Niet specifiek hoor, ik volg het principe pussy is pussyquote:
Oh crap, goed puntquote:Op maandag 6 juni 2011 01:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet hopen dat je perfect bent.
Niet perse.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Is het trouwens testosteron , dat mannen met vrienden bij meisjes anders zijn dan wanneer ze alleen zijn ???
geloof ik graag als ik je zo hier af en toe zie op het forumquote:Op maandag 6 juni 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar denk zo wel dat ik menigman tot waanzin drijf met vage acties.
Ik denk het, geen idee eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Is het trouwens testosteron , dat mannen met vrienden bij meisjes anders zijn dan wanneer ze alleen zijn ???
en misschien vinden anderen je juist geweldig hierdoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar denk zo wel dat ik menigman tot waanzin drijf met vage acties.
Kan, hoeft niet. Kan daadwerkelijk bewust stoerdoenerij zijn, een beetje testosterongedreven haantjesgedrag, maar het is natuurlijk sowieso heel vaak zo dat mensen zich in verschillende groepen verschillend gedragen. Bij mannen en hun vrienden zal dat je goed opvallen. Ik denk dat het echter voor vrouwen net zo goed geld.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat er zoveel redenen kunnen zijn dat men zich niet overal hetzelfde gedraagt denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:11 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom houden de mannen zich angstvallig stil op deze vraag ??
Dat zou best kunnen maar eerlijk gezegd moeilijk te begrijpen, want ik word soms al moe van mezelfquote:Op maandag 6 juni 2011 01:10 schreef greatjob het volgende:
[..]
en misschien vinden anderen je juist geweldig hierdoor.
Een beetje geduld schoonheidquote:Op maandag 6 juni 2011 01:11 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom houden de mannen zich angstvallig stil op deze vraag ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |