abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 juni 2011 @ 21:22:35 #1
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97808346


quote:
De engine die The Elder Scrolls V: Skyrim draait heet de Creation Engine, en Bethesda heeft alle nieuwe truukjes en vernieuwingen uit de doeken gedaan. Veel van de technologie achter Oblivion en Fallout 3 is uit het raam gegooid en vervangen met nieuwe methodes, vertelt Bethesda's Todd Howard aan Game Informer.

Creation Engine
De nieuwe Creation engine is verantwoordelijk voor het neerzetten van de wereld. Een grote verandering is volgens Howard hoe er met licht en schaduw omgegaan wordt. In tegenstelling tot in Oblivion wordt schaduw in Skyrim dynamisch toegepast op alle objecten in het oogveld van de speler, wat de wereld realistischer moet laten lijken. Daarnaast is het oude SpeedTree systeem, wat gebruikt werd om de wereld van bomen en gewassen te voorzien, vervangen met een nieuwe technologie die Bethesda zelf heeft gemaakt. Zo kunnen ze nu zelf bepalen wat voor bomen waar staan en hoe ze animeren. Als de speler een winderige bergpas betreedt, kunnen de bomen gevaarlijk over een ravijn hangen terwijl de takken heen en weer zwaaien. Een nieuw systeem om neerslag te genereren is ook gemaakt, zodat bijvoorbeeld sneeuwval op een realistische manier wordt weergegeven en op het landschap beland.

Radiant AI
Het Radiant AI systeem zorgde er in Oblivion voor dat NPC's (non-player characters) hun dagelijkse taken in de achtergrond deden om de wereld 'levend' te laten lijken. Echter, het systeem was niet zo geavanceerd en de karakters hadden maar vijf of zes taken. In Skyrim is het systeem verbeterd en hebben de bewoners meer te doen en meer individualiteit. Een dorp in een bos zal bijvoorbeeld bevolkt zijn met werkers die hout hakken, werken in een houtmolen en goederen vervoeren door het dorp. Het verbeterde Radiant AI systeem zal er ook voor zorgen dat NPC's een relatie met de speler op kunnen bouwen. Als de speler iemand heeft geholpen, zal deze persoon hem als vriend kunnen beschouwen. Mocht je dan ineens 's nachts zijn huis binnen vallen, zou hij je bijvoorbeeld een bed kunnen aanbieden. Als je 'per ongeluk' zijn huis een beetje overhoop gooit of dingen vernielt, zal de reactie van het personage bepaald worden door de relatie die de speler met hem heeft.

Havok Behavior
De personages uit Oblivion bewogen niet altijd op de meest realistische manieren. Om dit te verbeteren heeft Bethesda een nieuwe middleware gelicenseerd, Havok Behavior. Deze techniek is volgens Howard niet eerder gebruikt in een 'grote' game. Havok zorgt normaal voor de physics, ofwel dat objecten in de wereld realistisch reageren op externe krachten, maar Behavior zal ervoor zorgen dat animaties vloeiend overgaan in elkaar. In tegenstelling tot Oblivion en Fallout 3 zal de wereld niet meer stilstaan als de speler met een NPC praat, en de levenloze close-ups van het gezicht van degene met wie je praat behoren ook tot het verleden. De NPC zal gewoon doorgaan met zijn of haar acties tijdens het gesprek. Het Behavior-systeem kan dynamisch animaties genereren. Denk bijvoorbeeld aan het Euphoria systeem wat gebruikt werd in GTA IV, Red Dead Redemption en The Force Unleashed. Volgens Bethesda zullen de draken er fantastisch uitzien en zullen veel van hun animaties niet gescript zijn.

Radiant Story
Radiant Story is misschien wel de meest ambitieuze nieuwe technologie in Skyrim. Dit systeem moet ervoor zorgen dat side-quests dynamisch gegenereerd worden gebaseerd op jouw level, locatie, bezigheden en relaties met NPC's. Heb je bijvoorbeeld iemand geholpen, kan die persoon jou later vragen om iets voor hem te doen of om iemand om te brengen. De betrokken personages en locaties waar deze quests zich afspelen zullen allemaal dynamisch 'bedacht' worden door het spel. Ben je ergens al geweest, dan zal de quest zich waarschijnlijk afspelen in een locatie die je nog niet bezocht hebt. Als je een NPC hebt gedood die jou een quest had moeten geven, bijvoorbeeld een barman, dan kan later zijn zus die rol overnemen en je alsnog die quest geven. Of ze kan wraak komen zoeken voor de moord van haar broer. Het spel zal ook willekeurige gebeurtenissen in de wereld genereren, net als in Red Dead Redemption. Bethesda is zich wel bewust van het gevaar dat de speler zich overweldigd kan voelen door de side-quests, dus ze zullen het binnen de perken houden.

Als al deze beloftes waar gemaakt worden zou Skyrim de lat wel eens hoger kunnen legen voor open-wereld games.
Creation Engine van TES V: Skyrim uitgelegd.

Vorige delen:
#4#3 | #2 | #1

quote:
To say that Bethesda's upcoming RPG epic The Elder Scrolls V: Skyrim is highly anticipated would be an understatement. Our coverage of the game, beginning with our cover story, drew unprecedented interest from our readers. Now, after the long wait, we're happy to be able to show you a new trailer for the game -- one that gives us a first look at gameplay, but also a glimpse of the game's dragons.

In the trailer, you'll get a good look at gameplay, particularly combat, which mixes traditional weapons like sword and shield with powerful magic. Listen close, and you'll even hear the game's protagonist -- or Dovahkiin -- emit a powerful "dragon shout." Oh, yes...the dragons. They look amazing, especially when flying around the grand vistas and ruins that Bethesda has created. If you're anything like us, this just made your day.
Trailer: http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx

Gamekings preview: http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/

Behind the scenes:

E3 (nog niet goede kwaliteit) gamefootage met Todd Howard (6-6-2011):

Algemene info (bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750)
quote:
Release Date
November 11th, 2011.

Number of players: 1. Yes. 1. It will always be 1. That is all.

Plot
Your main character plays the role of the last Dragonborne. The setting is Skyrim, 2 centuries later from the events of Oblivion. Your mentor in the game is one, if not the last remaining members of the Blades, he is voiced by Max Von Sydow, who is also the narrator of the teaser.

-GASP- We start in a prison again :p.

Setting

- The game takes place primarily in Skyrim which is in the north of Tamriel, it is not known if we will be able to go to other regions.
- Skyrim contains more than just snow, as seen in screenshots, there are rivers, lakes, waterfalls, forests, etc.
- The game is set 200 years after the events of Oblivion.
- There are going to be five 'massive' cities in the game world.
- Dungeons are said to be a lot more unique in Skyrim, should be less repetitive.

Attributes and Leveling

- 18 Skills in total.
- New skill 'Enchantment'
-New skill "Smithing"
- There is no level cap, however after reaching level 50, it will take a lot longer to gain experience.
- At each level, you get a health upgrade and you can then select if you want to upgrade your Stamina or your Magicka.
- You select perks when you level, just like in Fallout 3/New Vegas, however it is not known how frequent these perks will be able to be selected, or how many there will be.
-Dragon Shouts can be found throughout the world.

Creatures and NPCs ~

- Known returning creatures are skeletons, zombies, wolves, horses and elk.
- Confirmed new creatures are giant spiders, mountain and frost giants, dragons, mammoths and sabretoothed tigers.
- NPC face and body models have been significantly approved.
- NPCs are now more dynamic, and will interact with you more.
-Creatures/weapons do NOT scale with you. It's closer to FO3.

Combat ~

- Confirmed weapons are maces, axes, long swords, daggers, bow & arrow.
- There are 85 spells in the game.
- The 'Mysticysm' school of magic has been removed, it's spells have been dispersed to other schools.
- You can perform finishing moves which are unique to the weapon you are using and the creature you are fighting.
- You can dual wield weapons with many different combinations, including left hand spell, right hand weapon.
- You can fight using the shield, however it isn't known to which degree.
- Bethesda has put a lot of time into making the weapons feel real.
- Bow & Arrow is said to 'dominate' the long-distance combat, and are now slower to use, but more powerful.
- They've tried to kill off 'cheap' combat tactics such as backpedaling, when walking backwards you're not fast enough to keep your distance from your opponent and at the same time attack him.
--Customizable menu allows on-the-fly weapon/spell/item usage.

General:

- You can now sprint, at the cost of fatigue.
- You can now edit body features.
- Bethesda has hired a lot more voice actors this time to keep the dialogue fresh.
- Each race is going to look more distinct.
- Faces are now more emotive and are more distinguishable.
- There are now more activities to do in the cities, for example smithing, woodcutting and even cooking.
- When engaging in conversation, you no longer zoom in on the character you talk to, nor does it freeze time.
- The NPC's are much more dynamic, for example, if you drop a weapon inside a city, a young boy may pick it up, run after you, and ask if you dropped it.
Another example of the same event is two men find the weapon and then fight over who gets to keep it.
- The Oblivion styled enemy leveling & loot leveling is out, the one in Skyrim is more in the style of Fallout 3, which in turn is more in the style of Morrowind.
- Fast Travel is still in the game.
- 3rd person view has been improved.

- The new Radiant Story feature will tailor the sidequests found in the world to your playing style.
-The new Radiant Story feature will tailor the sidequests found in the world to your playing style.
- There are kids in the game.
- You can choose to play without the HUD.
-With the new engine, water looks better, trees look better and snow falls dynamically rather than just being a texture on the ground.
- Draw distance greatly increased.
-10 playable races again.


[ Bericht 38% gewijzigd door Rickocum op 06-06-2011 21:27:55 ]
  maandag 6 juni 2011 @ 21:23:13 #2
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97808392
OP wordt onmiddelijk veranderd :P

Hier een nieuw filmpje mensen:

  maandag 6 juni 2011 @ 21:23:46 #3
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_97808438
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef RickoKun het volgende:
Nou hier, voor jullie dan. Al kan ik niets beters chillen.

:9~
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_97808907
Godsklere :')

[ Bericht % gewijzigd door Morpheus2002 op 15-06-2011 08:40:37 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:30:19 #5
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97808908
Ik wist niet hoe de fuck ik die quote moest omzetten :')

Maar ik moest blijkbaar op "nieuw deel maken" drukken :')

Bovendien wist ik niet dat ik de laatste was :@ Dankje vosss, mijn waerde neger!
  maandag 6 juni 2011 @ 21:40:43 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_97809725
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef RickoKun het volgende:
OP wordt onmiddelijk veranderd :P

Hier een nieuw filmpje mensen:

holy fuck :9~
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_97811223
Draken zien er echt baas uit _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:16:09 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_97812887
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef RickoKun het volgende:
OP wordt onmiddelijk veranderd :P

Hier een nieuw filmpje mensen:

Fapfapfapfapfapfap
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_97813328
wel slechte kwaliteit dat filmpje
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:23:13 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_97813566
Het spel heeft oneindig veel neerstortende draken, your argument is invalid.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:26:51 #11
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97813860
Ar her O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:35:15 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97814505
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
wel slechte kwaliteit dat filmpje
Je moeder ook in dat filmpje met mij :@ :@ :@

Edoch, gebied het mij wel te zeggen dat die dragon shout animaties er wel wat vetter uit mogen zien van mij. Srsly.
pi_97816776
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Je moeder ook in dat filmpje met mij :@ :@ :@

Edoch, gebied het mij wel te zeggen dat die dragon shout animaties er wel wat vetter uit mogen zien van mij. Srsly.
Waarom zijn hier mongolen in dit topic die kleutergrappen maken over klaarkomen van dit spel. Ook nog eens in detail. :')

