Misschien ook niet te lang mee wachten allemaal; straks is iemand je voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou bellen inderdaad, tenzij je haar binnenkort nog ziet. Dan zou ik het face to face vragen.
Daarom zei ik ook binnenkort hè.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien ook niet te lang mee wachten allemaal; straks is iemand je voor.
Go with the flow.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:47 schreef LePoo het volgende:
Dit toch maar ff in een topic zetten waar veel vrouwen zitten, aangezien ik altijd maar weinig heb gesnapt van het vrouwen brein op dit vlak...
Het zit zo; ik heb nog maar weinig ervaringen met relaties, ben altijd een type geweest van de scharrels (is me goed afgegaan de afgelopen jaren, verliefd werd ik ook echt nooit).
Maar laatst ben ik dus uit gevraagd, en wat me nu overkomt overdondert me een beetje, maar maakt me tegelijkertijd toch ook weer heel happy.
We hebben inmiddels 3 dates gehad, waarvan de 3e date bij haar op de bank, thuis.
Ik ben daar blijven slapen, maar eigenlijk is er ook amper geslapen (waar er ook echt veel geknuffeld, gekust en lief gedaan is, vooral na de daad iedere keer)...
In de ochtend samen ontbeten, waarna 'we weer ff terug naar bed gingen'.
Na die date is er dus sms verkeer geweest waarin er vooral duidelijk werd we toch wel erg geïnteresseerd zijn elkaar (zij heeft kriebels, ik ook wel denk ik dus).
Morgen hebben we dus weer afgesproken en dit keer blijft ze bij mij slapen...
Kort samen gevat;
3 dates, 3e date seks gehad, al knuffelend en kussend in slaap gevallen in elkaars armen (wtf? hier was ik al helemaal nooit van gediend, maar nu voelde het zo fijn, wat zij ook zo ervaarde).
Openlijk aan elkaar laten weten beide gevoelens te hebben voor elkaar, en vooral elkaar weer heel snel te willen zien (morgen dus).
Is dit nou echt waar het op lijkt? Sta ik hier aan het begin van een mogelijke relatie? En zo ja; wanneer loopt zoiets doorgaans over in een relatie? Na X-aantal dates? X-aantal keer seks? I dont know...
Ik heb wel 'relaties' gehad op de middelbare school, echter op een volwassen leeftijd nog niet.
Ik ben happy, godverdomme, en ik snap er niks van.![]()
En eigenlijk wil ik haar gewoon helemaal voor mezelf, als ik mijn onderbuik gevoel moet geloven...
als zo'n broek niet pas wil dat niet meteen zeggen dat je uberhuabt heupvet hebtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:47 schreef moezeidekoe het volgende:
- Gewoon bellen, hoor je meteen het antwoord en is persoonlijker.
-Niks mis met jeggings als je een goed figuur hebt.
-36/38 is prima, maar misschien kan je je heupvet wat strakker krijgen ofzo
ik denk dat dit wel een relatie kan worden jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:47 schreef LePoo het volgende:
Kort samen gevat;
3 dates, 3e date seks gehad, al knuffelend en kussend in slaap gevallen in elkaars armen (wtf? hier was ik al helemaal nooit van gediend, maar nu voelde het zo fijn, wat zij ook zo ervaarde).
Openlijk aan elkaar laten weten beide gevoelens te hebben voor elkaar, en vooral elkaar weer heel snel te willen zien (morgen dus).
Is dit nou echt waar het op lijkt? Sta ik hier aan het begin van een mogelijke relatie? En zo ja; wanneer loopt zoiets doorgaans over in een relatie? Na X-aantal dates? X-aantal keer seks? I dont know...
Ik heb wel 'relaties' gehad op de middelbare school, echter op een volwassen leeftijd nog niet.
Ik ben happy, godverdomme, en ik snap er niks van.![]()
En eigenlijk wil ik haar gewoon helemaal voor mezelf, als ik mijn onderbuik gevoel moet geloven...
Joh, je zal ze vast niet opgelopen hebben toen je laatst viel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
Het is gewoon een kwestie van bouw denk ik bij mij bredere heupen
Zolang je niet het figuur van een zeekoe hebt zal het je bouw zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
Het is gewoon een kwestie van bouw denk ik bij mij bredere heupen
Right... je bent al binnen... wat snap je niet dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:47 schreef LePoo het volgende:
Dit toch maar ff in een topic zetten waar veel vrouwen zitten, aangezien ik altijd maar weinig heb gesnapt van het vrouwen brein op dit vlak...
Tja. Maar is wel nogal offtopic. Maargoed, dat was al dat gezeur van MLIG ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Hij vind het eng omdat het al serieus lijkt te worden in snelle tijd .
Tja ach; als je toch beide gevoelens hebt en je zou wel een relatie willen, zie ik niet in waarom een beetje angst een probleem zal zijn. Hij zit al in een stadium waarop het wel goed gaat komen heb ik het gevoel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben geen vrouw en heb de ballen verstand van relatie, maar: hier komt een relatie van de grond.quote:
Kort maar krachtig gezegd; ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ga ervoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:03 schreef LePoo het volgende:
[..]
Kort maar krachtig gezegd; ja.
Alleen wat ik dus een beetje zoek hier, en al min of meer heb gehad, is een mening.
Een mening die mij zegt van; ga er voor. Want mijn gevoel voelt er erg goed bij, wat me nog nooit is overkomen.
Misschien ben ik wel verliefd..![]()
Dit gevoel heb ik nog nooit eerder mee gemaakt...
Maar het versieren is dan al gebeurt.... al doet hij helemaal niets en gaat hij thuis op de bank liggen. Zij belt hem vroeg of laat wel...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind daten met koudwatervrees ook wel een beetje in een topic als een versieren niet zo makkelijk gaat. Dan krijg je vaak wel iemand maar heb je gewoon moeite het een relatie te laten worden , en dan gaat versieren ook niet zo makkelijk
ik date nooit, maar als ik met vrouwen praat blijf ik eeuwig in oppervlakkigheden hangenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind daten met koudwatervrees ook wel een beetje in een topic als een versieren niet zo makkelijk gaat. Dan krijg je vaak wel iemand maar heb je gewoon moeite het een relatie te laten worden , en dan gaat versieren ook niet zo makkelijk
Dan heb je gewoon angst om je kwetsbaar op te stellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:06 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik date nooit, maar als ik met vrouwen praat blijf ik eeuwig in oppervlakkigheden hangen![]()
trouwens bij mannen heb ik dat ook, maar dat is niet zo erg
Is nog niet gestart want ´t is vrij druk op ´t werkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:04 schreef Axel1988 het volgende:
@MissionPhailed; hoe loopt het met het Paiq experiment.
Ik denk dat hij bedoeld wat ik ook vaak heb... gesprekken die niet verder komen dan onderwerpen "waar kom je vandaan, wat doe je, waar ga je op vakantie, wat doe je voor sport"... weinig diepgang verder.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon angst om je kwetsbaar op te stellen.
Een date die huilde? Hoe ging dat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
( doe liever niet huilen in een kroeg , want dat is een uiterste die ik op oncharmante manier niet van mijn netvlies af krijg)
Nee , een ex-scharrel die dacht dat die van 2 walletjes kon eten , en dat andere meisje had een nieuwe jongen gevonden, wij hadden ruzie maar ik liet zien dat ik me evengoed vermaakte en vloog een andere jongen gewoon om zijn nek die me optilde en toen ging hij openlijk in de kroeg huilen. \quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:16 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Een date die huilde? Hoe ging dat?
Daar zou ik ook graag achter willen komen; maar ik vind het moeilijk om dat uit iemand te trekken. Naja, misschien is het ook wel zo dat het maar bij een paar meiden lukt en dat je gewoon veel moet daten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
Als je echt een relatie wilt zal je in het begin ook wel oppervlakkig als opening zijn , maar je moet wel leren jezelf en je emoties te laten zien ( doe liever niet huilen in een kroeg , want dat is een uiterste die ik op oncharmante manier niet van mijn netvlies af krijg)
Je moet wel kunnen laten merken dat je iemand leuk vind en hoe je zelf in het leven staat en erachter zien te komen hoe zij in het leven staat.
Dat zijn ook dingen die je echt gemakkelijk krijgt, maar daar moet je iemand meer voor leren kennen. Dus bijvoorbeeld als je een meisje leuk vind gewoon steeds vaker uitgaan waar zij ook uitgaat elke keer aanspreken en beetje bij beetje word dat meer en dan kun je haar uitvragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Daar zou ik ook graag achter willen komen; maar ik vind het moeilijk om dat uit iemand te trekken. Naja, misschien is het ook wel zo dat het maar bij een paar meiden lukt en dat je gewoon veel moet daten.
Waarna ze je vervolgens wazig aankijkt omdat ze dacht alleen vrienden te zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zijn ook dingen die je echt gemakkelijk krijgt, maar daar moet je iemand meer voor leren kennen. Dus bijvoorbeeld als je een meisje leuk vind gewoon steeds vaker uitgaan waar zij ook uitgaat elke keer aanspreken en beetje bij beetje word dat meer en dan kun je haar uitvragen.
Uhh jawel, dat is nogal basic knowledge.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zal het uitleggen
[..]
nee inderdaad
[..]
ja waar
oke ik leg het uit (Aan strawberry de maagd).
eerst even wat anders uit de weg ruimen. ik heb veel gelezen, en ik praat geen onzin hier wat tokkies doen alsof ze alles van het vrouwenlichaam weten, omdat ze vrouwen dan zogenaamd 16dubbelen orgasmes kunnen bezorgen.(opscheppen)
ik faal daar keihard in, maar ik weet een boel theorie, die waar is uit literatuur (Goede literatuur, niet 1 of ander dom blaadje)
over g-spot heb ik nooit wat gelezen om eerlijk te zijndatr is het enige. ik weet alleen maar technieken die al eeuwen oud zijn, en gewoon kloppen.
g-spot lijkt mij persoonlijk een trent sinds de jaren 70 of iets. de oude technieken voldoen prima
het orgasme voor een man, voelt als een ontlading, en daarna is hij klaar
het orgasme voor een vrouw, voelt lekker, maar kan daarna nog doorgaan, of op een nog hoger niveau komen.(het leren krijgen van multiple-orgasms kan)
dat ten eerste denk ik dat JIJ BOVENSTAANDE NIET WEET!
dat soort dingen krijg je ook alleen terug als je ze geeft zeg maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Daar zou ik ook graag achter willen komen; maar ik vind het moeilijk om dat uit iemand te trekken. Naja, misschien is het ook wel zo dat het maar bij een paar meiden lukt en dat je gewoon veel moet daten.
Doet me echt denken aan die avond dat ik op stap ging met een meid waar ik echt verliefd op was op dat moment. Het was geen date, maar zij kwam van te voren naar mijn huis, en gingen we op stap samen met een ander stel wat we beide kende... op de uitgaansavond zelf werd ze echter versierd door een of andere gladjanus; waar ze daarna ook mee naar huis ging. Ik heb echter niet in de kroeg staan huilen, daarna thuis welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , een ex-scharrel die dacht dat die van 2 walletjes kon eten , en dat andere meisje had een nieuwe jongen gevonden, wij hadden ruzie maar ik liet zien dat ik me evengoed vermaakte en vloog een andere jongen gewoon om zijn nek die me optilde en toen ging hij openlijk in de kroeg huilen. \
Dat is voor mij een nono want om eerlijk te zijn vond ik het nogal lachwekkend, dus tip voor al niet huilen in kroeg waar een meisje bij is .
Dat kan ook , maar het kan ook dat ze het leuk lijkt en je wel een move kan maken tijdens de date.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarna ze je vervolgens wazig aankijkt omdat ze dacht alleen vrienden te zijn.
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Doet me echt denken aan die avond dat ik op stap ging met een meid waar ik echt verliefd op was op dat moment. Het was geen date, maar zij kwam van te voren naar mijn huis, en gingen we op stap samen met een ander stel wat we beide kende... op de uitgaansavond zelf werd ze echter versierd door een of andere gladjanus; waar ze daarna ook mee naar huis ging. Ik heb echter niet in de kroeg staan huilen, daarna thuis wel.
Ja misschien... maar zit een beetje de tegenstrijdigheid in dat ik altijd in mijn achterhoofd heb dat ik haar zoveel mogelijk aan het woord moet zien te laten. Ik kan namelijk nog wel eens een spraakwaterval zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat soort dingen krijg je ook alleen terug als je ze geeft zeg maar
iemand gaat niet vanuit zichzelf vertellen over zijn carpe diem levensmotto omdat haar moeder jong overleden is (bijvoorbeeld)
Als je zelf steeds wat meer van jezelf laat zien zal de ander dat vanzelf ook doen
er is ook een (gulden) middenweg hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja misschien... maar zit een beetje de tegenstrijdigheid in dat ik altijd in mijn achterhoofd heb dat ik haar zoveel mogelijk aan het woord moet zien te laten. Ik kan namelijk nog wel eens een spraakwaterval zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |