abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2011 @ 12:17:50 #101
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97780698
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:09 schreef Catbert het volgende:

[..]

Terwijl dat heel normaal is. Meiden met wie ik heb staan praten geef ik bij 't afscheid gewoon drie zoenen. Moet je ook gewoon doen, scheit aan hebben verder :)
Mwa bij MLiG heb ik het maar niet gedaan, was bang dat die écht in paniek zou raken. :{
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:18:09 #102
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97780712
Dat is het nadeel van een relatie hebben, al die vrouwen die je opeens helemaal zien zitten |:(

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:

Mwa bij MLiG heb ik het maar niet gedaan, was bang dat die écht in paniek zou raken. :{
Hehe.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97780723
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef formerjellybean het volgende:
Grappig de verslagen , nog steeds geen teken van MLIG ???

Trouwens over dat zoenen troost je jongens die ik ken hebben dat ook gewoon , die weten soms ook niet dat ze bij het weggaan 3 zoenen of gewoon hand of gewoon gedag moeten zeggen.
Wel moet ik zeggen dat ik de mannen die te makkelijk daarin zijn en ook makkelijk met de meiden zijn wantrouw.
Soms is het ook wel heel duidelijk dat iemand een 'player' is.
En dan verbaasd het me elke keer wel hoe zo'n man ondanks zijn overduidelijk foute status toch enorm gezellige gesprekken met vrouwen voor elkaar krijgt.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:19:24 #104
108913 Godshand
guide4you
pi_97780740
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:08 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Wat merkte je?
Dat je helemaal in verlegenheid schoot van mera's aktie.

Ik heb daar ook nog de hand truuk voor:
Je geeft bij het afscheid een hand en geeft een klein rukje eraan.
Buigt ze haar hoofd naar je toe wil ze wel gezoend worden. Weert ze af, ziet ze afscheidszoenen niet zitten.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_97780746
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Voor hem was het al een uitdaging om mij een hand te geven.
Ik denk dat ik een beetje zo reageerde naar jou toe, zoals hij naar mij toe reageerde toen ik mijn hand uitstak :)

[ Bericht 0% gewijzigd door dyna18 op 06-06-2011 12:59:13 ]
  maandag 6 juni 2011 @ 12:20:13 #106
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97780765
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:18 schreef dyna18 het volgende:

Soms is het ook wel heel duidelijk dat iemand een 'player' is.
En dan verbaasd het me elke keer wel hoe zo'n man ondanks zijn overduidelijk foute status toch enorm gezellige gesprekken met vrouwen voor elkaar krijgt.
Wat is een player? Iemand die gewoon met vrouwen kletst en als het even kan met iemand naar huis gaat? Niet om 't een of ander, maar genoeg vrouwen die dat gewoon prima vinden hoor.

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat je helemaal in verlegenheid schoot van mera's aktie.

Ik heb daar ook nog de hand truuk voor:
Je geeft bij het afscheid een hand en geeft een klein rukje eraan.
Buigt ze haar hoofd naar je toe wil ze wel gezoend worden. Weert ze af, ziet ze afscheidszoenen niet zitten.
Mij boeit het echt niet. Ik geef gewoon drie zoenen, klaar. Als meiden dat vervelend vinden horen ze toch bij een kleine minderheid.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97780859
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat is "te makkelijk" en waarom zou je die wantrouwen?
Jongens die meer dan met 10 meiden op een avond omgaan en ook heel makkelijk met meiden omgaan , die wantrouw ik meer omdat bij mij dan alarmbellen gaan rinkelen van als die zo makkelijk is daarin merk je eigenlijk vaak dat ze het bij meerdere proberen.

De andere jongens die zijn vaak wat meer met eigen vrienden en soms gewoon een beetje ongemakkelijk bij meiden wat juist soms toch meer zijn charme heeft want dan weet je ook dat die het meent , en dat heb bij voorbeeld van hierboven niet gauw.
pi_97780883
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
Mij boeit het echt niet. Ik geef gewoon drie zoenen, klaar. Als meiden dat vervelend vinden horen ze toch bij een kleine minderheid.
Ja dat. Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het als vervelend werd ervaren.
pi_97780924
quote:

[..]

Wat is een player? Iemand die gewoon met vrouwen kletst en als het even kan met iemand naar huis gaat? Niet om 't een of ander, maar genoeg vrouwen die dat gewoon prima vinden hoor.
Ik heb eigenlijk helemaal niets met dat soort jongens. Maar omdat ze het wel voor elkaar krijgen om een leuk gesprek met een vrouw te hebben. Doe ik wel vriendschappelijk naar hun toe. De manier hoe ze met een vrouw een leuk gesprek namelijk voor elkaar krijgen is namelijk best wel weer een goede eigenschap. Dus door met hun om te gaan probeer ik zeg maar die truuk een beetje af te kijken. (ja ook dat is weer een beredeneerde keuze ;)).
Helaas beheers ik dat nog niet. Mijn gesprekken zijn altijd een beetje vlak en eindigen snel. Terwijl zij het voor elkaar krijgen om haar te laten lachen en echt een leuk gesprek te hebben.
pi_97780931
quote:

[..]

Daar heb ik ook geen problemen mee, zijn vaak juist gezellige jongens.
Je bent er zelf bij of je met zo iemand mee gaat en je laat 'playen' dus waarom zou ik ze meteen wantrouwen als ze open en gezellig zijn.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:25:59 #111
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97780940
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:23 schreef formerjellybean het volgende:
Jongens die meer dan met 10 meiden op een avond omgaan en ook heel makkelijk met meiden omgaan , die wantrouw ik meer omdat bij mij dan alarmbellen gaan rinkelen van als die zo makkelijk is daarin merk je eigenlijk vaak dat ze het bij meerdere proberen.
Dus als ik een paar bekenden met hun vriendinnen tegenkom ben ik in jouw ogen "onbetrouwbaar" omdat ik gewoon een leuk gesprek met die meiden heb? Gelukkig voor mij werken de meeste meiden anders.
pi_97780983
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja dat. Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het als vervelend werd ervaren.
Ik ook niet, de eerste moet ik nog tegenkomen.

Dyna, je moet gewoon meer durven. Jij bent veel te voorzichtig en denkt dat zoenen geven bij afscheid of bij iemand aangeven dat ze leuk is, mooie tieten heeft of gewoon een lekker ding is not done is. Mits je het goed brengt kan je vaak juist wel wegkomen met dat soort acties en wordt het ook nog op prijs gesteld. Jij vat dat op als 'player' zijn. Ik niet. Een player gebruikt vrouwen. Iemand die dat niet doet maar toch ad-rem, gevat en soms net over het randje gaat is in mijn ogen gewoon sociaal vaardig.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:27:46 #113
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97780998
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Nou op de zaak vind ik het dan weer wel vervelend. :{
pi_97781056
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mja, ik heb geen vrouwelijke collega's dus tja... :')
pi_97781068
quote:

[..]

Ik vind het vooral irritant als je bijna op je mond zoenen op zo'n moment, alsof ze mijn wangen niet kunnen vinden ofzo.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:31:11 #116
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97781086
quote:
In professioneel contact doe ik het ook niet, daar is het veel te amicaal voor. Uitzonderingen zijn dus mensen die je via werk leert kennen maar ook 'vrienden' worden, maar ik zou dat niet snel doen.

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik vind het vooral irritant als je bijna op je mond zoenen op zo'n moment, alsof ze mijn wangen niet kunnen vinden ofzo.
Dat vind ik ook raar, er zijn ook meiden die dat vrij consequent doen. Als het een lekker ding is en we zijn met z'n 2en laat op de avond dan interpreteer ik dat met dat ze wil zoenen ;) Het is voor mij op een date een beetje de 'test' daarvoor, je merkt aan d'r reactie dan of ze meer of minder naar 't midden wil :)
pi_97781108
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dus als ik een paar bekenden met hun vriendinnen tegenkom ben ik in jouw ogen "onbetrouwbaar" omdat ik gewoon een leuk gesprek met die meiden heb? Gelukkig voor mij werken de meeste meiden anders.
Nee, dat bedoel ik niet. Je hebt jongens die met een hele zwerm vrouwen om hun heen hebben en die praten ook op een bepaalde manier die te glad is.
Als een man gewoon vriendschappelijk met meiden omgaat is dat toch heel anders hoor.
En ik bedoel meer dat je op een gegeven moment de jongens die heel playerachtig zijn er makkelijk uit te halen zijn.
pi_97781171
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dyna, je moet gewoon meer durven. Jij bent veel te voorzichtig en denkt dat zoenen geven bij afscheid of bij iemand aangeven dat ze leuk is, mooie tieten heeft of gewoon een lekker ding is not done is. Mits je het goed brengt kan je vaak juist wel wegkomen met dat soort acties en wordt het ook nog op prijs gesteld. Jij vat dat op als 'player' zijn. Ik niet. Een player gebruikt vrouwen. Iemand die dat niet doet maar toch ad-rem, gevat en soms net over het randje gaat is in mijn ogen gewoon sociaal vaardig.
Ik snap wat jullie bedoelen. Het zou inderdaad goed voor me zijn om wat losser te worden en meer te durfen.
Hoe zou je het echter voor elkaar krijgen dat je meer moed krijgt?
pi_97781195
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik snap wat jullie bedoelen. Het zou inderdaad goed voor me zijn om wat losser te worden en meer te durfen. Hoe zou je het echter voor elkaar krijgen dat je meer moed krijgt?
Als ik iets in eerste instantie eng vind doe ik het vaak maar gewoon, om er vervolgens achter te komen dat het best mee valt.
pi_97781309
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:31 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat vind ik ook raar, er zijn ook meiden die dat vrij consequent doen. Als het een lekker ding is en we zijn met z'n 2en laat op de avond dan interpreteer ik dat met dat ze wil zoenen ;) Het is voor mij op een date een beetje de 'test' daarvoor, je merkt aan d'r reactie dan of ze meer of minder naar 't midden wil :)
Meestal draai ik dan mijn wang zodanig naar ze toe dat ik hen niet eens meer op de wang kussen, waarop ze het vervolgens weer proberen bij de daarop volgende kussen. :P
Maar het is op zich wel handig om de interesse van de ander zo te peilen.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:37:48 #121
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97781314
quote:
Ik snap wat jullie bedoelen. Het zou inderdaad goed voor me zijn om wat losser te worden en meer te durfen.
Door het gewoon te doen. Je vanalles af blijven vragen werkt voor geen meter in ieder geval. Begin eerst eens meiden te benaderen waarin je niet seksueel geinteresseerd bent.
pi_97781326
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:31 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet. Je hebt jongens die met een hele zwerm vrouwen om hun heen hebben en die praten ook op een bepaalde manier die te glad is.
Als een man gewoon vriendschappelijk met meiden omgaat is dat toch heel anders hoor.
En ik bedoel meer dat je op een gegeven moment de jongens die heel playerachtig zijn er makkelijk uit te halen zijn.
Inderdaad, dat is ook mijn beeld van een player.
Vaak toch wel makkelijk te herkennen.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:38:34 #123
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_97781344
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Door het gewoon te doen. Je vanalles af blijven vragen werkt voor geen meter in ieder geval. Begin eerst eens meiden te benaderen waarin je niet seksueel geinteresseerd bent.
Zo is dat. Praktijkervaring is een goede leermeester ... !
  maandag 6 juni 2011 @ 12:40:11 #124
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97781404
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:37 schreef dyna18 het volgende:

Nouja. Ik vind het altijd een beetje vervelend overkomen als mensen die moeite hebben meiden te versieren gaan klagen over players. Dat doet Schenkstroop ook altijd, en die ziet ongeveer elke kerel die met een meid praat die Schenk wil hebben als 'player'. Focus je nou maar lekker op jezelf in plaats van negatief te gaan lopen doen over anderen. Dat moet je tegenover een potentieeltje trouwens nooit maar dan ook nooit doen, dan is het waarschijnlijk meteen afgelopen. Meelullen okay, maar niet beginnen met negatieve gesprekken.
pi_97781427
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:37 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dat ligt eraan jonge meiden zijn er vaak naief in en geloven mooie woorden in plaats van op acties te letten. Als je eenmaal doorhebt dat hele mooie zinnen ook maar woordjes zijn dan weet je gauw dat het niet echt is.
pi_97781483
quote:

[..]

Je krijgt niet ineens meer moed. Je moet zeggen wat in je opkomt zonder na te denken. Soms denk je direct "Wat heb ik nou weer gezegd?" maar dat is ook wat het leuk maakt. De reacties zullen je nog meevallen, denk ik.
pi_97781603
Ik denk dat je gewoon steeds vaker gewoon moet gaan proberen en op een gegeven moment denk je er niet meer bij na.
pi_97781613
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nouja. Ik vind het altijd een beetje vervelend overkomen als mensen die moeite hebben meiden te versieren gaan klagen over players. Dat doet Schenkstroop ook altijd, en die ziet ongeveer elke kerel die met een meid praat die Schenk wil hebben als 'player'. Focus je nou maar lekker op jezelf in plaats van negatief te gaan lopen doen over anderen. Dat moet je tegenover een potentieeltje trouwens nooit maar dan ook nooit doen, dan is het waarschijnlijk meteen afgelopen. Meelullen okay, maar niet beginnen met negatieve gesprekken.
Ok, ik snap je punt.
Negativiteit is een turn-off.

Maar om nog even op het punt terug te komen. Dit is gewoon zooooooo fout

Let ook even op wat er gebeurd op 2:00
pi_97781783
Lekker boeiend wat een player voor elkaar kan krijgen.
Die meiden zijn er zelf bij.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2011 12:52:16 ]
pi_97781850
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:51 schreef moneyfornothing het volgende:
Lekker boeiend wat een player voor elkaar kan krijgen.
QFT. Wat anderen doen is niet belangrijk. Wat jij kan wel. En je haalt nog lang niet alles eruit wat er in zit. Het enige obstakel is je eigen angst/gereserveerdheid/hoe je het ook maar wilt noemen.
pi_97781983
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je gewoon steeds vaker gewoon moet gaan proberen en op een gegeven moment denk je er niet meer bij na.
:Y
pi_97782365
Lol, toen viel het zo stil dat ik me begon af te vragen of de update knop uit stond.
pi_97782408
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:10 schreef dyna18 het volgende:
Lol, toen viel het zo stil dat ik me begon af te vragen of de update knop uit stond.
Ach ja, het is ook lunchtijd he. :Y)
pi_97782474
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:55 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Het klopt inderdaad dat ik wat terughoudend / gereserveerd ben. Ik durf gewoonweg niet zo goed om pittige dingen te zeggen tegen de ander. Dat is trouwens niet alleen bij vrouwens zo, maar ook bijv. in conflicten en bij vrienden. Ik heb al wel eens een assertiviteitscursus gevolgd, maar ik blijf toch redelijk moeite hebben daarmee.
Op mijn skivakantie heb ik de laatste dag bewust geprobeerd om dat wel te doen en om zo bewust een blauwtje te lopen. De gedachte daar achter was om dan te ervaren dat het niet zo erg is om afgewezen te worden (want tot nu toe ben ik nog nooit direct afgewezen).
Echter op de opmerkingen die ik maakte werd nauwelijks gereageerd, dus zelfs in het afgewezen worden faalde ik nog.... |:(
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat had je dan gezegd tegen wie op de skivakantie?
Als ik dan met een vrouw in gesprek was die ik wel zag zitten, ging ik ook overduidelijk complimentjes maken. Zoals "jij bent het mooiste meisje hier".

Ik dacht van, nou dan zou ze me wel overduidelijk gaan afwijzen (of erop in gaan).
Maar dus geen van beiden gebeurde. Ze reageerden er nauwelijks op.
pi_97782493
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:11 schreef Techno het volgende:

[..]

Ach ja, het is ook lunchtijd he. :Y)
Ah ja, ik zit hier gewoon achter de PC een bak musli met yoghurt te eten.
pi_97782506
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:14 schreef dyna18 het volgende:

[..]

[..]

Als ik dan met een vrouw in gesprek was die ik wel zag zitten, ging ik ook overduidelijk complimentjes maken. Zoals "jij bent het mooiste meisje hier".

Ik dacht van, nou dan zou ze me wel overduidelijk gaan afwijzen (of erop in gaan).
Dat is ook een soort afwijzing, alleen geen keiharde klap voor je bek nee.
pi_97782657
quote:

[..]

Ah ja, ik zit hier gewoon achter de PC een bak musli met yoghurt te eten.
ik kom net uit bed O-)
(ik wou nog iets ontopics zeggen, maar ik weet het niet meer :X )
Finally, someone let me out of my cage
pi_97782761
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:20 schreef minibeer het volgende:

[..]

ik kom net uit bed O-)
(ik wou nog iets ontopics zeggen, maar ik weet het niet meer :X )
Dat had ik dus ook :o Ik ga denk ik wel weer wat beter op nachtritme letten want elke dag om 12 uur wakker worden is ook niet echt slim ook al werk ik niet , vind ik zelf een beetje zonde van de dag.
pi_97782849
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:04 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ga ervoor.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:04 schreef LePoo het volgende:

[..]

Thanks. O+

Mocht het officieel worden, zal ik mezelf hier zeker komen melden.
Daar zijn we dan. O+
  maandag 6 juni 2011 @ 13:26:33 #140
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97782850
nou ik moet nog ff werken en heb geen zin meer
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97782869
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:26 schreef LePoo het volgende:

[..]

[..]

Daar zijn we dan. O+
^O^
En bevalt het?
pi_97782896
quote:
Daar zijn we dan. O+
Een nieuw stelletje? O+
  maandag 6 juni 2011 @ 13:29:15 #143
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97782920
quote:

[..]

[..]

Het bewijs dat meisjes ook wel eens verlegen zijn. :D
Wil niet zeggen dat ze het niet waarderen hoor! :)
  maandag 6 juni 2011 @ 13:29:46 #144
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97782941
quote:

[..]

[..]

Daar zijn we dan. O+
Oh wauw, het gaat echt lekker hier :D O+ *O*
  maandag 6 juni 2011 @ 13:29:50 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97782944
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:26 schreef Waaghals het volgende:
nou ik moet nog ff werken en heb geen zin meer
Dit.
En de software waar ik de komende twee uren mee moet werken heb ik niet dus ik zit hier mijn tijd te verdoen. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97782971
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef Techno het volgende:

[..]

Een nieuw stelletje? O+
Si. O+

Ging allemaal wat snel voor mijn gevoel, alleen we waren het beide toch wel eens dat het gewoon goed voelde en dat dat genoeg moet zijn om als stelletje verder te gaan.
pi_97782979
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Het bewijs dat meisjes ook wel eens verlegen zijn. :D
Wil niet zeggen dat ze het niet waarderen hoor! :)
Ik weet niet of het verlegen is of arrogant/ongeinteresseert. Ik kwam/kom volgens mij ook wel eens arrogant over terwijl ik gewoon verlegen was/ben
pi_97782990
quote:

[..]

[..]

Daar zijn we dan. O+
Goed man O+ Het regent stelletjes en succesverhalen de laatste tijd.

Ik ga me bijna achtergesteld voelen :{ ;)
  maandag 6 juni 2011 @ 13:31:14 #149
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97782991
quote:

[..]

[..]

Daar zijn we dan. O+
Hulde!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97782998
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:30 schreef LePoo het volgende:

[..]

Si. O+

Ging allemaal wat snel voor mijn gevoel, alleen we waren het beide toch wel eens dat het gewoon goed voelde en dat dat genoeg moet zijn om als stelletje verder te gaan.
De 126 topics werpen wel hun vruchten af :7. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')