Mwa bij MLiG heb ik het maar niet gedaan, was bang dat die écht in paniek zou raken.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Terwijl dat heel normaal is. Meiden met wie ik heb staan praten geef ik bij 't afscheid gewoon drie zoenen. Moet je ook gewoon doen, scheit aan hebben verder
Hehe.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwa bij MLiG heb ik het maar niet gedaan, was bang dat die écht in paniek zou raken.
Soms is het ook wel heel duidelijk dat iemand een 'player' is.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef formerjellybean het volgende:
Grappig de verslagen , nog steeds geen teken van MLIG ???
Trouwens over dat zoenen troost je jongens die ik ken hebben dat ook gewoon , die weten soms ook niet dat ze bij het weggaan 3 zoenen of gewoon hand of gewoon gedag moeten zeggen.
Wel moet ik zeggen dat ik de mannen die te makkelijk daarin zijn en ook makkelijk met de meiden zijn wantrouw.
Dat je helemaal in verlegenheid schoot van mera's aktie.quote:
Voor hem was het al een uitdaging om mij een hand te geven.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa bij MLiG heb ik het maar niet gedaan, was bang dat die écht in paniek zou raken.
Wat is een player? Iemand die gewoon met vrouwen kletst en als het even kan met iemand naar huis gaat? Niet om 't een of ander, maar genoeg vrouwen die dat gewoon prima vinden hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:18 schreef dyna18 het volgende:
Soms is het ook wel heel duidelijk dat iemand een 'player' is.
En dan verbaasd het me elke keer wel hoe zo'n man ondanks zijn overduidelijk foute status toch enorm gezellige gesprekken met vrouwen voor elkaar krijgt.
Mij boeit het echt niet. Ik geef gewoon drie zoenen, klaar. Als meiden dat vervelend vinden horen ze toch bij een kleine minderheid.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat je helemaal in verlegenheid schoot van mera's aktie.
Ik heb daar ook nog de hand truuk voor:
Je geeft bij het afscheid een hand en geeft een klein rukje eraan.
Buigt ze haar hoofd naar je toe wil ze wel gezoend worden. Weert ze af, ziet ze afscheidszoenen niet zitten.
Jongens die meer dan met 10 meiden op een avond omgaan en ook heel makkelijk met meiden omgaan , die wantrouw ik meer omdat bij mij dan alarmbellen gaan rinkelen van als die zo makkelijk is daarin merk je eigenlijk vaak dat ze het bij meerdere proberen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is "te makkelijk" en waarom zou je die wantrouwen?
Ja dat. Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het als vervelend werd ervaren.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
Mij boeit het echt niet. Ik geef gewoon drie zoenen, klaar. Als meiden dat vervelend vinden horen ze toch bij een kleine minderheid.
Ik heb eigenlijk helemaal niets met dat soort jongens. Maar omdat ze het wel voor elkaar krijgen om een leuk gesprek met een vrouw te hebben. Doe ik wel vriendschappelijk naar hun toe. De manier hoe ze met een vrouw een leuk gesprek namelijk voor elkaar krijgen is namelijk best wel weer een goede eigenschap. Dus door met hun om te gaan probeer ik zeg maar die truuk een beetje af te kijken. (ja ook dat is weer een beredeneerde keuzequote:Op maandag 6 juni 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is een player? Iemand die gewoon met vrouwen kletst en als het even kan met iemand naar huis gaat? Niet om 't een of ander, maar genoeg vrouwen die dat gewoon prima vinden hoor.
Daar heb ik ook geen problemen mee, zijn vaak juist gezellige jongens.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is een player? Iemand die gewoon met vrouwen kletst en als het even kan met iemand naar huis gaat? Niet om 't een of ander, maar genoeg vrouwen die dat gewoon prima vinden hoor.
Dus als ik een paar bekenden met hun vriendinnen tegenkom ben ik in jouw ogen "onbetrouwbaar" omdat ik gewoon een leuk gesprek met die meiden heb? Gelukkig voor mij werken de meeste meiden anders.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:23 schreef formerjellybean het volgende:
Jongens die meer dan met 10 meiden op een avond omgaan en ook heel makkelijk met meiden omgaan , die wantrouw ik meer omdat bij mij dan alarmbellen gaan rinkelen van als die zo makkelijk is daarin merk je eigenlijk vaak dat ze het bij meerdere proberen.
Ik ook niet, de eerste moet ik nog tegenkomen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja dat. Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het als vervelend werd ervaren.
Nou op de zaak vind ik het dan weer wel vervelend.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja dat. Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het als vervelend werd ervaren.
Mja, ik heb geen vrouwelijke collega's dus tja...quote:Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou op de zaak vind ik het dan weer wel vervelend.
Ik vind het vooral irritant als je bijna op je mond zoenen op zo'n moment, alsof ze mijn wangen niet kunnen vinden ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In professioneel contact doe ik het ook niet, daar is het veel te amicaal voor. Uitzonderingen zijn dus mensen die je via werk leert kennen maar ook 'vrienden' worden, maar ik zou dat niet snel doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat vind ik ook raar, er zijn ook meiden die dat vrij consequent doen. Als het een lekker ding is en we zijn met z'n 2en laat op de avond dan interpreteer ik dat met dat ze wil zoenenquote:Op maandag 6 juni 2011 12:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik vind het vooral irritant als je bijna op je mond zoenen op zo'n moment, alsof ze mijn wangen niet kunnen vinden ofzo.
Nee, dat bedoel ik niet. Je hebt jongens die met een hele zwerm vrouwen om hun heen hebben en die praten ook op een bepaalde manier die te glad is.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dus als ik een paar bekenden met hun vriendinnen tegenkom ben ik in jouw ogen "onbetrouwbaar" omdat ik gewoon een leuk gesprek met die meiden heb? Gelukkig voor mij werken de meeste meiden anders.
Ik snap wat jullie bedoelen. Het zou inderdaad goed voor me zijn om wat losser te worden en meer te durfen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dyna, je moet gewoon meer durven. Jij bent veel te voorzichtig en denkt dat zoenen geven bij afscheid of bij iemand aangeven dat ze leuk is, mooie tieten heeft of gewoon een lekker ding is not done is. Mits je het goed brengt kan je vaak juist wel wegkomen met dat soort acties en wordt het ook nog op prijs gesteld. Jij vat dat op als 'player' zijn. Ik niet. Een player gebruikt vrouwen. Iemand die dat niet doet maar toch ad-rem, gevat en soms net over het randje gaat is in mijn ogen gewoon sociaal vaardig.
Als ik iets in eerste instantie eng vind doe ik het vaak maar gewoon, om er vervolgens achter te komen dat het best mee valt.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik snap wat jullie bedoelen. Het zou inderdaad goed voor me zijn om wat losser te worden en meer te durfen. Hoe zou je het echter voor elkaar krijgen dat je meer moed krijgt?
Meestal draai ik dan mijn wang zodanig naar ze toe dat ik hen niet eens meer op de wang kussen, waarop ze het vervolgens weer proberen bij de daarop volgende kussen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar, er zijn ook meiden die dat vrij consequent doen. Als het een lekker ding is en we zijn met z'n 2en laat op de avond dan interpreteer ik dat met dat ze wil zoenenHet is voor mij op een date een beetje de 'test' daarvoor, je merkt aan d'r reactie dan of ze meer of minder naar 't midden wil
Door het gewoon te doen. Je vanalles af blijven vragen werkt voor geen meter in ieder geval. Begin eerst eens meiden te benaderen waarin je niet seksueel geinteresseerd bent.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef dyna18 het volgende:
Ik snap wat jullie bedoelen. Het zou inderdaad goed voor me zijn om wat losser te worden en meer te durfen.
Hoe zou je het echter voor elkaar krijgen dat je meer moed krijgt?
Inderdaad, dat is ook mijn beeld van een player.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Je hebt jongens die met een hele zwerm vrouwen om hun heen hebben en die praten ook op een bepaalde manier die te glad is.
Als een man gewoon vriendschappelijk met meiden omgaat is dat toch heel anders hoor.
En ik bedoel meer dat je op een gegeven moment de jongens die heel playerachtig zijn er makkelijk uit te halen zijn.
Zo is dat. Praktijkervaring is een goede leermeester ... !quote:Op maandag 6 juni 2011 12:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Door het gewoon te doen. Je vanalles af blijven vragen werkt voor geen meter in ieder geval. Begin eerst eens meiden te benaderen waarin je niet seksueel geinteresseerd bent.
Nouja. Ik vind het altijd een beetje vervelend overkomen als mensen die moeite hebben meiden te versieren gaan klagen over players. Dat doet Schenkstroop ook altijd, en die ziet ongeveer elke kerel die met een meid praat die Schenk wil hebben als 'player'. Focus je nou maar lekker op jezelf in plaats van negatief te gaan lopen doen over anderen. Dat moet je tegenover een potentieeltje trouwens nooit maar dan ook nooit doen, dan is het waarschijnlijk meteen afgelopen. Meelullen okay, maar niet beginnen met negatieve gesprekken.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:37 schreef dyna18 het volgende:
Inderdaad, dat is ook mijn beeld van een player.
Vaak toch wel makkelijk te herkennen.
Dat ligt eraan jonge meiden zijn er vaak naief in en geloven mooie woorden in plaats van op acties te letten. Als je eenmaal doorhebt dat hele mooie zinnen ook maar woordjes zijn dan weet je gauw dat het niet echt is.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook mijn beeld van een player.
Vaak toch wel makkelijk te herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |