quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:[..]
[quote]
Ik heb het van zeer betrouwbare bronnen dat je het wel voelt.
ik zal het uitleggen
quote:
Dat een iemand het niet voelde betekent niet dat niemand het voelt.
nee inderdaad
quote:
Soms druipt het er later zelfs nog uit.
ja waar
oke ik leg het uit (Aan strawberry de maagd).
eerst even wat anders uit de weg ruimen. ik heb veel gelezen, en ik praat geen onzin hier wat tokkies doen alsof ze alles van het vrouwenlichaam weten, omdat ze vrouwen dan zogenaamd 16dubbelen orgasmes kunnen bezorgen.(opscheppen)
ik faal daar keihard in, maar ik weet een boel theorie, die waar is uit literatuur (Goede literatuur, niet 1 of ander dom blaadje)
over g-spot heb ik nooit wat gelezen om eerlijk te zijn

datr is het enige. ik weet alleen maar technieken die al eeuwen oud zijn, en gewoon kloppen.
g-spot lijkt mij persoonlijk een trent sinds de jaren 70 of iets. de oude technieken voldoen prima
het orgasme voor een man, voelt als een ontlading, en daarna is hij klaar
het orgasme voor een vrouw, voelt lekker, maar kan daarna nog doorgaan, of op een nog hoger niveau komen.(het leren krijgen van multiple-orgasms kan)
dat ten eerste denk ik dat JIJ BOVENSTAANDE NIET WEET! ik kan bronnen eventueel zoeken(kamasutra, verschil prostaatstimulatie en gewoon "neuken" voor mannen , en andere dingen)
dat is het eerste: "klaarkomen en orgasme voor mannen is anders dan voor vrouwen" . daar is een wereld van verschil in.
wat de vrouw voelt als de man klaarkomt, is niet het sperma wat in haar spuit.
dat kan de vrouw gewoon helemaal niet voelen. te weinig zenuwen op die plekken. de vrouw voelt het aan zijn gedrag, andere trekjes of bewegingen van het lichaam, en de eventueele hardheid van de penis (oke risky om dat te zeggen want ik ben geen vrouw, maar dat denk ik ).
als de man spieren aanspant rond bekkenbodem, en bovenbenen, verandert de bloeddruk in de penis enzo, dat maakt hem tijdelijk harder of zachter (De penis)
als de man klaarkomt spant dat oncontroleerbaar samen.
nou weten de echte mannen(ahum) een truukje om minder snel klaar te komen door die spieren zolang mogelijk elke keer aangetrokken te houden tijdens het neuken. ik weet niet of dat continu kan, ik kan dat niet continu, maar hoe langer hoe beter.
dan de nog betere mannen kunnen als hij dan klaarkomt, ook spieren aanspannen op bepaalde manier dat het harder worden/zachter worden van de penis synchroon met de schokjes dat het eruit loopt. en dat kunnen ze dan zodanig beinvloeden, dat hij het constant hard houdt. even een beweging maakt(erin eruit beweging, eruit gaan bijvoorbeeld), en dan spieren loslaat. en dan zo LANGZAMER dan verwacht, op de maat tijdens andere bewegingen klaar komt.
als dan de man er geen gekke bekken bij trekt, of gaat kreunen. kan hij compleet ongemerkt klaarkomen.
bronnen: kan ik je geven, maar moet ik gaan opzoeken
en de andere helft waar ik geen bron van heb is van kennis van me eigen lichaam
edit: en ik vind het wel vervelend hoor, dat hier constant dingen worden geroepen van " blablabla" omdat mensen het denken te weten
de hele tijd dingen aanhoren van:
-voorvocht bevat ook spermacellen
-koortslip is geen herpesvirus
en nog vele andere dingen. en nu weer DIT dat jij dan zogenaamd 'uit betrouwbare bronnen het zeker weet'.... jaja

op dat soort manieren komen er belachelijke geruchten in de wereld he, als iedereen maar via via hoort ,en elkaar gelooft.
edit2: sorry ik gebruik orgasme en klaarkomen een beetje verkeerd door elkaar. meestal bedoel ik orgasme
niet dat ik er veel van weet met me faal

en de vrouw kan het daarnaa ook merken als er nog sperma uitloopt, maar dat lijkt me logisch he.
moet de betreffende man maar een groter pikkie hebben dat hij het dieper deponeert

denk ik, maar dat weet ik niet zeker
Verder erover:
ik dacht dat elke man dit wel wist. maar als ik post lees over:
- oncontroleerbaar in het rond spuiten
- 5 seconden eerder komen dan je denkt
- op het laatst het pas merken, en dan supervlug moeten terugtrekken
- live mri scan nodig hebben om het te zien aankomen
dan weet misschien wel niet iederreen het. ik zal ik er nog wat verder over vertellen in het belang wat misschien na het versieren komt:
het is belangrijk om 'controle' daarover te hebben, omdat het schijnt dat je vrouwen beter kan bevredigen ermee. voor vrouwen 'voelt hij harder', en 'voelt de hoek ietsjes beter' (daar heb je ook heeeeel klein beetje invloed op, naast de richting en vorm die je penis al heeft wat eigenlijk nog het belangrijkste is)
ook kan je het mannelijk orgasme langer uitstellen.
oefeningen om meer controle te bereiken zijn:
-1 oefenen met naar "the point of no return gaan" (mannen weten wel wat ik bedoel), en dan stoppen, en dan later pas weer doorgaan.
uiteindelijk krijg je dan een veel beter inschattingsvermogen waar dat punt ligt, en ook kan je steeds langer en met meer stimulatie toch doorgaan en seks hebben voordat je dat punt bereikt
-2 oefenen met die spieren gebruiken. als je spieren aanspant, kan je je ook vlak na the point of no return nog "Even inhouden", en toch nog terugkomen naar niet klaarkomen.
-3 als je eenmaal klaarkomt, proberen invloed uit te oefenen op de 'spuitjes' waarmee je komt. probeer dan eens die tussenpozen zo lang mogelijk te maken. of het langer door te laten gaan het gevoel van spannen, en schokjes, en zo.
als je veel beter controle over al die dingen heb, schijnt het dat je ook veel beter vrouwen kunt plezieren. (mij nog totaal onbekend. laat ik het maar erop houden dat je elkaar heel erg goed moet kunnen aanvoelen, en een zwaar geestelijke connectie moet hebben.
hoe ik dat nu even uitleg is hetzelfde als stellen bijv. 'sommige mannen zijn beter in bed'. want misschien is daar ook wel een guide, of oefening voor. ik ken vrouwen niet goed)
echt, het is handig! namelijk de andere uiterste wat een 'slechte man in bed' zal doen die er allemaal geen controle over heeft is geslachtsgemeenschap, en meteen klaarkomen, en dan giegelen en niet meer verder kunnen.
of slap worden wegens 1 of ander trauma dan ofzo.
serieusly guys? ben ik de enige die dit weet dat er toevallig iets naar voren is gekomen wat ik WEL toevallig weet en sommige mannen niet.
tot nu toe zijn er alleen maar toevallig dingen naar voren gekomen die ik NIET weet namelijk
bronnen ter ondersteuning voor al het bovenstaande kan ik indien nodig erbij vinden.
[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 31-05-2011 04:47:06 ]