
Kansloos.
Ik weet het niet??? (als dat zo is; valt het wel mee)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen mix van light en heavy armor?
Mja, armor was idd een hel in Oblivion, al snap ik wel dat je als lvl 1 niet meteen in het vetste van het vetste kunt lopen, maar verspreid de loot dan op z'n minst!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet het niet??? (als dat zo is; valt het wel mee)
Ik hoop dan wel dat er MEER armor is te vinden dan die 10 verschillende in Oblivion
Zit je met je lockpicking skill 20 een very hard chest open te maken. Krijg je 10 muntjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, armor was idd een hel in Oblivion, al snap ik wel dat je als lvl 1 niet meteen in het vetste van het vetste kunt lopen, maar verspreid de loot dan op z'n minst!
Als ik nu wat grotten van bandieten ontdoe en chests openmaak zit er 9 van de 10x alleen wat goud en/of een lockpick inFlikker er wat toffe armor of wapens tussen en looten wordt weer leuk
Dit bedoel ik dus eigenlijk te zeggen jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Zit je met je lockpicking skill 20 een very hard chest open te maken. Krijg je 10 muntjes.
Boeien, vind mounts sowieso niet des Elder Scrolls.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:43 schreef Koopsie het volgende:
http://www.gamepro.com/vi(...)skyrim-e3-interview/
" You wont be able to ride the dragons "![]()
![]()
Geil man, zo'n lelijke game nerdin.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:03 schreef RickoKun het volgende:
JEZUS WAT DE FUCK IS DAT VOOR LELIJK MORMEL!? IS DAT EEN KEREL OF EEN MEID IN DAT INTERVIEW?!
film over Eric de drakendoder.quote:
Omdat het TE goed is?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef AgentMoloch21 het volgende:
De overheid zou ontwikkelaars van dit soort spellen aan moeten pakken.
omdat het te lang duurt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef AgentMoloch21 het volgende:
De overheid zou ontwikkelaars van dit soort spellen aan moeten pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |