Nee, die was degene die hem aan het volk overleverde en daarna zijn handen waste in onschuld omdat 'ie wist dat Jezus onschuldig was.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
Oh Pontius Pilatus was degene die hem kruisigde ofzo ...............
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:18 schreef Supersoep het volgende:
Kwam er ook een Pilum aan te (Pilatus) pas bij die kruisiging?
Oh , dat heb ik allemaal verdrongenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, die was degene die hem aan het volk overleverde en daarna zijn handen waste in onschuld omdat 'ie wist dat Jezus onschuldig was.![]()
[/bijbelles]
En daarom kwam Barabbas vrij. En daarom zitten wij nu met die Teletijdmachine.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, die was degene die hem aan het volk overleverde en daarna zijn handen waste in onschuld omdat 'ie wist dat Jezus onschuldig was.![]()
[/bijbelles]
Ik heb liever wat uitleg over zondes enzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[/bijbelles]
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En daarom kwam Barabbas vrij. En daarom zitten wij nu met die Teletijdmachine.
Ik zat op een rooms-katholieke school. Twee keer per week de pastor op bezoek. Hij heeft nooit aan me gezeten, geloof ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh , dat heb ik allemaal verdrongen![]()
![]()
Wat haatte ik alles wat met de kerk te maken had en ik er naar toe moest
Ja, in Zaandijk (staat ook gewoon in m'n profielquote:Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef formerjellybean het volgende:
magnetron woon jij ook in de zaanstreek ???
Dat is eden. Adam en Eva en appels , dus appels blijven gevaarlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb liever wat uitleg over zondes enzo.
Wat een Dondersteen was die Willy ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn ouders wonen in Zaandijk en vroeger toen de Showboat nog geen sexclub was gingen we er vaak naartoe . Dat was heel leukquote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, in Zaandijk (staat ook gewoon in m'n profiel)
Dat is toch juist de eerste zonde, er zijn er in ieder geval zeven.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is eden. Adam en Eva en appels , dus appels blijven gevaarlijk
*proestquote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gij zult niet begeren.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb liever wat uitleg over zondes enzo.
Deze post is zo full of win, dit ga ik niet meer toppen. Ik kan het wel proberen, maar dan vraag Jerom.quote:
Wordt er ook een wakker.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:26 schreef Mpj het volgende:
Barabbas? Of zo, doet me denken aan Suske en Wiske, die las ik altijd.. heb er staaaapels van liggen.
En de rest is praktijk?quote:
Spuit11 wordt wakker.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:26 schreef Mpj het volgende:
Barabbas? Of zo, doet me denken aan Suske en Wiske, die las ik altijd.. heb er staaaapels van liggen.
Dat zijn de 11 geboden, "gij zult niet stelen, gij zult niet moorden, etc.". De 7 zonden zijn jaloezie, vraatzucht, trots, etc.quote:
He? Wat was dat voor tent dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in Zaandijk en vroeger toen de Showboat nog geen sexclub was gingen we er vaak naartoe . Dat was heel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |