Ach zo voel ik me al sinds de brugklas.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed manHet regent stelletjes en succesverhalen de laatste tijd.
Ik ga me bijna achtergesteld voelen![]()
Ja goed natuurlijk.quote:
waar blijft je verslag?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh wauw, het gaat echt lekker hier![]()
![]()
Volgens mij niet met een user van hier. Of ik heb het fout want ik ben te lui om alles terug te lezen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef formerjellybean het volgende:
Wie is we en stelletje met wie ????
Nee, is geen user op FOK! ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij niet met een user van hier.
Vanavond, zit nu op m'n werk en heb alleen steeds een seconde of 30 tijdquote:
Aangezien ik retelui ben heb ik de volgende vragen.quote:
Maakt niet uit, ik heb ook gezegd wat anderen al zeiden. Sommige mensen hier hebben extra bevestiging nodig dat ze echt wel leuk zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 13:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vanavond, zit nu op m'n werk en heb alleen steeds een seconde of 30 tijd
Maar jij hebt eigenlijk alles al gezegd wat ik wilde zeggen
Vanavond uitgebreid verslag, beloofd.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb ook gezegd wat anderen al zeiden. Sommige mensen hier hebben extra bevestiging nodig dat ze echt wel leuk zijn
Zo makkelijk kom je er niet vanaf
Ik 25, zij 24.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Aangezien ik retelui ben heb ik de volgende vragen.
Hoe oud ben jij?
Hoe oud is zij?
Hoe is het gebeurd?
Danke schon.
Een meisje maar niet van FOK!.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het gemist heb, maar met wie ben je nu dan samen?
Feli.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:37 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ik 25, zij 24.
Verder vrij "officieel" denk ik (daten, etc).
En toch willen we het wel graag lezenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vanavond, zit nu op m'n werk en heb alleen steeds een seconde of 30 tijd
Maar jij hebt eigenlijk alles al gezegd wat ik wilde zeggen
Ja, die kans hebben we met zijn allen weer volledig laten liggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:38 schreef ook_gek het volgende:
Een vrouwelijk vrijgezellenfeest?
Perfecte om contact te krijgen!
Goed om te oefenen!
Ik kan als neger altijd nog altijd naar Black4White.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:38 schreef ook_gek het volgende:
Een vrouwelijk vrijgezellenfeest?
Perfecte om contact te krijgen!
Goed om te oefenen!
Wat doe jij eigenlijk de hele dag? Ik heb officieel wel college, maar ik ga meestal niet, ik ken al die mensen niet en ik heb het ook niet echt nodig...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat had ik dus ookIk ga denk ik wel weer wat beter op nachtritme letten want elke dag om 12 uur wakker worden is ook niet echt slim ook al werk ik niet , vind ik zelf een beetje zonde van de dag.
Omdat ie het het over een vrouwelijk vrijgezellenfeest toen moest ik aan de dat black4white ding denken. Voor de rest heb ik het er echt niet zo vaak over volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:42 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom begin je er vaak over dat je neger bent , qua dating hoeft dat niet veel te zeggen hoor er zullen vast ook wel meiden zijn die op donkere jongens vallen.
Zit in de Wahjong door Borderline en add, heb er therapie voor gehad en dat is goed gegaan, heb een poosje vrijwilligerswerk gedaan, maar dat lukte niet echt en richt me nu meer op mijn huishouden en ga wel weer sporten om ook weer wat om de onder mensen te zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 13:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk de hele dag? Ik heb officieel wel college, maar ik ga meestal niet, ik ken al die mensen niet en ik heb het ook niet echt nodig...
O, wow, dat had ik niet verwacht. Wat doe je dan, hardlopen of fitness ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zit in de Wahjong door Borderline en add, heb er therapie voor gehad en dat is goed gegaan, heb een poosje vrijwilligerswerk gedaan, maar dat lukte niet echt en richt me nu meer op mijn huishouden en ga wel weer sporten om ook weer wat om de onder mensen te zijn
Was geen aanval hoor maar viel me op en kon zijn dat je daar misschien wat onzekerder over kon zijn qua daten . Er zijn dus nogmaals zat meiden die op donkere mannen vallenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ie het het over een vrouwelijk vrijgezellenfeest toen moest ik aan de dat black4white ding denken. Voor de rest heb ik het er echt niet zo vaak over volgens mij.
Ik wil eigenlijk weer Pilatus en Zumba gaan doen, ik ben altijd gek op dansen geweest en bij pilatus zit veel basis wat ik vroeger bij klassiek ballet had, en plus pilatus is supergoed voor je figuur.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
O, wow, dat had ik niet verwacht. Wat doe je dan, hardlopen of fitness ofzo?
Oh nee ik zie dat niet als een obstakel ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Was geen aanval hoor maar viel me op en kon zijn dat je daar misschien wat onzekerder over kon zijn qua daten . Er zijn dus nogmaals zat meiden die op donkere mannen vallen
Bij Pilatus wordt je aan een kruis genageld ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil eigenlijk weer Pilatus en Zumba gaan doen, ik ben altijd gek op dansen geweest en bij pilatus zit veel basis wat ik vroeger bij klassiek ballet had, en plus pilatus is supergoed voor je figuur.
Je valt er wel van af, schijntquote:Op maandag 6 juni 2011 13:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij Pilatus wordt je aan een kruis genageld ofzo?
Dat is weer een andere pilatus. Nee, Pilates is een soort yoga, met combinatie heel veel buikspier oefeningen. Madonna zweert erbij en meerdere hollywoodsterren, maar doordat je buikspieren en beenspieren etc bij traint is het ook supergoed voor je houding.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Een andere optie zou running therapie kunnen zijn. Wordt gegeven in Krommenie.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk weer Pilatus en Zumba gaan doen, ik ben altijd gek op dansen geweest en bij pilatus zit veel basis wat ik vroeger bij klassiek ballet had, en plus pilatus is supergoed voor je figuur.
Handen wassen tot sport verheven.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben meer van de danssporten of de spieroefeningen , hardlopen is niet echt mijn ding.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een andere optie zou running therapie kunnen zijn. Wordt gegeven in Krommenie.
Heb 't zelf ook een tijdje gedaan en was best leuk. En dat voor iemand die echt een schurft hekel heeft aan hardlopen!
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs dan tabblad overig en een vinkje zetten bijquote:Op maandag 6 juni 2011 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Spieroefeningen waren onderdeel van de runningtherapie. Alleen jammer dat ik ze ben vergeten.
En waar zitten die smileys hier toch??
oh ohquote:Op maandag 6 juni 2011 14:06 schreef Mpj het volgende:
Ik heb me afgemeld voor het tentamen omdat ik niks heb geleerd (weet niet eens waar het precies over gaat) maar volgens mij waardeert mijn begeleider dit helemaaaaaaal niet. Maar goed, heb maar gezegd dat ik naar het ziekenhuis ga voor vaccinaties.Nu voor de inhaal en leren voor de andere tentamens, nu ga ik echt hard leren.
Je verzet er i.i.g. wel bergen mee.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:07 schreef MissionPhailed het volgende:
Pilatus? Dacht eerst dat ´t een sport was waarbij je speren naar mekaar smeet.
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:07 schreef formerjellybean het volgende:
Je ziet onderaan een smiley en daar moet je op klikken dan zie je smiley's
Zo klinkt het wel ja, met speren of zo.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:07 schreef MissionPhailed het volgende:
Pilatus? Dacht eerst dat ´t een sport was waarbij je speren naar mekaar smeet.
Jaaaa ben echt geirriteerd door mezelf. Ik kan gewoon niet plannen, leren, niks. Heb geen concentratie daarvoor omdat het me niet interesseert. Naja, ben denk ik de lul.. of het kan ze simpelweg niet boeien, hopelijk is dat het.quote:
Daar is Jezus aan het kruis genageld . Verdomde ouders , dat krijg je dus als je verplicht met ouders naar kerk moetquote:
Nou, niet op díe bergquote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar is Jezus aan het kruis genageld . Verdomde ouders , dat krijg je dus als je verplicht met ouders naar kerk moet
Yepquote:
Nou, niet allemaal, maar ken er natuurlijk wel een aantalquote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef Techno het volgende:
Smilies. Een béétje fokker kent ze natuurlijk allemaal uit z'n kop.
In 't begin wist ik ook niet waar die smileys waren, niemand die me antwoord gaf ook. Maar sowieso zijn hier meerdere dingen waar je eerst 12039 maanden naar moet zoeken voordat je het hebt gevonden.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep
Snap nu zelf niet waarom ik ze niet eerder zag.
Sterker nog, 't zou heel goed kunnen dat ik dezelfde vraag al 1 of 2 keer eerder gesteld heb, ik antwoord heb gekregen en een half jaar later is 't weer weg
Neequote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef Techno het volgende:
Smilies. Een béétje fokker kent ze natuurlijk allemaal uit z'n kop.
in Zwitserlandquote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar is Jezus aan het kruis genageld . Verdomde ouders , dat krijg je dus als je verplicht met ouders naar kerk moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |