ik hoop zo dat je een grapje maaktquote:Op maandag 6 juni 2011 01:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Gvd, niet doen. Nou moet ik het gewoon op[zoeken
http://www.imdb.com/title/tt0154421/quote:Op maandag 6 juni 2011 01:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Gvd, niet doen. Nou moet ik het gewoon op[zoeken
Ik heb nooit genoeg van ze.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:24 schreef formerjellybean het volgende:
andere geen cd's luisteren als ze even genoeg van mannen of vrouwen hebben ??
Zoveel. De ene keer het een, de andere keer het ander. Regelmatig Nederlandstalig, maar bijvoorbeeld ook wel eens dingen als linkin park of hardcore... en alles daar tussen inquote:Op maandag 6 juni 2011 01:24 schreef formerjellybean het volgende:
andere geen cd's luisteren als ze even genoeg van mannen of vrouwen hebben ??
Nu ben ik even bedaard vorige week had ik zo'n periode.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:26 schreef greatjob het volgende:
geen vaste cd nee.
ben je mannen nu even zat?
trustequote:Op maandag 6 juni 2011 01:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ga jullie zo toch verlaten want ik vind het wel weer tijd voor bedje
Ik heb momenteel meer zo'n periode dat ik niet alleen genoeg heb van vrouwen, maar ook van mannen, oudjes, kinderen, negerts, polen, dieren, bomen, stenen en zo nog een en ander...quote:Op maandag 6 juni 2011 01:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nu ben ik even bedaard vorige week had ik zo'n periode.
Ik was het alweer vergeten, totdat ik die post zag en nu ga ik het opzoekenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
ik hoop zo dat je een grapje maakt![]()
http://www.imdb.com/list/iiw42RhdIzs/quote:Op maandag 6 juni 2011 01:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten, totdat ik die post zag en nu ga ik het opzoeken
dat is vrij laag...quote:Op maandag 6 juni 2011 01:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/list/iiw42RhdIzs/nr 5
Avatar, nummer 1, vond ik eigenlijk wel heel tofquote:
ja precies.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Avatar, nummer 1, vond ik eigenlijk wel heel tof
hehe, op voorschrift?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
zo'n slaappilletje geprobeerd, krijg er eerder koppijn dan slaap van
Nee, die lul vond het niet nodig, dus heb maar wat van m'n ma meegepaktquote:
Samen filmpjes kijken is dan ook gewoon heel leukquote:Op maandag 6 juni 2011 01:33 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat er al niet gebeurt is op veel dates waarbij men even een filmpje ging kijken trouwens, het is haast synoniem voor neuken.
Ik nog langer.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:35 schreef greatjob het volgende:
truste iedereen!ik had eigenlijk al een uur in bed willen liggen
trustequote:Op maandag 6 juni 2011 01:35 schreef greatjob het volgende:
truste iedereen!ik had eigenlijk al een uur in bed willen liggen
quote:Op maandag 6 juni 2011 01:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
truste
(ik ga ook zo, ik ben zo moe dat ik met 'utrecht' wou antwoorden op deze post')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |