Je krijgt niet ineens meer moed. Je moet zeggen wat in je opkomt zonder na te denken. Soms denk je direct "Wat heb ik nou weer gezegd?" maar dat is ook wat het leuk maakt. De reacties zullen je nog meevallen, denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik snap wat jullie bedoelen. Het zou inderdaad goed voor me zijn om wat losser te worden en meer te durfen.
Hoe zou je het echter voor elkaar krijgen dat je meer moed krijgt?
Ok, ik snap je punt.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja. Ik vind het altijd een beetje vervelend overkomen als mensen die moeite hebben meiden te versieren gaan klagen over players. Dat doet Schenkstroop ook altijd, en die ziet ongeveer elke kerel die met een meid praat die Schenk wil hebben als 'player'. Focus je nou maar lekker op jezelf in plaats van negatief te gaan lopen doen over anderen. Dat moet je tegenover een potentieeltje trouwens nooit maar dan ook nooit doen, dan is het waarschijnlijk meteen afgelopen. Meelullen okay, maar niet beginnen met negatieve gesprekken.
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja. Ik vind het altijd een beetje vervelend overkomen als mensen die moeite hebben meiden te versieren gaan klagen over players. Dat doet Schenkstroop ook altijd, en die ziet ongeveer elke kerel die met een meid praat die Schenk wil hebben als 'player'. Focus je nou maar lekker op jezelf in plaats van negatief te gaan lopen doen over anderen. Dat moet je tegenover een potentieeltje trouwens nooit maar dan ook nooit doen, dan is het waarschijnlijk meteen afgelopen. Meelullen okay, maar niet beginnen met negatieve gesprekken.
QFT. Wat anderen doen is niet belangrijk. Wat jij kan wel. En je haalt nog lang niet alles eruit wat er in zit. Het enige obstakel is je eigen angst/gereserveerdheid/hoe je het ook maar wilt noemen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:51 schreef moneyfornothing het volgende:
Lekker boeiend wat een player voor elkaar kan krijgen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je gewoon steeds vaker gewoon moet gaan proberen en op een gegeven moment denk je er niet meer bij na.
Ach ja, het is ook lunchtijd he.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:10 schreef dyna18 het volgende:
Lol, toen viel het zo stil dat ik me begon af te vragen of de update knop uit stond.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:55 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad dat ik wat terughoudend / gereserveerd ben. Ik durf gewoonweg niet zo goed om pittige dingen te zeggen tegen de ander. Dat is trouwens niet alleen bij vrouwens zo, maar ook bijv. in conflicten en bij vrienden. Ik heb al wel eens een assertiviteitscursus gevolgd, maar ik blijf toch redelijk moeite hebben daarmee.
Op mijn skivakantie heb ik de laatste dag bewust geprobeerd om dat wel te doen en om zo bewust een blauwtje te lopen. De gedachte daar achter was om dan te ervaren dat het niet zo erg is om afgewezen te worden (want tot nu toe ben ik nog nooit direct afgewezen).
Echter op de opmerkingen die ik maakte werd nauwelijks gereageerd, dus zelfs in het afgewezen worden faalde ik nog....
Als ik dan met een vrouw in gesprek was die ik wel zag zitten, ging ik ook overduidelijk complimentjes maken. Zoals "jij bent het mooiste meisje hier".quote:Op maandag 6 juni 2011 11:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat had je dan gezegd tegen wie op de skivakantie?
Dat is ook een soort afwijzing, alleen geen keiharde klap voor je bek nee.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:14 schreef dyna18 het volgende:
[..]
[..]
Als ik dan met een vrouw in gesprek was die ik wel zag zitten, ging ik ook overduidelijk complimentjes maken. Zoals "jij bent het mooiste meisje hier".
Ik dacht van, nou dan zou ze me wel overduidelijk gaan afwijzen (of erop in gaan).
Maar dus geen van beiden gebeurde. Ze reageerden er nauwelijks op.
ik kom net uit bedquote:Op maandag 6 juni 2011 13:14 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ah ja, ik zit hier gewoon achter de PC een bak musli met yoghurt te eten.
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 6 juni 2011 13:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik kom net uit bed
(ik wou nog iets ontopics zeggen, maar ik weet het niet meer)
quote:
Daar zijn we dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:04 schreef LePoo het volgende:
[..]
Thanks.
Mocht het officieel worden, zal ik mezelf hier zeker komen melden.
Het bewijs dat meisjes ook wel eens verlegen zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:14 schreef dyna18 het volgende:
[..]
[..]
Als ik dan met een vrouw in gesprek was die ik wel zag zitten, ging ik ook overduidelijk complimentjes maken. Zoals "jij bent het mooiste meisje hier".
Ik dacht van, nou dan zou ze me wel overduidelijk gaan afwijzen (of erop in gaan).
Maar dus geen van beiden gebeurde. Ze reageerden er nauwelijks op.
Oh wauw, het gaat echt lekker hierquote:
Dit.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:26 schreef Waaghals het volgende:
nou ik moet nog ff werken en heb geen zin meer
Si.quote:
Ik weet niet of het verlegen is of arrogant/ongeinteresseert. Ik kwam/kom volgens mij ook wel eens arrogant over terwijl ik gewoon verlegen was/benquote:Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het bewijs dat meisjes ook wel eens verlegen zijn.
Wil niet zeggen dat ze het niet waarderen hoor!
Goed manquote:
Hulde!quote:
De 126 topics werpen wel hun vruchten afquote:Op maandag 6 juni 2011 13:30 schreef LePoo het volgende:
[..]
Si.![]()
Ging allemaal wat snel voor mijn gevoel, alleen we waren het beide toch wel eens dat het gewoon goed voelde en dat dat genoeg moet zijn om als stelletje verder te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |