ik heb wel een keer op andere feesten gestript, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
great job had voor dat meisje moeten strippen
Ik heb werkelijk geen idee hoe serieus dit te nemen is.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:33 schreef minibeer het volgende:
die boedieboe neukt er zelf ook aardig op los, of verzint ie dat maar?
Ze neuken wel tenminste. Integenstelling tot mij.quote:
pfffquote:Op maandag 6 juni 2011 00:34 schreef formerjellybean het volgende:
toen ik een pubermeisje was maakte ik een lijstjes met wie ik allemaal zoende maar ik was nogal een zoenslet en toen kon ik het zelf niet meer bijhouden.
Same here, misschien word ik gewoon homo. Veel makkelijker.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze neuken wel tenminste. Integenstelling tot mij.
Je kunt je ook afvragen wat ze precies neuken.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
goed puntquote:Op maandag 6 juni 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen had je dus geen problemen met versieren?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sja we doen allemaal trieste dingen in de puberteit
Nee , ik was een vrouwelijke zuignapquote:Op maandag 6 juni 2011 00:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toen had je dus geen problemen met versieren?
Ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sja we doen allemaal trieste dingen in de puberteit
Na je zoenfase valt er toch ook nog wel wat te zuigen?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , ik was een vrouwelijke zuignap
Al die meisjes wisten alleen niet waar mijn huis woontquote:Op maandag 6 juni 2011 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
Kan een meisjesding zijn hoor , kende meerdere meiden die dit deden.
Er zit vast een vrouw tussen die aan mijn eisen voldoet.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen wat ze precies neuken.
Tuurlijk maar ik was toen nog redelijk onschuldig . Het was nog voor de breezerslet periode toen pubertjes nog gewoon netjes zoenden.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Na je zoenfase valt er toch ook nog wel wat te zuigen?
Geen lijstjes hiero, ik weet ook nog precies met wie ik gezoend heb gezien het er niet bijzonder veel zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
Kan een meisjesding zijn hoor , kende meerdere meiden die dit deden.
Geen idee wat je eisen zijn. Denk echter wel dat het tegenvalt.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zit vast een vrouw tussen die aan mijn eisen voldoet.
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geen lijstjes hiero, ik weet ook nog precies met wie ik gezoend heb gezien het er niet bijzonder veel zijn.
Maar je hebt je wel goed uit kunnen leven.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ik was toen nog redelijk onschuldig . Het was nog voor de breezerslet periode toen pubertjes nog gewoon netjes zoenden.
Ja dat deed ik ook welquote:Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar je hebt je wel goed uit kunnen leven.
Hij heeft al eens aangegeven dat hij op alles wat enigszins door de apk komt wel een ritje wil wagenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee wat je eisen zijn. Denk echter wel dat het tegenvalt.
Ik zou hem bijna missenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook welGoh is supersoep nu weg ??
Ja, mooi toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
watjequote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, mooi toch?
Ik ga ook maar weer eens slapen. Het is laat genoeg geworden voor vandaag.
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hij heeft al eens aangegeven dat hij op alles wat enigszins door de apk komt wel een ritje wil wagen
Beetje zo'n houding van: Hoe noem je het overtollig vet rond een vagina? de vrouw
Ik ook wel. Begin me een beetje zorgen te maken.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ben benieuwd of MLIG er morgen is.
Dat zijn geen meets dat zijn orgiesquote:Op maandag 6 juni 2011 00:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ok, dan zijn de wat grotere meets wel aan te raden, want daar schijnt het flink los te gaan.
heb je zijn nummer?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ook wel. Begin me een beetje zorgen te maken.
In tegenstelling tot Halcon heb ik niet zo de behoefte om snel weer good-will te creëren bij mensen na zo'n vertoning door een heleboel kleine posts neer te schrijven.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Even kort mijn eisen:quote:Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo erg zijn de vrouwen hier niet hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ah dat is een redelijk lijstje , bij sommige vrouwen komt dan juist een lijst waar je gek van word.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Even kort mijn eisen:
Een meisje
Niet jonger dan 15
Geen verschrikkelijk dik mens
Dan heb je het wel.
een redelijk dikke koe van 16quote:Op maandag 6 juni 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Even kort mijn eisen:
Een meisje
Niet jonger dan 15
Geen verschrikkelijk dik mens
Dan heb je het wel.
Die grap is zo slecht dat ie leuk wordt.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hij heeft al eens aangegeven dat hij op alles wat enigszins door de apk komt wel een ritje wil wagen
Beetje zo'n houding van: Hoe noem je het overtollig vet rond een vagina? de vrouw
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Maar wel de behoefte om nog even na te trappenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Halcon heb ik niet zo de behoefte om snel weer good-will te creëren bij mensen na zo'n vertoning door een heleboel kleine posts neer te schrijven.
Want de mens kan dat zelf niet meer bedenken? Zucht...quote:Op maandag 6 juni 2011 00:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
een redelijk dikke koe van 16
staat niet dat het menselijk moet zijn
Oh ja?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Maar wel de behoefte om nog even na te trappen
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, mooi toch?
Ik ga ook maar weer eens slapen. Het is laat genoeg geworden voor vandaag.
Het leek mij ook dat 'een meisje' wel duidelijk genoeg was.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Want de mens kan dat zelf niet meer bedenken? Zucht...
Zoals we eerder op de avond lazen is dat ook niet altijd het gevalquote:Op maandag 6 juni 2011 00:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het leek mij ook dat 'een meisje' wel duidelijk genoeg was.
Dat was toen hij 12 was, hij zei ook dat het nu niet meer zo was.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zoals we eerder op de avond lazen is dat ook niet altijd het geval
Anders ga je even ergens serieus op inquote:Op maandag 6 juni 2011 00:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat was toen hij 12 was, hij zei ook dat het nu niet meer zo was.
Maar ik bedoelde meer dat het 'een meisje' duidelijk genoeg zou moeten zijn dat het om iets menselijks ging.
Het is toch wat hè.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Anders ga je even ergens serieus op in
Dan maak je het wel groter dan het ooit was zo groot is het nooit geweest. Heb een maandje getwijfeld en heb toen een goed antwoord voor mezelf gevonden.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zoals we eerder op de avond lazen is dat ook niet altijd het geval
Dat zou ik eigenlijk niet weten om heel eerlijk te zijn . Er zullen vast ergens wel rare lijstjes bijhangen , misschien maken de breezersletjes nu wel pijplijstjes wat ik redelijk bizar zou vinden.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:51 schreef greatjob het volgende:
Wat is de meest bizarre lijst die je bij iemand hebt gezien Jelly.
Bedoelde niet specifiek jou , maar kan ook weleens zijn dat het niet altijd een meisje of jongen is. Dus dat het niet altijd logisch is dat het een meisje is.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan maak je het wel groter dan het ooit was zo groot is het nooit geweest. Heb een maandje getwijfeld en heb toen een goed antwoord voor mezelf gevonden.
Hij zei zelf dat het een meisje moet zijn, dus dan is het op zich wel logisch.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bedoelde niet specifiek jou , maar kan ook weleens zijn dat het niet altijd een meisje of jongen is. Dus dat het niet altijd logisch is dat het een meisje is.
Er zijn tegenwoordig ook pijpspelletjes in plaats van flesje draaien. Dus het zou me niks verbazen.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk niet weten om heel eerlijk te zijn . Er zullen vast ergens wel rare lijstjes bijhangen , misschien maken de breezersletjes nu wel pijplijstjes wat ik redelijk bizar zou vinden.
De jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 6 juni 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig ook pijpspelletjes in plaats van flesje draaien. Dus het zou me niks verbazen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig ook pijpspelletjes in plaats van flesje draaien. Dus het zou me niks verbazen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, schandalig dat ik daar nooit voor ben uitgenodigd.quote:
ik bedoelde meer met eisen in een partner trouwensquote:Op maandag 6 juni 2011 00:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk niet weten om heel eerlijk te zijn . Er zullen vast ergens wel rare lijstjes bijhangen , misschien maken de breezersletjes nu wel pijplijstjes wat ik redelijk bizar zou vinden.
Ik ben in mijn tienerjaren op feestjes geweest die daar erg veel op lekenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, schandalig dat ik daar nooit voor ben uitgenodigd.
En als ze vervolgens iemand vinden die er grotendeels aan voldoet gaat het ze vervelenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
oh dat zou ik niet weten. Ik weet wel dat meiden soms de neiging hebben lijstjes te maken van hun ware liefde met de eisen waar die aan moet voldoen en die soms belachelijk lang en onrealistisch kunnen zijn.
Dat zijn de meisjes die in droomprinsen geloven
Perfectie is ook saai.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
En als ze vervolgens iemand vinden die er grotendeels aan voldoet gaat het ze vervelen
ja inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 01:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
En als ze vervolgens iemand vinden die er grotendeels aan voldoet gaat het ze vervelen
quote:
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]!
zou iedereen me dan eigenlijk gewoon perfect vinden?
hehe dat zal wel danquote:Op maandag 6 juni 2011 01:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]!
zou iedereen me dan eigenlijk gewoon perfect vinden?
Iemand is juist leuk door de imperfecties. De kleine dingen die haar/hem uniek maken! :3 Daardoor kan je echt voor iemand vallen inderdaad.quote:
Zo waar.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:05 schreef greatjob het volgende:
[..]
Iemand is juist leuk door de imperfecties. De kleine dingen die haar/hem uniek maken! :3 Daardoor kan je echt voor iemand vallen inderdaad.
Niet specifiek hoor, ik volg het principe pussy is pussyquote:
Oh crap, goed puntquote:Op maandag 6 juni 2011 01:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet hopen dat je perfect bent.
Niet perse.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Is het trouwens testosteron , dat mannen met vrienden bij meisjes anders zijn dan wanneer ze alleen zijn ???
geloof ik graag als ik je zo hier af en toe zie op het forumquote:Op maandag 6 juni 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar denk zo wel dat ik menigman tot waanzin drijf met vage acties.
Ik denk het, geen idee eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Is het trouwens testosteron , dat mannen met vrienden bij meisjes anders zijn dan wanneer ze alleen zijn ???
en misschien vinden anderen je juist geweldig hierdoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar denk zo wel dat ik menigman tot waanzin drijf met vage acties.
Kan, hoeft niet. Kan daadwerkelijk bewust stoerdoenerij zijn, een beetje testosterongedreven haantjesgedrag, maar het is natuurlijk sowieso heel vaak zo dat mensen zich in verschillende groepen verschillend gedragen. Bij mannen en hun vrienden zal dat je goed opvallen. Ik denk dat het echter voor vrouwen net zo goed geld.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat er zoveel redenen kunnen zijn dat men zich niet overal hetzelfde gedraagt denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:11 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom houden de mannen zich angstvallig stil op deze vraag ??
Dat zou best kunnen maar eerlijk gezegd moeilijk te begrijpen, want ik word soms al moe van mezelfquote:Op maandag 6 juni 2011 01:10 schreef greatjob het volgende:
[..]
en misschien vinden anderen je juist geweldig hierdoor.
Een beetje geduld schoonheidquote:Op maandag 6 juni 2011 01:11 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom houden de mannen zich angstvallig stil op deze vraag ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |