Hij heeft al eens aangegeven dat hij op alles wat enigszins door de apk komt wel een ritje wil wagenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee wat je eisen zijn. Denk echter wel dat het tegenvalt.
Ik zou hem bijna missenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook welGoh is supersoep nu weg ??
Ja, mooi toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
watjequote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, mooi toch?
Ik ga ook maar weer eens slapen. Het is laat genoeg geworden voor vandaag.
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hij heeft al eens aangegeven dat hij op alles wat enigszins door de apk komt wel een ritje wil wagen
Beetje zo'n houding van: Hoe noem je het overtollig vet rond een vagina? de vrouw
Ik ook wel. Begin me een beetje zorgen te maken.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ben benieuwd of MLIG er morgen is.
Dat zijn geen meets dat zijn orgiesquote:Op maandag 6 juni 2011 00:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ok, dan zijn de wat grotere meets wel aan te raden, want daar schijnt het flink los te gaan.
heb je zijn nummer?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ook wel. Begin me een beetje zorgen te maken.
In tegenstelling tot Halcon heb ik niet zo de behoefte om snel weer good-will te creëren bij mensen na zo'n vertoning door een heleboel kleine posts neer te schrijven.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Even kort mijn eisen:quote:Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo erg zijn de vrouwen hier niet hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ah dat is een redelijk lijstje , bij sommige vrouwen komt dan juist een lijst waar je gek van word.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Even kort mijn eisen:
Een meisje
Niet jonger dan 15
Geen verschrikkelijk dik mens
Dan heb je het wel.
een redelijk dikke koe van 16quote:Op maandag 6 juni 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Even kort mijn eisen:
Een meisje
Niet jonger dan 15
Geen verschrikkelijk dik mens
Dan heb je het wel.
Die grap is zo slecht dat ie leuk wordt.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hij heeft al eens aangegeven dat hij op alles wat enigszins door de apk komt wel een ritje wil wagen
Beetje zo'n houding van: Hoe noem je het overtollig vet rond een vagina? de vrouw
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Maar wel de behoefte om nog even na te trappenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Halcon heb ik niet zo de behoefte om snel weer good-will te creëren bij mensen na zo'n vertoning door een heleboel kleine posts neer te schrijven.
Want de mens kan dat zelf niet meer bedenken? Zucht...quote:Op maandag 6 juni 2011 00:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
een redelijk dikke koe van 16
staat niet dat het menselijk moet zijn
Oh ja?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Maar wel de behoefte om nog even na te trappen
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, mooi toch?
Ik ga ook maar weer eens slapen. Het is laat genoeg geworden voor vandaag.
Het leek mij ook dat 'een meisje' wel duidelijk genoeg was.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Want de mens kan dat zelf niet meer bedenken? Zucht...
Zoals we eerder op de avond lazen is dat ook niet altijd het gevalquote:Op maandag 6 juni 2011 00:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het leek mij ook dat 'een meisje' wel duidelijk genoeg was.
Dat was toen hij 12 was, hij zei ook dat het nu niet meer zo was.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zoals we eerder op de avond lazen is dat ook niet altijd het geval
Anders ga je even ergens serieus op inquote:Op maandag 6 juni 2011 00:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat was toen hij 12 was, hij zei ook dat het nu niet meer zo was.
Maar ik bedoelde meer dat het 'een meisje' duidelijk genoeg zou moeten zijn dat het om iets menselijks ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |