abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:35:19 #201
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97526487
ik heb een veel betere reelere vraag.

is het nog status quo dat als een meisje zwanger wordt, dat je dan met elkaar MOET proberen te gaan relatieen, en trouwen enzo?

dat is nou een taktiek die toegepast kan worden, als je niet zo goed bent in langdurig versieren tot het huwelijk

of is het tegenwoordig allemaal maar abortus of alimentatie
pi_97526513
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

is het nog status quo dat als je een meisje zwanger wordt, dat je dan met elkaar MOET proberen te gaan relatieen, en trouwen enzo?

dat is nou een taktiek die toegepast kan worden, als je niet zo goed bent in langdurig versieren tot het huwelijk
Hangt er vanaf. Was het een relatie, een one night stand, heb je een kinderwens, of totaal niet...

Ik vind dat je het niet van de ander mag verwachten als die geen kind wil en daar ook alles aan heeft gedaan. Zelfs al was het wel een domme fout en jij wil abortus maar die meid niet, dan vind ik je nergens toe verplicht. Al zit je dan wel met het idee dat het kind later het jou kwalijk neemt, al zijn het maar je genen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:36:35 #203
108913 Godshand
guide4you
pi_97526515
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

is het nog status quo dat als je een meisje zwanger wordt, dat je dan met elkaar MOET proberen te gaan relatieen, en trouwen enzo?

of is het tegenwoordig allemaal maar abortus of alimentatie
Alleen als ze moslima is :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:39:33 #204
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97526562
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hangt er vanaf. Was het een relatie, een one night stand, heb je een kinderwens, of totaal niet...

het is dan bij een meisje, die je eerst ervan overtuigd dat terugtrekken werkt.

en dan vervolgens doe je er alles aan om haar zwanger te krijgen. (dus niet terugtekken en zoveel mogelijk komen :') , en dan altijd zeggen van " nee hoor, alles is goed, ik kwam niet in je". en dan dat zoveel mogelijk, gedurende een paar maanden herhalen)

en het is zon type meisje waar je liever van hebt dat ze je niet verlaat

quote:
Ik vind dat je het niet van de ander mag verwachten als die geen kind wil en daar ook alles aan heeft gedaan. Zelfs al was het wel een domme fout en jij wil abortus maar die meid niet, dan vind ik je nergens toe verplicht. Al zit je dan wel met het idee dat het kind later het jou kwalijk neemt, al zijn het maar je genen.
dat doet er niet toe, het gaat over korte termijn(de komende 9 maanden zegmaar) zal er dan een huwelijk gaan komen?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:41:46 #205
108913 Godshand
guide4you
pi_97526614
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:39 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en dan vervolgens doe je er alles aan om haar zwanger te krijgen. (dus niet terugtekken en zoveel mogelijk komen :') , en dan altijd zeggen van " nee hoor, alles is goed, ik kwam niet in je". en dan dat zoveel mogelijk, gedurende een paar maanden herhalen)

[..]

dat doet er niet toe, het gaat over korte termijn(de komende 9 maanden zegmaar) zal er dan een huwelijk gaan komen?
Gezond gemiddeld Hollands meisje dus niet..

Moslima's misschien (misschien slachten haar broers jouw ballen wel) , en anders wel de 3e Wereldlanden, want nu kans op euro's uit Holland voor haar familie :')
pi_97526678
quote:

[..]

[..]

Ik mag hopen dat je dit niet als reeële optie voor jezelf ziet... Stalkersneigingen had je eigenlijk al, dit bevestigt nog meer de indruk.
pi_97526687
quote:

Nee, absoluut niet.

Maar als vrouw zou ik dan abortus plegen dus ik kan niet echt antwoorden. Mocht ik geen abortus meer kunnen plegen dan zou ik alsnog niet trouwen puur omdat we een kind krijgen. Alleen als ik echt van plan ben mijn leven met die persoon te delen (al zou ik dan mss alsnog niet trouwen, samenlevingscontract mag ook).
pi_97526709
quote:

[..]

Wil het meisje in kwestie ook met jou trouwen? :D

Als ik het meisje was zou ik het nooit niet doen. Wie wil je bezwangeren? En ik denk dat een meid echt wel merkt als je in haar komt en er ook nog eens over gaat liegen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:52:18 #209
108913 Godshand
guide4you
pi_97526847
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:44 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je dit niet als reeële optie voor jezelf ziet... Stalkersneigingen had je eigenlijk al, dit bevestigt nog meer de indruk.
Ben jij niet iets voor MliG dan?

Jij wil, hij wil, Fok! weer blij *O*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:52:30 #210
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97526851
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:44 schreef minnemin het volgende:

[..]

alsof wanhopige vrouwen dit niet toepassen : ') . dat heb ik heus wel op tv gezien hoor, want dat soort dingen leer je niet op school

ik ben wel blij dat jullie er serieus op ingaan :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:21 schreef greatjob het volgende:

[..]

Als hij gelijk heeft is het beter dat hij zijn mening geeft. Het zou bij mij niet werken echter.
nee bij jou niet, maari k heb toch duidelijk verhaal , en goede redenen over dat voorvocht en alles. volgensmij zijn er best veel meisjes over te halen door een vwo geslaagde uni-student (ik) :)

en dan "Eroverheen gaan" en gewoon "don't care", en dan zie je wel.
en als het dan gebeurd dan moet het zogenaamd "wel het lot zijn" :') zeg je dan. en dan zeg je "nu moeten we trouwen" .. en dan eindelijk eens niet een noodlot, maar een lot(of misschien god) die met je is
pi_97526886
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

alsof wanhopige vrouwen dit niet toepassen : ') . dat heb ik heus wel op tv gezien hoor, want dat soort dingen leer je niet op school

ik ben wel blij dat jullie er serieus op ingaan :)
Ja, wanhopige vrouwen passen dat toe. Zijn die net idioot en gestoord? Is dat net zo fout? Ja.

Bovendien is zoiets dan nooit uit liefde. Dat je dat maar weet...
pi_97526905
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee bij jou niet, maari k heb toch duidelijk verhaal , en goede redenen over dat voorvocht en alles. volgensmij zijn er best veel meisjes over te halen door een vwo geslaagde uni-student (ik) :)

en dan "Eroverheen gaan" en gewoon "don't care", en dan zie je wel.
en als het dan gebeurd dan "moet het wel het lot zijn" : ') dan zogenaamd. en dan eindelijk eens niet een noodlot, maar een lot(of misschien god) die met je is
Kan je goed op tijd terugtrekken? Als je daar ook maar de kleinste twijfel bij hebt, niet doen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:56:41 #213
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97526924
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan je goed op tijd terugtrekken? Als je daar ook maar de kleinste twijfel bij hebt, niet doen.
ik zeg toch net dat als ik een meisje die ik leuk vind zo ver heb dat ze dat wilt doen, dat ik echt niet me best daarvoor ga doen.
gewoon "dont care" en tegen haar wat anders zeggen.

al acht ik mezelf erg goed in lichamelijke controle(maar dat is egoistisch om te zeggen)
pi_97526953
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik zeg toch net dat als ik een meisje die ik leuk vind zo ver heb dat ze dat wilt doen, dat ik echt niet me best daarvoor ga doen.
gewoon "dont care" en tegen haar wat anders zeggen.

al acht ik mezelf erg goed in lichamelijke controle(maar dat is egoistisch om te zeggen)
Alsof jij een kind kan verzorgen.....doe nou niet zo dom.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 02:00:36 #215
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97526979
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof jij een kind kan verzorgen.....doe nou niet zo dom.
dan is het een liefdesbaby

het is een liefdesbaby dan.

jij snapt niet dat je al van elkaar houdt als je op die manier seks gaat hebben, het is gewoon even de omstandigheden wat kan gebeuren wat helpen

maar laat maar , genoeg erover
pi_97527002
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 02:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dan is het een liefdesbaby

het is een liefdesbaby dan.

jij snapt niet dat je al van elkaar houdt als je op die manier seks gaat hebben, het is gewoon even de omstandigheden wat kan gebeuren wat helpen

maar laat maar , genoeg erover
Kan gebeuren ja. Maar jij laat het expres gebeuren met je 'don't care' attitude.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 02:02:33 #217
108913 Godshand
guide4you
pi_97527014
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan gebeuren ja. Maar jij laat het expres gebeuren met je 'don't care' attitude.
Ach, het lukt hem toch niet. Elk contact met een vrouw wijst ie meestal al af...
pi_97527045
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 02:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach, het lukt hem toch niet. Elk contact met een vrouw wijst ie meestal al af...
Dat scheelt inderdaad...

Ben er zowaar blij om.
pi_97527060
Ze slikt dan hopelijk de pil :P
  dinsdag 31 mei 2011 @ 02:08:48 #220
108913 Godshand
guide4you
pi_97527102
Zo gaan de topics hard, zo is de rem er weer op.

Mensen latersss
pi_97527127
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 02:08 schreef Godshand het volgende:
Zo gaan de topics hard, zo is de rem er weer op.

Mensen latersss
trusten, ik ga ook naar bedje
Finally, someone let me out of my cage
pi_97527149
Laters!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 02:11:28 #223
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97527154
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wil het meisje in kwestie ook met jou trouwen? :D

Als ik het meisje was zou ik het nooit niet doen. Wie wil je bezwangeren? En ik denk dat een meid echt wel merkt als je in haar komt en er ook nog eens over gaat liegen.
dat denk je maar.... jij maagd
dat weten ze niet. heb ik ooit eens getest, ofnaja weet ik veel. maar ik weet het wel

dan moet de jongen het alleen niet laten merken of er wat van zeggen
pi_97527206
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 02:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat weten ze niet. heb ik ooit eens getest, ofnaja weet ik veel. maar ik weet het wel

moet je het wel niet laten merken of er wat van zeggen

kan het neit zijn dat ze het te awkward vond om je leugen op te merken?
pi_97527207
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 02:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

moet je het wel niet laten merken of er wat van zeggen

Ik heb het van zeer betrouwbare bronnen dat je het wel voelt.

Dat een iemand het niet voelde betekent niet dat niemand het voelt.

Soms druipt het er later zelfs nog uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')