En die reactie van RickoKun :')
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  maandag 6 juni 2011 @ 23:05:47 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_97816973
Het is e3 tijd, de vijf dagen in het jaar dat nuchterheid omtrend games taboe is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 6 juni 2011 @ 23:31:55 #15
344885 MajorTom.
kkharde shine
pi_97818844
Ziet er weer erg saai uit, maar ik had natuurlijk ook niks anders verwacht van The Elder Scrolls.
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
  maandag 6 juni 2011 @ 23:47:36 #16
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97819807
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Waarom zijn hier mongolen in dit topic die kleutergrappen maken over klaarkomen van dit spel. Ook nog eens in detail. :')

En die reactie van RickoKun :')
Ik mag toch wel drakenneukplaatjes posten? :{w

quote:
13s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef MajorTom. het volgende:
Ziet er weer erg saai uit, maar ik had natuurlijk ook niks anders verwacht van The Elder Scrolls.
Inderdaad mang! Vet ultra saai yo jeweet het westside meng!
pi_97819996
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik mag toch wel drakenneukplaatjes posten? :{w

[..]

Inderdaad mang! Vet ultra saai yo jeweet het westside meng!
Reageer normaal man.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  maandag 6 juni 2011 @ 23:52:51 #18
206322 Seam
Pillz-E
pi_97820098
Haha haten op RickoKun's bazenposts _O-
Wat een newbies :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 00:01:22 #19
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97820581
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Reageer normaal man.
KK op mang, je zit alleen maar te trollen, ga maar lekker CoD doen niggah :{w :')
  dinsdag 7 juni 2011 @ 00:20:45 #20
97079 Jeff89
Conquer All
pi_97821552
:')
Played out nep gangster swag hebben we wel gezien op fok ja.. Beter staak je je pogingen.

Trailer was op 360 btw. Beter laten ze PC footie zien :{w (hoewel die '360' shit vast wel opgepoetst zal zijn..)
En armorsoorten.. Ik wil weten wat er te looten valt in dat Skyrim. Meer shit met hoorns!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 00:23:25 #21
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97821685
-edit- doe normaal

[ Bericht 49% gewijzigd door Morpheus2002 op 15-06-2011 08:41:47 ]
  dinsdag 7 juni 2011 @ 00:50:08 #22
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97823005
Wanneer zullen we meer zien? Over 4 maand ofzo? ;( Of zullen ze nog een soortgelijke uploaden van de PC?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:32:04 #23
37248 BertV
Handgemaakt
pi_97828332
Nu is het wel een kille opmerking tussen de liefhebbers; maar is het al bekend welke systeemeisen dit spel vereist?

Kan ik het spelen met een oudere Core 2 Duo E8400 als ik een sjieke videokaart aanschaf?
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_97831426
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:32 schreef BertV het volgende:
Nu is het wel een kille opmerking tussen de liefhebbers; maar is het al bekend welke systeemeisen dit spel vereist?

Kan ik het spelen met een oudere Core 2 Duo E8400 als ik een sjieke videokaart aanschaf?
Waarschijnlijk wel denk ik.

Althans dat hoop ik want ik heb ook een ouwe E8400 en onlangs een ATi 6870 videokaart erin gezet ter vervanging van mn ouwe 5770, dus ik hoop het wel dat het speelbaar is ja :')

Systeemeisen zijn nog niet bekend volgens mij maar dat boeit me ook niet eik.
Als het niet goed draait op zn hoogste detail in 1920x1200 dan koop ik wat nieuws :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:41:23 #25
37248 BertV
Handgemaakt
pi_97832823
k, ik wist al dat ik mijn passieve kaartje niet kon gebruiken. ;)
Draait wel redelijk met Oblivion met een lowbudget-fan-loze Radeon.

Heb ik iig een richting met die 6870.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_97833108
Ziet er mooi uit. De dungeons deden me wel denken aan Oblivion, maar de buitenwereld ziet er erg goed uit. Hopelijk wordt de natuur wel een beetje gevarieerd.
pi_97833255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:41 schreef BertV het volgende:
k, ik wist al dat ik mijn passieve kaartje niet kon gebruiken. ;)
Draait wel redelijk met Oblivion met een lowbudget-fan-loze Radeon.

Heb ik iig een richting met die 6870.
Met die e8400 en die 6870 en 4gb ram met Win7 64bits draai ik eik alles op full detail zonder problemen. Er zijn wat games die het zwaar hebben, bv Metro 2033, maar een Crysis2 bv speel ik voluit, Homefront ook, Dirt3 ook etc. Eik alle nieuwe games gaan voor mij persoonlijk nog prima mee met mn huidige setup :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 11:56:50 #28
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_97833301
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:50 schreef Sloggi het volgende:
Ziet er mooi uit. De dungeons deden me wel denken aan Oblivion, maar de buitenwereld ziet er erg goed uit. Hopelijk wordt de natuur wel een beetje gevarieerd.
Voor zover ik begreep hadden ze sneeuw, toendra's, loofbossen, naaldbossen, en nog 3 of 4 andere soorten gebieden, komt wel goed dus :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:24:56 #29
344885 MajorTom.
kkharde shine
pi_97834064
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik ben niet op mijn teentjes getrapt, ik snap gewoon niet waarom mensen in een topic komen trollen als ze toch niks met het onderwerp van doen hebben :')
Ik snap niet waarom sommige mensen iedere vorm van negativiteit als trollen beschouwen.

Ik ben niet onder de indruk (al had ik sowieso niet anders verwacht want Bethesda), vond het nodig om dat te melden, en als ik daarna niet meteen als 'troll' bestempeld werd was ik waarschijnlijk meteen weer weg geweest. :')

Dat stukje waarbij die draak die reus beetpakt ziet er trouwens erg matig uit. Die reus bevriest ineens omdat hij zo blij is om die draak te zien..
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
pi_97834137
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Voor zover ik begreep hadden ze sneeuw, toendra's, loofbossen, naaldbossen, en nog 3 of 4 andere soorten gebieden, komt wel goed dus :P
Ik vind het allemaal te 'Oblivion' aandoen. Het Morrowind-gevoel krijg ik er (nog) niet bij.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:37:45 #31
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97834401
Ik vond de gameplay shiz ook ietwat oblivion aandoen. Misschien dat het ligt aan de bizar lage resolutie waarin dat nieuwe filmpje is opgenomen :@
pi_97834456
Al had het een fullHD filmpje geweest dan nog had ik niet veel kunnen zien. Jizz drippin' all over my screen B-)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:40:03 #33
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97834469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:24 schreef MajorTom. het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom sommige mensen iedere vorm van negativiteit als trollen beschouwen.
quote:
ik had natuurlijk ook niks anders verwacht van The Elder Scrolls
Daarom waarschijnlijk.
AFC AJAX
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:54:05 #34
97079 Jeff89
Conquer All
pi_97834849
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef RickoKun het volgende:
Wie de fuck ben jij nou voor kneuzig mannetje? :') Kom langs in Groningen als je stoer gaat praten.

Opkankeren of ontopic blijven graag.
Staak je pogingen gewoon dikke.. Je bent niet ill..

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:24 schreef MajorTom. het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom sommige mensen iedere vorm van negativiteit als trollen beschouwen.

Ik ben niet onder de indruk (al had ik sowieso niet anders verwacht want Bethesda), vond het nodig om dat te melden, en als ik daarna niet meteen als 'troll' bestempeld werd was ik waarschijnlijk meteen weer weg geweest. :')

Dat stukje waarbij die draak die reus beetpakt ziet er trouwens erg matig uit. Die reus bevriest ineens omdat hij zo blij is om die draak te zien..
De animatie van die vallende gast is ook extreem slecht, maargoed.. De graphics kunnen me persoonlijk maar matig boeien. Ik wil weten in hoeverre het verhaal en vooral de wereld is uitgewerkt. Eindeloos dolen en alles looten is het doel, van mij hoeft 't niet extreem mooi te zijn :P
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:54:44 #35
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_97834875
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:50 schreef RickoKun het volgende:
Wanneer zullen we meer zien? Over 4 maand ofzo? ;( Of zullen ze nog een soortgelijke uploaden van de PC?
Op E3.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_97834919
Houdt er ook rekening mee dat het spel nog niet af is hea, duurt nog een maand of 5 voor hij uit komt
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:57:45 #37
97079 Jeff89
Conquer All
pi_97834975
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:56 schreef Saind het volgende:
Houdt er ook rekening mee dat het spel nog niet af is hea, duurt nog een maand of 5 voor hij uit komt
Ik hoop dat ze 'm gewoon uitstellen als dat nodig mocht zijn, ipv keihard die release op 11-11-11 pushen omdat een heleboel enen :')
pi_97835184
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:56 schreef Saind het volgende:
Houdt er ook rekening mee dat het spel nog niet af is hea, duurt nog een maand of 5 voor hij uit komt
Ik denk niet dat men 5 maanden voor de release nog bezig is met dingen als mooiere textures en animaties en dergelijke.

Lijkt me meer gewoon bugs opsporen en oplossen waar ze nu mee bezig zijn denk ik toch? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:11:35 #39
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_97835417
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik denk niet dat men 5 maanden voor de release nog bezig is met dingen als mooiere textures en animaties en dergelijke.

Lijkt me meer gewoon bugs opsporen en oplossen waar ze nu mee bezig zijn denk ik toch? :@
Nee ze vullen nu nog wel content aan, ze zullen ook dingen als textures nog wel tweaken voor performance enzo
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:21:14 #40
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97835743
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:54 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Staak je pogingen gewoon dikke.. Je bent niet ill..

[..]

De animatie van die vallende gast is ook extreem slecht, maargoed.. De graphics kunnen me persoonlijk maar matig boeien. Ik wil weten in hoeverre het verhaal en vooral de wereld is uitgewerkt. Eindeloos dolen en alles looten is het doel, van mij hoeft 't niet extreem mooi te zijn :P
Ill? Ill Bill is de enige die ill is. Ik ben gewoon baas. :{w

@ Spanky ik denk eerder dat ze nu al aan de uitbreidingen zitten te sleutelen (en de DLC)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:24:34 #41
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_97835866
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ill? Ill Bill is de enige die ill is. Ik ben gewoon baas. :{w

@ Spanky ik denk eerder dat ze nu al aan de uitbreidingen zitten te sleutelen (en de DLC)
Nee man, ze zullen hoogstens al wel wat gepland hebben, maar da's logisch. Concept artists hebben nu geen kut meer te doen voor SKyrim, dus die zet je al op DLC, zelfde geldt zometeen voor de modellers en de level designers, die kunnen tijdens het bugfixen weinig meer doen, dat zijn eerder de programmeurs die het dan zwaar hebben.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:27:00 #42
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97835950
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nee man, ze zullen hoogstens al wel wat gepland hebben, maar da's logisch. Concept artists hebben nu geen kut meer te doen voor SKyrim, dus die zet je al op DLC, zelfde geldt zometeen voor de modellers en de level designers, die kunnen tijdens het bugfixen weinig meer doen, dat zijn eerder de programmeurs die het dan zwaar hebben.
Hmmm ja is ook zo! En de geluidsmannetjes hebben het tevens ook druk nu volgens mij!
pi_97839498
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze 'm gewoon uitstellen als dat nodig mocht zijn, ipv keihard die release op 11-11-11 pushen omdat een heleboel enen :')
Dát hoop ik ook ja, heb het echt he-le-maal gehad met games die zo buggy zijn dat het de spelervaring gewoon verziekt bij release :r . Dan heb ik echt al spijt dat ik het gekocht heb en zo de uitgever gespekt heb...

Het ergste is dat veel mensen die game breaking bugs nog als 'normaal' zijn gaan beschouwen.... :{
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:20:50 #44
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97840471
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze 'm gewoon uitstellen als dat nodig mocht zijn, ipv keihard die release op 11-11-11 pushen omdat een heleboel enen :')
Ik denk overigens dat ze wel genoeg tijd ophanden hebben om dit klaar te krijgen... Hopelijk niet zo vreselijk als toen fallout new vegas uitkwam, dat was wel het hoogtepunt idd van buggyness.
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 15:32:57 #45
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_97840913
Ricko, leer me trouwens eens om met een Dragonshout te spuiten :@
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:33:15 #46
97079 Jeff89
Conquer All
pi_97840928
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het ergste is dat veel mensen die game breaking bugs nog als 'normaal' zijn gaan beschouwen.... :{
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat ook zo ervaar hoor... In Morrowind was het zo, en in Fallout 3 en NV vond ik het al best meevallen, terwijl heel het internet volstond met haat jegens de bugs :P
Oblivion heb ik ook (tot nu toe) redelijk probleemloos gespeeld.

Het helpt trouwens wel dat ALS ik een keer een gamebreaker tegenkom ik gewoon de console gebruik. PC is imo ook wel een must om die reden.. Redelijk wat New Vegas quests opgelost door de queststatus te veranderen met de console.
pi_97841158
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:33 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat ook zo ervaar hoor... In Morrowind was het zo, en in Fallout 3 en NV vond ik het al best meevallen, terwijl heel het internet volstond met haat jegens de bugs :P
Oblivion heb ik ook (tot nu toe) redelijk probleemloos gespeeld.

Het helpt trouwens wel dat ALS ik een keer een gamebreaker tegenkom ik gewoon de console gebruik. PC is imo ook wel een must om die reden.. Redelijk wat New Vegas quests opgelost door de queststatus te veranderen met de console.
Nou ja, ik vind het niet normaal als je er bewust gamebreakers in laten zitten en dan toch voor de release gaat. Dat je niet elke zeldzame bug die eens op de 10.000 keer spelen eruit haalt snap ik. Maar het zijn vaak gewoon heel ernstige bugs die bij iedereen of een groot deel van de spelers voor komen. En daar krijg ik een slappe fallus van om maar even wat Ricko-terminologie te gebruiken....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:57:55 #48
97079 Jeff89
Conquer All
pi_97841787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het niet normaal als je er bewust gamebreakers in laten zitten en dan toch voor de release gaat. Dat je niet elke zeldzame bug die eens op de 10.000 keer spelen eruit haalt snap ik. Maar het zijn vaak gewoon heel ernstige bugs die bij iedereen of een groot deel van de spelers voor komen. En daar krijg ik een slappe fallus van om maar even wat Ricko-terminologie te gebruiken....
Toch zijn het zelden bugs die echt IEDEREEN heeft.. Vaak zijn het ook gamebreakers die zich alleen onder bepaalde voorwaarden voordoen.
In Fallout bijv. kon je nogal vaak in je problemen komen als je al met iemand had gepraat voor je een bepaalde quest kreeg bijv.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:02:06 #49
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97841969
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:57 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Toch zijn het zelden bugs die echt IEDEREEN heeft.. Vaak zijn het ook gamebreakers die zich alleen onder bepaalde voorwaarden voordoen.
In Fallout bijv. kon je nogal vaak in je problemen komen als je al met iemand had gepraat voor je een bepaalde quest kreeg bijv.
Dat heb ik echt héél erg vaak gehad, fucking irritant
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:03:59 #50
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_97842071
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:02 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat heb ik echt héél erg vaak gehad, fucking irritant
Jij lukt ook teveel joh! Kom je alleen maar mee in de problemen, blijkt maar weer!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')