abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:35:19 #201
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97526487
ik heb een veel betere reelere vraag.

is het nog status quo dat als een meisje zwanger wordt, dat je dan met elkaar MOET proberen te gaan relatieen, en trouwen enzo?

dat is nou een taktiek die toegepast kan worden, als je niet zo goed bent in langdurig versieren tot het huwelijk

of is het tegenwoordig allemaal maar abortus of alimentatie
pi_97526513
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

is het nog status quo dat als je een meisje zwanger wordt, dat je dan met elkaar MOET proberen te gaan relatieen, en trouwen enzo?

dat is nou een taktiek die toegepast kan worden, als je niet zo goed bent in langdurig versieren tot het huwelijk
Hangt er vanaf. Was het een relatie, een one night stand, heb je een kinderwens, of totaal niet...

Ik vind dat je het niet van de ander mag verwachten als die geen kind wil en daar ook alles aan heeft gedaan. Zelfs al was het wel een domme fout en jij wil abortus maar die meid niet, dan vind ik je nergens toe verplicht. Al zit je dan wel met het idee dat het kind later het jou kwalijk neemt, al zijn het maar je genen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:36:35 #203
108913 Godshand
guide4you
pi_97526515
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

is het nog status quo dat als je een meisje zwanger wordt, dat je dan met elkaar MOET proberen te gaan relatieen, en trouwen enzo?

of is het tegenwoordig allemaal maar abortus of alimentatie
Alleen als ze moslima is :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:39:33 #204
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97526562
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hangt er vanaf. Was het een relatie, een one night stand, heb je een kinderwens, of totaal niet...

het is dan bij een meisje, die je eerst ervan overtuigd dat terugtrekken werkt.

en dan vervolgens doe je er alles aan om haar zwanger te krijgen. (dus niet terugtekken en zoveel mogelijk komen :') , en dan altijd zeggen van " nee hoor, alles is goed, ik kwam niet in je". en dan dat zoveel mogelijk, gedurende een paar maanden herhalen)

en het is zon type meisje waar je liever van hebt dat ze je niet verlaat

quote:
Ik vind dat je het niet van de ander mag verwachten als die geen kind wil en daar ook alles aan heeft gedaan. Zelfs al was het wel een domme fout en jij wil abortus maar die meid niet, dan vind ik je nergens toe verplicht. Al zit je dan wel met het idee dat het kind later het jou kwalijk neemt, al zijn het maar je genen.
dat doet er niet toe, het gaat over korte termijn(de komende 9 maanden zegmaar) zal er dan een huwelijk gaan komen?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:41:46 #205
108913 Godshand
guide4you
pi_97526614
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:39 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en dan vervolgens doe je er alles aan om haar zwanger te krijgen. (dus niet terugtekken en zoveel mogelijk komen :') , en dan altijd zeggen van " nee hoor, alles is goed, ik kwam niet in je". en dan dat zoveel mogelijk, gedurende een paar maanden herhalen)

[..]

dat doet er niet toe, het gaat over korte termijn(de komende 9 maanden zegmaar) zal er dan een huwelijk gaan komen?
Gezond gemiddeld Hollands meisje dus niet..

Moslima's misschien (misschien slachten haar broers jouw ballen wel) , en anders wel de 3e Wereldlanden, want nu kans op euro's uit Holland voor haar familie :')
pi_97526678
quote:

[..]

[..]

Ik mag hopen dat je dit niet als reeële optie voor jezelf ziet... Stalkersneigingen had je eigenlijk al, dit bevestigt nog meer de indruk.
pi_97526687
quote:

Nee, absoluut niet.

Maar als vrouw zou ik dan abortus plegen dus ik kan niet echt antwoorden. Mocht ik geen abortus meer kunnen plegen dan zou ik alsnog niet trouwen puur omdat we een kind krijgen. Alleen als ik echt van plan ben mijn leven met die persoon te delen (al zou ik dan mss alsnog niet trouwen, samenlevingscontract mag ook).
pi_97526709
quote:

[..]

Wil het meisje in kwestie ook met jou trouwen? :D

Als ik het meisje was zou ik het nooit niet doen. Wie wil je bezwangeren? En ik denk dat een meid echt wel merkt als je in haar komt en er ook nog eens over gaat liegen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:52:18 #209
108913 Godshand
guide4you
pi_97526847
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:44 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je dit niet als reeële optie voor jezelf ziet... Stalkersneigingen had je eigenlijk al, dit bevestigt nog meer de indruk.
Ben jij niet iets voor MliG dan?

Jij wil, hij wil, Fok! weer blij *O*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:52:30 #210
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97526851
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:44 schreef minnemin het volgende:

[..]

alsof wanhopige vrouwen dit niet toepassen : ') . dat heb ik heus wel op tv gezien hoor, want dat soort dingen leer je niet op school

ik ben wel blij dat jullie er serieus op ingaan :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:21 schreef greatjob het volgende:

[..]

Als hij gelijk heeft is het beter dat hij zijn mening geeft. Het zou bij mij niet werken echter.
nee bij jou niet, maari k heb toch duidelijk verhaal , en goede redenen over dat voorvocht en alles. volgensmij zijn er best veel meisjes over te halen door een vwo geslaagde uni-student (ik) :)

en dan "Eroverheen gaan" en gewoon "don't care", en dan zie je wel.
en als het dan gebeurd dan moet het zogenaamd "wel het lot zijn" :') zeg je dan. en dan zeg je "nu moeten we trouwen" .. en dan eindelijk eens niet een noodlot, maar een lot(of misschien god) die met je is
pi_97526886
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

alsof wanhopige vrouwen dit niet toepassen : ') . dat heb ik heus wel op tv gezien hoor, want dat soort dingen leer je niet op school

ik ben wel blij dat jullie er serieus op ingaan :)
Ja, wanhopige vrouwen passen dat toe. Zijn die net idioot en gestoord? Is dat net zo fout? Ja.

Bovendien is zoiets dan nooit uit liefde. Dat je dat maar weet...
pi_97526905
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee bij jou niet, maari k heb toch duidelijk verhaal , en goede redenen over dat voorvocht en alles. volgensmij zijn er best veel meisjes over te halen door een vwo geslaagde uni-student (ik) :)

en dan "Eroverheen gaan" en gewoon "don't care", en dan zie je wel.
en als het dan gebeurd dan "moet het wel het lot zijn" : ') dan zogenaamd. en dan eindelijk eens niet een noodlot, maar een lot(of misschien god) die met je is
Kan je goed op tijd terugtrekken? Als je daar ook maar de kleinste twijfel bij hebt, niet doen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:56:41 #213
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97526924
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan je goed op tijd terugtrekken? Als je daar ook maar de kleinste twijfel bij hebt, niet doen.
ik zeg toch net dat als ik een meisje die ik leuk vind zo ver heb dat ze dat wilt doen, dat ik echt niet me best daarvoor ga doen.
gewoon "dont care" en tegen haar wat anders zeggen.

al acht ik mezelf erg goed in lichamelijke controle(maar dat is egoistisch om te zeggen)
pi_97526953
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik zeg toch net dat als ik een meisje die ik leuk vind zo ver heb dat ze dat wilt doen, dat ik echt niet me best daarvoor ga doen.
gewoon "dont care" en tegen haar wat anders zeggen.

al acht ik mezelf erg goed in lichamelijke controle(maar dat is egoistisch om te zeggen)
Alsof jij een kind kan verzorgen.....doe nou niet zo dom.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 02:00:36 #215
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97526979
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof jij een kind kan verzorgen.....doe nou niet zo dom.
dan is het een liefdesbaby

het is een liefdesbaby dan.

jij snapt niet dat je al van elkaar houdt als je op die manier seks gaat hebben, het is gewoon even de omstandigheden wat kan gebeuren wat helpen

maar laat maar , genoeg erover
pi_97527002
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 02:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dan is het een liefdesbaby

het is een liefdesbaby dan.

jij snapt niet dat je al van elkaar houdt als je op die manier seks gaat hebben, het is gewoon even de omstandigheden wat kan gebeuren wat helpen

maar laat maar , genoeg erover
Kan gebeuren ja. Maar jij laat het expres gebeuren met je 'don't care' attitude.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 02:02:33 #217
108913 Godshand
guide4you
pi_97527014
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan gebeuren ja. Maar jij laat het expres gebeuren met je 'don't care' attitude.
Ach, het lukt hem toch niet. Elk contact met een vrouw wijst ie meestal al af...
pi_97527045
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 02:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach, het lukt hem toch niet. Elk contact met een vrouw wijst ie meestal al af...
Dat scheelt inderdaad...

Ben er zowaar blij om.
pi_97527060
Ze slikt dan hopelijk de pil :P
  dinsdag 31 mei 2011 @ 02:08:48 #220
108913 Godshand
guide4you
pi_97527102
Zo gaan de topics hard, zo is de rem er weer op.

Mensen latersss
pi_97527127
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 02:08 schreef Godshand het volgende:
Zo gaan de topics hard, zo is de rem er weer op.

Mensen latersss
trusten, ik ga ook naar bedje
Finally, someone let me out of my cage
pi_97527149
Laters!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 02:11:28 #223
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97527154
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wil het meisje in kwestie ook met jou trouwen? :D

Als ik het meisje was zou ik het nooit niet doen. Wie wil je bezwangeren? En ik denk dat een meid echt wel merkt als je in haar komt en er ook nog eens over gaat liegen.
dat denk je maar.... jij maagd
dat weten ze niet. heb ik ooit eens getest, ofnaja weet ik veel. maar ik weet het wel

dan moet de jongen het alleen niet laten merken of er wat van zeggen
pi_97527206
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 02:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat weten ze niet. heb ik ooit eens getest, ofnaja weet ik veel. maar ik weet het wel

moet je het wel niet laten merken of er wat van zeggen

kan het neit zijn dat ze het te awkward vond om je leugen op te merken?
pi_97527207
quote:

[..]

moet je het wel niet laten merken of er wat van zeggen

Ik heb het van zeer betrouwbare bronnen dat je het wel voelt.

Dat een iemand het niet voelde betekent niet dat niemand het voelt.

Soms druipt het er later zelfs nog uit.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 02:24:01 #226
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97527354
quote:
16s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
[quote]
Ik heb het van zeer betrouwbare bronnen dat je het wel voelt.
ik zal het uitleggen
quote:
Dat een iemand het niet voelde betekent niet dat niemand het voelt.
nee inderdaad

quote:
Soms druipt het er later zelfs nog uit.
ja waar

oke ik leg het uit (Aan strawberry de maagd).
eerst even wat anders uit de weg ruimen. ik heb veel gelezen, en ik praat geen onzin hier wat tokkies doen alsof ze alles van het vrouwenlichaam weten, omdat ze vrouwen dan zogenaamd 16dubbelen orgasmes kunnen bezorgen.(opscheppen)
ik faal daar keihard in, maar ik weet een boel theorie, die waar is uit literatuur (Goede literatuur, niet 1 of ander dom blaadje)

over g-spot heb ik nooit wat gelezen om eerlijk te zijn :( datr is het enige. ik weet alleen maar technieken die al eeuwen oud zijn, en gewoon kloppen.
g-spot lijkt mij persoonlijk een trent sinds de jaren 70 of iets. de oude technieken voldoen prima

het orgasme voor een man, voelt als een ontlading, en daarna is hij klaar
het orgasme voor een vrouw, voelt lekker, maar kan daarna nog doorgaan, of op een nog hoger niveau komen.(het leren krijgen van multiple-orgasms kan)

dat ten eerste denk ik dat JIJ BOVENSTAANDE NIET WEET! ik kan bronnen eventueel zoeken(kamasutra, verschil prostaatstimulatie en gewoon "neuken" voor mannen , en andere dingen)
dat is het eerste: "klaarkomen en orgasme voor mannen is anders dan voor vrouwen" . daar is een wereld van verschil in.

wat de vrouw voelt als de man klaarkomt, is niet het sperma wat in haar spuit.
dat kan de vrouw gewoon helemaal niet voelen. te weinig zenuwen op die plekken. de vrouw voelt het aan zijn gedrag, andere trekjes of bewegingen van het lichaam, en de eventueele hardheid van de penis (oke risky om dat te zeggen want ik ben geen vrouw, maar dat denk ik ).

als de man spieren aanspant rond bekkenbodem, en bovenbenen, verandert de bloeddruk in de penis enzo, dat maakt hem tijdelijk harder of zachter (De penis)

als de man klaarkomt spant dat oncontroleerbaar samen.

nou weten de echte mannen(ahum) een truukje om minder snel klaar te komen door die spieren zolang mogelijk elke keer aangetrokken te houden tijdens het neuken. ik weet niet of dat continu kan, ik kan dat niet continu, maar hoe langer hoe beter.

dan de nog betere mannen kunnen als hij dan klaarkomt, ook spieren aanspannen op bepaalde manier dat het harder worden/zachter worden van de penis synchroon met de schokjes dat het eruit loopt. en dat kunnen ze dan zodanig beinvloeden, dat hij het constant hard houdt. even een beweging maakt(erin eruit beweging, eruit gaan bijvoorbeeld), en dan spieren loslaat. en dan zo LANGZAMER dan verwacht, op de maat tijdens andere bewegingen klaar komt.

als dan de man er geen gekke bekken bij trekt, of gaat kreunen. kan hij compleet ongemerkt klaarkomen.

bronnen: kan ik je geven, maar moet ik gaan opzoeken
en de andere helft waar ik geen bron van heb is van kennis van me eigen lichaam

edit: en ik vind het wel vervelend hoor, dat hier constant dingen worden geroepen van " blablabla" omdat mensen het denken te weten
de hele tijd dingen aanhoren van:
-voorvocht bevat ook spermacellen
-koortslip is geen herpesvirus
en nog vele andere dingen. en nu weer DIT dat jij dan zogenaamd 'uit betrouwbare bronnen het zeker weet'.... jaja :')
op dat soort manieren komen er belachelijke geruchten in de wereld he, als iedereen maar via via hoort ,en elkaar gelooft.

edit2: sorry ik gebruik orgasme en klaarkomen een beetje verkeerd door elkaar. meestal bedoel ik orgasme
niet dat ik er veel van weet met me faal :'(

en de vrouw kan het daarnaa ook merken als er nog sperma uitloopt, maar dat lijkt me logisch he.
moet de betreffende man maar een groter pikkie hebben dat hij het dieper deponeert :') denk ik, maar dat weet ik niet zeker

Verder erover:
ik dacht dat elke man dit wel wist. maar als ik post lees over:
- oncontroleerbaar in het rond spuiten
- 5 seconden eerder komen dan je denkt
- op het laatst het pas merken, en dan supervlug moeten terugtrekken
- live mri scan nodig hebben om het te zien aankomen
dan weet misschien wel niet iederreen het. ik zal ik er nog wat verder over vertellen in het belang wat misschien na het versieren komt:

het is belangrijk om 'controle' daarover te hebben, omdat het schijnt dat je vrouwen beter kan bevredigen ermee. voor vrouwen 'voelt hij harder', en 'voelt de hoek ietsjes beter' (daar heb je ook heeeeel klein beetje invloed op, naast de richting en vorm die je penis al heeft wat eigenlijk nog het belangrijkste is)
ook kan je het mannelijk orgasme langer uitstellen.

oefeningen om meer controle te bereiken zijn:
-1 oefenen met naar "the point of no return gaan" (mannen weten wel wat ik bedoel), en dan stoppen, en dan later pas weer doorgaan.
uiteindelijk krijg je dan een veel beter inschattingsvermogen waar dat punt ligt, en ook kan je steeds langer en met meer stimulatie toch doorgaan en seks hebben voordat je dat punt bereikt

-2 oefenen met die spieren gebruiken. als je spieren aanspant, kan je je ook vlak na the point of no return nog "Even inhouden", en toch nog terugkomen naar niet klaarkomen.

-3 als je eenmaal klaarkomt, proberen invloed uit te oefenen op de 'spuitjes' waarmee je komt. probeer dan eens die tussenpozen zo lang mogelijk te maken. of het langer door te laten gaan het gevoel van spannen, en schokjes, en zo.

als je veel beter controle over al die dingen heb, schijnt het dat je ook veel beter vrouwen kunt plezieren. (mij nog totaal onbekend. laat ik het maar erop houden dat je elkaar heel erg goed moet kunnen aanvoelen, en een zwaar geestelijke connectie moet hebben.
hoe ik dat nu even uitleg is hetzelfde als stellen bijv. 'sommige mannen zijn beter in bed'. want misschien is daar ook wel een guide, of oefening voor. ik ken vrouwen niet goed)
echt, het is handig! namelijk de andere uiterste wat een 'slechte man in bed' zal doen die er allemaal geen controle over heeft is geslachtsgemeenschap, en meteen klaarkomen, en dan giegelen en niet meer verder kunnen.
of slap worden wegens 1 of ander trauma dan ofzo.

serieusly guys? ben ik de enige die dit weet dat er toevallig iets naar voren is gekomen wat ik WEL toevallig weet en sommige mannen niet.

tot nu toe zijn er alleen maar toevallig dingen naar voren gekomen die ik NIET weet namelijk

bronnen ter ondersteuning voor al het bovenstaande kan ik indien nodig erbij vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 31-05-2011 04:47:06 ]
pi_97527395
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ben jij niet iets voor MliG dan?

Jij wil, hij wil, Fok! weer blij *O*
Maar ik wil niet met MLiG, ondanks wat hij zich in zijn hoofd gehaald heeft.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:41:36 #228
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97530495
quote:

dan moet de jongen het alleen niet laten merken of er wat van zeggen
Dat weten vrouwen wel dombo, 't grootste deel loopt er weer uit. Je bent ziek in je hoofd als je dit soort dingen serieus gaat proberen. En vrouwen voelen dus gewoon dat je klaarkomt.

Oh, en slimme vrouwen laten dit veilige gebeuren niet van een kerel afhangen. Dat de meeste het met condoom willen doen is niet omdat ze bang zijn zwanger te raken; ze slikken meestal toch wel de pil.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:20:31 #229
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97531315
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat weten vrouwen wel dombo, 't grootste deel loopt er weer uit. Je bent ziek in je hoofd als je dit soort dingen serieus gaat proberen. En vrouwen voelen dus gewoon dat je klaarkomt.
Ik voel er niets van hoor. Dat deel van le vagine heeft geen gevoel volgens mij (je voelt een tampon immers ook niet zitten). Maar het valt natuurlijk af te leiden uit de lichaamstaal wanneer het gebeurt. En nadruipen is idd heel normaal (en heel vervelend). :Y

On topic: je moet wel eerst iemand versieren. :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:27:13 #230
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97531503
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:20 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

On topic: je moet wel eerst iemand versieren. :P
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97531574
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het orgasme voor een man, voelt als een ontlading, en daarna is hij klaar
het orgasme voor een vrouw, voelt lekker, maar kan daarna nog doorgaan, of op een nog hoger niveau komen.(het leren krijgen van multiple-orgasms kan)

dat ten eerste denk ik dat JIJ BOVENSTAANDE NIET WEET! ik kan bronnen eventueel zoeken(kamasutra, verschil prostaatstimulatie en gewoon "neuken" voor mannen , en andere dingen)
dat is het eerste: "klaarkomen en orgasme voor mannen is anders dan voor vrouwen" . daar is een wereld van verschil in.
Volgens mij weet iedereen hier dat daar verschil in zit, dus nee je weet niets speciaals.

quote:
en de vrouw kan het daarnaa ook merken als er nog sperma uitloopt, maar dat lijkt me logisch he.
moet de betreffende man maar een groter pikkie hebben dat hij het dieper deponeert :') denk ik, maar dat weet ik niet zeker

Mijn ervaring is dat er naderhand altijd sperma uitloopt, het formaat maakt hierbij niets uit.
pi_97532146
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit ondersteunt het verhaal van MLiG dan wel weer.

Mits je dus wel op tijd je pik eruit trekt als je klaarkomt.
En die bron baseert zich dus op een onderzoek naar de voorvocht samenstelling van maar 15 mannen. Ook refereert die bron naar een Amerikaans HIV onderzoek waarbij ze geen spermacellen aantroffen in het voorvocht, maar waar ze ook meteen zeggen dat er een grootschaliger onderzoek nodig is om dit te bevestigen. Beide zijn niet representatief genoeg om het resultaat te extrapoleren naar alle mannen.

Dus of die bron nou zo geweldig betrouwbaar is valt mee, laat Mlig eerst maar eens komen met de resultaten van een grootschalig onderzoek voordat ik hem gelijk ga geven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, als ik even doorzoek kom ik uit op een zeer recent onderzoek waarbij wél levende spermacellen aangetroffen zijn in het voorvocht.

quote:
Eleven of the 27 subjects (41%) produced pre-ejaculatory samples that contained spermatozoa and in 10 of these cases (37%), a reasonable proportion of the sperm was motile.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 10:59:37 ]
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:03:05 #233
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97532451
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En die bron baseert zich dus op een onderzoek naar de voorvocht samenstelling van maar 15 mannen. Ook refereert die bron naar een Amerikaans HIV onderzoek waarbij ze geen spermacellen aantroffen in het voorvocht, maar waar ze ook meteen zeggen dat er een grootschaliger onderzoek nodig is om dit te bevestigen. Beide zijn niet representatief genoeg om het resultaat te extrapoleren naar alle mannen.

Dus of die bron nou zo geweldig betrouwbaar is valt mee, laat Mlig eerst maar eens komen met de resultaten van een grootschalig onderzoek voordat ik hem gelijk ga geven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, als ik even doorzoek kom ik uit op een zeer recent onderzoek waarbij wél levende spermacellen aangetroffen zijn in het voorvocht.

[..]

er zijn ook geen resultaten hoe snel je wel zwanger kan worden van voorvocht om te extrapoleren naar alle mannen.

en het ging mij om het feit dat puur voorvocht geen spermacellen bevat, op 'verdwaalde' na.

dus aardbei moet optyfen met haar gedoe dat ze denkt dingen te weten, dat was vooral mijn insteek!

ik raad terugtrekken af als goed anti-conceptiemiddel.. volgensmij als je dat in het sub-forum sex gaat zeggen wordt je meteen gebant.
pi_97532536
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

en het ging om het feit dat puur voorvocht geen spermacellen bevat, op 'verdwaalde' na.

Lees mijn post nog eens, recent onderzoek toont namelijk iets anders aan.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:07:22 #235
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97532608
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:05 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Lees mijn post nog eens, recent onderzoek toont namelijk iets anders aan.
ja dat zijn dus de verdwaalde.

voorvocht komt uit een andere klier. het is gewoon biologisch dat het niet kan.

verder weet ik er geen ruk van. behalve dat ik dat doorheb van het verschil in biologie en anotomie, en dan ineens zon bullshit opmerking van de seksuele voorlichting les over voorvocht.

aardbei is degeen die hersenloos naar de trentgetinte seksueele voorlichtingen luistert, wat vol zit met vooroordelen en mythes
pi_97532695
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dat zijn dus de verdwaalde.

voorvocht komt uit een andere klier. het is gewoon biologisch dat het niet kan.

verder weet ik er geen ruk van. behalve dat ik dat doorheb van het verschil in biologie en anotomie, en dan ineens zon bullshit opmerking van de seksuele voorlichting les over voorvocht.

aardbei is degeen die hersenloos naar de trentgetinte seksueele voorlichtingen luistert, wat vol zit met vooroordelen
Als er bij 41% van de onderzochte mannen spermacellen zijn aangetroffen zijn dit er teveel om een enkele verdwaalde te zijn. En bij 37% was er zelfs een redelijke hoeveelheid nog in leven, en dus is het mogelijk om er zwanger van te worden.

Dat het voorvocht uit een andere klier komt sluit dus niet uit dat het spermacellen bevat, en de resultaten doen anders denken dan dat het anders een enkele verdwaalde moet zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 11:12:33 ]
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:10:30 #237
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97532711
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Oh, en slimme vrouwen laten dit veilige gebeuren niet van een kerel afhangen. Dat de meeste het met condoom willen doen is niet omdat ze bang zijn zwanger te raken; ze slikken meestal toch wel de pil.
dus jij zegt dat ze het wel voelen. met hun zenuwen in de vagina enzo, en gedrag lichaamshouding en bloeddruk wat je niet kan camoufleren??

of bedoel je dat ze er uiteindelijk achter komen? aan het nalekken?
pi_97532731
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

er zijn ook geen resultaten hoe snel je wel zwanger kan worden van voorvocht om te extrapoleren naar alle mannen.

en het ging mij om het feit dat puur voorvocht geen spermacellen bevat, op 'verdwaalde' na.

dus aardbei moet optyfen met haar gedoe dat ze denkt dingen te weten, dat was vooral mijn insteek!

ik raad terugtrekken af als goed anti-conceptiemiddel.. volgensmij als je dat in het sub-forum sex gaat zeggen wordt je meteen gebant.

Van een anticonceptiemiddel wil je toch dat het juist goed werkt?
Anders is er vast ook wel vage voodoo waarvan 11 mensen zeggen dat het gewerkt heeft en 18 mensen zeggen het niet gewerkt heeft
is dat dan ook meteen een anticonceptiemiddel?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:12:57 #239
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97532778
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als er bij 41% van de onderzochte mannen spermacellen zijn aangetroffen zijn dit er teveel om een enkele verdwaalde te zijn. En bij 37% was er zelfs een redelijke hoeveelheid nog in leven, en dus is het mogelijk om er zwanger van te worden.

Dat het voorvocht uit een andere klier komt sluit dus niet uit dat het spermacellen bevat, een de resultaten doen denken dat het anders een enkele verdwaalde moet zijn.
i kheb het niet gelezen

maar er staat toch zelf bij dat het dode waren meestal, of klontjes ofzo. en resten die achtergebleven waren in de urinebuis
nou dat noem ik "verdwaalde".

puur voorvocht bevat geen sperma. dat is net zoals puur speeksel geen sperma bevat.

speeksel kan wel sperma bevatten. maar dat zijn dan verdwaalde spermacellen(of blowjob resten, ). echt nok nouj eens met onzin

voorvocht komt in den beginne ergens ander vandaan dan spermacellen! netzoals speeksel !
pi_97532832
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

i kheb het niet gelezen

maar er staat toch zelf bij dat het dode waren meestal, of klontjes ofzo. en resten die achtergebleven waren in de urinebuis

puur voorvocht bevat geen sperma. dat is net zoals puur speeksel geen sperma bevat.

speeksel kan wel sperma bevatten. maar dat zijn dan verdwaalde spermacellen(of blowjob resten, ) nok nouj eens met onzin

voorvocht komt in den beginne ergens ander vandaan dan spermacellen! netzoals speeksel !
Het kan wel zijn dat het 'in den beginne' ergens anders vandaan komt maar dat wil toch niet zeggen dat het daardoor ook altijd sperma vrij is en dus veilig is?
Dat is geen conclusie die je op basis daarvan kunt trekken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97532848
Btw sorry dat ik me er weer tegen aan kom bemoeien maar ik kon het niet meer aan 'horen'
Ik heb geen moeite met versieren, dus als ik weg moet hoor ik het wel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:15:46 #242
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97532865
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het kan wel zijn dat het 'in den beginne' ergens anders vandaan komt maar dat wil toch niet zeggen dat het daardoor ook altijd sperma vrij is en dus veilig is?
Dat is geen conclusie die je op basis daarvan kunt trekken
nee maar wel beter dan dat aardbei lanterfanteraar zit bang te maken dat je van voorvocht zwanger kan worden, en dan indrukken zit te geven alsof dat meteen gebeurd.
pi_97532877
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

i kheb het niet gelezen

speeksel kan wel sperma bevatten. maar dat zijn dan verdwaalde spermacellen(of blowjob resten, ) nok nouj eens met onzin

Dat met die klontjes ging over een ouder onderzoek waar de bron die jouw bewering ondersteunt naar refereert.

Ik had het over een recent onderzoek waarvan ik het relevante stukje zelfs quote in de post waar jij op reageerde. En dat onderzoek ontkracht dat het enkel om een verdwaalde gaat, gezien de getallen hoger liggen.

En speeksel met voorvocht vergelijken is apart, aangezien speeksel veel verder weg van het voorvocht en de spermacellen aangemaakt wordt, terwijl die eerste twee juist vlakbij elkaar aangemaakt worden en via dezelfde weg naar buiten komen, in tegenstelling tot speeksel.
Dus kap zelf met die onzin.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:17:05 #244
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97532911
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat met die klontjes ging over een ouder onderzoek waar de bron die jouw bewering ondersteunt naar refereert.

Ik had het over een recent onderzoek waarvan ik het relevante stukje zelfs quote in de post waar jij op reageerde. En dat onderzoek ontkracht dat het enkel om een verdwaalde gaat, gezien de getallen hoger liggen.

En speeksel met voorvocht vergelijken is apart, aangezien speeksel veel verder weg van het voorvocht en de spermacellen aangemaakt wordt, terwijl die eerste twee juist vlakbij elkaar aangemaakt worden en via dezelfde weg naar buiten komen, in tegenstelling tot speeksel.
Dus kap zelf met die onzin.
dit is de reden
pi_97532929
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee maar wel beter dan dat aardbei lanterfanteraar zit bang te maken dat je van voorvocht zwanger kan worden, en dan indrukken zit te geven alsof dat meteen gebeurd.
Als men zegt dat het kan geeft men daarmee meteen al aan dat er een mogelijkheid is dat het gebeurt, en dus niet dat het meteen en altijd gebeurt.
pi_97532932
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
Btw sorry dat ik me er weer tegen aan kom bemoeien maar ik kon het niet meer aan 'horen'
Ik heb geen moeite met versieren, dus als ik weg moet hoor ik het wel
Er zijn hier heel veel mensen die geen moeite met versieren hebben maar gewoon tips geven. Iedereen is welkom, ze hebben mij ook nog niet weggejaagd ;)
pi_97532956
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Je kunt ook van voorvocht zwanger worden!
En niet iedereen word na 1 keer proberen zwanger dus ook niet iedereen word na 1 foutje zwanger
maar als je niet zwanger wil worden wil je ook echt niet zwanger worden.. en niet toch per ongeluk de rest van je leven met een kind zitten
Ik bedoel het is niet zo van he ik wil geen tomatensoep vandaag en dat je dan toch tomatensoep krijgt.. Het is wel van een ander kaliber

Waarom niet gewoon voorzorgsmaatregelen nemen die de kans nog meer verkleinen? Zo moeilijk is dat niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97532972
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dit is de reden
Als je dat weet vergelijk het dan niet met speeksel.
Blijkbaar kunnen er levende spermacellen in voorvocht zitten, wat dus tot een zwangerschap kan leiden. Hoe ze daar komen maakt niet uit, ze zijn er, en in het recente onderzoek komt het nog veel voor ook.
pi_97532991
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er zijn hier heel veel mensen die geen moeite met versieren hebben maar gewoon tips geven. Iedereen is welkom, ze hebben mij ook nog niet weggejaagd ;)
oh tof
ik hou wel van versieren
en van tips geven

En ik moet studeren dus dit is leuker :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97533013
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh tof
ik hou wel van versieren
en van tips geven

En ik moet studeren dus dit is leuker :')
Ik zit hier ook alleen om tips te geven dus je bent welkom hoor. :)
En dat laatste is herkenbaar, daar had ik vorige week ook last van. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')