Grappig, laat angst nou juist zo'n beetje de drijfveer achter religie zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef minibeer het volgende:
daarom doe ik ook maar neit mee met dit god-bashen, just to be sure, you know
Yep, en hij heeft ons geschapen in zijn evenbeeld, dus zal 'ie zelf ook wel over een portie humor moeten beschikkenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Laat humor nou eens een typisch menselijke eigenschap zijn
Ok, is duidelijk!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[warning]Religie discussies in F&L SVP.[/warning]
Godcomplex...oh wacht.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Jealous much? Of zou ie gewoon onzeker zijn?
Stiltes zijn helemaal niet erg, zolang ze maar niet pijnlijk zijn. En nee, dank je.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tsja, altijd lastig als de stilte valt...
Iemand koffie?
Misschien wonen die samen met een man in een hogere leeftijds categorie?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:09 schreef dyna18 het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)011/2011-3401-wm.htm
Net een nieuwsberichtje op NU.nl dat er 1.8 miljoen mensen in NL alleen wonen (18-65 jr).
Ik snap alleen de cijfers niet... kijk eens naar het verschil tussen mannen en vrouwen 25-39.
Hoe kunnen er zoveel minder vrouwen alleen wonen dan mannen?
Klopt! Tis wel een beetje raar als je een stilte hebt met iemand die je nog niet zo goed kent. Stiltes met goede bekenden daarentegen vind ik helemaal niet zo erg. Ligt ook aan de situatie natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Stiltes zijn helemaal niet erg, zolang ze maar niet pijnlijk zijn.
Ai...naja, zet ik de magnetron maar weer uit!quote:
Zou kunnen, maar blijft best een scheve verhouding.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien wonen die samen met een man in een hogere leeftijds categorie?
Zomaar een gokje
Ow, zie 't antwoord al. Staat gewoon erbijquote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar blijft best een scheve verhouding.
Oftewel, als je een kind in huis hebt wonen, woon je niet alleenquote:De stijging is het grootst onder mannen van middelbare leeftijd. Dit komt onder meer doordat zij vaker alleen gaan wonen als hun relatie stukloopt en er kinderen in het spel zijn
Eckte mannen wonen met meerdere vrouwen samenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:09 schreef dyna18 het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)011/2011-3401-wm.htm
Net een nieuwsberichtje op NU.nl dat er 1.8 miljoen mensen in NL alleen wonen (18-65 jr).
Ik snap alleen de cijfers niet... kijk eens naar het verschil tussen mannen en vrouwen 25-39.
Hoe kunnen er zoveel minder vrouwen alleen wonen dan mannen?
Haha, wie weet ook met hun eigen dochtersquote:Op maandag 6 juni 2011 15:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eckte mannen wonen met meerdere vrouwen samen
Nou welkom hier.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ga maar is stoppen met lurken in dit topic en mee posten. Kut me tel is bijna leg. Nouja vanaaf vertel ik wel meer over me.
Jammer. We horen het straks dusquote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ga maar is stoppen met lurken in dit topic en mee posten. Kut me tel is bijna leg. Nouja vanaaf vertel ik wel meer over me.
mooi, misschien wordt het dan weer iets drukkerquote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef pl4kkie het volgende:
Heb jij vandaag geen versierverhalen dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
mooi, misschien wordt het dan weer iets drukker
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:26 schreef Godshand het volgende:
Heb jij vandaag geen versierverhalen dan?
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef minibeer het volgende:
zit ik weer mn hele dag te verneuken met niksdoen
quote:
Heb je zelf nog wat gehosseld eigenlijk?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef Godshand het volgende:
Van afgelopen weekend ofzo bedoel ik dan..
hehe, zo was mijn afgelopen week ook eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Van afgelopen weekend ofzo bedoel ik dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |