Pontius Pilatus. Maar die link had ik al gepost.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
Nee . Er was iets met Jezus en Pilatus en nu ben ik het kwijt![]()
![]()
Nee, die was degene die hem aan het volk overleverde en daarna zijn handen waste in onschuld omdat 'ie wist dat Jezus onschuldig was.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
Oh Pontius Pilatus was degene die hem kruisigde ofzo ...............
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:18 schreef Supersoep het volgende:
Kwam er ook een Pilum aan te (Pilatus) pas bij die kruisiging?
Oh , dat heb ik allemaal verdrongenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, die was degene die hem aan het volk overleverde en daarna zijn handen waste in onschuld omdat 'ie wist dat Jezus onschuldig was.![]()
[/bijbelles]
En daarom kwam Barabbas vrij. En daarom zitten wij nu met die Teletijdmachine.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, die was degene die hem aan het volk overleverde en daarna zijn handen waste in onschuld omdat 'ie wist dat Jezus onschuldig was.![]()
[/bijbelles]
Ik heb liever wat uitleg over zondes enzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[/bijbelles]
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En daarom kwam Barabbas vrij. En daarom zitten wij nu met die Teletijdmachine.
Ik zat op een rooms-katholieke school. Twee keer per week de pastor op bezoek. Hij heeft nooit aan me gezeten, geloof ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh , dat heb ik allemaal verdrongen![]()
![]()
Wat haatte ik alles wat met de kerk te maken had en ik er naar toe moest
Ja, in Zaandijk (staat ook gewoon in m'n profielquote:Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef formerjellybean het volgende:
magnetron woon jij ook in de zaanstreek ???
Dat is eden. Adam en Eva en appels , dus appels blijven gevaarlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb liever wat uitleg over zondes enzo.
Wat een Dondersteen was die Willy ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn ouders wonen in Zaandijk en vroeger toen de Showboat nog geen sexclub was gingen we er vaak naartoe . Dat was heel leukquote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, in Zaandijk (staat ook gewoon in m'n profiel)
Dat is toch juist de eerste zonde, er zijn er in ieder geval zeven.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is eden. Adam en Eva en appels , dus appels blijven gevaarlijk
*proestquote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gij zult niet begeren.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb liever wat uitleg over zondes enzo.
Deze post is zo full of win, dit ga ik niet meer toppen. Ik kan het wel proberen, maar dan vraag Jerom.quote:
Wordt er ook een wakker.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:26 schreef Mpj het volgende:
Barabbas? Of zo, doet me denken aan Suske en Wiske, die las ik altijd.. heb er staaaapels van liggen.
En de rest is praktijk?quote:
Spuit11 wordt wakker.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:26 schreef Mpj het volgende:
Barabbas? Of zo, doet me denken aan Suske en Wiske, die las ik altijd.. heb er staaaapels van liggen.
Dat zijn de 11 geboden, "gij zult niet stelen, gij zult niet moorden, etc.". De 7 zonden zijn jaloezie, vraatzucht, trots, etc.quote:
He? Wat was dat voor tent dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in Zaandijk en vroeger toen de Showboat nog geen sexclub was gingen we er vaak naartoe . Dat was heel leuk
Dat weet ik, hun.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat zijn de 11 10 geboden, "gij zult niet stelen, gij zult niet moorden, etc.". De 7 zonden zijn jaloezie, vraatzucht, trots, etc.
Maakte ik niet op uit je reactie.quote:
Uit welke bijbelpassage komt dat dan? Ik weet wel dat God Mozes opdraagt geen andere goden te aanbidden maar in deze passage komt niet voor dat hij jaloers is. Dat zou nogal hypochriet zijn ook, aangezien het een zonde is.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef Supersoep het volgende:
God maakt zich dus schuldig aan zn eigen zonden. Hoe grappig is dat.
For I am a jealous God.
De bijbel is dan ook één grote paradox.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef Supersoep het volgende:
God maakt zich dus schuldig aan zn eigen zonden. Hoe grappig is dat.
For I am a jealous God.
Dan kunnen we Suske en Wiske wel afschrijven dus...quote:Op maandag 6 juni 2011 14:28 schreef formerjellybean het volgende:
hij die zonder zonde is werpt de eerste steen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een andere optie zou running therapie kunnen zijn. Wordt gegeven in Krommenie.
Heb 't zelf ook een tijdje gedaan en was best leuk. En dat voor iemand die echt een schurft hekel heeft aan hardlopen!
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef formerjellybean het volgende:
magnetron woon jij ook in de zaanstreek ???
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan kunnen we Suske en Wiske wel afschrijven dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan kunnen we Suske en Wiske wel afschrijven dus...Techno mijn onschuldige oogjes , zo kan ik nooit meer Suske en Wiske normaal bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik heb het ff opgezocht: er is onderscheid in verschillende vormen van jaloezie, de uitleg is dus dat god het vervelend vindt dat je jaloers wordt als je vrouw met een andere kerel praat, maar dat het terecht is als je jaloers wordt omdat die kerel aan je vrouw d'r tieten zit. Dat laatste is okayquote:
Toen woonde ik nog in Amsterdam.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef formerjellybean het volgende:
Dat was 15 jaar /10 jaar een leuke disco/bar nu is het een ranzige parenclub.
Ach. Gij zult niet doden is er ook één van... desondanks...quote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef Catbert het volgende:
Uit welke bijbelpassage komt dat dan? Ik weet wel dat God Mozes opdraagt geen andere goden te aanbidden maar in deze passage komt niet voor dat hij jaloers is. Dat zou nogal hypochriet zijn ook, aangezien het een zonde is.
Haha, misschien is er gewoon niet veel beters te doen hierzo dan forummen. Bovendien is 't nou niet bepaald lekker buitenweer vandaagquote:Op maandag 6 juni 2011 14:32 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]Wou ik ook al vragen! Ik kom steeds meer FOK!kers tegen die best dichtbij wonen, en elke keer ben ik even onthutst
Tja, maar dat waren o.a. de inwoners van Sodom en Gomorrah en andere ongelovigen. Dat telt nietquote:Op maandag 6 juni 2011 14:34 schreef Techno het volgende:
Ach. Gij zult niet doden is er ook één van... desondanks...
[ afbeelding ]
En het is gewoon een werkdagquote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Haha, misschien is er gewoon niet veel beters te doen hierzo dan forummen. Bovendien is 't nou niet bepaald lekker buitenweer vandaag
Nou, dan is er in elk geval 1 ding waar de mens wel beter in is dan god zelfquote:Op maandag 6 juni 2011 14:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach. Gij zult niet doden is er ook één van... desondanks...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:36 schreef formerjellybean het volgende:
ja , dat was trouwens grappig want toen het nog bar/ disco was stond je regelmatig met jongens op het schoolpleintje . achter het fietsenhok
Sorry, ik ga er altijd vanuit dat mensen het IQ van een wortel hebben, scheelt teleurstellingen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan heus wel op een kalender kijken hoor
Zo wordt alles weer opnieuw geinterpreteerd door theologen om alle tegenstrijdigheden te bevechten.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, ik heb het ff opgezocht: er is onderscheid in verschillende vormen van jaloezie, de uitleg is dus dat god het vervelend vindt dat je jaloers wordt als je vrouw met een andere kerel praat, maar dat het terecht is als je jaloers wordt omdat die kerel aan je vrouw d'r tieten zit. Dat laatste is okay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |