ik heb wel een keer op andere feesten gestript, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
great job had voor dat meisje moeten strippen
Ik heb werkelijk geen idee hoe serieus dit te nemen is.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:33 schreef minibeer het volgende:
die boedieboe neukt er zelf ook aardig op los, of verzint ie dat maar?
Ze neuken wel tenminste. Integenstelling tot mij.quote:
pfffquote:Op maandag 6 juni 2011 00:34 schreef formerjellybean het volgende:
toen ik een pubermeisje was maakte ik een lijstjes met wie ik allemaal zoende maar ik was nogal een zoenslet en toen kon ik het zelf niet meer bijhouden.
Same here, misschien word ik gewoon homo. Veel makkelijker.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze neuken wel tenminste. Integenstelling tot mij.
Je kunt je ook afvragen wat ze precies neuken.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
goed puntquote:Op maandag 6 juni 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen had je dus geen problemen met versieren?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sja we doen allemaal trieste dingen in de puberteit
Nee , ik was een vrouwelijke zuignapquote:Op maandag 6 juni 2011 00:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toen had je dus geen problemen met versieren?
Ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sja we doen allemaal trieste dingen in de puberteit
Na je zoenfase valt er toch ook nog wel wat te zuigen?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , ik was een vrouwelijke zuignap
Al die meisjes wisten alleen niet waar mijn huis woontquote:Op maandag 6 juni 2011 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
Kan een meisjesding zijn hoor , kende meerdere meiden die dit deden.
Er zit vast een vrouw tussen die aan mijn eisen voldoet.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen wat ze precies neuken.
Tuurlijk maar ik was toen nog redelijk onschuldig . Het was nog voor de breezerslet periode toen pubertjes nog gewoon netjes zoenden.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Na je zoenfase valt er toch ook nog wel wat te zuigen?
Geen lijstjes hiero, ik weet ook nog precies met wie ik gezoend heb gezien het er niet bijzonder veel zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
Kan een meisjesding zijn hoor , kende meerdere meiden die dit deden.
Geen idee wat je eisen zijn. Denk echter wel dat het tegenvalt.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zit vast een vrouw tussen die aan mijn eisen voldoet.
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geen lijstjes hiero, ik weet ook nog precies met wie ik gezoend heb gezien het er niet bijzonder veel zijn.
Maar je hebt je wel goed uit kunnen leven.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ik was toen nog redelijk onschuldig . Het was nog voor de breezerslet periode toen pubertjes nog gewoon netjes zoenden.
Ja dat deed ik ook welquote:Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar je hebt je wel goed uit kunnen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |