SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
quote:Op maandag 6 juni 2011 01:14 schreef minibeer het volgende:
lol, in die film versieren die retarded atleten nu ook allemaal een meisjeZelfs de retards doen het beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op maandag 6 juni 2011 01:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je bent goed op weg qua imperfectie.
Gelukkig zijn mijn vriendinnen wel normaal en leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
Dat meiden in een groep heel irritant zijn geloof ik best, maar ik mijd vrouwengroepjes omdat ze irritant en achterbaks vind
Jep, Scorequote:Op maandag 6 juni 2011 01:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
maakt je alleen maar interessanter, toch
quote:Op maandag 6 juni 2011 01:17 schreef greatjob het volgende:
[..]
een film die je niet wilt zien![]()
![]()
uniek, maar zo ranzig.
het gaat over een groep mensen die doen alsof ze verstandelijk gehandicapt zijn. je krijgt een blik in hun bizarre leefgemeenschap. een klein onderdeel hiervan was groepseks waarbij ze nog steeds deden alsof ze een beperking haddenquote:
Geen idee, maar ik vond mezelf saai en heb dat maar geextrapoleerdquote:
Ik heb geen idee of je saai bent, perfect ben je in ieder geval niet dus je bent sowieso al niet saai omdat je perfect bent. Over andere redenen om saai te zijn kan ik niet oordelen.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:20 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vond mezelf saai en heb dat maar geextrapoleerd
Maar dat zijn ze dus niet. Zijn het meer vrouwen of mannen?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:20 schreef greatjob het volgende:
[..]
het gaat over een groep mensen die doen alsof ze verstandelijk gehandicapt zijn. je krijgt een blik in hun bizarre leefgemeenschap. een klein onderdeel hiervan was groepseks waarbij ze nog steeds deden alsof ze een beperking hadden
Nouja, het is een beginquote:Op maandag 6 juni 2011 01:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of je saai bent, perfect ben je in ieder geval niet dus je bent sowieso al niet saai omdat je perfect bent. Over andere redenen om saai te zijn kan ik niet oordelen.
Gvd, niet doen. Nou moet ik het gewoon opzoekenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:20 schreef greatjob het volgende:
[..]
het gaat over een groep mensen die doen alsof ze verstandelijk gehandicapt zijn. je krijgt een blik in hun bizarre leefgemeenschap. een klein onderdeel hiervan was groepseks waarbij ze nog steeds deden alsof ze een beperking hadden
Sorryquote:
ik hoop zo dat je een grapje maaktquote:Op maandag 6 juni 2011 01:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Gvd, niet doen. Nou moet ik het gewoon op[zoeken
http://www.imdb.com/title/tt0154421/quote:Op maandag 6 juni 2011 01:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Gvd, niet doen. Nou moet ik het gewoon op[zoeken
Ik heb nooit genoeg van ze.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:24 schreef formerjellybean het volgende:
andere geen cd's luisteren als ze even genoeg van mannen of vrouwen hebben ??
Zoveel. De ene keer het een, de andere keer het ander. Regelmatig Nederlandstalig, maar bijvoorbeeld ook wel eens dingen als linkin park of hardcore... en alles daar tussen inquote:Op maandag 6 juni 2011 01:24 schreef formerjellybean het volgende:
andere geen cd's luisteren als ze even genoeg van mannen of vrouwen hebben ??
Nu ben ik even bedaard vorige week had ik zo'n periode.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:26 schreef greatjob het volgende:
geen vaste cd nee.
ben je mannen nu even zat?
trustequote:Op maandag 6 juni 2011 01:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ga jullie zo toch verlaten want ik vind het wel weer tijd voor bedje
Ik heb momenteel meer zo'n periode dat ik niet alleen genoeg heb van vrouwen, maar ook van mannen, oudjes, kinderen, negerts, polen, dieren, bomen, stenen en zo nog een en ander...quote:Op maandag 6 juni 2011 01:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nu ben ik even bedaard vorige week had ik zo'n periode.
Ik was het alweer vergeten, totdat ik die post zag en nu ga ik het opzoekenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
ik hoop zo dat je een grapje maakt![]()
http://www.imdb.com/list/iiw42RhdIzs/quote:Op maandag 6 juni 2011 01:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten, totdat ik die post zag en nu ga ik het opzoeken
dat is vrij laag...quote:Op maandag 6 juni 2011 01:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/list/iiw42RhdIzs/nr 5
Avatar, nummer 1, vond ik eigenlijk wel heel tofquote:
ja precies.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Avatar, nummer 1, vond ik eigenlijk wel heel tof
hehe, op voorschrift?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
zo'n slaappilletje geprobeerd, krijg er eerder koppijn dan slaap van
Nee, die lul vond het niet nodig, dus heb maar wat van m'n ma meegepaktquote:
Samen filmpjes kijken is dan ook gewoon heel leukquote:Op maandag 6 juni 2011 01:33 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat er al niet gebeurt is op veel dates waarbij men even een filmpje ging kijken trouwens, het is haast synoniem voor neuken.
Ik nog langer.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:35 schreef greatjob het volgende:
truste iedereen!ik had eigenlijk al een uur in bed willen liggen
trustequote:Op maandag 6 juni 2011 01:35 schreef greatjob het volgende:
truste iedereen!ik had eigenlijk al een uur in bed willen liggen
quote:Op maandag 6 juni 2011 01:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
truste
(ik ga ook zo, ik ben zo moe dat ik met 'utrecht' wou antwoorden op deze post')
Klinkt leuk, toch jammer dat ik niet geweest benquote:Op maandag 6 juni 2011 01:47 schreef minnemin het volgende:
Zo, daar was ik dan!
De meet in een notendop:
- ik kwam later aan in het park, kennisgemaakt, ik was naast Mera de enige vrouw.
- gezellige groep mensen, moeite om te onthouden wie wie was
- tot mijn grote verbazing bleek ik bij Kipknots in de klas gezeten te hebben, bizar!
- in al onze achterdocht zagen we complotten: we dachten dat het meisje in het bruine jurkje misschien Lanterfanter was, ze keek wel erg vaak onze kant op (misschien zijn we gewoon raar, kan ook); op het moment dat we op het trottoir liepen deed een knappe mijnheer een heel geraffineerde move, buigend over zijn scharreltje heen, zou hij ingehuurd zijn?
- zo ook in het restaurant waar we ingeklemd waren door een vrouwelijk vrijgezellenfeestje en waarmee we wel lichamelijk contact móesten maken om überhaupt weg te kunnen komen; Dyna, zat jij hier écht niet achter?
- wat langer/meer gesproken met Dyna/Halcon/Godshand/Mystikvm/MLIG (respect dat je er was, man!)
- mijn ervaring is toch dat je in het echt milder bent dan op het forum, grappige gewaarwording.
ORLY? Ik houd hem nog steeds bij. Als ik zin heb in zwijmelen, pak ik hem er even bij en denk ik in mezelf: "Minnemin, weet je nog, toen met die ene?" "Jaaaaaa, zucht....."quote:Op maandag 6 juni 2011 00:34 schreef formerjellybean het volgende: toen ik een pubermeisje was maakte ik een lijstjes met wie ik allemaal zoende maar ik was nogal een zoenslet en toen kon ik het zelf niet meer bijhouden.
Klinkt erg leukquote:Op maandag 6 juni 2011 01:47 schreef minnemin het volgende:
Zo, daar was ik dan!
De meet in een notendop:
- ik kwam later aan in het park, kennisgemaakt, ik was naast Mera de enige vrouw.
- gezellige groep mensen, moeite om te onthouden wie wie was
- tot mijn grote verbazing bleek ik bij Kipknots in de klas gezeten te hebben, bizar!
- in al onze achterdocht zagen we complotten: we dachten dat het meisje in het bruine jurkje misschien Lanterfanter was, ze keek wel erg vaak onze kant op (misschien zijn we gewoon raar, kan ook); op het moment dat we op het trottoir liepen deed een knappe mijnheer een heel geraffineerde move, buigend over zijn scharreltje heen, zou hij ingehuurd zijn?
- zo ook in het restaurant waar we ingeklemd waren door een vrouwelijk vrijgezellenfeestje en waarmee we wel lichamelijk contact móesten maken om überhaupt weg te kunnen komen; Dyna, zat jij hier écht niet achter?
- wat langer/meer gesproken met Dyna/Halcon/Godshand/Mystikvm/MLIG (respect dat je er was, man!)
- en doordat MLIG zat te twijfelen over welke stoel hij zou nemen (linker, rechter, nee de linker, nee ik ga toch op de rechter zitten, ik ga zitten, nee ik ga nu snel mijn evenwicht verplaatsen zodat ik toch de linker pak), trok ik de linker stoel voor mezelf naar achteren en viel MLIG bijna op de grond, alsof ik het erom deed (of hij)
- mijn ervaring is toch dat je in het echt milder bent dan op het forum, grappige gewaarwording.
quote:Op maandag 6 juni 2011 02:12 schreef minnemin het volgende:
[..]
ORLY? Ik houd hem nog steeds bij. Als ik zin heb in zwijmelen, pak ik hem er even bij en denk ik in mezelf: "Minnemin, weet je nog, toen met die ene?" "Jaaaaaa, zucht....."
* minnemin *kijkt dagdromend weg en komt niet buiten op zoek naar de man*
Je durft niet te zeggen dat het op 8 handen ook niet te tellen is?quote:Op maandag 6 juni 2011 02:14 schreef minnemin het volgende:
Dat is niet interessant. Meer dan op twee handen te tellen is.
Het merendeel sprak elkaar gisteren bij de echte naam aan.
Hey jij bent er ook weer...quote:Op maandag 6 juni 2011 02:21 schreef minnemin het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)messages/115866/last
Dit is toch geen Richard?
Haha in het begin heb je dat wel een beetje...quote:Op maandag 6 juni 2011 02:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je durft niet te zeggen dat het op 8 handen ook niet te tellen is?
Zal toch raar zijn als je in zo'n cafetje zit met allemaal andere mensen en je gaat elkaar aanspreken als kipknots of mylifeisgrey
quote:Op maandag 6 juni 2011 02:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha in het begin heb je dat wel een beetje...
" Wat, is Halcon er? Waar is ie dan? En wie is dat?" "Dat is Mylifeisgrey!" " Wat!?"
Regel dan die biertjes maar.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:54 schreef kipknots het volgende:
Toch wel apart om een oud klasgenote op zo'n meet tegen te komen. Zo zie je toch hoe klein Nederland eigenlijk is.
Vond alleen een 'Hey, ken ik je niet ergens van?' toch wat te fout om een gesprek mee te openen.
Een meid die zo opende naar mij heb ik 2.5 jaar een relatie mee gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 09:54 schreef kipknots het volgende:
Vond alleen een 'Hey, ken ik je niet ergens van?' toch wat te fout om een gesprek mee te openen.
Goede postquote:Op maandag 6 juni 2011 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
Dan doe ik ook een uitgebreider verslagje
Ik houd het bij mijn meningen over de personen, dat is toch wat iedereen wil lezen
Eerst Daalder82 ontmoet, die stond al te wachten toen ik aankwam. Zeer aardige jongen, maakt zich druk om niets. No more 'what ifs'! Niet nadenken en gewoon doen, zorg dat je onder de mensen komt en blijft!
Daarna Mera, makkelijk te herkennenTopwijf, erg mee gelachen en heeft ook nog wat te vertellen. Net als hier in het echt ook een gangmaker, type waar ik goed een biertje mee zou kunnen drinken. Moeten we eens doen, wat mij betreft.
Halcon ontmoet, hier komt hij soms hard over maar in het echt is het een uitstekende vent. Makkelijk in de omgang, maakt dingen mee en is net zo scherp in het echt als hier
Kipknots blijkt een streekgenoot en iemand die misschien onzeker was of nog een beetje is maar z'n eigen gang gaat. Jouw reislust is een goed voorbeeld van hoe het moet! Volgens mij heb jij het ontzettend naar je zin.
Dyna18 is een hele positieve verrassing omdat er echt niets mis is met hem. Leuke vent, praat makkelijk en zou wat mij betreft enorm in de smaak moeten vallen bij vrouwen. Een carrière als stadsgids is sowieso wel voor hem weggelegd, zonder hem waren we hopeloos verdwaald.
Deelnemer is een echte observator, volgens mij pikt hij dingen snel op die in groepen spelen. Prettige gesprekspartner en een heel verstandig persoon
Het was gaaf dat MLIG ook is gekomen, je merkt dat hij onwennig is in sociale situaties en zich misschien even ongemakkelijk heeft gevoeld, maar hij is geen muurbloempje die zich enorm op de achtergrond houdt. Hij zoekt contact op en is echt een aardige jongen.
Minnemin was een andere positieve verrassing, praat honderduit (zonder onzin) en is heel prettig in de omgang. Hele fijne, warme persoonlijkheid. Een tikje onzekerheid straalt ze nog wel uit, maar dat mag geen naam hebben.
Godshand heb ik net iets te weinig gesproken naar mijn mening, maar gitaar spelen kan hij welHele aardige jongen die het volgens mij heel goed zou moeten doen bij de vrouwen. Denk niet dat hij onzeker is (dat straalt hij ook helemaal niet uit), hooguit wat verlegen.
Nu hoop ik niet dat ik iemand vergeten ben
Volgende keer dan maar...quote:Op maandag 6 juni 2011 10:57 schreef MissionPhailed het volgende:
Lijkt me een gezellige meet te zijn geweest. Ik kon niet ter plaatse zijn vanwege verplichtingen. Aan de andere kant was ik ten tijde van de ´aanmeldperiode´ nieuw in de topicreeks, dus verschijnen op de meet leek me wat prematuur.
Goede post inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
Dan doe ik ook een uitgebreider verslagje
[..]
Als hij überhaupt nog durft te posten. Misschien is hij ook bang voor spionage, net als Lanterquote:Op maandag 6 juni 2011 11:14 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goede post inderdaad.
Dat een volgende meet net zo gezellig mag zijn.
Nu missen we alleen het verslag van MLiG nog....
Fijn om te horen.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
Dyna18 is een hele positieve verrassing omdat er echt niets mis is met hem. Leuke vent, praat makkelijk en zou wat mij betreft enorm in de smaak moeten vallen bij vrouwen.
Daar moet je je niet door tegen laten houden hoor, niemand kent mekaar IRL.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:57 schreef MissionPhailed het volgende:
Lijkt me een gezellige meet te zijn geweest. Ik kon niet ter plaatse zijn vanwege verplichtingen. Aan de andere kant was ik ten tijde van de ´aanmeldperiode´ nieuw in de topicreeks, dus verschijnen op de meet leek me wat prematuur.
Als ik jou zo inschat dan ligt het niet aan uiterlijk, inhoud of je vermogen om in gesprek te blijven. Ik denk dat jij te gereserveerd bent of niet goed de uitdaging aandurft. Als jij iemand leuk vindt en het idee hebt dat er een klik is dan moet je direct de stoute schoenen aantrekken en kijken of er meer in zit. Dat is altijd spannend en levert ook wel eens afwijzingen op, maar vervelend wordt het nooit gevonden.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Als dat echter het probleem allemaal niet kan zijn, dan vraag ik mij toch af waar het knelpunt dan zit. Want het lukt mij serieus niet om een vrouw te versieren / een date te krijgen / een relatie te krijgen. Zelfs als mijn leven er van af zou hangen, dan zou het me nog niet lukken!
Zou het hem dan in de aanpak zitten?
En hoe zou ik daar verbetering in kunnen aanbrengen?
Wat mij opvalt aan mensen zoals benzin, MLiG en jij is dat jullie ook het te strikt benaderen. Als een wiskundig probleem. Jij nu ook, je hebt het over een "aanpak". Dat soort termen gebruik ik als ik een Linux probleem wil oplossen, dan heb je een strikt stappenplan.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Als dat echter het probleem allemaal niet kan zijn, dan vraag ik mij toch af waar het knelpunt dan zit. Want het lukt mij serieus niet om een vrouw te versieren / een date te krijgen / een relatie te krijgen. Zelfs als mijn leven er van af zou hangen, dan zou het me nog niet lukken!
Yup, ik kom bij die activiteiten inderdaad best veel leuke vrouwen tegen. Ook dat meisje die ik een paar weken terug probeerde mee uit te vragen, had ik op die manier ontmoet. (Maar helaas nooit wat van haar terug gehoord). En met de vrouwen die ik daar ontmoet probeer ik altijd een beetje leuk mee te kletsen en interesse te tonen in haar.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik jou zo inschat dan ligt het niet aan uiterlijk, inhoud of je vermogen om in gesprek te blijven. Ik denk dat jij te gereserveerd bent of niet goed de uitdaging aandurft. Als jij iemand leuk vindt en het idee hebt dat er een klik is dan moet je direct de stoute schoenen aantrekken en kijken of er meer in zit. Dat is altijd spannend en levert ook wel eens afwijzingen op, maar vervelend wordt het nooit gevonden.
Je hebt zelf verteld dat je best wel dingen onderneemt tegenwoordig en erg actief bent. Kom je tijdens die activiteiten wel eens mensen tegen waarvan jij denkt 'die ligt mij wel'? Als je inderdaad gereserveerd bent of niet goed op volslagen vreemden af durft te stappen, probeer het dan in de kringen waar jij je in begeeft.
Ja ik ben inderdaad niet echt spontaan en los.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat mij opvalt aan mensen zoals benzin, MLiG en jij is dat jullie ook het te strikt benaderen. Als een wiskundig probleem. Jij nu ook, je hebt het over een "aanpak". Dat soort termen gebruik ik als ik een Linux probleem wil oplossen, dan heb je een strikt stappenplan.
In de liefde is het wat losser allemaal.
Wat had je dan gezegd tegen wie op de skivakantie?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:55 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Yup, ik kom bij die activiteiten inderdaad best veel leuke vrouwen tegen. Ook dat meisje die ik een paar weken terug probeerde mee uit te vragen, had ik op die manier ontmoet. (Maar helaas nooit wat van haar terug gehoord). En met de vrouwen die ik daar ontmoet probeer ik altijd een beetje leuk mee te kletsen en interesse te tonen in haar.
Helaas weet ik dan niet hoe het verder aan te pakken. Een wederzijdse klik heb ik in ieder geval nog nooit gemerkt.
Het klopt inderdaad dat ik wat terughoudend / gereserveerd ben. Ik durf gewoonweg niet zo goed om pittige dingen te zeggen tegen de ander. Dat is trouwens niet alleen bij vrouwens zo, maar ook bijv. in conflicten en bij vrienden. Ik heb al wel eens een assertiviteitscursus gevolgd, maar ik blijf toch redelijk moeite hebben daarmee.
Op mijn skivakantie heb ik de laatste dag bewust geprobeerd om dat wel te doen en om zo bewust een blauwtje te lopen. De gedachte daar achter was om dan te ervaren dat het niet zo erg is om afgewezen te worden (want tot nu toe ben ik nog nooit direct afgewezen).
Echter op de opmerkingen die ik maakte werd nauwelijks gereageerd, dus zelfs in het afgewezen worden faalde ik nog....
Ik denk dat je nog een beetje te.. 'angstig' bent voor vrouwen, om het maar even cru te zeggen, en dat je het daardoor niet voor elkaar krijgt een leuk contact de romantische kant op te sturen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Dat is inderdaad vrij direkt gezegd wat Mystikvm bedoelde met "gereserveerd". Ik merkte het ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog een beetje te.. 'angstig' bent voor vrouwen, om het maar even cru te zeggen, en dat je het daardoor niet voor elkaar krijgt een leuk contact de romantische kant op te sturen.
Dat baseer ik op het feit dat je een beetje leek te schrikken toen ik je gedag ging kussen.
Ook dit. Ik dacht: 'Moet ik dan maar het goede voorbeeld geven'? omdat iedereen maar braaf handjes stond te schudden. Iemand zoenen bij afscheid is heel normaal, IMO.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat baseer ik op het feit dat je een beetje leek te schrikken toen ik je gedag ging kussen.
Wat merkte je?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij direkt gezegd wat Mystikvm bedoelde met "gereserveerd". Ik merkte het ook.
Lol ja, ik wilde je de hand schudden en ineens kwam je op me af.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog een beetje te.. 'angstig' bent voor vrouwen, om het maar even cru te zeggen, en dat je het daardoor niet voor elkaar krijgt een leuk contact de romantische kant op te sturen.
Terwijl dat heel normaal is. Meiden met wie ik heb staan praten geef ik bij 't afscheid gewoon drie zoenen. Moet je ook gewoon doen, scheit aan hebben verderquote:Op maandag 6 juni 2011 12:08 schreef dyna18 het volgende:
Lol ja, ik wilde je de hand schudden en ineens kwam je op me af.
Ik dacht wat doe je nu?
Wat is "te makkelijk" en waarom zou je die wantrouwen?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef formerjellybean het volgende:
Wel moet ik zeggen dat ik de mannen die te makkelijk daarin zijn en ook makkelijk met de meiden zijn wantrouw.
Ja, je hebt waarschijnlijk wel gelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Terwijl dat heel normaal is. Meiden met wie ik heb staan praten geef ik bij 't afscheid gewoon drie zoenen. Moet je ook gewoon doen, scheit aan hebben verder
Mwa bij MLiG heb ik het maar niet gedaan, was bang dat die écht in paniek zou raken.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Terwijl dat heel normaal is. Meiden met wie ik heb staan praten geef ik bij 't afscheid gewoon drie zoenen. Moet je ook gewoon doen, scheit aan hebben verder
Hehe.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwa bij MLiG heb ik het maar niet gedaan, was bang dat die écht in paniek zou raken.
Soms is het ook wel heel duidelijk dat iemand een 'player' is.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef formerjellybean het volgende:
Grappig de verslagen , nog steeds geen teken van MLIG ???
Trouwens over dat zoenen troost je jongens die ik ken hebben dat ook gewoon , die weten soms ook niet dat ze bij het weggaan 3 zoenen of gewoon hand of gewoon gedag moeten zeggen.
Wel moet ik zeggen dat ik de mannen die te makkelijk daarin zijn en ook makkelijk met de meiden zijn wantrouw.
Dat je helemaal in verlegenheid schoot van mera's aktie.quote:
Voor hem was het al een uitdaging om mij een hand te geven.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa bij MLiG heb ik het maar niet gedaan, was bang dat die écht in paniek zou raken.
Wat is een player? Iemand die gewoon met vrouwen kletst en als het even kan met iemand naar huis gaat? Niet om 't een of ander, maar genoeg vrouwen die dat gewoon prima vinden hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:18 schreef dyna18 het volgende:
Soms is het ook wel heel duidelijk dat iemand een 'player' is.
En dan verbaasd het me elke keer wel hoe zo'n man ondanks zijn overduidelijk foute status toch enorm gezellige gesprekken met vrouwen voor elkaar krijgt.
Mij boeit het echt niet. Ik geef gewoon drie zoenen, klaar. Als meiden dat vervelend vinden horen ze toch bij een kleine minderheid.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat je helemaal in verlegenheid schoot van mera's aktie.
Ik heb daar ook nog de hand truuk voor:
Je geeft bij het afscheid een hand en geeft een klein rukje eraan.
Buigt ze haar hoofd naar je toe wil ze wel gezoend worden. Weert ze af, ziet ze afscheidszoenen niet zitten.
Jongens die meer dan met 10 meiden op een avond omgaan en ook heel makkelijk met meiden omgaan , die wantrouw ik meer omdat bij mij dan alarmbellen gaan rinkelen van als die zo makkelijk is daarin merk je eigenlijk vaak dat ze het bij meerdere proberen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is "te makkelijk" en waarom zou je die wantrouwen?
Ja dat. Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het als vervelend werd ervaren.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
Mij boeit het echt niet. Ik geef gewoon drie zoenen, klaar. Als meiden dat vervelend vinden horen ze toch bij een kleine minderheid.
Ik heb eigenlijk helemaal niets met dat soort jongens. Maar omdat ze het wel voor elkaar krijgen om een leuk gesprek met een vrouw te hebben. Doe ik wel vriendschappelijk naar hun toe. De manier hoe ze met een vrouw een leuk gesprek namelijk voor elkaar krijgen is namelijk best wel weer een goede eigenschap. Dus door met hun om te gaan probeer ik zeg maar die truuk een beetje af te kijken. (ja ook dat is weer een beredeneerde keuzequote:Op maandag 6 juni 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is een player? Iemand die gewoon met vrouwen kletst en als het even kan met iemand naar huis gaat? Niet om 't een of ander, maar genoeg vrouwen die dat gewoon prima vinden hoor.
Daar heb ik ook geen problemen mee, zijn vaak juist gezellige jongens.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is een player? Iemand die gewoon met vrouwen kletst en als het even kan met iemand naar huis gaat? Niet om 't een of ander, maar genoeg vrouwen die dat gewoon prima vinden hoor.
Dus als ik een paar bekenden met hun vriendinnen tegenkom ben ik in jouw ogen "onbetrouwbaar" omdat ik gewoon een leuk gesprek met die meiden heb? Gelukkig voor mij werken de meeste meiden anders.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:23 schreef formerjellybean het volgende:
Jongens die meer dan met 10 meiden op een avond omgaan en ook heel makkelijk met meiden omgaan , die wantrouw ik meer omdat bij mij dan alarmbellen gaan rinkelen van als die zo makkelijk is daarin merk je eigenlijk vaak dat ze het bij meerdere proberen.
Ik ook niet, de eerste moet ik nog tegenkomen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja dat. Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het als vervelend werd ervaren.
Nou op de zaak vind ik het dan weer wel vervelend.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja dat. Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het als vervelend werd ervaren.
Mja, ik heb geen vrouwelijke collega's dus tja...quote:Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou op de zaak vind ik het dan weer wel vervelend.
Ik vind het vooral irritant als je bijna op je mond zoenen op zo'n moment, alsof ze mijn wangen niet kunnen vinden ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In professioneel contact doe ik het ook niet, daar is het veel te amicaal voor. Uitzonderingen zijn dus mensen die je via werk leert kennen maar ook 'vrienden' worden, maar ik zou dat niet snel doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat vind ik ook raar, er zijn ook meiden die dat vrij consequent doen. Als het een lekker ding is en we zijn met z'n 2en laat op de avond dan interpreteer ik dat met dat ze wil zoenenquote:Op maandag 6 juni 2011 12:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik vind het vooral irritant als je bijna op je mond zoenen op zo'n moment, alsof ze mijn wangen niet kunnen vinden ofzo.
Nee, dat bedoel ik niet. Je hebt jongens die met een hele zwerm vrouwen om hun heen hebben en die praten ook op een bepaalde manier die te glad is.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dus als ik een paar bekenden met hun vriendinnen tegenkom ben ik in jouw ogen "onbetrouwbaar" omdat ik gewoon een leuk gesprek met die meiden heb? Gelukkig voor mij werken de meeste meiden anders.
Ik snap wat jullie bedoelen. Het zou inderdaad goed voor me zijn om wat losser te worden en meer te durfen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dyna, je moet gewoon meer durven. Jij bent veel te voorzichtig en denkt dat zoenen geven bij afscheid of bij iemand aangeven dat ze leuk is, mooie tieten heeft of gewoon een lekker ding is not done is. Mits je het goed brengt kan je vaak juist wel wegkomen met dat soort acties en wordt het ook nog op prijs gesteld. Jij vat dat op als 'player' zijn. Ik niet. Een player gebruikt vrouwen. Iemand die dat niet doet maar toch ad-rem, gevat en soms net over het randje gaat is in mijn ogen gewoon sociaal vaardig.
Als ik iets in eerste instantie eng vind doe ik het vaak maar gewoon, om er vervolgens achter te komen dat het best mee valt.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik snap wat jullie bedoelen. Het zou inderdaad goed voor me zijn om wat losser te worden en meer te durfen. Hoe zou je het echter voor elkaar krijgen dat je meer moed krijgt?
Meestal draai ik dan mijn wang zodanig naar ze toe dat ik hen niet eens meer op de wang kussen, waarop ze het vervolgens weer proberen bij de daarop volgende kussen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar, er zijn ook meiden die dat vrij consequent doen. Als het een lekker ding is en we zijn met z'n 2en laat op de avond dan interpreteer ik dat met dat ze wil zoenenHet is voor mij op een date een beetje de 'test' daarvoor, je merkt aan d'r reactie dan of ze meer of minder naar 't midden wil
Door het gewoon te doen. Je vanalles af blijven vragen werkt voor geen meter in ieder geval. Begin eerst eens meiden te benaderen waarin je niet seksueel geinteresseerd bent.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef dyna18 het volgende:
Ik snap wat jullie bedoelen. Het zou inderdaad goed voor me zijn om wat losser te worden en meer te durfen.
Hoe zou je het echter voor elkaar krijgen dat je meer moed krijgt?
Inderdaad, dat is ook mijn beeld van een player.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Je hebt jongens die met een hele zwerm vrouwen om hun heen hebben en die praten ook op een bepaalde manier die te glad is.
Als een man gewoon vriendschappelijk met meiden omgaat is dat toch heel anders hoor.
En ik bedoel meer dat je op een gegeven moment de jongens die heel playerachtig zijn er makkelijk uit te halen zijn.
Zo is dat. Praktijkervaring is een goede leermeester ... !quote:Op maandag 6 juni 2011 12:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Door het gewoon te doen. Je vanalles af blijven vragen werkt voor geen meter in ieder geval. Begin eerst eens meiden te benaderen waarin je niet seksueel geinteresseerd bent.
Nouja. Ik vind het altijd een beetje vervelend overkomen als mensen die moeite hebben meiden te versieren gaan klagen over players. Dat doet Schenkstroop ook altijd, en die ziet ongeveer elke kerel die met een meid praat die Schenk wil hebben als 'player'. Focus je nou maar lekker op jezelf in plaats van negatief te gaan lopen doen over anderen. Dat moet je tegenover een potentieeltje trouwens nooit maar dan ook nooit doen, dan is het waarschijnlijk meteen afgelopen. Meelullen okay, maar niet beginnen met negatieve gesprekken.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:37 schreef dyna18 het volgende:
Inderdaad, dat is ook mijn beeld van een player.
Vaak toch wel makkelijk te herkennen.
Dat ligt eraan jonge meiden zijn er vaak naief in en geloven mooie woorden in plaats van op acties te letten. Als je eenmaal doorhebt dat hele mooie zinnen ook maar woordjes zijn dan weet je gauw dat het niet echt is.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook mijn beeld van een player.
Vaak toch wel makkelijk te herkennen.
Je krijgt niet ineens meer moed. Je moet zeggen wat in je opkomt zonder na te denken. Soms denk je direct "Wat heb ik nou weer gezegd?" maar dat is ook wat het leuk maakt. De reacties zullen je nog meevallen, denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik snap wat jullie bedoelen. Het zou inderdaad goed voor me zijn om wat losser te worden en meer te durfen.
Hoe zou je het echter voor elkaar krijgen dat je meer moed krijgt?
Ok, ik snap je punt.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja. Ik vind het altijd een beetje vervelend overkomen als mensen die moeite hebben meiden te versieren gaan klagen over players. Dat doet Schenkstroop ook altijd, en die ziet ongeveer elke kerel die met een meid praat die Schenk wil hebben als 'player'. Focus je nou maar lekker op jezelf in plaats van negatief te gaan lopen doen over anderen. Dat moet je tegenover een potentieeltje trouwens nooit maar dan ook nooit doen, dan is het waarschijnlijk meteen afgelopen. Meelullen okay, maar niet beginnen met negatieve gesprekken.
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja. Ik vind het altijd een beetje vervelend overkomen als mensen die moeite hebben meiden te versieren gaan klagen over players. Dat doet Schenkstroop ook altijd, en die ziet ongeveer elke kerel die met een meid praat die Schenk wil hebben als 'player'. Focus je nou maar lekker op jezelf in plaats van negatief te gaan lopen doen over anderen. Dat moet je tegenover een potentieeltje trouwens nooit maar dan ook nooit doen, dan is het waarschijnlijk meteen afgelopen. Meelullen okay, maar niet beginnen met negatieve gesprekken.
QFT. Wat anderen doen is niet belangrijk. Wat jij kan wel. En je haalt nog lang niet alles eruit wat er in zit. Het enige obstakel is je eigen angst/gereserveerdheid/hoe je het ook maar wilt noemen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:51 schreef moneyfornothing het volgende:
Lekker boeiend wat een player voor elkaar kan krijgen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je gewoon steeds vaker gewoon moet gaan proberen en op een gegeven moment denk je er niet meer bij na.
Ach ja, het is ook lunchtijd he.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:10 schreef dyna18 het volgende:
Lol, toen viel het zo stil dat ik me begon af te vragen of de update knop uit stond.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:55 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad dat ik wat terughoudend / gereserveerd ben. Ik durf gewoonweg niet zo goed om pittige dingen te zeggen tegen de ander. Dat is trouwens niet alleen bij vrouwens zo, maar ook bijv. in conflicten en bij vrienden. Ik heb al wel eens een assertiviteitscursus gevolgd, maar ik blijf toch redelijk moeite hebben daarmee.
Op mijn skivakantie heb ik de laatste dag bewust geprobeerd om dat wel te doen en om zo bewust een blauwtje te lopen. De gedachte daar achter was om dan te ervaren dat het niet zo erg is om afgewezen te worden (want tot nu toe ben ik nog nooit direct afgewezen).
Echter op de opmerkingen die ik maakte werd nauwelijks gereageerd, dus zelfs in het afgewezen worden faalde ik nog....
Als ik dan met een vrouw in gesprek was die ik wel zag zitten, ging ik ook overduidelijk complimentjes maken. Zoals "jij bent het mooiste meisje hier".quote:Op maandag 6 juni 2011 11:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat had je dan gezegd tegen wie op de skivakantie?
Dat is ook een soort afwijzing, alleen geen keiharde klap voor je bek nee.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:14 schreef dyna18 het volgende:
[..]
[..]
Als ik dan met een vrouw in gesprek was die ik wel zag zitten, ging ik ook overduidelijk complimentjes maken. Zoals "jij bent het mooiste meisje hier".
Ik dacht van, nou dan zou ze me wel overduidelijk gaan afwijzen (of erop in gaan).
Maar dus geen van beiden gebeurde. Ze reageerden er nauwelijks op.
ik kom net uit bedquote:Op maandag 6 juni 2011 13:14 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ah ja, ik zit hier gewoon achter de PC een bak musli met yoghurt te eten.
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 6 juni 2011 13:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik kom net uit bed
(ik wou nog iets ontopics zeggen, maar ik weet het niet meer)
quote:
Daar zijn we dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:04 schreef LePoo het volgende:
[..]
Thanks.
Mocht het officieel worden, zal ik mezelf hier zeker komen melden.
Het bewijs dat meisjes ook wel eens verlegen zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:14 schreef dyna18 het volgende:
[..]
[..]
Als ik dan met een vrouw in gesprek was die ik wel zag zitten, ging ik ook overduidelijk complimentjes maken. Zoals "jij bent het mooiste meisje hier".
Ik dacht van, nou dan zou ze me wel overduidelijk gaan afwijzen (of erop in gaan).
Maar dus geen van beiden gebeurde. Ze reageerden er nauwelijks op.
Oh wauw, het gaat echt lekker hierquote:
Dit.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:26 schreef Waaghals het volgende:
nou ik moet nog ff werken en heb geen zin meer
Si.quote:
Ik weet niet of het verlegen is of arrogant/ongeinteresseert. Ik kwam/kom volgens mij ook wel eens arrogant over terwijl ik gewoon verlegen was/benquote:Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het bewijs dat meisjes ook wel eens verlegen zijn.
Wil niet zeggen dat ze het niet waarderen hoor!
Goed manquote:
Hulde!quote:
De 126 topics werpen wel hun vruchten afquote:Op maandag 6 juni 2011 13:30 schreef LePoo het volgende:
[..]
Si.![]()
Ging allemaal wat snel voor mijn gevoel, alleen we waren het beide toch wel eens dat het gewoon goed voelde en dat dat genoeg moet zijn om als stelletje verder te gaan.
Ach zo voel ik me al sinds de brugklas.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed manHet regent stelletjes en succesverhalen de laatste tijd.
Ik ga me bijna achtergesteld voelen![]()
Ja goed natuurlijk.quote:
waar blijft je verslag?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh wauw, het gaat echt lekker hier![]()
![]()
Volgens mij niet met een user van hier. Of ik heb het fout want ik ben te lui om alles terug te lezen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef formerjellybean het volgende:
Wie is we en stelletje met wie ????
Nee, is geen user op FOK! ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij niet met een user van hier.
Vanavond, zit nu op m'n werk en heb alleen steeds een seconde of 30 tijdquote:
Aangezien ik retelui ben heb ik de volgende vragen.quote:
Maakt niet uit, ik heb ook gezegd wat anderen al zeiden. Sommige mensen hier hebben extra bevestiging nodig dat ze echt wel leuk zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 13:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vanavond, zit nu op m'n werk en heb alleen steeds een seconde of 30 tijd
Maar jij hebt eigenlijk alles al gezegd wat ik wilde zeggen
Vanavond uitgebreid verslag, beloofd.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb ook gezegd wat anderen al zeiden. Sommige mensen hier hebben extra bevestiging nodig dat ze echt wel leuk zijn
Zo makkelijk kom je er niet vanaf
Ik 25, zij 24.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Aangezien ik retelui ben heb ik de volgende vragen.
Hoe oud ben jij?
Hoe oud is zij?
Hoe is het gebeurd?
Danke schon.
Een meisje maar niet van FOK!.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het gemist heb, maar met wie ben je nu dan samen?
Feli.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:37 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ik 25, zij 24.
Verder vrij "officieel" denk ik (daten, etc).
En toch willen we het wel graag lezenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vanavond, zit nu op m'n werk en heb alleen steeds een seconde of 30 tijd
Maar jij hebt eigenlijk alles al gezegd wat ik wilde zeggen
Ja, die kans hebben we met zijn allen weer volledig laten liggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:38 schreef ook_gek het volgende:
Een vrouwelijk vrijgezellenfeest?
Perfecte om contact te krijgen!
Goed om te oefenen!
Ik kan als neger altijd nog altijd naar Black4White.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:38 schreef ook_gek het volgende:
Een vrouwelijk vrijgezellenfeest?
Perfecte om contact te krijgen!
Goed om te oefenen!
Wat doe jij eigenlijk de hele dag? Ik heb officieel wel college, maar ik ga meestal niet, ik ken al die mensen niet en ik heb het ook niet echt nodig...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat had ik dus ookIk ga denk ik wel weer wat beter op nachtritme letten want elke dag om 12 uur wakker worden is ook niet echt slim ook al werk ik niet , vind ik zelf een beetje zonde van de dag.
Omdat ie het het over een vrouwelijk vrijgezellenfeest toen moest ik aan de dat black4white ding denken. Voor de rest heb ik het er echt niet zo vaak over volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:42 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom begin je er vaak over dat je neger bent , qua dating hoeft dat niet veel te zeggen hoor er zullen vast ook wel meiden zijn die op donkere jongens vallen.
Zit in de Wahjong door Borderline en add, heb er therapie voor gehad en dat is goed gegaan, heb een poosje vrijwilligerswerk gedaan, maar dat lukte niet echt en richt me nu meer op mijn huishouden en ga wel weer sporten om ook weer wat om de onder mensen te zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 13:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk de hele dag? Ik heb officieel wel college, maar ik ga meestal niet, ik ken al die mensen niet en ik heb het ook niet echt nodig...
O, wow, dat had ik niet verwacht. Wat doe je dan, hardlopen of fitness ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zit in de Wahjong door Borderline en add, heb er therapie voor gehad en dat is goed gegaan, heb een poosje vrijwilligerswerk gedaan, maar dat lukte niet echt en richt me nu meer op mijn huishouden en ga wel weer sporten om ook weer wat om de onder mensen te zijn
Was geen aanval hoor maar viel me op en kon zijn dat je daar misschien wat onzekerder over kon zijn qua daten . Er zijn dus nogmaals zat meiden die op donkere mannen vallenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ie het het over een vrouwelijk vrijgezellenfeest toen moest ik aan de dat black4white ding denken. Voor de rest heb ik het er echt niet zo vaak over volgens mij.
Ik wil eigenlijk weer Pilatus en Zumba gaan doen, ik ben altijd gek op dansen geweest en bij pilatus zit veel basis wat ik vroeger bij klassiek ballet had, en plus pilatus is supergoed voor je figuur.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
O, wow, dat had ik niet verwacht. Wat doe je dan, hardlopen of fitness ofzo?
Oh nee ik zie dat niet als een obstakel ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Was geen aanval hoor maar viel me op en kon zijn dat je daar misschien wat onzekerder over kon zijn qua daten . Er zijn dus nogmaals zat meiden die op donkere mannen vallen
Bij Pilatus wordt je aan een kruis genageld ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil eigenlijk weer Pilatus en Zumba gaan doen, ik ben altijd gek op dansen geweest en bij pilatus zit veel basis wat ik vroeger bij klassiek ballet had, en plus pilatus is supergoed voor je figuur.
Je valt er wel van af, schijntquote:Op maandag 6 juni 2011 13:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij Pilatus wordt je aan een kruis genageld ofzo?
Dat is weer een andere pilatus. Nee, Pilates is een soort yoga, met combinatie heel veel buikspier oefeningen. Madonna zweert erbij en meerdere hollywoodsterren, maar doordat je buikspieren en beenspieren etc bij traint is het ook supergoed voor je houding.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Een andere optie zou running therapie kunnen zijn. Wordt gegeven in Krommenie.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk weer Pilatus en Zumba gaan doen, ik ben altijd gek op dansen geweest en bij pilatus zit veel basis wat ik vroeger bij klassiek ballet had, en plus pilatus is supergoed voor je figuur.
Handen wassen tot sport verheven.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben meer van de danssporten of de spieroefeningen , hardlopen is niet echt mijn ding.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een andere optie zou running therapie kunnen zijn. Wordt gegeven in Krommenie.
Heb 't zelf ook een tijdje gedaan en was best leuk. En dat voor iemand die echt een schurft hekel heeft aan hardlopen!
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs dan tabblad overig en een vinkje zetten bijquote:Op maandag 6 juni 2011 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Spieroefeningen waren onderdeel van de runningtherapie. Alleen jammer dat ik ze ben vergeten.
En waar zitten die smileys hier toch??
oh ohquote:Op maandag 6 juni 2011 14:06 schreef Mpj het volgende:
Ik heb me afgemeld voor het tentamen omdat ik niks heb geleerd (weet niet eens waar het precies over gaat) maar volgens mij waardeert mijn begeleider dit helemaaaaaaal niet. Maar goed, heb maar gezegd dat ik naar het ziekenhuis ga voor vaccinaties.Nu voor de inhaal en leren voor de andere tentamens, nu ga ik echt hard leren.
Je verzet er i.i.g. wel bergen mee.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:07 schreef MissionPhailed het volgende:
Pilatus? Dacht eerst dat ´t een sport was waarbij je speren naar mekaar smeet.
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:07 schreef formerjellybean het volgende:
Je ziet onderaan een smiley en daar moet je op klikken dan zie je smiley's
Zo klinkt het wel ja, met speren of zo.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:07 schreef MissionPhailed het volgende:
Pilatus? Dacht eerst dat ´t een sport was waarbij je speren naar mekaar smeet.
Jaaaa ben echt geirriteerd door mezelf. Ik kan gewoon niet plannen, leren, niks. Heb geen concentratie daarvoor omdat het me niet interesseert. Naja, ben denk ik de lul.. of het kan ze simpelweg niet boeien, hopelijk is dat het.quote:
Daar is Jezus aan het kruis genageld . Verdomde ouders , dat krijg je dus als je verplicht met ouders naar kerk moetquote:
Nou, niet op díe bergquote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar is Jezus aan het kruis genageld . Verdomde ouders , dat krijg je dus als je verplicht met ouders naar kerk moet
Yepquote:
Nou, niet allemaal, maar ken er natuurlijk wel een aantalquote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef Techno het volgende:
Smilies. Een béétje fokker kent ze natuurlijk allemaal uit z'n kop.
In 't begin wist ik ook niet waar die smileys waren, niemand die me antwoord gaf ook. Maar sowieso zijn hier meerdere dingen waar je eerst 12039 maanden naar moet zoeken voordat je het hebt gevonden.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep
Snap nu zelf niet waarom ik ze niet eerder zag.
Sterker nog, 't zou heel goed kunnen dat ik dezelfde vraag al 1 of 2 keer eerder gesteld heb, ik antwoord heb gekregen en een half jaar later is 't weer weg
Neequote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef Techno het volgende:
Smilies. Een béétje fokker kent ze natuurlijk allemaal uit z'n kop.
in Zwitserlandquote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar is Jezus aan het kruis genageld . Verdomde ouders , dat krijg je dus als je verplicht met ouders naar kerk moet
Geloof niet dat ik m'n meisje wel eens vergeten was...en anders weet ik 't niet meer...is misschien maar beter ook zoquote:Op maandag 6 juni 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
Hoop dat je dat dan niet heb met meisjesZou een beetje lullig zijn
dat was de baas van de romeinen in palestinaquote:Op maandag 6 juni 2011 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee . Er was iets met Jezus en Pilatus en nu ben ik het kwijt![]()
![]()
Pontius Pilatus. Maar die link had ik al gepost.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
Nee . Er was iets met Jezus en Pilatus en nu ben ik het kwijt![]()
![]()
Nee, die was degene die hem aan het volk overleverde en daarna zijn handen waste in onschuld omdat 'ie wist dat Jezus onschuldig was.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
Oh Pontius Pilatus was degene die hem kruisigde ofzo ...............
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:18 schreef Supersoep het volgende:
Kwam er ook een Pilum aan te (Pilatus) pas bij die kruisiging?
Oh , dat heb ik allemaal verdrongenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, die was degene die hem aan het volk overleverde en daarna zijn handen waste in onschuld omdat 'ie wist dat Jezus onschuldig was.![]()
[/bijbelles]
En daarom kwam Barabbas vrij. En daarom zitten wij nu met die Teletijdmachine.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, die was degene die hem aan het volk overleverde en daarna zijn handen waste in onschuld omdat 'ie wist dat Jezus onschuldig was.![]()
[/bijbelles]
Ik heb liever wat uitleg over zondes enzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[/bijbelles]
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En daarom kwam Barabbas vrij. En daarom zitten wij nu met die Teletijdmachine.
Ik zat op een rooms-katholieke school. Twee keer per week de pastor op bezoek. Hij heeft nooit aan me gezeten, geloof ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh , dat heb ik allemaal verdrongen![]()
![]()
Wat haatte ik alles wat met de kerk te maken had en ik er naar toe moest
Ja, in Zaandijk (staat ook gewoon in m'n profielquote:Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef formerjellybean het volgende:
magnetron woon jij ook in de zaanstreek ???
Dat is eden. Adam en Eva en appels , dus appels blijven gevaarlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb liever wat uitleg over zondes enzo.
Wat een Dondersteen was die Willy ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn ouders wonen in Zaandijk en vroeger toen de Showboat nog geen sexclub was gingen we er vaak naartoe . Dat was heel leukquote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, in Zaandijk (staat ook gewoon in m'n profiel)
Dat is toch juist de eerste zonde, er zijn er in ieder geval zeven.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is eden. Adam en Eva en appels , dus appels blijven gevaarlijk
*proestquote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gij zult niet begeren.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb liever wat uitleg over zondes enzo.
Deze post is zo full of win, dit ga ik niet meer toppen. Ik kan het wel proberen, maar dan vraag Jerom.quote:
Wordt er ook een wakker.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:26 schreef Mpj het volgende:
Barabbas? Of zo, doet me denken aan Suske en Wiske, die las ik altijd.. heb er staaaapels van liggen.
En de rest is praktijk?quote:
Spuit11 wordt wakker.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:26 schreef Mpj het volgende:
Barabbas? Of zo, doet me denken aan Suske en Wiske, die las ik altijd.. heb er staaaapels van liggen.
Dat zijn de 11 geboden, "gij zult niet stelen, gij zult niet moorden, etc.". De 7 zonden zijn jaloezie, vraatzucht, trots, etc.quote:
He? Wat was dat voor tent dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in Zaandijk en vroeger toen de Showboat nog geen sexclub was gingen we er vaak naartoe . Dat was heel leuk
Dat weet ik, hun.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat zijn de 11 10 geboden, "gij zult niet stelen, gij zult niet moorden, etc.". De 7 zonden zijn jaloezie, vraatzucht, trots, etc.
Maakte ik niet op uit je reactie.quote:
Uit welke bijbelpassage komt dat dan? Ik weet wel dat God Mozes opdraagt geen andere goden te aanbidden maar in deze passage komt niet voor dat hij jaloers is. Dat zou nogal hypochriet zijn ook, aangezien het een zonde is.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef Supersoep het volgende:
God maakt zich dus schuldig aan zn eigen zonden. Hoe grappig is dat.
For I am a jealous God.
De bijbel is dan ook één grote paradox.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef Supersoep het volgende:
God maakt zich dus schuldig aan zn eigen zonden. Hoe grappig is dat.
For I am a jealous God.
Dan kunnen we Suske en Wiske wel afschrijven dus...quote:Op maandag 6 juni 2011 14:28 schreef formerjellybean het volgende:
hij die zonder zonde is werpt de eerste steen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een andere optie zou running therapie kunnen zijn. Wordt gegeven in Krommenie.
Heb 't zelf ook een tijdje gedaan en was best leuk. En dat voor iemand die echt een schurft hekel heeft aan hardlopen!
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef formerjellybean het volgende:
magnetron woon jij ook in de zaanstreek ???
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan kunnen we Suske en Wiske wel afschrijven dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan kunnen we Suske en Wiske wel afschrijven dus...Techno mijn onschuldige oogjes , zo kan ik nooit meer Suske en Wiske normaal bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik heb het ff opgezocht: er is onderscheid in verschillende vormen van jaloezie, de uitleg is dus dat god het vervelend vindt dat je jaloers wordt als je vrouw met een andere kerel praat, maar dat het terecht is als je jaloers wordt omdat die kerel aan je vrouw d'r tieten zit. Dat laatste is okayquote:
Toen woonde ik nog in Amsterdam.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef formerjellybean het volgende:
Dat was 15 jaar /10 jaar een leuke disco/bar nu is het een ranzige parenclub.
Ach. Gij zult niet doden is er ook één van... desondanks...quote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef Catbert het volgende:
Uit welke bijbelpassage komt dat dan? Ik weet wel dat God Mozes opdraagt geen andere goden te aanbidden maar in deze passage komt niet voor dat hij jaloers is. Dat zou nogal hypochriet zijn ook, aangezien het een zonde is.
Haha, misschien is er gewoon niet veel beters te doen hierzo dan forummen. Bovendien is 't nou niet bepaald lekker buitenweer vandaagquote:Op maandag 6 juni 2011 14:32 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]Wou ik ook al vragen! Ik kom steeds meer FOK!kers tegen die best dichtbij wonen, en elke keer ben ik even onthutst
Tja, maar dat waren o.a. de inwoners van Sodom en Gomorrah en andere ongelovigen. Dat telt nietquote:Op maandag 6 juni 2011 14:34 schreef Techno het volgende:
Ach. Gij zult niet doden is er ook één van... desondanks...
[ afbeelding ]
En het is gewoon een werkdagquote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Haha, misschien is er gewoon niet veel beters te doen hierzo dan forummen. Bovendien is 't nou niet bepaald lekker buitenweer vandaag
Nou, dan is er in elk geval 1 ding waar de mens wel beter in is dan god zelfquote:Op maandag 6 juni 2011 14:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach. Gij zult niet doden is er ook één van... desondanks...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:36 schreef formerjellybean het volgende:
ja , dat was trouwens grappig want toen het nog bar/ disco was stond je regelmatig met jongens op het schoolpleintje . achter het fietsenhok
Sorry, ik ga er altijd vanuit dat mensen het IQ van een wortel hebben, scheelt teleurstellingen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan heus wel op een kalender kijken hoor
Zo wordt alles weer opnieuw geinterpreteerd door theologen om alle tegenstrijdigheden te bevechten.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, ik heb het ff opgezocht: er is onderscheid in verschillende vormen van jaloezie, de uitleg is dus dat god het vervelend vindt dat je jaloers wordt als je vrouw met een andere kerel praat, maar dat het terecht is als je jaloers wordt omdat die kerel aan je vrouw d'r tieten zit. Dat laatste is okay
Stond jij met jongens achter het fietsenhok?quote:
Ach ja, we zijn geschapen in zijn evenbeeld hequote:Op maandag 6 juni 2011 14:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zo wordt alles weer opnieuw geinterpreteerd door theologen om alle tegenstrijdigheden te bevechten.![]()
Nu heeft jaloezie ineens meerdere dimensies. Ja tuurlijk.
Wat hebben we al so far? Trots en jaloezie bezit hij allebei. Hoe wordt trots dan uitgelegd?
I am the LORD, that is My name;
I will not give My glory to another,
Nor My praise to graven images
Egocentrisch lijkt hij ook te zijn. Hypocriet ook best wel.
Jealous much? Of zou ie gewoon onzeker zijn?quote:Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde. Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want Ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast Mij.
Dan vraag ik me af waarom god de moslims geschapen heeft, om maar wat te noemenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ach ja, we zijn geschapen in zijn evenbeeld he
Volgens mij is god gewoon een hackerquote:Op maandag 6 juni 2011 14:44 schreef moneyfornothing het volgende:
God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of his own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players, to being involved in an obscure and complex version of poker in a pitch dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time.
Gelovigen zullen ongetwijfeld claimen dat Satan het ruim goedgemaakt heeft in de verschillende oorlogen die allemaal door hem uitgelokt zijn natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:41 schreef Supersoep het volgende:
Je bent eigenlijk een beter mens als je Satan aanbidt, aan Techno's afbeelding te zien.
God heeft de mens geschapen, geen bevolkingsgroepen. Het was voor de gemiddelde christen in NL ook wel ff slikken toen ze uit moesten leggen hoe 'negers' daar precies in pastenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dan vraag ik me af waarom god de moslims geschapen heeft, om maar wat te noemen
Jaloers, moordlustig, seksistisch, chaotisch, empathie-loos, hypocriet, egocentrisch, kleinerend.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Jealous much? Of zou ie gewoon onzeker zijn?
daarom doe ik ook maar neit mee met dit god-bashenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:45 schreef Waaghals het volgende:
ik ga langs geloven dat mijn vrijgezellenbestaan een straf van god is door deze wending
God....de eeuwige single...quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
daarom doe ik ook maar neit mee met dit god-bashen, just to be sure, you know
Je moet enkel Jesus als je verlosser zien, en dan kom je alsnog in de Hemel. Geen zorgen, mijn kind. Weest vrij.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Vind 't reuze meevallen met het god-bashen in deze topic. Gezien sommige andere users hier had het allemaal nog veel erger gekuntquote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Laat humor nou eens een typisch menselijke eigenschap zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
En bovendien denk ik dat god best wel tegen een geintje moet kunnen, toch?
Grappig, laat angst nou juist zo'n beetje de drijfveer achter religie zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef minibeer het volgende:
Yep, en hij heeft ons geschapen in zijn evenbeeld, dus zal 'ie zelf ook wel over een portie humor moeten beschikkenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Laat humor nou eens een typisch menselijke eigenschap zijn
Ok, is duidelijk!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[warning]Religie discussies in F&L SVP.[/warning]
Godcomplex...oh wacht.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Jealous much? Of zou ie gewoon onzeker zijn?
Stiltes zijn helemaal niet erg, zolang ze maar niet pijnlijk zijn. En nee, dank je.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tsja, altijd lastig als de stilte valt...
Iemand koffie?
Misschien wonen die samen met een man in een hogere leeftijds categorie?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:09 schreef dyna18 het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)011/2011-3401-wm.htm
Net een nieuwsberichtje op NU.nl dat er 1.8 miljoen mensen in NL alleen wonen (18-65 jr).
Ik snap alleen de cijfers niet... kijk eens naar het verschil tussen mannen en vrouwen 25-39.
Hoe kunnen er zoveel minder vrouwen alleen wonen dan mannen?
Klopt! Tis wel een beetje raar als je een stilte hebt met iemand die je nog niet zo goed kent. Stiltes met goede bekenden daarentegen vind ik helemaal niet zo erg. Ligt ook aan de situatie natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Stiltes zijn helemaal niet erg, zolang ze maar niet pijnlijk zijn.
Ai...naja, zet ik de magnetron maar weer uit!quote:
Zou kunnen, maar blijft best een scheve verhouding.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien wonen die samen met een man in een hogere leeftijds categorie?
Zomaar een gokje
Ow, zie 't antwoord al. Staat gewoon erbijquote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar blijft best een scheve verhouding.
Oftewel, als je een kind in huis hebt wonen, woon je niet alleenquote:De stijging is het grootst onder mannen van middelbare leeftijd. Dit komt onder meer doordat zij vaker alleen gaan wonen als hun relatie stukloopt en er kinderen in het spel zijn
Eckte mannen wonen met meerdere vrouwen samenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:09 schreef dyna18 het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)011/2011-3401-wm.htm
Net een nieuwsberichtje op NU.nl dat er 1.8 miljoen mensen in NL alleen wonen (18-65 jr).
Ik snap alleen de cijfers niet... kijk eens naar het verschil tussen mannen en vrouwen 25-39.
Hoe kunnen er zoveel minder vrouwen alleen wonen dan mannen?
Haha, wie weet ook met hun eigen dochtersquote:Op maandag 6 juni 2011 15:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eckte mannen wonen met meerdere vrouwen samen
Nou welkom hier.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ga maar is stoppen met lurken in dit topic en mee posten. Kut me tel is bijna leg. Nouja vanaaf vertel ik wel meer over me.
Jammer. We horen het straks dusquote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ga maar is stoppen met lurken in dit topic en mee posten. Kut me tel is bijna leg. Nouja vanaaf vertel ik wel meer over me.
mooi, misschien wordt het dan weer iets drukkerquote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef pl4kkie het volgende:
Heb jij vandaag geen versierverhalen dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
mooi, misschien wordt het dan weer iets drukker
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:26 schreef Godshand het volgende:
Heb jij vandaag geen versierverhalen dan?
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef minibeer het volgende:
zit ik weer mn hele dag te verneuken met niksdoen
quote:
Heb je zelf nog wat gehosseld eigenlijk?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef Godshand het volgende:
Van afgelopen weekend ofzo bedoel ik dan..
hehe, zo was mijn afgelopen week ook eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Van afgelopen weekend ofzo bedoel ik dan..
Je gegevens.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:47 schreef greatjob het volgende:
ik denk dat ik maar een facebook pagina ga maken! mensen willen mij toevoegen, maar had het niet zo sociale media. zou versieren en in contact blijven ten goede komen. wat ben ik zwak dat ik dan toch een facebook pagina maak.
wat moet er allemaal opkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |