Ach zo voel ik me al sinds de brugklas.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed manHet regent stelletjes en succesverhalen de laatste tijd.
Ik ga me bijna achtergesteld voelen![]()
Ja goed natuurlijk.quote:
waar blijft je verslag?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh wauw, het gaat echt lekker hier![]()
![]()
Volgens mij niet met een user van hier. Of ik heb het fout want ik ben te lui om alles terug te lezen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef formerjellybean het volgende:
Wie is we en stelletje met wie ????
Nee, is geen user op FOK! ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij niet met een user van hier.
Vanavond, zit nu op m'n werk en heb alleen steeds een seconde of 30 tijdquote:
Aangezien ik retelui ben heb ik de volgende vragen.quote:
Maakt niet uit, ik heb ook gezegd wat anderen al zeiden. Sommige mensen hier hebben extra bevestiging nodig dat ze echt wel leuk zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 13:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vanavond, zit nu op m'n werk en heb alleen steeds een seconde of 30 tijd
Maar jij hebt eigenlijk alles al gezegd wat ik wilde zeggen
Vanavond uitgebreid verslag, beloofd.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb ook gezegd wat anderen al zeiden. Sommige mensen hier hebben extra bevestiging nodig dat ze echt wel leuk zijn
Zo makkelijk kom je er niet vanaf
Ik 25, zij 24.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Aangezien ik retelui ben heb ik de volgende vragen.
Hoe oud ben jij?
Hoe oud is zij?
Hoe is het gebeurd?
Danke schon.
Een meisje maar niet van FOK!.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het gemist heb, maar met wie ben je nu dan samen?
Feli.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:37 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ik 25, zij 24.
Verder vrij "officieel" denk ik (daten, etc).
En toch willen we het wel graag lezenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vanavond, zit nu op m'n werk en heb alleen steeds een seconde of 30 tijd
Maar jij hebt eigenlijk alles al gezegd wat ik wilde zeggen
Ja, die kans hebben we met zijn allen weer volledig laten liggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:38 schreef ook_gek het volgende:
Een vrouwelijk vrijgezellenfeest?
Perfecte om contact te krijgen!
Goed om te oefenen!
Ik kan als neger altijd nog altijd naar Black4White.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:38 schreef ook_gek het volgende:
Een vrouwelijk vrijgezellenfeest?
Perfecte om contact te krijgen!
Goed om te oefenen!
Wat doe jij eigenlijk de hele dag? Ik heb officieel wel college, maar ik ga meestal niet, ik ken al die mensen niet en ik heb het ook niet echt nodig...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat had ik dus ookIk ga denk ik wel weer wat beter op nachtritme letten want elke dag om 12 uur wakker worden is ook niet echt slim ook al werk ik niet , vind ik zelf een beetje zonde van de dag.
Omdat ie het het over een vrouwelijk vrijgezellenfeest toen moest ik aan de dat black4white ding denken. Voor de rest heb ik het er echt niet zo vaak over volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:42 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom begin je er vaak over dat je neger bent , qua dating hoeft dat niet veel te zeggen hoor er zullen vast ook wel meiden zijn die op donkere jongens vallen.
Zit in de Wahjong door Borderline en add, heb er therapie voor gehad en dat is goed gegaan, heb een poosje vrijwilligerswerk gedaan, maar dat lukte niet echt en richt me nu meer op mijn huishouden en ga wel weer sporten om ook weer wat om de onder mensen te zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 13:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk de hele dag? Ik heb officieel wel college, maar ik ga meestal niet, ik ken al die mensen niet en ik heb het ook niet echt nodig...
O, wow, dat had ik niet verwacht. Wat doe je dan, hardlopen of fitness ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zit in de Wahjong door Borderline en add, heb er therapie voor gehad en dat is goed gegaan, heb een poosje vrijwilligerswerk gedaan, maar dat lukte niet echt en richt me nu meer op mijn huishouden en ga wel weer sporten om ook weer wat om de onder mensen te zijn
Was geen aanval hoor maar viel me op en kon zijn dat je daar misschien wat onzekerder over kon zijn qua daten . Er zijn dus nogmaals zat meiden die op donkere mannen vallenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ie het het over een vrouwelijk vrijgezellenfeest toen moest ik aan de dat black4white ding denken. Voor de rest heb ik het er echt niet zo vaak over volgens mij.
Ik wil eigenlijk weer Pilatus en Zumba gaan doen, ik ben altijd gek op dansen geweest en bij pilatus zit veel basis wat ik vroeger bij klassiek ballet had, en plus pilatus is supergoed voor je figuur.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
O, wow, dat had ik niet verwacht. Wat doe je dan, hardlopen of fitness ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |