quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
houd je mondquote:Op zondag 5 juni 2011 16:12 schreef jojomen4 het volgende:
Iedereen die na de eerste games dacht dat Fed een kans had:
Dudes!
Ass-whooping!
Dat inderdaad.quote:
quote:
Dus jij gelooft wel dat hij in al die wedstrijden tot nu toe gespeeld nog nooit dat probleem had en nu wel?quote:
Toch frappant dat je je nu pas laat zien.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:12 schreef jojomen4 het volgende:
Iedereen die na de eerste games dacht dat Fed een kans had:
Dudes!
Ass-whooping!
Omdat Franse televisiequote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Sloggi het volgende:
Waarom herhaalt de Franse regie de controversiële punten niet gewoon. Ik wil weten of die bal van Federer op 5-5 in was.
Omdat Franse scheidsrechter en die zijn onfeilbaar. Logisch tochquote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Sloggi het volgende:
Waarom herhaalt de Franse regie de controversiële punten niet gewoon. Ik wil weten of die bal van Federer op 5-5 in was.
De service bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Sloggi het volgende:
Het is pas de eerste set kerel ..quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
Heel onaardig wat ik nu ga zeggen maar Federer verdient het niet om te winnen als hij het niet af kan maken. Nadal is hem psychologisch zo de baas.
Goed zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Het is pas de eerste set kerel ..
Ik geloof er nog steeds in
Ze hebben ook hawk-eye. Lijkt mij wel interessant om nu even te zien of 'ie nou in was of niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Sloggi het volgende:
Ja die leek mij in. Maar goed, de umpire gaf hem uit en die heeft er beter zich op. Ook al was Federer het niet met hem eens.quote:
Wat onaardigquote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
Heel onaardig wat ik nu ga zeggen maar Federer verdient het niet om te winnen als hij het niet af kan maken. Nadal is hem psychologisch zo de baas.
Hier niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ze hebben ook hawk-eye. Lijkt mij wel interessant om nu even te zien of 'ie nou in was of niet.
Da's alleen voor een Franse zender en ESPN.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ze hebben ook hawk-eye. Lijkt mij wel interessant om nu even te zien of 'ie nou in was of niet.
De umpire zit niet op de lijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja die leek mij in. Maar goed, de umpire gaf hem uit en die heeft er beter zich op. Ook al was Federer het niet met hem eens.
Omdat de afrukken goed te zien zijn op het gravel.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Joosterd het volgende:
Waarom is geen hawks eye bij Roland Garros eigenlijk?
Omdat alle afdrukken in het gravel te zien zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Joosterd het volgende:
haha je zei afrukkenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Omdat de afrukken goed te zien zijn op het gravel.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Joosterd het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Da's alleen voor een Franse zender en ESPN.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Da's alleen voor een Franse zender en ESPN.
Ja en weet je hoeveel afdrukken erin zittenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat alle afdrukken in het gravel te zien zijn.
Dat.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ja en weet je hoeveel afdrukken erin zitten
Ja, toch kunnen ze iedere keer de goede eruit pikken.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Dat.quote:
Jammer, als Federer deze set had gewonnen, was het mischien een mooie wedstrijd geworden. Nu wordt het gewoon Nadal vrees ik.quote:
De laatste zie je natuurlijk stukken beter, en je weet wel ongeveer waar hij zit.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Tennis, naar het schijnt.quote:
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer, als Federer deze set had gewonnen, was het mischien een mooie wedstrijd geworden. Nu wordt het gewoon Nadal vrees ik.
Goede garp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef TheGeneral het volgende:
Ach ja. Djokovic verslagen, prima toernoooi gehad. Op naar Wimbledon!
Naja, als je ziet hoe dat is gegaan ...quote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]hij heeft pas 1 set verloren kerel. kan nog alle kanten op
U ziet dequote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
Ja, wat gebeurde er op het eerste punt van de 2e set?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende twee sets worden max 6-3 6-2 als het zo doorgaat, hetgeen ik wel verwacht.
vanaf nu zal het maar 1 kant op gaanquote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
Dit.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:21 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Kut umpire, hiervoor heb ik geen kaartjes gekocht....
Komop Federer, wat zijn Franse mensen op tribunes tijdens sportevenementen toch ongelooflijk irritant btw.
En klappen.quote:
You keep telling yourself thatquote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
Heldquote:Op zondag 5 juni 2011 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb jullie gewaarschuwd, zodra ik ga kijken gaat het mis met federer. Begon met kijken bij 5-2en
Er zijn geen Fjes in tennisquote:Op zondag 5 juni 2011 16:23 schreef Eenskijken het volgende:
hij had 'm 1 keer moeten laten stuiteren. zo'n bal moet je nooit in 1 keer smashen. dat leer je bij de Fjes
quote:#Nadal has won 117 of 118 GS matches in which he won 1st set. Only lost vs David Ferrer US Open 2007 #RolandGarros
Wtf. Dat zijn pas statsquote:
WTFquote:Op zondag 5 juni 2011 16:23 schreef borisz het volgende:
#Nadal has won 117 of 118 GS matches in which he won 1st set. Only lost vs David Ferrer US Open 2007 #RolandGarros
Zo heel goed was Murray ook weer niet hoor.quote:
Hij is gebroken.quote:
Kan je nog goedkoop aan rackets komen?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:25 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
En toch doe ik morgen mijn RF shirtje aan ..![]()
( ik werk voor Babolat )
Roger Fehlerer was idd zijn bijnaam, vroeger. De vorige keer dat iemand hem zo noemde, begon hij GSs te winnen. Misschien kan dat nog eens.quote:
Finales vallen meestal tegen vind ik. Zenuwen?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:23 schreef Ascendancy het volgende:
Federer staat opeens gruwelijk slecht te spelen.![]()
Daar gaat de grootse finale.
'even'quote:Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef Netsplitter het volgende:
Federer is het spoor echt even bijster.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan je nog goedkoop aan rackets komen?
Jij woont niet in Nederland dus?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:25 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
En toch doe ik morgen mijn RF shirtje aan ..![]()
( ik werk voor Babolat)
Ieder heeft zijn angstgegner, Nadal is die van Federer. Maar dit is wel genant aan het worden.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is toch eigenlijk vernederend? Federer wordt door velen gezien als de GOAT, mar dit heeft toch niks met de GOAt zijn te maken. Ik vin dhet heel zwak dat hij zich steeds zo laat kennen tegen Nadal.
Dat lijkt me wat overdreven, maar mentaal zwak tegen Nadal op RG: absoluut.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef Don_Gurgen het volgende:
Daarom kan ik nooit een echte fan van Roger zijn. Technisch fenomenaal, maar mentaal uiterst zwak. En daarom verliest hij (bijna) altijd van Nadal.
Ja, precies. Het ligt er zo dik bovenop.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ieder heeft zijn angstgegner, Nadal is die van Federer. Maar dit is wel genant aan het worden.
Inderdaad onzin. Als je mentaal uiterst zwak bent win je niet wat Federer heeft gewonnen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven, maar mentaal zwak tegen Nadal op RG: absoluut.
0-15.
Blij dat ook jij de humor ervan inziet.quote:
Ja. Goed planquote:Op zondag 5 juni 2011 16:29 schreef Morthill het volgende:
Maar goed, als je het geloof niet meer hebt, kap er dan ook gewoon mee. Is minder triest dan dit.
7-5 6-0 6-0 is een beter plan?quote:
het zijn profs hoor..quote:Op zondag 5 juni 2011 16:29 schreef Morthill het volgende:
Maar goed, als je het geloof niet meer hebt, kap er dan ook gewoon mee. Is minder triest dan dit.
Het alternatie is zo kansloos vernederd worden als nuquote:
Haha wat een onzin. Het is juist de kunst als het tegenzit dat je goed blijft spelen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad onzin. Als je mentaal uiterst zwak bent win je niet wat Federer heeft gewonnen.
Kan natuurlijk nog veranderen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:29 schreef Morthill het volgende:
Ja. Je kunt toch niet stoppen nuquote:
En je denkt dat het Federer nooit heeft tegen gezetenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Haha wat een onzin. Het is juist de kunst als het tegenzit dat je goed blijft spelen.
Alles kan, niemand heeft behoefte aan een herhaling van 2008quote:
Het scheelde natuurlijk niks. Wat jij ook zei: die DS op SP was 1 cm uit. Maar wat ik me afvrag is: had het iets uitgemaakt? Ik vraag het me af. Maar goed, Nadal zou dan misschien onzeker zijn geworden/gebleven.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic had zeer waarschijnlijk deze set wel gepakt. Zeker gezien de manier waarop Nadal begon. Het is gewoon match-ups.
Nadal zal er niets op tegen hebben denk ik zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alles kan, niemand heeft behoefte aan een herhaling van 2008
jawel, Importeurquote:
het is een fucking professional.. en wat te denken van sponsors.. alle andere belangen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alles kan, niemand heeft behoefte aan een herhaling van 2008
Nou, natuurlijk wel maar hij is voor niemand bang. Maar voor Nadal wel en dat is een probleem.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En je denkt dat het Federer nooit heeft tegen gezeten. Alleen die paar partijen tegen Nadal?
Ach misschien was het inderdaad wat sterk geformuleerd. Maar ik zou zo graag een spannende wedstrijd zien en Fedje lijkt het op te geven...quote:Op zondag 5 juni 2011 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven, maar mentaal zwak tegen Nadal op RG: absoluut.
0-15.
Sponsors, schmonsorsquote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is een fucking professional.. en wat te denken van sponsors.. alle andere belangen.
Dat doe hij ook, maar niet tegen Nadal op RG, verder wel. Heb je enig idee uit wat voor kansloze posites Fed nog heeft gewonnen of roep je maar wat? Ik noem alleen even die partij tegen Tommy Haas op RG 2009.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Haha wat een onzin. Het is juist de kunst als het tegenzit dat je goed blijft spelen.
Tja Nadal is weer bang voor Djokovic. Die is weer bang voor die. etc. Dat hou je altijd. Er zijn gewoon spelers waar je soms niks tegen kan beginnen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nou, natuurlijk wel maar hij is voor niemand bang. Maar voor Nadal wel en dat is een probleem.
Ja ik dacht eerder al precies hetzelfde.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef DeMessias het volgende:
Valt me trouwens op dat Nadal véél minder gespierd lijkt t.o.v het Fuentestijdperk, iemand anders ook?
Goed zo.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef DeMessias het volgende:
Valt me trouwens op dat Nadal véél minder gespierd lijkt t.o.v het Fuentestijdperk, iemand anders ook?
truth, Federer tegen Nadal is normaal al lastig, maar op gravel is dat gewoon een enorm verschilquote:Op zondag 5 juni 2011 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja Nadal is weer bang voor Djokovic. Die is weer bang voor die. etc. Dat hou je altijd. Er zijn gewoon spelers waar je soms niks tegen kan beginnen.
wat zou jij doen als je 80 euro had betaald voor een kaartje en dit te zien kreegquote:
Yep, klopt.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef DeMessias het volgende:
Tuurlijk alleen finales daar is de druk het hoogst en er zijn zeer veel grote sporters die veel gewonnen hebben maar in finales regelmatig mentaal breken. Cristiano Ronaldo, Kobe Bryant usw.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat doe hij ook, maar niet tegen Nadal op RG, verder wel. Heb je enig idee uit wat voor kansloze posites Fed nog heeft gewonnen of roep je maar wat? Ik noem alleen even die partij tegen Tommy Haas op RG 2009.
Federer heeft 16 van zijn 22 slamfinales gewonnen, wat is je punt?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:34 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Tuurlijk alleen finales daar is de druk het hoogst en er zijn zeer veel grote sporters die veel gewonnen hebben maar in finales regelmatig mentaal breken. Cristiano Ronaldo, Kobe Bryant usw.
Nee, dat bedoel ik dus niet. Het gaat erom dat ie een wedstrijd kan keren. Nie hoeveel ie gewonnen heeft.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Federer heeft 16 van zijn 22 slamfinales gewonnen, wat is je punt?
16 van de 23, na vandaag.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nadal een bijzondere finale verwachte. Die weet ook wel dat zijn spelletje van de afgelopen jaren zou werken tegen Federer.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dit jammer zeg. Fed en Nadal verwachtten geloof ik allebei een bijzondere finale. Nou, erg bijzonder is het niet. Het is wat het altijd is geweest tussen Fed en Nadal op RG.
Ik herinner me een finale op Wimbledon tegen Roddick, over druk gesproken en toch winnen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik dus niet. Het gaat erom dat ie een wedstrijd kan keren. Nie hoeveel ie gewonnen heeft.
En je denkt dat hij in GS finales geen moeilijke momenten gehad heeft?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik dus niet. Het gaat erom dat ie een wedstrijd kan keren. Nie hoeveel ie gewonnen heeft.
Nadal 2007.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik herinner me een finale op Wimbledon tegen Roddick, over druk gesproken en toch winnen.
Federer is lange tijd niet uitgedaagd, omdat er geen spelers van zijn niveau waren. Hoe vaak is hij teruggekomen van een 2-0 achterstand tegen top tien spelers? Dan kan je namelijk alleen winnen op mentaliteit. Of hoe liggen zijn stats voor 5-setters uberhaupt?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zou hij niet meer tegenstand hebben verwacht van Fed?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nadal een bijzondere finale verwachte. Die weet ook wel dat zijn spelletje van de afgelopen jaren zou werken tegen Federer.
Zeker knap, was een schitterende finale. Hij kan het wel, maar niet altijd dus. Of zit dit niet tussen de oren nu?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik herinner me een finale op Wimbledon tegen Roddick, over druk gesproken en toch winnen.
Een standaard partij tussen Federer en Nadal op gravelquote:
Want hij nu doet is puur mentaal jaquote:Op zondag 5 juni 2011 16:38 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zeker knap, was een schitterende finale. Hij kan het wel, maar niet altijd dus. Of zit dit niet tussen de oren nu?
vanf 17:00 , zou niet slecht zijn ...quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat vind ik zo belachelijk, Nadal die weer om een handdoek vraagt na een ace. Alsof je meer gedaan hebt dan stilstaan
Hehequote:Op zondag 5 juni 2011 16:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat vind ik zo belachelijk, Nadal die weer om een handdoek vraagt na een ace. Alsof je meer gedaan hebt dan stilstaan
Tja je blijft zweten. Aan de lopende band. Dus ook die 40 seconden later. Daar heb ik geen moeite mee. Tenzij het de serveerder hindert.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die best-of-fivepartijen op gravel kan hij tegen Nadal gewoon niet aan.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een standaard partij tussen Federer en Nadal in een best-of-five op gravel
Zolang hij die bal maar terugslaat is er niets aan de handquote:Op zondag 5 juni 2011 16:39 schreef stoeltafel het volgende:
Weer zon misser hč, Nadal hoeft weinig te doen
Ik mis nog wel de bijbehorende gezichtsuitdrukkingen in slowmotion...quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis nog wel de bijbehorende gezichtsuitdrukkingen in slowmotion...
Je bent niet in 1 keer zo'n baas als Verkerk... dat vergt oefening...quote:Op zondag 5 juni 2011 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis nog wel de bijbehorende gezichtsuitdrukkingen in slowmotion...
Mirka zit via haar telefoon op betfair het prijzengeld te verdubbelen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:41 schreef Eenskijken het volgende:
federer deed expres niet z'n best en nu gaat ie weer goed spelen om iedereen voor de gek te houden.
Alsof iemand Zijn veters mag strikkenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:43 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Je bent niet in 1 keer zo'n baas als Verkerk... dat vergt oefening...
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Of deze, die is nog mooier.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:43 schreef Niox het volgende:
[..]
Mirka zit via haar telefoon op betfair het prijzengeld te verdubbelen.
[ afbeelding ]
hihiquote:Op zondag 5 juni 2011 16:43 schreef Niox het volgende:
[..]
Mirka zit via haar telefoon op betfair het prijzengeld te verdubbelen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:45 schreef rooneyelst het volgende:
kan die one day fly kneus weg uit dit topic!
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:45 schreef rooneyelst het volgende:
kan die one day fly kneus weg uit dit topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |