hehe, op voorschrift?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
zo'n slaappilletje geprobeerd, krijg er eerder koppijn dan slaap van
Nee, die lul vond het niet nodig, dus heb maar wat van m'n ma meegepaktquote:
Samen filmpjes kijken is dan ook gewoon heel leukquote:Op maandag 6 juni 2011 01:33 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat er al niet gebeurt is op veel dates waarbij men even een filmpje ging kijken trouwens, het is haast synoniem voor neuken.
Ik nog langer.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:35 schreef greatjob het volgende:
truste iedereen!ik had eigenlijk al een uur in bed willen liggen
trustequote:Op maandag 6 juni 2011 01:35 schreef greatjob het volgende:
truste iedereen!ik had eigenlijk al een uur in bed willen liggen
quote:Op maandag 6 juni 2011 01:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
truste
(ik ga ook zo, ik ben zo moe dat ik met 'utrecht' wou antwoorden op deze post')
Klinkt leuk, toch jammer dat ik niet geweest benquote:Op maandag 6 juni 2011 01:47 schreef minnemin het volgende:
Zo, daar was ik dan!
De meet in een notendop:
- ik kwam later aan in het park, kennisgemaakt, ik was naast Mera de enige vrouw.
- gezellige groep mensen, moeite om te onthouden wie wie was
- tot mijn grote verbazing bleek ik bij Kipknots in de klas gezeten te hebben, bizar!
- in al onze achterdocht zagen we complotten: we dachten dat het meisje in het bruine jurkje misschien Lanterfanter was, ze keek wel erg vaak onze kant op (misschien zijn we gewoon raar, kan ook); op het moment dat we op het trottoir liepen deed een knappe mijnheer een heel geraffineerde move, buigend over zijn scharreltje heen, zou hij ingehuurd zijn?
- zo ook in het restaurant waar we ingeklemd waren door een vrouwelijk vrijgezellenfeestje en waarmee we wel lichamelijk contact móesten maken om überhaupt weg te kunnen komen; Dyna, zat jij hier écht niet achter?
- wat langer/meer gesproken met Dyna/Halcon/Godshand/Mystikvm/MLIG (respect dat je er was, man!)
- mijn ervaring is toch dat je in het echt milder bent dan op het forum, grappige gewaarwording.
ORLY? Ik houd hem nog steeds bij. Als ik zin heb in zwijmelen, pak ik hem er even bij en denk ik in mezelf: "Minnemin, weet je nog, toen met die ene?" "Jaaaaaa, zucht....."quote:Op maandag 6 juni 2011 00:34 schreef formerjellybean het volgende: toen ik een pubermeisje was maakte ik een lijstjes met wie ik allemaal zoende maar ik was nogal een zoenslet en toen kon ik het zelf niet meer bijhouden.
Klinkt erg leukquote:Op maandag 6 juni 2011 01:47 schreef minnemin het volgende:
Zo, daar was ik dan!
De meet in een notendop:
- ik kwam later aan in het park, kennisgemaakt, ik was naast Mera de enige vrouw.
- gezellige groep mensen, moeite om te onthouden wie wie was
- tot mijn grote verbazing bleek ik bij Kipknots in de klas gezeten te hebben, bizar!
- in al onze achterdocht zagen we complotten: we dachten dat het meisje in het bruine jurkje misschien Lanterfanter was, ze keek wel erg vaak onze kant op (misschien zijn we gewoon raar, kan ook); op het moment dat we op het trottoir liepen deed een knappe mijnheer een heel geraffineerde move, buigend over zijn scharreltje heen, zou hij ingehuurd zijn?
- zo ook in het restaurant waar we ingeklemd waren door een vrouwelijk vrijgezellenfeestje en waarmee we wel lichamelijk contact móesten maken om überhaupt weg te kunnen komen; Dyna, zat jij hier écht niet achter?
- wat langer/meer gesproken met Dyna/Halcon/Godshand/Mystikvm/MLIG (respect dat je er was, man!)
- en doordat MLIG zat te twijfelen over welke stoel hij zou nemen (linker, rechter, nee de linker, nee ik ga toch op de rechter zitten, ik ga zitten, nee ik ga nu snel mijn evenwicht verplaatsen zodat ik toch de linker pak), trok ik de linker stoel voor mezelf naar achteren en viel MLIG bijna op de grond, alsof ik het erom deed (of hij)
- mijn ervaring is toch dat je in het echt milder bent dan op het forum, grappige gewaarwording.
quote:Op maandag 6 juni 2011 02:12 schreef minnemin het volgende:
[..]
ORLY? Ik houd hem nog steeds bij. Als ik zin heb in zwijmelen, pak ik hem er even bij en denk ik in mezelf: "Minnemin, weet je nog, toen met die ene?" "Jaaaaaa, zucht....."
* minnemin *kijkt dagdromend weg en komt niet buiten op zoek naar de man*
Je durft niet te zeggen dat het op 8 handen ook niet te tellen is?quote:Op maandag 6 juni 2011 02:14 schreef minnemin het volgende:
Dat is niet interessant. Meer dan op twee handen te tellen is.
Het merendeel sprak elkaar gisteren bij de echte naam aan.
Hey jij bent er ook weer...quote:Op maandag 6 juni 2011 02:21 schreef minnemin het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)messages/115866/last
Dit is toch geen Richard?
Haha in het begin heb je dat wel een beetje...quote:Op maandag 6 juni 2011 02:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je durft niet te zeggen dat het op 8 handen ook niet te tellen is?
Zal toch raar zijn als je in zo'n cafetje zit met allemaal andere mensen en je gaat elkaar aanspreken als kipknots of mylifeisgrey
quote:Op maandag 6 juni 2011 02:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha in het begin heb je dat wel een beetje...
" Wat, is Halcon er? Waar is ie dan? En wie is dat?" "Dat is Mylifeisgrey!" " Wat!?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |