quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:24 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom sommige mensen iedere vorm van negativiteit als trollen beschouwen.
Daarom waarschijnlijk.quote:ik had natuurlijk ook niks anders verwacht van The Elder Scrolls
Staak je pogingen gewoon dikke.. Je bent niet ill..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef RickoKun het volgende:
Wie de fuck ben jij nou voor kneuzig mannetje?Kom langs in Groningen als je stoer gaat praten.
Opkankeren of ontopic blijven graag.
De animatie van die vallende gast is ook extreem slecht, maargoed.. De graphics kunnen me persoonlijk maar matig boeien. Ik wil weten in hoeverre het verhaal en vooral de wereld is uitgewerkt. Eindeloos dolen en alles looten is het doel, van mij hoeft 't niet extreem mooi te zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:24 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom sommige mensen iedere vorm van negativiteit als trollen beschouwen.
Ik ben niet onder de indruk (al had ik sowieso niet anders verwacht want Bethesda), vond het nodig om dat te melden, en als ik daarna niet meteen als 'troll' bestempeld werd was ik waarschijnlijk meteen weer weg geweest.
Dat stukje waarbij die draak die reus beetpakt ziet er trouwens erg matig uit. Die reus bevriest ineens omdat hij zo blij is om die draak te zien..
Op E3.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:50 schreef RickoKun het volgende:
Wanneer zullen we meer zien? Over 4 maand ofzo?Of zullen ze nog een soortgelijke uploaden van de PC?
Ik hoop dat ze 'm gewoon uitstellen als dat nodig mocht zijn, ipv keihard die release op 11-11-11 pushen omdat een heleboel enenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:56 schreef Saind het volgende:
Houdt er ook rekening mee dat het spel nog niet af is hea, duurt nog een maand of 5 voor hij uit komt
Ik denk niet dat men 5 maanden voor de release nog bezig is met dingen als mooiere textures en animaties en dergelijke.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:56 schreef Saind het volgende:
Houdt er ook rekening mee dat het spel nog niet af is hea, duurt nog een maand of 5 voor hij uit komt
Nee ze vullen nu nog wel content aan, ze zullen ook dingen als textures nog wel tweaken voor performance enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat men 5 maanden voor de release nog bezig is met dingen als mooiere textures en animaties en dergelijke.
Lijkt me meer gewoon bugs opsporen en oplossen waar ze nu mee bezig zijn denk ik toch?
Ill? Ill Bill is de enige die ill is. Ik ben gewoon baas.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Staak je pogingen gewoon dikke.. Je bent niet ill..
[..]
De animatie van die vallende gast is ook extreem slecht, maargoed.. De graphics kunnen me persoonlijk maar matig boeien. Ik wil weten in hoeverre het verhaal en vooral de wereld is uitgewerkt. Eindeloos dolen en alles looten is het doel, van mij hoeft 't niet extreem mooi te zijn
Nee man, ze zullen hoogstens al wel wat gepland hebben, maar da's logisch. Concept artists hebben nu geen kut meer te doen voor SKyrim, dus die zet je al op DLC, zelfde geldt zometeen voor de modellers en de level designers, die kunnen tijdens het bugfixen weinig meer doen, dat zijn eerder de programmeurs die het dan zwaar hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ill? Ill Bill is de enige die ill is. Ik ben gewoon baas.
@ Spanky ik denk eerder dat ze nu al aan de uitbreidingen zitten te sleutelen (en de DLC)
Hmmm ja is ook zo! En de geluidsmannetjes hebben het tevens ook druk nu volgens mij!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee man, ze zullen hoogstens al wel wat gepland hebben, maar da's logisch. Concept artists hebben nu geen kut meer te doen voor SKyrim, dus die zet je al op DLC, zelfde geldt zometeen voor de modellers en de level designers, die kunnen tijdens het bugfixen weinig meer doen, dat zijn eerder de programmeurs die het dan zwaar hebben.
Dát hoop ik ook ja, heb het echt he-le-maal gehad met games die zo buggy zijn dat het de spelervaring gewoon verziekt bij releasequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 'm gewoon uitstellen als dat nodig mocht zijn, ipv keihard die release op 11-11-11 pushen omdat een heleboel enen
Ik denk overigens dat ze wel genoeg tijd ophanden hebben om dit klaar te krijgen... Hopelijk niet zo vreselijk als toen fallout new vegas uitkwam, dat was wel het hoogtepunt idd van buggyness.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 'm gewoon uitstellen als dat nodig mocht zijn, ipv keihard die release op 11-11-11 pushen omdat een heleboel enen
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat ook zo ervaar hoor... In Morrowind was het zo, en in Fallout 3 en NV vond ik het al best meevallen, terwijl heel het internet volstond met haat jegens de bugsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ergste is dat veel mensen die game breaking bugs nog als 'normaal' zijn gaan beschouwen....
Nou ja, ik vind het niet normaal als je er bewust gamebreakers in laten zitten en dan toch voor de release gaat. Dat je niet elke zeldzame bug die eens op de 10.000 keer spelen eruit haalt snap ik. Maar het zijn vaak gewoon heel ernstige bugs die bij iedereen of een groot deel van de spelers voor komen. En daar krijg ik een slappe fallus van om maar even wat Ricko-terminologie te gebruiken....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:33 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat ook zo ervaar hoor... In Morrowind was het zo, en in Fallout 3 en NV vond ik het al best meevallen, terwijl heel het internet volstond met haat jegens de bugs
Oblivion heb ik ook (tot nu toe) redelijk probleemloos gespeeld.
Het helpt trouwens wel dat ALS ik een keer een gamebreaker tegenkom ik gewoon de console gebruik. PC is imo ook wel een must om die reden.. Redelijk wat New Vegas quests opgelost door de queststatus te veranderen met de console.
Toch zijn het zelden bugs die echt IEDEREEN heeft.. Vaak zijn het ook gamebreakers die zich alleen onder bepaalde voorwaarden voordoen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het niet normaal als je er bewust gamebreakers in laten zitten en dan toch voor de release gaat. Dat je niet elke zeldzame bug die eens op de 10.000 keer spelen eruit haalt snap ik. Maar het zijn vaak gewoon heel ernstige bugs die bij iedereen of een groot deel van de spelers voor komen. En daar krijg ik een slappe fallus van om maar even wat Ricko-terminologie te gebruiken....
Dat heb ik echt héél erg vaak gehad, fucking irritantquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:57 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Toch zijn het zelden bugs die echt IEDEREEN heeft.. Vaak zijn het ook gamebreakers die zich alleen onder bepaalde voorwaarden voordoen.
In Fallout bijv. kon je nogal vaak in je problemen komen als je al met iemand had gepraat voor je een bepaalde quest kreeg bijv.
Jij lukt ook teveel joh! Kom je alleen maar mee in de problemen, blijkt maar weer!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat heb ik echt héél erg vaak gehad, fucking irritant
Nou ja, ik denk pas na Skyrim. En sowieso, als ze er al aan werken houden ze het nog tot een jaar voor release stil waarschijnlijk, Bethsoft kennende.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:01 schreef Baalhaar het volgende:
Tering wat er allemaal wel niet te zien was op de E3, far cry 3 wordt ook wel een must-have
edit: iemand enig idee of bethesda al aan fallout 4 werkt?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jij lukt ook teveel joh! Kom je alleen maar mee in de problemen, blijkt maar weer!
Vanwaar dequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:01 schreef Baalhaar het volgende:
Tering wat er allemaal wel niet te zien was op de E3, far cry 3 wordt ook wel een must-have
edit: iemand enig idee of bethesda al aan fallout 4 werkt?
omdat het einde van dit jaar ook het einde van mijn bankrekening betekentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Vanwaar desmiley?
Wat ik gezien heb van FC3 ziet het er echt tof uit hoor![]()
Wordt vast wel opgenomen door iemand.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Cudles het volgende:
Iemand die footage op de G4TV live cam meegepikt? Zou uur geleden nieuwe Skyrim shit langs geweest moeten zijn
Ik weet eigenlijk niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jij lukt ook teveel joh! Kom je alleen maar mee in de problemen, blijkt maar weer!
Dat was die half hour demo toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Cudles het volgende:
Iemand die footage op de G4TV live cam meegepikt? Zou uur geleden nieuwe Skyrim shit langs geweest moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |