Toen woonde ik nog in Amsterdam.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef formerjellybean het volgende:
Dat was 15 jaar /10 jaar een leuke disco/bar nu is het een ranzige parenclub.
Ach. Gij zult niet doden is er ook één van... desondanks...quote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef Catbert het volgende:
Uit welke bijbelpassage komt dat dan? Ik weet wel dat God Mozes opdraagt geen andere goden te aanbidden maar in deze passage komt niet voor dat hij jaloers is. Dat zou nogal hypochriet zijn ook, aangezien het een zonde is.
Haha, misschien is er gewoon niet veel beters te doen hierzo dan forummen. Bovendien is 't nou niet bepaald lekker buitenweer vandaagquote:Op maandag 6 juni 2011 14:32 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]Wou ik ook al vragen! Ik kom steeds meer FOK!kers tegen die best dichtbij wonen, en elke keer ben ik even onthutst
Tja, maar dat waren o.a. de inwoners van Sodom en Gomorrah en andere ongelovigen. Dat telt nietquote:Op maandag 6 juni 2011 14:34 schreef Techno het volgende:
Ach. Gij zult niet doden is er ook één van... desondanks...
[ afbeelding ]
En het is gewoon een werkdagquote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Haha, misschien is er gewoon niet veel beters te doen hierzo dan forummen. Bovendien is 't nou niet bepaald lekker buitenweer vandaag
Nou, dan is er in elk geval 1 ding waar de mens wel beter in is dan god zelfquote:Op maandag 6 juni 2011 14:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach. Gij zult niet doden is er ook één van... desondanks...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:36 schreef formerjellybean het volgende:
ja , dat was trouwens grappig want toen het nog bar/ disco was stond je regelmatig met jongens op het schoolpleintje . achter het fietsenhok
Sorry, ik ga er altijd vanuit dat mensen het IQ van een wortel hebben, scheelt teleurstellingen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan heus wel op een kalender kijken hoor
Zo wordt alles weer opnieuw geinterpreteerd door theologen om alle tegenstrijdigheden te bevechten.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, ik heb het ff opgezocht: er is onderscheid in verschillende vormen van jaloezie, de uitleg is dus dat god het vervelend vindt dat je jaloers wordt als je vrouw met een andere kerel praat, maar dat het terecht is als je jaloers wordt omdat die kerel aan je vrouw d'r tieten zit. Dat laatste is okay
Stond jij met jongens achter het fietsenhok?quote:
Ach ja, we zijn geschapen in zijn evenbeeld hequote:Op maandag 6 juni 2011 14:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zo wordt alles weer opnieuw geinterpreteerd door theologen om alle tegenstrijdigheden te bevechten.![]()
Nu heeft jaloezie ineens meerdere dimensies. Ja tuurlijk.
Wat hebben we al so far? Trots en jaloezie bezit hij allebei. Hoe wordt trots dan uitgelegd?
I am the LORD, that is My name;
I will not give My glory to another,
Nor My praise to graven images
Egocentrisch lijkt hij ook te zijn. Hypocriet ook best wel.
Jealous much? Of zou ie gewoon onzeker zijn?quote:Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde. Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want Ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast Mij.
Dan vraag ik me af waarom god de moslims geschapen heeft, om maar wat te noemenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ach ja, we zijn geschapen in zijn evenbeeld he
Volgens mij is god gewoon een hackerquote:Op maandag 6 juni 2011 14:44 schreef moneyfornothing het volgende:
God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of his own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players, to being involved in an obscure and complex version of poker in a pitch dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time.
Gelovigen zullen ongetwijfeld claimen dat Satan het ruim goedgemaakt heeft in de verschillende oorlogen die allemaal door hem uitgelokt zijn natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:41 schreef Supersoep het volgende:
Je bent eigenlijk een beter mens als je Satan aanbidt, aan Techno's afbeelding te zien.
God heeft de mens geschapen, geen bevolkingsgroepen. Het was voor de gemiddelde christen in NL ook wel ff slikken toen ze uit moesten leggen hoe 'negers' daar precies in pastenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dan vraag ik me af waarom god de moslims geschapen heeft, om maar wat te noemen
Jaloers, moordlustig, seksistisch, chaotisch, empathie-loos, hypocriet, egocentrisch, kleinerend.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Jealous much? Of zou ie gewoon onzeker zijn?
daarom doe ik ook maar neit mee met dit god-bashenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:45 schreef Waaghals het volgende:
ik ga langs geloven dat mijn vrijgezellenbestaan een straf van god is door deze wending
God....de eeuwige single...quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
daarom doe ik ook maar neit mee met dit god-bashen, just to be sure, you know
Je moet enkel Jesus als je verlosser zien, en dan kom je alsnog in de Hemel. Geen zorgen, mijn kind. Weest vrij.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Vind 't reuze meevallen met het god-bashen in deze topic. Gezien sommige andere users hier had het allemaal nog veel erger gekuntquote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Laat humor nou eens een typisch menselijke eigenschap zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
En bovendien denk ik dat god best wel tegen een geintje moet kunnen, toch?
Grappig, laat angst nou juist zo'n beetje de drijfveer achter religie zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef minibeer het volgende:
Yep, en hij heeft ons geschapen in zijn evenbeeld, dus zal 'ie zelf ook wel over een portie humor moeten beschikkenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Laat humor nou eens een typisch menselijke eigenschap zijn
Ok, is duidelijk!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[warning]Religie discussies in F&L SVP.[/warning]
Godcomplex...oh wacht.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Jealous much? Of zou ie gewoon onzeker zijn?
Stiltes zijn helemaal niet erg, zolang ze maar niet pijnlijk zijn. En nee, dank je.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tsja, altijd lastig als de stilte valt...
Iemand koffie?
Misschien wonen die samen met een man in een hogere leeftijds categorie?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:09 schreef dyna18 het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)011/2011-3401-wm.htm
Net een nieuwsberichtje op NU.nl dat er 1.8 miljoen mensen in NL alleen wonen (18-65 jr).
Ik snap alleen de cijfers niet... kijk eens naar het verschil tussen mannen en vrouwen 25-39.
Hoe kunnen er zoveel minder vrouwen alleen wonen dan mannen?
Klopt! Tis wel een beetje raar als je een stilte hebt met iemand die je nog niet zo goed kent. Stiltes met goede bekenden daarentegen vind ik helemaal niet zo erg. Ligt ook aan de situatie natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Stiltes zijn helemaal niet erg, zolang ze maar niet pijnlijk zijn.
Ai...naja, zet ik de magnetron maar weer uit!quote:
Zou kunnen, maar blijft best een scheve verhouding.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien wonen die samen met een man in een hogere leeftijds categorie?
Zomaar een gokje
Ow, zie 't antwoord al. Staat gewoon erbijquote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar blijft best een scheve verhouding.
Oftewel, als je een kind in huis hebt wonen, woon je niet alleenquote:De stijging is het grootst onder mannen van middelbare leeftijd. Dit komt onder meer doordat zij vaker alleen gaan wonen als hun relatie stukloopt en er kinderen in het spel zijn
Eckte mannen wonen met meerdere vrouwen samenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:09 schreef dyna18 het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)011/2011-3401-wm.htm
Net een nieuwsberichtje op NU.nl dat er 1.8 miljoen mensen in NL alleen wonen (18-65 jr).
Ik snap alleen de cijfers niet... kijk eens naar het verschil tussen mannen en vrouwen 25-39.
Hoe kunnen er zoveel minder vrouwen alleen wonen dan mannen?
Haha, wie weet ook met hun eigen dochtersquote:Op maandag 6 juni 2011 15:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eckte mannen wonen met meerdere vrouwen samen
Nou welkom hier.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ga maar is stoppen met lurken in dit topic en mee posten. Kut me tel is bijna leg. Nouja vanaaf vertel ik wel meer over me.
Jammer. We horen het straks dusquote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ga maar is stoppen met lurken in dit topic en mee posten. Kut me tel is bijna leg. Nouja vanaaf vertel ik wel meer over me.
mooi, misschien wordt het dan weer iets drukkerquote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef pl4kkie het volgende:
Heb jij vandaag geen versierverhalen dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
mooi, misschien wordt het dan weer iets drukker
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:26 schreef Godshand het volgende:
Heb jij vandaag geen versierverhalen dan?
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef minibeer het volgende:
zit ik weer mn hele dag te verneuken met niksdoen
quote:
Heb je zelf nog wat gehosseld eigenlijk?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef Godshand het volgende:
Van afgelopen weekend ofzo bedoel ik dan..
hehe, zo was mijn afgelopen week ook eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Van afgelopen weekend ofzo bedoel ik dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |