Misschien ook niet te lang mee wachten allemaal; straks is iemand je voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou bellen inderdaad, tenzij je haar binnenkort nog ziet. Dan zou ik het face to face vragen.
Daarom zei ik ook binnenkort hè.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien ook niet te lang mee wachten allemaal; straks is iemand je voor.
Go with the flow.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:47 schreef LePoo het volgende:
Dit toch maar ff in een topic zetten waar veel vrouwen zitten, aangezien ik altijd maar weinig heb gesnapt van het vrouwen brein op dit vlak...
Het zit zo; ik heb nog maar weinig ervaringen met relaties, ben altijd een type geweest van de scharrels (is me goed afgegaan de afgelopen jaren, verliefd werd ik ook echt nooit).
Maar laatst ben ik dus uit gevraagd, en wat me nu overkomt overdondert me een beetje, maar maakt me tegelijkertijd toch ook weer heel happy.
We hebben inmiddels 3 dates gehad, waarvan de 3e date bij haar op de bank, thuis.
Ik ben daar blijven slapen, maar eigenlijk is er ook amper geslapen (waar er ook echt veel geknuffeld, gekust en lief gedaan is, vooral na de daad iedere keer)...
In de ochtend samen ontbeten, waarna 'we weer ff terug naar bed gingen'.
Na die date is er dus sms verkeer geweest waarin er vooral duidelijk werd we toch wel erg geïnteresseerd zijn elkaar (zij heeft kriebels, ik ook wel denk ik dus).
Morgen hebben we dus weer afgesproken en dit keer blijft ze bij mij slapen...
Kort samen gevat;
3 dates, 3e date seks gehad, al knuffelend en kussend in slaap gevallen in elkaars armen (wtf? hier was ik al helemaal nooit van gediend, maar nu voelde het zo fijn, wat zij ook zo ervaarde).
Openlijk aan elkaar laten weten beide gevoelens te hebben voor elkaar, en vooral elkaar weer heel snel te willen zien (morgen dus).
Is dit nou echt waar het op lijkt? Sta ik hier aan het begin van een mogelijke relatie? En zo ja; wanneer loopt zoiets doorgaans over in een relatie? Na X-aantal dates? X-aantal keer seks? I dont know...
Ik heb wel 'relaties' gehad op de middelbare school, echter op een volwassen leeftijd nog niet.
Ik ben happy, godverdomme, en ik snap er niks van.![]()
En eigenlijk wil ik haar gewoon helemaal voor mezelf, als ik mijn onderbuik gevoel moet geloven...
als zo'n broek niet pas wil dat niet meteen zeggen dat je uberhuabt heupvet hebtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:47 schreef moezeidekoe het volgende:
- Gewoon bellen, hoor je meteen het antwoord en is persoonlijker.
-Niks mis met jeggings als je een goed figuur hebt.
-36/38 is prima, maar misschien kan je je heupvet wat strakker krijgen ofzo
ik denk dat dit wel een relatie kan worden jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:47 schreef LePoo het volgende:
Kort samen gevat;
3 dates, 3e date seks gehad, al knuffelend en kussend in slaap gevallen in elkaars armen (wtf? hier was ik al helemaal nooit van gediend, maar nu voelde het zo fijn, wat zij ook zo ervaarde).
Openlijk aan elkaar laten weten beide gevoelens te hebben voor elkaar, en vooral elkaar weer heel snel te willen zien (morgen dus).
Is dit nou echt waar het op lijkt? Sta ik hier aan het begin van een mogelijke relatie? En zo ja; wanneer loopt zoiets doorgaans over in een relatie? Na X-aantal dates? X-aantal keer seks? I dont know...
Ik heb wel 'relaties' gehad op de middelbare school, echter op een volwassen leeftijd nog niet.
Ik ben happy, godverdomme, en ik snap er niks van.![]()
En eigenlijk wil ik haar gewoon helemaal voor mezelf, als ik mijn onderbuik gevoel moet geloven...
Joh, je zal ze vast niet opgelopen hebben toen je laatst viel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
Het is gewoon een kwestie van bouw denk ik bij mij bredere heupen
Zolang je niet het figuur van een zeekoe hebt zal het je bouw zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
Het is gewoon een kwestie van bouw denk ik bij mij bredere heupen
Right... je bent al binnen... wat snap je niet dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:47 schreef LePoo het volgende:
Dit toch maar ff in een topic zetten waar veel vrouwen zitten, aangezien ik altijd maar weinig heb gesnapt van het vrouwen brein op dit vlak...
Tja. Maar is wel nogal offtopic. Maargoed, dat was al dat gezeur van MLIG ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Hij vind het eng omdat het al serieus lijkt te worden in snelle tijd .
Tja ach; als je toch beide gevoelens hebt en je zou wel een relatie willen, zie ik niet in waarom een beetje angst een probleem zal zijn. Hij zit al in een stadium waarop het wel goed gaat komen heb ik het gevoel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben geen vrouw en heb de ballen verstand van relatie, maar: hier komt een relatie van de grond.quote:
Kort maar krachtig gezegd; ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ga ervoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:03 schreef LePoo het volgende:
[..]
Kort maar krachtig gezegd; ja.
Alleen wat ik dus een beetje zoek hier, en al min of meer heb gehad, is een mening.
Een mening die mij zegt van; ga er voor. Want mijn gevoel voelt er erg goed bij, wat me nog nooit is overkomen.
Misschien ben ik wel verliefd..![]()
Dit gevoel heb ik nog nooit eerder mee gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |