Geloof niet dat ik m'n meisje wel eens vergeten was...en anders weet ik 't niet meer...is misschien maar beter ook zoquote:Op maandag 6 juni 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
Hoop dat je dat dan niet heb met meisjesZou een beetje lullig zijn
dat was de baas van de romeinen in palestinaquote:Op maandag 6 juni 2011 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee . Er was iets met Jezus en Pilatus en nu ben ik het kwijt![]()
![]()
Pontius Pilatus. Maar die link had ik al gepost.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
Nee . Er was iets met Jezus en Pilatus en nu ben ik het kwijt![]()
![]()
Nee, die was degene die hem aan het volk overleverde en daarna zijn handen waste in onschuld omdat 'ie wist dat Jezus onschuldig was.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
Oh Pontius Pilatus was degene die hem kruisigde ofzo ...............
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:18 schreef Supersoep het volgende:
Kwam er ook een Pilum aan te (Pilatus) pas bij die kruisiging?
Oh , dat heb ik allemaal verdrongenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, die was degene die hem aan het volk overleverde en daarna zijn handen waste in onschuld omdat 'ie wist dat Jezus onschuldig was.![]()
[/bijbelles]
En daarom kwam Barabbas vrij. En daarom zitten wij nu met die Teletijdmachine.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, die was degene die hem aan het volk overleverde en daarna zijn handen waste in onschuld omdat 'ie wist dat Jezus onschuldig was.![]()
[/bijbelles]
Ik heb liever wat uitleg over zondes enzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[/bijbelles]
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En daarom kwam Barabbas vrij. En daarom zitten wij nu met die Teletijdmachine.
Ik zat op een rooms-katholieke school. Twee keer per week de pastor op bezoek. Hij heeft nooit aan me gezeten, geloof ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh , dat heb ik allemaal verdrongen![]()
![]()
Wat haatte ik alles wat met de kerk te maken had en ik er naar toe moest
Ja, in Zaandijk (staat ook gewoon in m'n profielquote:Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef formerjellybean het volgende:
magnetron woon jij ook in de zaanstreek ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |